Over mijzelf
Ik ben Eva
Ik ben een vrouw en woon in Bertem (België) en mijn beroep is bediende bij een verzekeringsmaatschappij.
Ik ben geboren op 30/04/1981 en ben nu dus 42 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: verhalen lezen en schrijven, wandelen in de natuur, reizen om andere culturen te leren kennen.
Mijn favorieten
  • mijndroomblog
  • Verhaal 'Twee gezichten'

     

    Wanneer Xander na zes weken afwezigheid terug thuiskomt, lijkt er op het eerste gezicht niets aan de hand. Hij kijkt er naar uit om het normale dagelijkse leven met zijn verloofde Lynn en zijn dochtertje Sanne terug op te pakken.

    Niets blijkt echter nog te zijn zoals het was voor zijn vertrek. De mensen uit zijn directe omgeving blijken helemaal niet te zijn zoals hij dacht. Wie kan hij nog vertrouwen? Zal hij er ooit in slagen zijn oude leven terug te krijgen?


    Categorieën
  • Fotoboek (14)
  • Korte verhalen (3)
  • Lezen (11)
  • Mijn leven (33)
  • Verhaal 'Twee gezichten' (63)
  • Inhoud blog
  • De fantasiedobbelstenen
  • Vervolgverhaal "Twee gezichten" (56)
  • Vervolgverhaal "Twee gezichten" (55)
  • Vervolgverhaal "Twee gezichten" (54)
  • Spontaniteit
  • Zelfverzekerdheid
  • Enkele motiverende woorden
  • "Wat ons niet zal doden"
  • Vervolgverhaal "Twee gezichten" (53)
  • Het boek of de film?
    Mijn passie voor schrijven

    Op deze blog kan je de eerste verise van mijn zelfgeschreven verhaal 'Twee gezichten' lezen. Ik hoop dat jullie even veel plezier aan het lezen van dit verhaal zullen beleven als ik heb bij het schrijven ervan. Alvast veel leesplezier toegewenst.
    26-04-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zelfverzekerdheid
    Deze avond ging ik aan de slag met het kwaliteitenkaartje 'zelfverzekerdheid'. 

    Toen ik dit kaartje voor het eerst zag was het eerste dat in mij opkwam dat deze kwaliteit echt wel niet bij mij past. Ook al zou ik dat wel willen. Als ik wat meer vertrouwen in mezelf zou hebben en me minder zou aantrekken van wat anderen ergens van zouden denken dan denk ik dat ik echt het leven zou leiden dat ik zou willen en niet dat wat anderen van mij verwachten. Ik zou met meer zelfverzekerdheid echt mijn dromen kunnen realiseren.

    Ondanks het aanvoelen dat deze kwaliteit niet bij mij aanwezig is heb ik er toch iets moois van gemaakt en ben ik trots op het resultaat dat ik ermee bereikt heb en dat is een eerste stap naar meer zelfverzekerdheid.

    Geniet hier mee van de mooie tekst die ik met de letters van het woord zelfverzekerdheid heb geschreven.

    - Ze weet wat ze wilt.
    - Niemand zal haar tegenhouden.
    - Als ze er voor de volle 100% voor gaat dan kan ze alles bereiken wat ze wilt.
    - Misschien is niet iedereen fan van haar.
    - Maar wat kan het haar schelen, ze weet wie haar echte vrienden zijn.
    - Diegenen die er voor haar zijn als ze hen nodig heeft.
    - Dat is wat er echt telt.
    - Samen met hen genieten van de zomer en alle andere dagen van het jaar.
    - Zij geven haar de energie die ze nodig heeft om echt voor haar dromen te gaan.
    - Het kan haar niet schelen wat de rest van de wereld daarvan denkt.
    - Haar echte vrienden steunen haar en dat is wat telt.
    - En als het haar niet lukt die droom te realiseren dan is dat zo.
    - Ze heeft het geprobeerd en kan zich dus niets verwijten.

    - Hier is dan ook één raad voor jou :

    - ALS JE IETS WILT
     - LAAT JE DAN NIET TEGENHOUDEN
    -  DOOR WAT ANDEREN ER VAN DENKEN

    - GA ER GEWOON VOOR !

    groetjes van
    Eva



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Mijn favorieten
  • Sofia's Enchanted World Geboorteconcepten en handmade accessoires voor de kinderkamer in ware sprookjesstijl!
  • Schrijven Online - Wil jij een boek, verhaal of gedicht schrijven? Of zoek je een uitgever? Op Schrijven Online vind je tips, oefeningen en blogs. En heel veel informatie over uitgevers ...
  • 'Creatief Schrijven' scherpt je talent
  • Jolanda Pikkaart: Ik help jou als ondernemer om een boek te schrijven met impact, zodat de lezers nieuwe stappen zetten in hun persoonlijke of zakelijke succes.
  • Wisper - artistieke cursussen voor 18+

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    thrillers
    www.bloggen.be/thrille
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nieuwsmedia
    www.bloggen.be/nieuwsm
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    belganieuws
    www.bloggen.be/belgani
    Zoeken in blog


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Startpagina !

    Klik hier
    om dit blog als uw startpagina in te stellen!

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.





    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs