Ik ben Eric Van Oers. Ik woon in Borsbeek bij Antwerpen. Ik ben geboren op 8/02/1964 en ben dus al een tijdje lid van de "Club 45". Ik werk als nachtverpleegkundige in een dialysecentrum. Mijn hobby' zijn vooral lopen, computeren, lezen en fietsen. Af en toe trekken we er op uit om een mooie wandeling te maken. Ik ben gehuwd met Sandra en heb twee kinderen, Ellen en Jordi. In mijn jonge jaren heb ik steeds gevoetbald en daar hield ik een bijnaam aan over : noezeman. Sinds januari 2010 ben ik bij de Antwerpse club Brabo aangesloten. Ik krik nu mijn conditie op tussen de afstandslopers bij de masters.
Na drie jaar is het me gelukt om de 10 Miles te lopen. Lopen is voor mij stilaan een passie aan het worden. Alleen een halve marathon ontbreekt nog. Wie weet.
13-02-2010
Herstel volgens plan
Na ongeveer een week medicatie te hebben genomen, voel ik toch al flink wat beterschap. Bij het doorstappen voel ik helemaal geen pijn meer. Lopen heb ik nog niet aangedurfd. De huisarts had trouwens gezegd minstens een week niet te lopen, dus doen we dat dan ook niet. Toch heb ik vrijdagmorgen onbewust een test ondergaan. Toen ik met de auto wilde vertrekken, zag ik iemand proberen zijn auto in gang te duwen (vrouwlief zat achter het stuur). Ik had meteen door dat dit niet zou lukken en ben dan even gaan helpen. Na twee keer ferm duwen schoot de motor in gang. Nadien besefte ik dat ik behoorlijk wat kracht op mijn been had gezet zonder er last van te hebben. Dat is dus al een positief punt. Nu nog een beetje geduld hebben. Misschien dat ik volgende donderdag een keertje ga proberen op de piste, samen met de andere masters. Maar dan moet de piste toch ijsvrij zijn, anders zal het nog een volledige rustweek zijn. Laat ons hopen op betere weersomstandigheden.
Noezeman
Reacties op bericht (2)
15-02-2010
...
...t'is al mooi dat je pijnvrij bent...nu nog hopen op minder gladde wegen en je bent terug vertrokken hé. Succes.
15-02-2010 om 08:14
geschreven door natalie
13-02-2010
Zeer verstandig ...
... om ten eerste voldoende rust te nemen en ten tweede geen risico te nemen op gladde pistes en/of ondergronden