Marketing Hik Geel
Inhoud blog
  • Albert Heijns reclame-icoon zegt vaarwel
  • Tradingminds: een groot succes!
  • Facebook weet voortaan altijd waar u bent
  • Trading Minds The Countdown
  • Waarom is het op een iPhone altijd 9 uur en 41 minuten?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Graduaat Marketing
    26-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tradingminds: een update
    Het Tradingminds-team is volop bezig met de voorbereidingen voor het evenement. 

    Deze week zijn er al sprekers gecontacteerd en ook de sponsors beginnen toe te happen. Volgende week worden er nog meer sprekers en sponsors gecontacteerd.  Elk team heeft of gaat deze week naar personen uit zijn doelgroep mailen. 
    De website is aangepast. U kunt het programma bekijken en zich inschrijven voor het evenement via de website. 
    Ook is er een eventpagina gemaakt op facebook en een groep voor de oud-studenten van CVO Hik.

    Klik hier om de website te bekijken.
    Klik hier om u in te schrijven voor Tradingminds.

    26-10-2014, 00:00 Geschreven door HIK Geel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom geen 'vind ik niet leuk'-knop op Facebook?
    Het antwoord vond ik in een interessant artikel op de website van De Standaard. 

    Facebook heeft de 'vind ik leuk'-knop in het leven geroepen, zodat mensen kunnen laten zien dat ze iets leuk vinden zonder te reageren. 
    Dit omdat ze soms gewoon niet weten wat ze willen reageren. Op minder leuke berichten heeft Facebook liever dat mensen gewoon een reactie typen. Negatieve emoties zijn complexer dan positieve emoties en daar valt een reactie niet samen te vatten in een enkele knop. Een 'vind ik niet leuk'-knop werkt soms ook cyberpesten in de hand. 

    Ik mis persoonlijk de 'vind ik niet leuk'-knop wel eens op Facebook. Als je een bepaalde status ziet waarbij iemand bijvoorbeeld overleden is, kun je niet zomaar op de 'vind ik leuk'-knop klikken om steun te wensen. Dan zou je een 'vind ik niet leuk'-knop nodig hebben, maar eigenlijk is het veel persoonlijker en biedt het veel meer steun als je een reactie typt om je medeleven te tonen. 

    Wilt u het artikel eens nalezen? Klik hier om het artikel te lezen.

    23-10-2014, 21:57 Geschreven door HIK Geel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    21-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Facebook voor beginners
    Facebook what's in it?

    Facebook is niet enkel het heden, maar nog altijd de toekomst voor vele bedrijven. Facebook kan je bedrijf helpen groter en sterker te worden, maar dan moet je ook bereid zijn om er tijd in te steken.

    Een facebookpagina alleen is niet genoeg. Je moet ook voor likers en bezoekers van je pagina zorgen. Likes krijgen is niet echt moeilijk de laatste tijd. Je kan ze gewoon kopen, maar wat ben je met fake likes? Niemand ziet ze omdat niemand de mensen die je liken kent. Een veel geziene oplossing is om te adverteren op facebook. Dit kan je doen op vele manieren. Je kan ervoor kiezen om je pagina te laten zien op de zijkanten van facebook of tussen de posts van mensen. Wat hier handig aan is, is dat je betaalt per click. Dus je betaalt elke keer mensen op je pagina komen of je pagina liken. Je kan je budget dus zelf regelen wat handig is voor kleine bedrijven. Dit adverteren kan heel ver gaan, je kan leeftijden kiezen aan wie je advertentie zichtbaar wordt, woonplaats, gezinssituatie noem maar op. Je kan je doelgroep enorm fijn gaan bepalen. Ook kan je de tijdstippen kiezen wanneer je advertentie zichtbaar wordt. Zijn jouw klanten 's middags en rond 22u online, laat hen dan op die momenten je advertentie zien.

    Wanneer je pagina dan likes heeft is het belangrijk om de mensen regelmatig je pagina te laten bezoeken zodat ze interesse krijgen in je bedrijf en je activiteiten. Dit kan je doen door op regelmatige basis te posten. Leg dit op voorhand vast: zeg tegen jezelf bijvoorbeeld. Ik post 3 dagen per week en schaam je er niet voor om te reposten. Dit wordt ook elke keer zichtbaar op de tijdlijn van je hopelijk potentiƫle klanten. Win-acties zijn ook heel doeltreffend. Zet een actie online waarbij mensen je pagina of status moeten delen en geef bij een bepaalde voorwaarde een prijs weg. Dit is doeltreffend omdat mensen echt actief met je zaak bezig zijn en wanneer mensen jouw pagina delen zullen elke keer meer mensen jouw pagina zien enzo ontstaat er hopelijk een vicieuze cirkel.

    Facebook can help you if you give it your time!!!

    21-10-2014, 21:51 Geschreven door HIK Geel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    Archief per week
  • 30/12-05/01 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs