Marketing Hik Geel
Inhoud blog
  • Albert Heijns reclame-icoon zegt vaarwel
  • Tradingminds: een groot succes!
  • Facebook weet voortaan altijd waar u bent
  • Trading Minds The Countdown
  • Waarom is het op een iPhone altijd 9 uur en 41 minuten?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Graduaat Marketing
    22-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tradingminds: goed nieuws!
    We hebben goed nieuws omtrent Tradingminds. Er zijn al 195 personen ingeschreven. Voor 3 december hebben we al 115 inschrijvingen en voor 4 december hebben we al 80 inschrijvingen. We hadden voor beide dagen een groot lokaal gereserveerd, maar dit lokaal is te klein voor de eerste dag. Daarom hebben we voor de eerste dag een auditorium gereserveerd. Voor de tweede dag hebben we nog een optie op het auditorium. 

    We hebben al volop sponsoring gezocht. We zijn nog op zoek naar sponsoring in geld, maar vooral naar goodies die we in de goodiebag kunnen stoppen die we na het seminarie aan de aanwezigen geven. Indien u geïnteresseerd bent om Tradingminds te sponsoren, contacteer: tradingminds1415@gmail.com

    We zijn trots om te kunnen zeggen dat we met een artikel in Het Nieuwsblad staan. Zo zullen we veel meer personen bereiken dan dat we enkel onze eigen contacten aanspreken. Klik hier om het artikel op de site van Het Nieuwsblad te bekijken.


    Volgende week geven we u een nieuwe update over Tradingminds!


    22-11-2014, 21:15 Geschreven door HIK Geel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    21-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat is het probleem van coca-cola?
    De verkoop van Coca-Cola daalt in de gehele wereld, maar waar aan ligt dit?

    De algehele verkoop van Coca-Cola zit in dalende lijn. Het is een merkbaar proces over de gehele wereld, maar in Noord-Amerika is het zeer merkbaar. De Verenigde Staten hebben een regelrechte obesitasepidemie. En meer en meer wordt er met verwijzende vinger naar snoep- en frisdrankproducenten verwezen. De inwoners van de VS worden zich ook meer en meer bewust van hun inname van ongezonde producten en proberen hier ook op te letten.

    Coca-Cola heeft Sandy Douglas aangesteld om deze dalende verkoop om te keren. Zelf is deze man bezig met zijn gezondheid en zegt hij zelf maar 1 blikje van zijn eigen merk per dag te drinken door het hoge aantal calorieën. De man is opgezadeld met een moeilijke opdracht om Coca-Cola terug in stijgende lijn te krijgen.

    De voorbije jaren zijn er meer en meer pogingen gedaan om "gezonde" versies van Cola op de markt te brengen: Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero en de toekomstige Coca-Cola Life. Ook al noemt men dit gezondere versies, men moet dit toch nog altijd in perspectief plaatsen, want in elk product zit nog suiker of producten zoals aspartaam die ook niet de beste naam hebben in de wereld.

    Coca-Cola is ook een zeer gesloten bedrijf voor de buitenwereld en het recept blijft tot op de dag van vandaag strikt geheim. Dit zorgt voor veel ongerustheid omdat de mens zich meer en meer bewust wordt van wat hij eet en drinkt. Sommigen vrezen dat er schadelijke producten in het recept zitten die zorgen voor de unieke smaak. Coca-Cola probeert meer open te zijn, maar van het recept zetten ze toch niet alle ingrediënten op het productetiket.

    Coca-Cola gooide het dan ook over een andere boeg. Het introduceerde kleinere verpakkingen om de verkoop te stimuleren en het kocht de voorbije jaren kleinere spelers op de markt op. Zo kocht het enkele jaren geleden het "gezondere" drankje VitaminWater. Deze drankjes worden als gezond beschouwd omdat er vitaminen inzitten, maar ze bevatten suiker, kleurstoffen en koolstof. De verkoop van dit product slaat ook niet overal aan. In de VS is het een enorm succes, maar in België is de verkoop ervan ondertussen gestopt.

    Het wordt een hele uitdaging voor Coca-Cola om hun verkoop te doen stijgen of te behouden.

    Bron: Wat is het probleem van Coca-Cola?

    21-11-2014, 01:14 Geschreven door HIK Geel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verkoop van de eerstejaars
    De verkoop van de studenten van DAG 1 verloopt tot nu toe heel vlot. Bijna alle groepen die ondertussen hun eerste verkoopdagen er hebben opzitten waren uitverkocht na hun eerste dag. Ze hebben ook beslist om op hun volgende verkoopdagen meer voorraad te voorzien.

    Zo hebben bijvoorbeeld de mensen die worstenbroodjes verkochten na heel korte tijd al hun 100 broodjes verkocht. Het is natuurlijk een product dat enorm aanslaat bij studenten in het algemeen. Het is gekend en is snel klaar en snel op te eten. Deze jongens hebben dan ook beslist om op hun volgende verkoopdagen meer voorraad te voorzien. Ze hebben namelijk een deal met een bakker die hen van deze worstenbroden zal voorzien.

    Ook de chipsverkoop verliep goed. Ook deze groep was heel snel uitverkocht. Chips is natuurlijk ook heel gewend en is niet te koop op de campus dus een ideaal product om aan jongeren te verkopen. Het is geen gezond product, maar af en toe eens zondigen mag wel eens.

    De groep die warme chocomelk verkoopt doet deze dagen natuurlijk ook goede zaken. Met het koudere en nattere weer is een kop warme chocolademelk altijd welkom. Het verwarmt het lichaam en zorgt voor een gezellige sfeer in de koudere winterdagen.

    Van de rest van de groepen hebben we op dit moment enorm weinig informatie dus kunnen we ook weinig van vermelden.

    We hopen natuurlijk dat onze collega's nog heel veel geld zullen ophalen voor het goede doel.

    18-11-2014, 22:52 Geschreven door HIK Geel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Archief per week
  • 30/12-05/01 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs