Marketing Hik Geel
Inhoud blog
  • Albert Heijns reclame-icoon zegt vaarwel
  • Tradingminds: een groot succes!
  • Facebook weet voortaan altijd waar u bent
  • Trading Minds The Countdown
  • Waarom is het op een iPhone altijd 9 uur en 41 minuten?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Graduaat Marketing
    06-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.België is niet mee met de digitale marketing.
    Belgische kmo's missen belangrijke groeikansen door een wat gereserveerde houding ten opzichte van digitale marketing. Dit blijkt uit de 2014 studie 'Digitale adoptie van Belgische kmo's' van Goudengids.be. 

    De interneteconomie zal in 2014 met 8% groeien in de G20 landen. 800 000 Belgische bedrijven zullen misschien klanten verliezen, omdat ze geen e-commerce site hebben. Eén op de drie Belgen heeft een smartphone en 79% van hen gebruikt zijn of haar toestel om informatie op te zoeken over de handelaars in zijn of haar buurt. Maar 13% van de bedrijven heeft een website die aangepast is voor mobiel gebruik, dus veel websites kunnen niet goed met een smartphone bezocht worden. Amper 5% van de Belgische bedrijven heeft een eigen mobiele applicatie. Dit zouden er veel meer moeten zijn. 

    Goudengids.be zoekt mee naar groeikansen voor kmo's en lokale ondernemingen. Goudengids.be vindt het belangrijk dat ze mee zoeken, omdat ze een belangrijke partner zijn in communicatie. Belgische kmo's die niet overtuigd zijn dat digitale marketing tot betere zakencijfers leidt, hebben of kennen ze geen methode om de opbrengst van digitale investeringen te meten en nemen ze marketingbeslissingen ze op basis van veronderstellingen. 

    84% van de smartphonegebruikers gebruiken hun smartphone om producten of diensten te kopen of bedrijven te contacteren. Zolang onze kmo's geen digitale kansen grijpen, verminderen ze hun eigen succes en het Belgische economische herstel. 

    Enkele weetjes: 40% van de Belgische bedrijven zijn aanwezig op social media. 40% van de Belgische bedrijven die social media gebruiken, hadden eerst een social media pagina en dan pas een website. 

    06-11-2014, 00:00 Geschreven door HIK Geel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    04-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.shockreclame in Zweden
    Een reclamepaneel dat leeft? Het spreekt tot de verbeelding omdat er meestal op zo een panelen soms zelfs saaie affiches hangen. Maar in het onderstaande artikel komt het paneel tot leven. Handen komen plots tevoorschijn op het witte doek, waardoor voorbijgangers met momenten de schrik van hun leven krijgen.

    Het is spijtig genoeg een vorm van adverteren die niet in massa kan worden gedaan, omdat er in elk paneel een persoon moet zitten om deze handelingen te kunnen stellen. Maar het is wel een goede vorm in onze ogen. Het blijft mensen bij omdat ze echt schrikken, maar achteraf wel lachen en waarvoor er reclame wordt gemaakt wordt minder snel vergeten.

    Meestal worden van deze soort van reclame ook filmpjes gemaakt in de hoop dat deze viraal gaan. Mensen houden ervan om de reactie van andere mensen te kunnen zien. En zo komt iedere keer het merk of het product in het oog op social media.

    Blanco reclamepaneel jaagt voorbijgangers de stuipen op het lijf.

    04-11-2014, 21:58 Geschreven door HIK Geel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    Archief per week
  • 30/12-05/01 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs