Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Willekeurig Bloggen.be Blogs
belgiumkayakvisser
www.bloggen.be/belgium
Willekeurig Bloggen.be Blogs
overgewicht
www.bloggen.be/overgew
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
HERTENMAN
DROMEN van ? HOPEN op ? GELOVEN in ? GOD zij dank, of dank zij GOD ?
30-11-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Honden niet toegelaten ?

ALS
ik dan toch moet gaan
aan de hemelpoort zal staan
er dit plaatje hangt ?


zeg ik neen bedankt
ik keer terug 


naar die brug
die trieste plaats


 van afscheid 
waarlangs je ging
volg dan je pad
zoek je spoor
waar ik het verloor
coordinaten
15-11-2007
die je toen nam
tot ik bij je ben
Remco


mijne kleine SUS
tot dan
J@n



Bijlagen:
62024.pps (4.1 MB)   

30-11-2010 om 00:00 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijne kleine Sus
Klik op de afbeelding om de link te volgen

"  ELKE van de Woestenhoeve"


 je bent verlegen
komt nooit ongelegen
wat ik je nu vertel
 luistert, begrijpt het wel
 beluister jouw verhaal
 in je mooie hondentaal
ik die zoveel van je hou
wat zou ik zonder jou
rust dicht bij me neer
mijne lieve knuffelbeer
 gelukzalig het vertoeven
bij die lieve schat mijn
 "Elke van de Woestenhoeve"
mijn vriendinnetje
ons leven
j@n

30-11-2010 om 00:00 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
29-11-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scheren
Klik op de afbeelding om de link te volgen





KALEND


zich
scherend
in de spiegel
staart het oud
naar zijn ogen
terug als kind
dat nooit kon
vermoeden
wat het nu
zou zien

J@n

29-11-2010 om 10:31 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bedstee (Senryu)
Klik op de afbeelding om de link te volgen


 leeggeslapen bed
  geliefd, gekust, weggeblust 
berustte dromen

29-11-2010 om 10:30 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
28-11-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bevroren (Haiku)
Klik op de afbeelding om de link te volgen

vergeten zomer
 verdwaasde weerspiegeling 
bevroren vijver

28-11-2010 om 09:46 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
26-11-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.daarom (Senryu)
Klik op de afbeelding om de link te volgen



ik weet het gewoon
kan echt niet weten waarom
misschien juist daarom

26-11-2010 om 17:27 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.biechten (senryu)
Klik op de afbeelding om de link te volgen


het vergeten brein
herinnert zich zijn biechten 
zondige nachten

26-11-2010 om 17:15 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
25-11-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verzoek voor 2011
Klik op de afbeelding om de link te volgen

BEDANKT


Aan iedereen die mij welgemeende wensen toestuurde,
hartelijke dank maaaaaaaaaaaaaar......
het heeft tot op heden geen flikker geholpen !!
Je hebt nu nog ruim de tijd om een en ander te plannen.
Stuur mij aub voor het toekomende jaar 2011
eventueel samen met die wensen....
geld, alcohol, benzine, tegoed bonnen.....enz....
naar eigen draagkracht, alle beetjes helpen
.........en/of ......een goed "eerlijk" lief
                                   
Dank bij voorbaat
          J@n

25-11-2010 om 16:54 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I Love you
Klik op de afbeelding om de link te volgen



I LOVE YOU


 nam me voor, nooit nee nooit zou ik het nog zeggen !!!!

je geeft jezelf bloot,kwetsbaar, waarvan misbruik werd/kan gemaakt kan worden


MISSCHIEN 

zeg ik het nooit

misschien 

zeg ik je ooit

" IK HOU VAN JE "

tot die dag
zal ik zeggen
dat ik je graag mag

daarna,als

dat ik je heel graag mag

wat dat ook betekend
nooit beloven

 toch geloven 

"echt houden van" 

dat het nog eens kan

fluister dan 

" IK HOU VAN JE "

wil je het horen

 luister je ?

geloof me dan 

j@n

25-11-2010 om 00:44 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
24-11-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Elke van de Woestenhoeve (Haiku)
Klik op de afbeelding om de link te volgen


gelukkig met haar
mijn trouwe hond, die kwispelt
he, je hebt mij toch 

24-11-2010 om 00:00 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
22-11-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Herfst
Klik op de afbeelding om de link te volgen



HERFST

als het
gedwarrel 
in de herfst
deemsterende
vervlogen dagen
mijn schrijfsels en
Elke's zachte vacht
nare herinneringen wissen
dwalen afgestorven bladeren
langs "verlaten" wegen
begraven in de tijd
 toekomstgedroom
weg van dat
verlaten
leven
J@n

22-11-2010 om 00:00 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
21-11-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedumpte roddel

Beste bezoeker

verwijderde VRIJWILLIG enkele berichten
die enkele dagen mijn blog ontsierden
wilde gewoon dat een en ander ophield
heb totaal geen pretentie met mijn blog
kribbel hier gewoon wat, niets meer noch minder. 
vond het fijn tot blog "schemerpaden=droomwoorden..met..." 
mocht het blijven voortduren of zich herhalen
ben ik terug verplicht
welk verweer rest er anders?
J@n
  

21-11-2010 om 00:00 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
19-11-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beledigingen
Klik op de afbeelding om de link te volgen


Beledigingen

bedreigingen
verdachtmakingen
roddels en leugens 


argumenten(?) van hen
die ongelijk hebben

De enige manier
 ze aanvaarden 
of weerleggen

Als je het niet kan
verdien je ze

doe wat je altijd gedaan hebt
en je zult zijn
wat je altijd geweest bent

J@n

(je kan ook blijven dreigen met zelfmoord)
een gepatenteerde leugenaarster moet een heeeel goed geheugen hebben
of blijven volhouden dat de aarde vlak en niet rond is

19-11-2010 om 09:00 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Borderline (senriu)
Klik op de afbeelding om de link te volgen


hypochonder nam
te weinig pillen om het
einde te halen

19-11-2010 om 08:59 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Niet één
Klik op de afbeelding om de link te volgen


niet één

 noem me één vriend 
zoek me één kameraad
wijs me één familielid
één kennis, één buur
één verre vriend
die één traan zal laten
...........als............
zoek in je eigen hart
kijk in je spiegel
voor je gaat
en ween
wilde echt helpen
.....zocht...... 
en vond voor je
 .....niet......
één
j@n

 

Bijlagen:
Leven Zonder Liefde PpsHans.ppsx (4.5 MB)   

19-11-2010 om 08:58 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tranen(haiku)
Klik op de afbeelding om de link te volgen





schuldige tranen
bitterdauw van beloften
echo van leugens

                                                              al weent de leugen nog zo snel

                                                             de waarheid achterhaald ze wel

19-11-2010 om 00:00 geschreven door hertenman  


>> Reageer (1)
18-11-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aline in Wonderland
Klik op de afbeelding om de link te volgen



JE

  eindeloos refreintje 
 dat niemand verstond
moe gehoord
je ziekelijke toestand
eindelijk overboord
mijn gegrap
dat ernst verjoeg
niet vergeten leed
 vergeven
het slaande 
gesust
slotakkoord
 je naam
UIT
gezongen
J@n
 
ook medelijden heeft zijn grenzen
je eeuwig gedreig met zeldoding als ik er een punt achter zette
dringende opname, na vier dagen moest ik je al uit PAAZ komen halen
op je eigen verantwoordelijkheid ......ben moeder Theresia niet
er staat een punt achter, geen komma

18-11-2010 om 16:11 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
niet één
gisteren 62 geworden, proficiat.
spijtig als je na al die tijd
niet één vriend hebt overgehouden 
geen enkele gebuur, geen enkel familielid
nog iets met je wil te maken hebben
zou het aan de ganse slechte wereld liggen
het is goed in eigen hart te kijken 
ze moeten mij niet zei Uilenspiegel
mogelijk maakte hij het ernaar
 

18-11-2010 om 00:00 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
16-11-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Snertig
Klik op de afbeelding om de link te volgen




vervaagd
met geen kleuren
 bomen zonder bladeren
 de wereld aftastend
geheimzinnigheid
 mistig bedekt

gaar pruttelen
dat ik ruik
dampend aanrecht
 erwtensoep
ongemerkt mistig
zonder klank
verdampt

keukenraam
blik op oneindig
 wasemloos gemist
  begin van mijn tuin
gesluierd 
zonder einde
onrealistisch
eindeloos

  snertig verbrand dik
aangebrand
 de mist in
realistisch
het wordt
(g)een soep
vandaag
J@n

16-11-2010 om 08:30 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
15-11-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verjaardag inslapen mijne REMCO
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Vandaag 3 jaar geleden
als de dag van gisteren




REMCO 
15 november 2007

ingeslapen op de operatietafel
uitgezaaide prostaatkanker

hoopte nog
tegen beter weten in
BELOOFDE 
 je zou beter worden
 zou je wekken
gezond thuisbrengen
bracht je thuis

BELOOFDE het 
toch liet ik je gaan
in je slaap
je zag me nooit weer
KAMERAAD
het spijt me dat ik je verraden heb
heb weinig beloftes ooit gebroken
deze zal ik me blijven verwijten
ja, je was ziek
en neen je wilde niet 
dat ik je wegbracht
was in paniek
kon niet helder denken
had je toch BELOOFD...
liet je gaan

veel later heb ik je begraven
gekoesterd in mijn diepvries
warm ingeduffeld ?
talloze malen kwam ik voelen
hoe koud je het had
kon geen afscheid nemen
schuimde internet
en asielen af
zocht en zocht
vond niets
bleef zoeken
zocht 
JOU

heb nu mijn lief Elke
je bandje omgedaan
MAAR
als ik ze aankijk, zie ik jou
als ze blaft, hoor ik jou
als ik haar streel, streel ik jou
als ze lief is, mis ik jou
als ik lief tegen haar ben, bedrieg ik jou
en toch is het Elke die me troost
samen aan je rustplaats
als ik haar omhels, ben je bij ons

hoe kon je, hoe kon ik
Kameraad rust zacht
je hebt het verdiend

als iemand je naam vernoemd
"REMCO"
roep ik in stilte
AANWEZIG
voor altijd
diep in mij

J@n








Bijlagen:
25513 (1).pps (4.1 MB)   
25514.pps (2.8 MB)   

15-11-2010 om 13:51 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Willekeurig Bloggen.be Blogs
depiraatmuziek
www.bloggen.be/depiraa
Willekeurig Bloggen.be Blogs
bdsm
www.bloggen.be/bdsm
Foto

Zoeken in blog


E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Willekeurig Bloggen.be Blogs
rijkswachtnostalgielimburg
www.bloggen.be/rijkswa
Willekeurig Bloggen.be Blogs
movie
www.bloggen.be/movie
Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Inhoud blog
  • Venstertranen
  • Over
  • Genaaid
  • Zieleroerselen
  • Generaties
  • welkom2020
  • Mijn nieuwe sportwagen
  • Mijn nieuw speeltje
  • Dromen
  • Stamboom
  • Generaal de Gaulle
  • Heidi Brühl 1966 - Hundert Mann und ein Befehl
  • Spiegelbeelden
  • Winterslag-Hasselt
  • Mijn schilderij
  • kameraad
  • De troubadour
  • Betaalde hun gelag
  • VREDIG
  • Dageraad
  • Berusting
  • Zonnekind
  • Gun me dat
  • mijn geweten
  • AFWEZIG
  • leeggeschopt
  • vergaan
  • Dageraad
  • Remco
  • St Barbara 4 december
  • Puberale schaamte
  • kerstmis 2017
  • verleiding
  • Museumgedachten
  • TER ADOPTIE
  • STROOMOPWAARTS
  • mijn gedachten
  • Berusting
  • DICHT
  • The Ballad of the Green Berets
  • Op oefening in Leopoldsburg
  • Mijn nieuwe woonst
  • Toe of OPEN ?
  • mijne kleine sus
  • Later.......
  • MIJNE REMCO
  • Afscheid
  • ZOMAAR
  • Ervaringsdeskundige
  • nachtzoentje
  • Begin van het einde
  • Winterslag
  • Wereldvreemd
  • mijn vriend GP
  • Berusting
  • Remco
  • vrijdag..............de dertiende
  • Florian
  • Ik heb je lief
  • Mijne REMCO
  • Elke van de Woestenhoeve
  • Nachtkusje
  • dingen
  • Letterdans
  • asresten (hayku)
  • Indoctrinatie( Senryu)
  • Vaderland ?????
  • Open armen
  • Je Foto
  • Beurs (Senryu)
  • bezoekje
  • Tijdloos
  • Ik wist
  • Pandora
  • Turbulent
  • Leegte
  • Mais
  • amigos (Senryu)
  • doodgeboren
  • Een man moet (Senryu)
  • Mijn roosje
  • Regentranen
  • Spiegelbeeld
  • Dieptegevoelens
  • Goudgeel
  • Zieleroerselen
  • Meikever (Haiku)
  • kabbelen (Haiku)
  • Toegekeken
  • Mengelmaren
  • Roots
  • Koninginepage
  • Dof (Senryu)
  • Koestertonen
  • Vervreemding
  • Verwachting (Haiku)
  • Droomnacht
  • Wiegendood
  • vijverreflexie
  • Zeepbel (Senryu)
  • Stilte
  • Begrijp je
  • Lente
  • Morgen
  • Thuisgevoel
  • Zomeruur
  • heimwee (Haiku)
  • Thuiskomst
  • Harmonie ? (Haiku)
  • Avondmijmering
  • Liefde (senryu)
  • Lente 2011
  • Morgendauw (haiku)
  • Je wolkje (Haiku)
  • Blinkende ploeg
  • nu (senryu)
  • Hartendans
  • Lenteknopjes (Haiku)
  • Lente
  • Lentekatjes (Haiku)
  • Lovebeelden (Haiku)
  • notenbalk (hayku)
  • Dooidrachtig
  • Ooit .......
  • Passie
  • Vlaamse gaai(hayku)
  • boerderijtje(senryu)
  • Botvink (Haiku)
  • Gevoelsgedicht
  • ochtendgloren(hayku)
  • Paartje (Haiku)
  • letters
  • nachtegaal (Haiku)
  • sms- je
  • sneeuwklokjes (haiku)
  • Zonderling
  • Penitentie (senryu)
  • Paringsdans
  • leeuwerik(haiku)
  • Geleend
  • waarheen ? (Senryu)
  • Weggezogen
  • liefde (Haiku)
  • Winterslaap
  • attest
  • Ram
  • Gerede twijfels(Senryu)
  • Ontwaken
  • Die zin (Senryu)
  • Gewist
  • Ei-sprong(Haiku))
  • nogal wat
  • Ssst (Senryu)
  • Buikkriebelen
  • Je overgave
  • MIJN grens
  • Kattevenia
  • Eden (haiku)
  • Ter adoptie
  • Ons oud zot (haiku)
  • Verassing
  • Je berichtjes (Haiku)
  • Gedachten
  • Winterslaap
  • Hoogvlieger(Senryu)
  • Gedrentel
  • Kringloop
  • Soms
  • weten(senryu)
  • Kerstmis
  • Ingehaald
  • blind(haiku)
  • Winterhulp
  • Schildwacht
  • maanlicht (Haiku)
  • winterjuk (Haiku)
  • Knotwilgen Haiku)
  • Overleven
  • sneeuwlandschap (Haiku)
  • sneeuwwolken(haiku)
  • verleden(senryu)
  • Zonder zweet(Senryu)
  • Dagboek
  • Opgelost
  • Zakdoekleggen.......(Senryu)
  • Uit de archieven
  • Winter (Hayku)
  • Sneeuwpret
  • Mijn/verleden(Senryu)
  • Toen Ereburgers (Senryu)
  • sneeuwdeken
  • sneeuw (hayku)
  • Droom
  • Winterveren (Hayku)
  • Berust (Senryu)
  • Honden niet toegelaten ?
  • Mijne kleine Sus
  • Scheren
  • Bedstee (Senryu)
  • Bevroren (Haiku)

    Foto

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs