Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Willekeurig Bloggen.be Blogs
adverteren
www.bloggen.be/adverte
Willekeurig Bloggen.be Blogs
tilloenk
www.bloggen.be/tilloen
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
HERTENMAN
DROMEN van ? HOPEN op ? GELOVEN in ? GOD zij dank, of dank zij GOD ?
01-01-2020
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom2020
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Aan alle toevallige en vaste bezoekers

2019 2020


Traditioneel af te sluiten met de klanken van wijn en andere glazen.
De beste wensen vergezeld van een hartelijke knuffel.

weer een jaar voorbij
moeilijkheden doorgesparteld
teleurstellingen door te spoelen
 leed bijna vergeten.
vreugde ondervonden 
oprechte genegenheid voor
vrienden en omgeving

Begroet 2020 met een overvloed
aan voornemens en verlangens
ook al zullen en kunnen ze
niet altijd uitkomen

Dit voorbije jaar
2019
 met zijn charmes 

mooie en minder mooie herinneringen.
2020 wordt beslist nog beter

aan ieder een gezond, vreugdevol jaar.

VAN HARTE

met een gelukspootje van Elke en FLORIAN

J@n


01-01-2020 om 03:36 geschreven door hertenman  


>> Reageer (1)
18-08-2019
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn nieuwe sportwagen
Klik op de afbeelding om de link te volgen
 Mijne Porsche 718 Cayman

 Levering opnieuw uitgesteld ivm Corona, tot 20 april 2020

18-08-2019 om 00:00 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
17-08-2019
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn nieuw speeltje
Klik op de afbeelding om de link te volgen
                                                   


                                        Mijne nieuwe Harley Davidson

                               




                               
                                 
                                  Als oud BWPer  (zwaantje) ging mijn voorkeur uiteraard naar een Harley
                                  Al zijn er sportievere merken, toch moest het deze motorlegende zijn.
                                Zelf niet meer van de jongsten blijft het een belevenis te toeren met
                                                            
                                                    MET MIJNE NIEUWE HARLEY DAVIDSON

                                                                                     J@N



17-08-2019 om 00:00 geschreven door hertenman  


>> Reageer (1)
23-02-2019
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dromen
Klik op de afbeelding om de link te volgen


                                                        

                                                                               foto's aan de zijkant op

                                                                          facebook "JAN HERTENMAN" meer



Voorbestemd...toeval..?   Heel merkwaardig.

In mijn ouderlijk huis, bovenaan de trap hing een schilderij.
Een landschap met vijvers met vooraan een hert.
Heb het altijd geweten, dat en juist dat zou ik ooit bezitten.
Het stond gewoon vast, zag het dagelijks.
Mijn vaders ouderlijke hoeve, drie boogscheuten verder.
Groot gezin, herinner me dat Pa vertelde...
Iedere winter werden twee veldbrandhovens opgezet.
Om al die stenen te bakken,heb je leem,veel leem nodig.
Mijn vijvers op kadastrale gegevens vermeld "aen de leemkuil"
Eigendom van de toenmalige burgemeester Baron de Mofard.
Hij liet de vijvers aanleggen in de vorm van een bijna klavertje vier.
Toevallig ??? las ik in 91 een zoekertje van een perceel in Schulen.
Beetje bekend met de streek, kon niets zijn....toch maar eens kijken.
Wist niets, geen prijs, grootte noch voorwaarden, tot aan de poort.
MIJN DROOM, vorm, aanplanting, ik ging MIJN SCHILDERIJ binnen.
Wist het van kindsbeen af.
Verwierf nadien ook de aangrenzende bossen, met oude verweerde eiken.
Als ik er nu wandel, zie ik mijn vader als kind klauteren.
zie ik mijn vader leem steken voor de veldbrand, met de slagkar huiswaarts.
 De baron liet ze aanleggen, maar Pa haalde de leem eruit
voor mijn vijvers.
Het voelde Thuis, het werd mijn Thuis...maar dat is een ander verhaal.
Pa was er niet meer toen ik het kocht, heeft het nooit aangelegd gezien.
of toch de SCHILDERIJ aan de trap.
Het hangt nu boven mijn kast, geen meesterwerk, getekend (+-artenele?)
Mogelijk verkoop ik mijn vijvers, maar NOOIT het schilderij.
Pa bedankt voor het mooiste stukje Schulen

"Aen de leemkuil"

als kind dat graag dieren had
droomde ik van een groot terrein 
veel groen, met vijvers, in het midden een huisje.
er zouden hertjes vrij rondlopen
doelbewust, met wilskracht, gedrevenheid
tegenkanting en koppige jaren later

MIJN DROOM

het is mijn Thuis niet meer
even mooi, soms zie ik het niet
enkele hertjes lopen er nog vrij
droom en kom er nog zelden
ben nog altijd even koppig
lig niet meer wakker van mijn droom
j@n
                                                                                                                                     .

23-02-2019 om 06:54 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
18-06-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stamboom
Klik op de afbeelding om de link te volgen




MIJN KLEINZOON



stamboom

twijgje van mijn boom
jij daar kleine in de verte
we dragen dezelfde naam
jongen van "haar" zoon
kind van je vader
telg van die man
was de vader
van je papa
dat heette
grootvader
 weet enkel 
je bestaan
nooit gezien
 je zal me nooit
echt missen
nooit gekend
jij kleine ent
stamboomtelg
die grootvader
lacht en zegt dag
tegen alle kinderen
het kon jij wel zijn ?
leef je eigen leven
onze gemene genen
als je groot bent
en zal afvragen
had mijn vader
ook een papa
noemde die
grootvader
of zomaar Jan 
 als ik er dan nog ben
bezoek je dan de stam 

 je opa ?

J@n

18-06-2018 om 09:53 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
15-02-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Generaal de Gaulle
Klik op de afbeelding om de link te volgen












             
 Generaal Charles de Gaulle 
                         
 sprak op 5 maart 1959 merkwaardige woorden
 Ze werden opgetekend door oud minister en auteur Alain Peyrefitte
                                
                                 
Het is heel goed dat er gele en zwarte en bruine Fransen zijn
Zij tonen aan dat Frankrijk openstaat voor alle rassen en dat dit land een universele roeping heeft
Maar wel op voorwaarde, dat deze een kleine minderheid blijven.
Zoniet zal Frankrijk niet Frankrijk blijven.
Wij zijn tenslotte een Europees volk van het blanke ras, met Griekse en Latijnse culturele achtergrond,en we behoren tot de cristelijke godsdienst.
We moeten elkaar geen verhaaltjes op de mouw spellen.
Bent u de moslims al eens gaan bekijken met hun tulbanden en djellabas?
U ziet toch onmiddellijk dat het geen Fransen zijn.
Zij die de integratie prediken hebben het brein van een collibrie al zijn ze heel geleerd.
Probeert u eens olie en azijn samen te voegen door met de fles te schudden.
Na enige ogenblikken scheiden ze zich terug. Arabieren zijn Arabieren en Fransen zijn Fransen.
Geloof je dat de Franse gemeenschap 10 miljoen moslims kan opslorpen,die er morgen 20 miljoen en overmorgen 40 miljoen zullen zijn?
Als we de integratie mochten nastreven en als alle Arabieren en Berbers van Agerië als Fransen beschouwd zouden worden, hoe zouden we dan kunnen verhinderen dat ze afzakken naar onze steden, waar een grotere levensstandaard bestaat ?
Mijn dorp zou niet langer  COLLOMBEY-Les-DEUX-EGLISES  heten 

                                              maar 
         COLLOMBEY-Les-DEUX-MOSQUEES


                                                                                                                                                                   De Gaulle
                                                               5 maart 1959


15-02-2018 om 08:40 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
12-02-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heidi Brühl 1966 - Hundert Mann und ein Befehl

   

12-02-2018 om 06:16 geschreven door hertenman  


>> Reageer (1)
06-02-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spiegelbeelden
Klik op de afbeelding om de link te volgen




dwaze
spiegelbeelden
nog eens omgekeken
verdwenen herinneringen
vergeten wat nooit was
verlangen naar morgen
een nieuwe start
ingekleurd
hoopvol
J@n

06-02-2018 om 16:36 geschreven door hertenman  


>> Reageer (1)
01-02-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winterslag-Hasselt



.Photobucket

Winterslag IJzerwegstraat waar we toen woonden 
Nr 28 de 2° deur links, achter Pa 
de foto dateert van +-1950, tijdens een of andere processie.
Mijne Pa,mijn oudere broer en ik.
Mijn vader zaliger werkte ondergronds op 660, middagpost 
hield er stoflong aan over, stierf eraan, verdronk in zijn longen
mijne Pa " De zwoare,... Ber met zijn pijp"
delegué van het ACV, lid ondernemingsraad,veiligheid en gezondheid.
oud gemeenteraadslid van Hasselt,
maar waar HIJ fier op was MIJNWERKER-BRANKARDIER
27 jaar put,steenstof-silicose-stikte
Ik werkte er een jaar bovengronds, ging toen naar de Rijkswacht
 Rijkswachter ten tijde van de sluitingen
++ZWARTBERG-WATERSCHEI-WINTERSLAG
was er bij, stond aan de andere kant
ook dat heb ik meegemaakt
 mijn hart was bij HEN de kompels van mijne PA
bevelen kwamen van elders, voerde ze uit
krijg kippevel als B Neyman zingt over
DE ZWARTE GROND
  het lied van mijne PA, mijn MA en mijn jeugd
WINTERSLAG
zo was het toen, later in Hasselt alles
zelfs het roken aan de broederkesschool.
2 sigaretten voor 1fr los verkocht bij Marie
die fr kregen we dagelijks om melk te kopen in school
stiekem rookten we de... melk op, bij de school,
terwijl PA.......660 meter diep stond te boren

dank zij mijn vriend L De Coninck hieronder te  beluisteren
Louis bedankt jong

________________________________________________

HET LAND VAN HET ZWARTE GOUD


Het land van de zwarte grond
M'n land, m'n geboortegrond
De grond waar ik zo van hou
Het land van het zwarte goud

Ons huis stond in een rij, precies dezelfde ramen
In allemaal dezelfde straten
En kwam m'n vader thuis met zwartomrande ogen
Dan viel ie in een stoel, gebroken
We waren toen niet rijk, maar zeker ook niet arm
Dankzij pa zijn sterke armen
In die donkere mijn, heel diep ondergronds
Verdiende hij zijn brood voor ons

Het land van de zwarte grond

Ik had een fijne jeugd, wij speelden in het koren
En pa stond in de grond te boren
M'n moeder deed de was of stond voor ons te koken
Wij stiekum bij de school te roken
Nog zie ik z'n gezicht, zo zwart als zwarte piet
De Sunlightzeep die hielp hem niet
Hij werkte ondergronds, maar bovenal door hem
Ben ik geworden wie ik ben

Het land van de zwarte grond

De mijn, het zwarte goud, het bikkelharde leven
Hij heeft er alles voor gegeven
Een lijf vol reumathiek, dat hield ie ervan over
En longen vol met silicose
Wie stookt er nog carbon, we boren nu naar gas
Maar hij vertelt hoe 't vroeger was
Hij hield van zijn beroep, m'n naam heb ik van hem
Die ik zoveel verschuldigd ben

Het land van de zwarte goud
________________________________________________
Geboren te Schulen op 23 december 1916-Overleden te Hasselt op 26 april 1981, 65 jaar.
Heb nog al je pijpen, je lederen puthelm, je pik en houweel,
 met de initialen C.W.
Charbonages de Winterslag
Glück auf Pa, het ga je goed,ouwe kompel,
WINTERSLAG......, MOET en GA er soms terug
 de schachtbok staat er nog
MIJN ROOTS 660 meter diep
 waar HIJ boorde
Ber,mijne Pa
door HEM ben ik geworden wie ik ben
mijn naam heb ik van HEM die ik zoveel verschuldigd ben 

J@n

                                                                        
                                           

01-02-2018 om 09:28 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
31-01-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn schilderij
Klik op de afbeelding om de link te volgen




 geleefde dromen
verkleurde barstjes
ingelijste herinneringen
***
beloken rood
in herfstig grijs 
gescheiden tinten
***
schimmige 
schakeringen
gesluierd gedeelte
***
zonbeschenen schaduwen
  verdwaast verdoft
vergeten lach
***
 
verborgen kleuren
die regenboog nu krakelé
zonde van het mooie kader

                                           schilderij getekend Artenele
                                            J@n
 

31-01-2018 om 09:47 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
28-01-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kameraad


KAMERAAD

het spijt me
dat ik je verraden heb
ja je was ziek
en neen, je wilde niet 
dat ik je wegbracht
liet je toch opereren 
tegen beter weten in
vergeet nooit 
je ogen,... toen
je zag me nooit weer

KAMERAAD

het spijt me
heb weinig beloften
ooit gebroken
deze zal ik me blijven verwijten
liet je toch gaan

ik heb nu Elke en Florian
als ik naar hun kijk zie ik jou
als ze blaffen hoor ik jou
als ik hun streel voel ik jou
als ze lief zijn mis ik jou
als ik lief tegen hun ben
bedrieg ik jou
als ik hun omhels
ben ook jij bij ons
als iemand je naam vernoemd
roep ik in stilte, aanwezig 
voor altijd bij ons
mijne REMCO

UW TROUWE
KAMERAAD
j@n








                                                                                

28-01-2018 om 06:21 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
26-01-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De troubadour
Klik op de afbeelding om de link te volgen


een rare troubadour



doorkruiste
je pad
beroerde 
liefdessnaren

die troubadour
slenterde
in je zijn
verdiepte
in je blij zijn

de troubadour
betokkelde
je naam
bespeelde je 
uitgeleende hart 

jouw 
liefdestroubadour
die het zingen
vergeten
was

J@n



Bijlagen:
FransBauer-EensDanKomtErVoorJouEenDag.pps (2.1 MB)   

26-01-2018 om 03:29 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
23-01-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Betaalde hun gelag
Klik op de afbeelding om de link te volgen


Voldeed het gelag zonder lach


altijd
lachende
zelfkant van
het voldaan gelag
wat elk vergeten dacht 
communicerende gedachten
in weerspiegelende ogen
verholen stroompjes
 wazig ogende bron
ziltig weggelikt
betaald gelag
voor ieder
verborgen
achter
die
lach
J@n

23-01-2018 om 08:28 geschreven door hertenman  


>> Reageer (1)
22-01-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VREDIG
Klik op de afbeelding om de link te volgen




Vredig 

Vrome wensen
door ieder gehoord
anders begrepen
warm toegezongen
in koude conflicten
tal van oorlogen
gestreden
sinds de laatste

gestold rood
blank, bruin, geel of zwart
anders omhuld
in naam van
God, Jesus, Allah of profeet
gerechtvaardigde belangen
wraak, gewettigde vergelding
getroffen naamlozen

opdracht of bevel
van en door hen
die gezamenlijk tafelen
toosten op elkaars gezondheid
en op al die 
hun naam nog zullen verliezen
vredige wensen
uit de loop van een geweer
enkel door moeders
vredig beweend
hossana niet zo hoog
toegedekt
met aarde
J@n





22-01-2018 om 16:02 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
20-01-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dageraad
Klik op de afbeelding om de link te volgen


Dageraad


eindelijk
gloort de einder
schimmig in schaduw
bevangen heimwee 
de naakte dag
ontkleedt de nacht
doemende schemer
in onbegrensd verlangen
hunkerend lichtgewaad
de ochtend
ontwaakt
j@n

20-01-2018 om 00:00 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
18-01-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Berusting
Klik op de afbeelding om de link te volgen


Berusting


zag 
hoe geblust
 je foto's staren
***
 beschaduwde
hartspiegelingen
  afgemat door jaren 
***
zwijgend spreken
berust smeken
zonder klagen
***
verscholen hoop
vertwijfeling
in zachte ogen
***
recht op echt
ook dat geluk
geloofd
***
hunkeringen
die eerlijkheid
beloofden

J@n



18-01-2018 om 00:00 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
17-01-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zonnekind
Klik op de afbeelding om de link te volgen


JIJ 

luid
je gefluister
eens een
kind van de zon
verdwaald
in je schemer
verlicht
de schaduw
van jezelf
 vlucht richting zon
ontbolster
JIJ
 mijn zonnekind
j@n

17-01-2018 om 10:01 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
16-01-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gun me dat
Klik op de afbeelding om de link te volgen




ALS
 
verse lakens 
worden gelegd
een kaars ontstoken
 de avond 
nacht
 mijn boek gesloten 
 de kaars gedoofd
 echo's.... uitgestorven
als
verkrampt gevouwen
 gebroken dichtgesloten
laat mijn "ELKE" dan bij me
ZORG DAN VOOR HAAR
mocht je er zijn
gun me dat
j@n



16-01-2018 om 13:52 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
11-01-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn geweten
Klik op de afbeelding om de link te volgen


Mijn geweten


Ik geloof 
dat engeltjes bewaren
ik deed
wat het duiveltje zei
zal  moeten voelen
wat  ik niet mocht horen
als ik moet gaan
waar niemand van terugkomt
zal het uitzweten 

°°°°°°

beloof plechtig
op mijn communiezieltje
zelfs met de blaren 
op mijn kont
iets te laten  weten
hoeveel jaren ik moet zweten
pijnlijk op mijn (ge)weten
tot dan!

J@n

11-01-2018 om 15:41 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)
30-12-2017
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFWEZIG
Klik op de afbeelding om de link te volgen
                                                                         

                                                                       
                                                                        
        
                                                                    STUITERIG
                                                               onderbroken gerinkeL
                                               verbonden met afwezig
                                                 selectieve handigheid
                                                                                               je aanwezige stem
                                                   BEN ER EVEN NIET    
                                                  beleefd gebiedend
                                                   bericht te laten
                                                     na de BIEP

                                                       °°°°°

                                                     vraag me af
                                               OF JE ER OOIT WAS
                                                   toch belangrijk
                                                niets meer te zeggen
                                                   enkel de BIEP
                                                     liet ik je na

                                                          J@N

                                              
                                                                 
                                                              

30-12-2017 om 00:00 geschreven door hertenman  


>> Reageer (0)


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Willekeurig Bloggen.be Blogs
astralis
www.bloggen.be/astrali
Willekeurig Bloggen.be Blogs
runescap
www.bloggen.be/runesca
Foto

Zoeken in blog


E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Willekeurig Bloggen.be Blogs
lazyhorse
www.bloggen.be/lazyhor
Willekeurig Bloggen.be Blogs
astralis
www.bloggen.be/astrali
Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Inhoud blog
  • Venstertranen
  • Over
  • Genaaid
  • Zieleroerselen
  • Generaties
  • welkom2020
  • Mijn nieuwe sportwagen
  • Mijn nieuw speeltje
  • Dromen
  • Stamboom
  • Generaal de Gaulle
  • Heidi Brühl 1966 - Hundert Mann und ein Befehl
  • Spiegelbeelden
  • Winterslag-Hasselt
  • Mijn schilderij
  • kameraad
  • De troubadour
  • Betaalde hun gelag
  • VREDIG
  • Dageraad
  • Berusting
  • Zonnekind
  • Gun me dat
  • mijn geweten
  • AFWEZIG
  • leeggeschopt
  • vergaan
  • Dageraad
  • Remco
  • St Barbara 4 december
  • Puberale schaamte
  • kerstmis 2017
  • verleiding
  • Museumgedachten
  • TER ADOPTIE
  • STROOMOPWAARTS
  • mijn gedachten
  • Berusting
  • DICHT
  • The Ballad of the Green Berets
  • Op oefening in Leopoldsburg
  • Mijn nieuwe woonst
  • Toe of OPEN ?
  • mijne kleine sus
  • Later.......
  • MIJNE REMCO
  • Afscheid
  • ZOMAAR
  • Ervaringsdeskundige
  • nachtzoentje
  • Begin van het einde
  • Winterslag
  • Wereldvreemd
  • mijn vriend GP
  • Berusting
  • Remco
  • vrijdag..............de dertiende
  • Florian
  • Ik heb je lief
  • Mijne REMCO
  • Elke van de Woestenhoeve
  • Nachtkusje
  • dingen
  • Letterdans
  • asresten (hayku)
  • Indoctrinatie( Senryu)
  • Vaderland ?????
  • Open armen
  • Je Foto
  • Beurs (Senryu)
  • bezoekje
  • Tijdloos
  • Ik wist
  • Pandora
  • Turbulent
  • Leegte
  • Mais
  • amigos (Senryu)
  • doodgeboren
  • Een man moet (Senryu)
  • Mijn roosje
  • Regentranen
  • Spiegelbeeld
  • Dieptegevoelens
  • Goudgeel
  • Zieleroerselen
  • Meikever (Haiku)
  • kabbelen (Haiku)
  • Toegekeken
  • Mengelmaren
  • Roots
  • Koninginepage
  • Dof (Senryu)
  • Koestertonen
  • Vervreemding
  • Verwachting (Haiku)
  • Droomnacht
  • Wiegendood
  • vijverreflexie
  • Zeepbel (Senryu)
  • Stilte
  • Begrijp je
  • Lente
  • Morgen
  • Thuisgevoel
  • Zomeruur
  • heimwee (Haiku)
  • Thuiskomst
  • Harmonie ? (Haiku)
  • Avondmijmering
  • Liefde (senryu)
  • Lente 2011
  • Morgendauw (haiku)
  • Je wolkje (Haiku)
  • Blinkende ploeg
  • nu (senryu)
  • Hartendans
  • Lenteknopjes (Haiku)
  • Lente
  • Lentekatjes (Haiku)
  • Lovebeelden (Haiku)
  • notenbalk (hayku)
  • Dooidrachtig
  • Ooit .......
  • Passie
  • Vlaamse gaai(hayku)
  • boerderijtje(senryu)
  • Botvink (Haiku)
  • Gevoelsgedicht
  • ochtendgloren(hayku)
  • Paartje (Haiku)
  • letters
  • nachtegaal (Haiku)
  • sms- je
  • sneeuwklokjes (haiku)
  • Zonderling
  • Penitentie (senryu)
  • Paringsdans
  • leeuwerik(haiku)
  • Geleend
  • waarheen ? (Senryu)
  • Weggezogen
  • liefde (Haiku)
  • Winterslaap
  • attest
  • Ram
  • Gerede twijfels(Senryu)
  • Ontwaken
  • Die zin (Senryu)
  • Gewist
  • Ei-sprong(Haiku))
  • nogal wat
  • Ssst (Senryu)
  • Buikkriebelen
  • Je overgave
  • MIJN grens
  • Kattevenia
  • Eden (haiku)
  • Ter adoptie
  • Ons oud zot (haiku)
  • Verassing
  • Je berichtjes (Haiku)
  • Gedachten
  • Winterslaap
  • Hoogvlieger(Senryu)
  • Gedrentel
  • Kringloop
  • Soms
  • weten(senryu)
  • Kerstmis
  • Ingehaald
  • blind(haiku)
  • Winterhulp
  • Schildwacht
  • maanlicht (Haiku)
  • winterjuk (Haiku)
  • Knotwilgen Haiku)
  • Overleven
  • sneeuwlandschap (Haiku)
  • sneeuwwolken(haiku)
  • verleden(senryu)
  • Zonder zweet(Senryu)
  • Dagboek
  • Opgelost
  • Zakdoekleggen.......(Senryu)
  • Uit de archieven
  • Winter (Hayku)
  • Sneeuwpret
  • Mijn/verleden(Senryu)
  • Toen Ereburgers (Senryu)
  • sneeuwdeken
  • sneeuw (hayku)
  • Droom
  • Winterveren (Hayku)
  • Berust (Senryu)
  • Honden niet toegelaten ?
  • Mijne kleine Sus
  • Scheren
  • Bedstee (Senryu)
  • Bevroren (Haiku)

    Foto

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs