WTC DE TRUDY'S
{TITEL_VRIJE_ZONE}
Inhoud blog
  • Rit 29 + protestmars
  • Rit 28: 18/09
  • Rit 27: 11/09
  • Muurchallenge 2011
  • Kermisprogramma Trudy's Cycling Team
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    WTC DE TRUDY'S
    S-Bikes - Goffin Bank - DJK Keukens/ eddy.jacobs@djkkeukens.be - Cafe De Presse - Hairjoker - Bouwonderneming Johan De Neve- De Vivo- Café 't Fonteintje
    09-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klassement na 14 ritten

    1) Steven (spartacus)  900km
    2) Kenneth (Rosseler) 760km
    3) Kim C.( A. Sjleck)   704km
    4) Chris (El Pistoleiro)  620km
    5) Tim (Flecha)             609km
    6) Lowie (F. Sjleck)      560km
    7) Dennis (Chavanel)   542km
    8) Joeri ( Valverde)      540km
    9) Patrick(The Boss)     472km
    10)Christian(Dieumerci) 425km
    11)Davy (Gilbert)          395km
    12) Jurgen(VDB)            367km
    13) Jean-Claude(Pres)    325km
    14) Kim VDH ( Roesems)188km
    15) Mario (Meirhaeghe)    185km
    16) Michel (Dekker)             35km

    09-06-2011 om 12:42 geschreven door spartacus  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rit 14: Oosterzele
    Parcours: Geraardsbergen-Steenhuize-Herzele-Sint Lievens Houtem-Zwalm-Brakel-Everbeek-Geraardsbergen
    Afstand: 68km
    Gemiddelde: 25,4 km/u
    Hoogtemeters: 568m

    Met het niet zo schitterend weer die men had voorspeld, was het weinig waarschijnlijk dat er veel vertrekkers gingen zijn. Niets was minder waar, op twee Trudy's na stond iedereen paraat op de markt. Dit wil zeggen dat iedereen toch graag met de groep zijn kilometers afmaald.
    Het parcours bracht ons vandaag richting Oosterzele en de Zwalmstreek. De belangrijkste hindernissen bevonden zich in het tweede gedeelte van de rit.
    Bij het vertrek waren er dreigende wolken, maar de sluizen bleven dicht. In Herzele kregen we toch te maken met natte wegen en was het toch opletten geblazen. Er werd bij momenten stevig doorgetrokken, maar niemand kwam echt in de problemen. Bij het keerpunt in Oosterzele werd de wind onze bondgenoot, dit was ook het teken voor verschillende prikken in de groep. Valverde verteerde deze versnellingen eventjes slecht  en moest dan ook hoognodig het kleinste plaatsje in een huis gaan opzoeken. Dit gaf de anderen de tijd om bij te tanken en na de nodige boodschap, konden we onze weg vervolgen. Vanaf toen volgden ook enkele verraderlijke stukken, het begon met het klimmetje vanauit Zwalm, het waren de Sjleck brothers samen met Vdb en Valverde die het commando namen, dit stuk kende nog een stevige uitloper. De groep verbrokkelde, achteraan bundelden The Boss,Gilbert en Spartacus de krachten om opnieuw aansluiting te vinden. Even verder kreeg Valverde,ondanks de kilo's die hij had achtergelaten, een lekke band. In een handomdraai had hij deze vervangen, alhoewel hij er meer uitzag alsof hij net 10kilo kolen met hand had verplaatst.

    We konden onze weg verderzetten en al snel kwamen we aan de voet van de Berendries, met de wegenwerken was het even uitkijken, Flecha demonstreerde even zijn looptechniek waar menig veldrijders jaloers op zouden zijn. Het waren de sterke Sjleck's die samen met VDB, Rosseler en Valverde het tempo bepaalden, Gilbert zwemde tussen de koplopers en de achtervolgers, waar The Boss,Spartacus,Flecha en El Pistoleiro het rustig aan deden.

    Na de doortocht in Brakel ging het nog voor een ommetje langs Everbeek, waar boven de Fayte ook de eindstreep van de rit lag. Het werd een tactisch steekspelletje, Spartacus stak de lont aan, meteen gepareerd door Flecha, dat het nog ver tot de top was besefte de rest en lieten dan ook verstandig Flecha eerst zijn bordje leegeten en men nam hem daarna bij de lurven, het waren de Sjelcks die de buit verdeelden, Frank haalde het voor Andy, gevolgd door Valverde en Rosseler.

    In de nabespreking werd er aangekaart dat het op sommige momenten iets te snel gaat en dat men beter zou opteren voor een "vast" tempo en enkel op de heuveltjes nog te versnellen. In gezamelijk overleg werd daarover een akkoord gesloten tussen de strekkingen van Leopard,Saxo,Sky,QuickStep,Movistar en Omega Pharma.

    Komende zondag is het richting Ormeignies over een afstand van 70km, start 8u30

    Ciao S.

    07-06-2011 om 20:13 geschreven door spartacus  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Ons lokaal Café De Presse
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • rsca.be
  • CAFE DE PRESSE
  • Veloclub Oggiono
  • routeplanner Oost-Vlaanderen
  • Joaquim Durant
  • wielertoerist
  • buienradar
  • Fietsroutenet
  • FOTOSITE DE TRUDY'S

    Gastenboek
  • Onderteken de online petitie : "De aankomst van de Ronde Van Vlaanderen moet in Meerbeke blijven"
  • Verslag
  • "Bike motion"
  • merci
  • proficiat

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Zoeken met Google



    Archief per week
  • 26/09-02/10 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 01/11-07/11 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 05/10-11/10 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 26/09-02/10 2005


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs