aniwayopreis2020
Inhoud blog
  • Dag 116 – Zondag 04-10-2020 – Kade Blauwe Kei - Bryac
  • Dag 115 – Zaterdag 03-10-2020 – Kade Blauwe Kei
  • Dag 114 – Vrijdag 02-10-2020 – Kade Mol Donk – Kade Blauwe Kei D
  • Dag 113 – Donderdag 01-10-2020 – Kade S10 Herentals – Kade Mol Donk
  • Dag 112 – Woensdag 30-09-2020 – Kade Emblem – Kade S10 Herentals
    Archief per week
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek
  • reisverslag

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Reis 2020. Wegens corona-beperkingen NIET naar Berlijn!
    03-10-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag 114 – Vrijdag 02-10-2020 – Kade Mol Donk – Kade Blauwe Kei D

    Na het ontbijt eerst weer langs de bakker en toen we te 10:00 uur wilden vertrekken zagen we achter ons een vrachtschip arriveren. Gezien we toch klaar waren zijn we zodra deze voorbij was maar vertrokken in de hoop dat we vlak achter dat schip kunnen schutten.  Toen we in het zicht van S5 Mol kwamen was dat schip, de Gamma, ineens verdwenen.  Het bleek dat die rechtsaf naar Sibelco afgedraaid was. Dus kwamen wij alleen aan sluis S5 Mol aan. Blijkbaar waren nog maar eens de telefoonnummers voor de sluisbediening veranderd gezien ik telkens ofwel geen gehoor ofwel een bandje met de mededeling dat dat nummer niet meer toegekend was te horen kreeg.  Gelukkig was er onderhoudspersoneel aan het werken aan de sluis die dan de bediening opgebeld hebben en we toch niet zo lang hebben moeten wachten. Na S5 volgde dan S4 die door dezelfde persoon bediend wordt. Eenmaal hier voorbij, richting Lommel, volgden dan nog de sluizen S3, S2 en S1 Lommel.  Aan sluis S2 wordt momenteel gewerkt, de grote sluis is afgesloten en we moeten door de tweetrapssluis.  Hier hadden we weer geluk en konden we dadelijk naar binnen en naar boven. Boven lag het vrachtschip de Marie te wachten om afgeschut te worden.  Na S1 Lommel hebben we aangelegd aan de kade tussen de brug over het kanaal Bocholt-Herentals en de aansluiting met het Kanaal van Beverlo.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    T -->

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs