SAMEN OP WEG
Welkom op mijn blog : SAMEN OP WEG!

Foto


Foto

Kerk van verzoening in Taize

Foto

Foto

Dat de vredesduif mag rondvliegen over de gehele aarde.

Wat te doen als we verstrooid zijn bij het bidden? Maak je dan geen zorgen. God kent ons verlangen. Hij bemerkt beter dan wij zelf wat we eigenlijk bedoelen en wat er diep in ons hart leeft.
Frère Roger.

Foto

Foto

Foto

Wees niet bang. Christus legt zijn hand ook op jouw schouder, vergezelt je tot in de diepste duisternis. Hij is ook jouw

Foto

Bewaar mij, Heer, ik vertrouw op U. U wijst mij de weg in het leven. bij U is mijnvreugde compleet.

Foto


Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 


Foto

Geboorte en woonhuis van Pater karel, Andries Houben.

Foto

Moeder Theresa


Foto

Johannes Chrysotomos


Foto

    Emmausgangers

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

living Waters Village. Zeker aanbevolen om te klikken bij mijn links rechts

Als u op de link  klikt, zult u ontdekken wat een prachtig zendelingenwerk Heyboer verricht op Borneo. Zeker een keer kijken.

Foto

Pelgrimstocht op aarde
VREDE,VERBROEDERING, EENHEID IN CHRISTUS EN LIEFDE OVER DE GEHELE AARDE.
17-07-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laat ons vandaag
Laat ons vandaag toch even de zin zien van het leven
Doorbreek Gij onze sleur van moe gewerk, zo zinloos zonder kleur
Help waar de hongerdood te wachten staat het uitgedoofde leven in nood vergaat.
Doorbreek de eenzaamheid, de lange nacht in duisternis, waar ongezien men tranen schreit.
Laat ons vandaag toch even de zin  zien van ons leven.
De echo in mijn hart sprak zacht Jij bent het, waar men nog op wacht

(Janny Alberts- HofmanO)

17-07-2010, 13:11 geschreven door Pelgrim  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Foto

Laat niets je verontrusten, laat niets je beangstigen, wie God heeft, ontbreekt niets; God alleen is genoeg.

Verenigd rondom het kruis willen we nadenken en mediteren over het Paasmysterie, over het lijden, sterven en de opstanding van Christus onze Verlosser en Heiland.

Foto

Frère Roge, stichter van Taize.


Foto

Samen verenigd in gebed en bezinning


Heer wees Gij mijn licht op de weg naar U, opdat ik anderen op de schitterend lichte weg naar U kan begeleiden. Zonder U kan ik niets, met U alles.
Karl Leisner.


Foto


Inhoud blog
  • Taize
  • Heer geef ons meer geloof
  • Op weg naar Pasen
  • strijd tussen goed en kwaad
  • Laat ons vandaag
  • Sacramentsdag
  • Heilige Drieëenheid.
  • En ze werden vervuld van de H. Geest
  • Hij hief de de handen omhoog en zegende hen
  • Ik, Johannes, zag een nieuwe hemel en een nieuwe aarde.
  • Godsliefde is oneindig
  • 2009 - 2010
  • Eer aan God in den hoge en vrede voor alle mensen.
  • Wie mag bestijgen de berg van de Heer?
  • Effeta, ga open.

    Archief per maand
  • 01-2014
  • 10-2013
  • 02-2013
  • 10-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 03-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 07-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007

    Ubi caritas et amor, Deus ibi est.Waar liefde en vriendschap heerst, daar is God

    Gastenboek
  • Uw Christelijk blog
  • Piep
  • op bezoek
  • Fijne avond gewenst en voor straks welterusten
  • van een lieve wolf

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek.


    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • Taize
  • Lechaim
  • Levensbron
  • Preken
  • Bloggen.be
  • Zonnegroeten
  • Pelgrims op aarde
  • Blogje van Wil
  • getuigenissen van Augustinus
  • Sites zoeken

    Mijn favorieten
  • katholink
  • Revolutietheorie
  • Weesgegoet Maria
  • mooiste gedichten
  • Apostel Paulus en zijn brieven
  • Medjugorje
  • Life
  • Living Waters Village
  • Ter Overweging

    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    dierenenhuisdieren
    www.bloggen.be/dierene

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hooikoortsinfo
    www.bloggen.be/hooikoo

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    whisperer
    www.bloggen.be/whisper


    We zijn de 17de week van 2024

    Foto

    Samen in gebed bij de vriendschapsicoon in den Haag

    Foto

    Foto

                              H. Jozef

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Verhoog het bezoekersaantal van uw blog....gratis
     vermenigvuldig 100 maal. Klik hier:
    http://www.linkpiramide.nl/?28051


    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs