Inhoud blog
  • Verdrietig nieuws
  • Tevreden zijn ... oefen tot het spontaan gaat!
  • Terug van weggeweest
  • Nieuwjaarsgroet vanuit zonnig India
  • Gezondheid
    Zoeken in blog

  • Tevreden zijn: oefen tot het spontaan gaat!

    28-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eind van de maand
    De kalender zegt dat het vandaag het einde is van de korte maand februari ... volgens de krant was vandaag de koudste 28 ste februari ooit. ​Een middagafspraak werd afgezegd vanwege het weer ... Woezel en ik wandelden door de behoorlijk koude kou de hele stad door naar het ING kantoor om geld te gaan storten voor een volgende maand huur ... gelukkig weer een lange maand en vast en zeker minder koud dan de afgelopen maand. In maart hebben we de narcissen volop in bloei in de plantsoenen ... het loof staat al veelbelovend boven de grond. Terug naar huis mochten we met de warme dubbeldekkerbus. Daar zie ik er steeds meer van hier in Haarlem. ​

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    28-02-2018 om 17:47 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    27-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weinig nieuws
    Soms is de vaart een beetje uit de schrijverij ... vaak is ook mijn leven meer van hetzelfde ... en soms schrijf ik makkelijker over niets bijzonders dan anders ... Eigenlijk is het allemaal heeeeeeeeeeeeeeeel bijzonder ... gezond, welvarend, meer aanbod van werk dan ik aan kan nemen, al 9 weken rookvrij .... en af en toe ontzettend narrig ... de stoom uit mijn oren .... om niets bijzonders .... ook al bijna niet meer bijzonder.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    27-02-2018 om 09:43 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    24-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koud
    Het is minder koud dat ik verwacht had door al het gedoe over de kou ... maar misschien moet het nog komen ... De Russische Beer ... De bond voor Ouderen vraagt ons vandaag om te zien naar de ouderen ... die plannen minder volgens de bond ... en zouden daarom 'zomaar' zonder voorraad kunnen zijn als het opeens glad en glibberig is ... ​En dan denk ik: 'die mensen zijn toch niet voor niets zo oud geworden ... ' desnoods belt de 92 jarige 112 en daarna staan de vrijwilligers in de rij" ... Omzien naar elkaar is niet weg .... niet als het koud is ... niet als de mussen gebraden van het dak vallen .. . Gewoon omdat omzien naar elkaar aardig is ... omdat het aardig is je gezien te weten ... en dat een ander af en toe ook te laten weten.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    24-02-2018 om 19:41 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    22-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Experiment
    Vandaag wilde een trouwe terugkomer graag 2 uur aaneengesloten massage ... en omdat hij weet dat IK daar niet voor in ben én omdat hij mijn collega kent van de 4 handenmassage had hij zelf bedacht om van ons beiden om de beurt een uur massage te krijgen. ​Ik was als 2e aan de beurt en na ongeveer 45 minuten zei hij: "Jij had daarnet gelijk ... toen je zei dat 2 uur misschien wel een beetje te veel van het goede zou zijn ...het is zo helemaal genoeg(elijk) ... We kletsten de tijd, en nog een kwartiertje langer, vol ... mijn hand rustend op zijn ontspannen buik ... ​Ik ben benieuwd welke variant hij voor de volgende keer bedenkt. ​

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    22-02-2018 om 19:38 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    21-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.spijt
    Waar hebben mensen spijt van als ze in het hospice aangekomen zijn en bezig zijn met het laatste stukje van de reis ... Nummer 1 staat: was ik maar meer mezelf geweest ... Veel mensen leven het leven van, voor iemand anders ... zo wordt het verwacht ... zo hoort het nu eenmaal. Nummer 2: had ik maar niet zo hard gewerkt ... nummer 3: had ik maar meer tijd besteed om vriendschappen te onderhouden Nummer 4: had ik mijn gevoelens maar uitgesproken ...nummer 5: had ik mezelf maar vaker blij gemaakt ... Met nog gemiddeld 12 weken voor de boeg kan je dan nog een boel ... het is nooit te laat om iemand te laten weten hoe waardevol, geliefd, die ander zich mag weten, Maar op een doordeweekse woensdag mag het natuurlijk ook. ​Ik dank mijn trouwe lezers ... , mijn trouwe vrienden, mijn dappere cliënten, mijn liefdevolle familie ... met elkaar maken jullie dat ik weinig spijt heb.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    21-02-2018 om 17:49 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    19-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Droom
    Niet vaak herinner ik me mijn dromen. Die van vanmorgen een gedeelte ... In die droom kocht ik een pakje sigaretten ....maar het bleef ongeopend op tafel. In de droom al vond ik het kopen raar en niet meer bij mij passen ... Toen ik mij wakker geworden dit deel van de droom herinnerde was ik blij ... als ik in slaap- en droomstaat rookvrij begin te worden ... is de strijd wel gestreden. Wakker ben ik al 8 weken zo verstandig om de aankoop niet meer te doen ...

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    19-02-2018 om 11:52 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    17-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Manisch
    De dokter vond het beter om de pillen af te bouwen ipv mijn recept te verlengen ... zoals ik zelf eerst graag wilde vertelde de stop-hulp-mevrouw aan de telefoon, na overleg met hem. Hij gebruikte het woord MANISCH ... en dat zou best eens kunnen kloppen met mijn gedrag van de afgelopen weken ... op alle fronten uitbundiger ... en impulsiever ... het hele huis heeft op zijn kop gestaan met verschoven meubels. Ik ben nog net geen nieuw bedrijf of een wereldreis begonnen. Stoffen in Champix beïnvloeden je hormoonhuishouding, doet iets met dopamine ... Je mag de pillen niet als je medicijnen tégen manisch depressiviteit gebruikt ... ​De tegenbeweging van manisch is depressief ... en als ik ergens niet op zit te wachten is het een swing die kant op ... Met overtuiging bouw ik af ... dankbaar voor de steun die ik wél ervaren heb ... en binnenkort ben ik weer mijn bedachtzame, kalme, rustige, maar wél rookloze zelf.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    17-02-2018 om 15:33 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    16-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Druk
    De stoppen met roken help mevrouw vraagt zich af of mijn 'kortere lontje' samenhangt met de Champixpillen ... Ik ben benieuwd ... ga naar een afbouwschema om over 14 dagen geheel zonder te kunnen. Ik heb zelf geen last van af en toe vlammende betogen ... maar andere mensen vinden het maar agressief zelfs ... Mijn bloeddruk werd niet beter van een discussie in de wachtkamer... hoewel nog steeds te benijden met 130/80. ​Het is allemaal een kwestie van elke dag een draadje ... goed ademhalen ... voldoende slapen ... aardige, lieve, behulpzame mensen om me heen ... Zo werden uren weken en weken zijn al 2 maanden ... en over 10 maanden kan ik zeggen: :" Ik rook 1 jaar NIET" ... Daar kan ik me NU al op verheugen.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    16-02-2018 om 12:00 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    15-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Strand
    Met een agenda zonder afspraken deze middag en een strak blauwe lucht na een druilerige morgen was het niet zo moeilijk om te bedenken even op en neer te treinen naar het strand. Op weg naar het station kwam ik een buurvrouw tegen die me een standaard met haak voor de stoeptuin aanbod ... en door die babbel vertrok de trein direct nadat ik was ingestapt ... Op het strand was heerlijk zonnig, aan strandtenten werd druk gebouwd en terrasstoelen stonden al buiten. Woezel heeft dan het uur van de dag en snuffelt en holt met zoveel plezier dat ik bedenk dat ik hem die lol vaker moet gunnen. Thuis gekomen stond de beloofde standaard er al. Er hangt inmiddels een uitbundig bloeiende viool aan. Met op het oog weinig bijzonders kan een mens een Topdag hebben.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    15-02-2018 om 20:58 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    14-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verjaardagsfeest
    Zaterdag vier ik dat ik 34 jaar geleden moeder werd van de allerbeste dochter die een moeder zich kan wensen. Ieder jaar om deze tijd herinner ik me die tijd ... herbeleef ik met heel mooie herinneringen. Geen enkele andere verjaardag van haar staat me zo bij als de dag waarop ze geboren werd. Vandaag vierden we het al een beetje saampjes met ons drietjes ... In de kindvriendelijke baristabistro waar we wel vaker koffie drinken. Dit weekend mag ze 2 nachtjes en dagjes exclusieve grote mensen tijd doorbrengen met haar man ... in een goed hotel ... zonder op een babyfoon te hoeven letten, zoals zij het noemt: "als een herdershond met gespitste oren ". ​Verstandige keuzes van verstandige jonge mensen. Ik gaf haar de boeken van Prof Harari cadeau ... weten hoe het mensdom zich ontwikkelde in de afgelopen 70.000 jaar en fantaseren hoe de komende eeuw zal kunnen worden ... je kan een slechter cadeau krijgen op je 34 ste verjaardag. ​ ​

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    14-02-2018 om 17:52 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    13-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Erwtensoep
    n Kilangala, Tanzania is mijn bijnaam Mama Supu omdat ik daar dagelijks voor de schoolkinderen soep kookte. Inmiddels heb ik hier een wekelijkse grote pan verse erwtensoep routine. Het huis ruikt warm en welkom en mijn buik raakt verzadigd van maaltijdsoepen zonder dat ik daar meer dan 1 pan voor nodig heb. Meestal gaat er iemand met een bakje left-over naar huis ... en heel soms gooi ik, met bloedend hart, het laatste beetje weg ... want na 2 dagen wil ik weer wat anders en volgende week maak ik met veel plezier weer nieuw.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    13-02-2018 om 11:37 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    11-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondagsrust
    Het is grauw, miezerig en koud hier in Haarlem. Het soort weer dat je kunt verwachten in februari in Nederland. Dus niets om over te zeuren ... maar toch staan de hond en ik niet te popelen om naar buiten te gaan. Het is meer weer voor met mijn nog niet uitgelezen boek op de bank of in bed .... Na een leuke werkwerk is het goed om zondagsrust te houden ... zo blijft werken leuk ... door het af en toe niet te doen. Vanaf morgen graag weer aan het werk ... voor wie blij wordt van een extra paar handen komt mijn collega-vriendin GRAAG een rondje masseren. ​

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    11-02-2018 om 08:55 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    09-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdagochtend pret
    Ondanks haar buisjes heeft Saar af en toe last van haar oren ... in de vorm van een loopoor ipv oorontsteking ... dat dankzij de buisjes. Maar oorpijn veroorzakende beestjes kunnen nog gewoon naar binnen ... ze veroorzaken echter niet meer zich ophopende soep. Vanmorgen wandelden we met ons allen door de vrieskou naar de apotheek voor onheil bestrijdende oordruppeltjes. Op de terugweg liepen we de Intertoys binnen op zoek naar een carnavalsoutfit voor een feestje volgende week op het KDV. Volgens de gewone winkel begin je daar pas als 3 jarige aan. Gelukkig biedt internet uitkomst met een roze nijlpaardpak in de goede maat. Een beetje koud geworden speelden we de ochtend verder in mijn huis met warme thee en krentenbollen. Saar's oor was duidelijk in gevecht getuige de almaar roder wordende oorlel en haar, méér dan anders, geluiden van ongenoegen. Verstandig als altijd besliste mijn dochter dat het tijd was om naar huis en een vroege middagslaap te gaan. Ik mag aan het werk. Vanaf maandag biedt mijn agenda weer ruimte.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    09-02-2018 om 12:15 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    07-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwaar op de hand?
    Voor iemand die zichzelf een vrolijker 2018 gunde vind ik mezelf de laatste weken wel wat zwaar op de hand in mijn stukjes ... maar ja ... het is nog geen paardenbloemen tussen de tegels tijd. Toch gaat het heeeeeeeeeeeeeeel goed met me ... ik adverteer wat minder .... de week is al tot zaterdag genoeg gevuld om die kosten te kunnen besparen. De NIET gerookte teller ging gisteren boven de 2000 ... en mijn bespaarde gelden besteed ik aan .... ja waaraan eigenlijk ... Tijd en geld ... ze gaan altijd wel op ... kunst is goede, mooie , leerzame, dierbare ervaringen en herinneringen te sparen.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    07-02-2018 om 16:50 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    06-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitzending gemist
    Het aardige van het NIET hebben van een t.v. is dat ik niet hele avonden verzap ... Af en toe denk ik dat ik misschien iets mis en kijk ik naar Uitzending gemist. Gisteren in een klap alle afleveringen van De Luizenmoeder ... herkenbaar, soms tenenkrommende plaatsvervangende schaamte, eigentijds, amusant. ​Daarna 4 afleveringen Jinek ... van meest recent naar ouder .. en wat is nieuws dan snel achterhaald. Ik was onder de indruk van Minister Wiebes .... jammer voor de Groningers dat het zo lang heeft moeten duren voor iemand de zorgen wegnam ... weg NAM ... voorlopig nog niet. ​Ik blijf me verbazen ... iedereen wéét dat grondstoffen niet onuitputtelijk zijn ... We zullen moeten overschakelen ... Later in mijn leven dan ik als kind leerde ... toen dachten we dat in 2000 het licht wel uit zou zijn.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    06-02-2018 om 16:44 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    05-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dirty Money
    s een docu op Netflix waar ik twee afleveringen van keek en hem pauzeerde vanwege walging en buikpuin. Deel 1 ging over de softwareoplichting door Volkswagen, de giga hoeveelheden extra uitstoot die de dieselmotoren in omloop brachten, gevangenisstraffen voor topmensen, bedragen schadevergoeding ... en nog steeds verkoopt het bedrijf méér auto's dan een ander merk. Het is maar goed dat de elektrische auto gaat komen. ​Deel 2 ging over flitskredieten en hoe 1,3 miljoen Amerikanen die 300 dollar dachten te lenen in afwachting van de volgende loonbetaling uiteindelijk uitkwamen met een schuld van bijna 1000 euro aan servicekosten, rente en aflossing ... De bedenker van het systeem kreeg 16 jaar gevangenisstraf en moet 1,3 miljard terugbetalen ... zijn advocaat kreeg 7 jaar .... niet alle mensen hun geld terug. "Ik ben zakenman" ... was zijn antwoord op de vraag of hij zijn bedrijfsvoering zelf ethisch verantwoord vond. Ik had ook met hem en zijn gezin te doen. ​Vormen van hebzucht ... machtzucht ... eerzucht ... Ver weg van eerlijk delen en met elkaar de wereld leefbaar houden.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    05-02-2018 om 10:28 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    03-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meer?
    Volgens Professor Harari, de man die mij de afgelopen dagen met zijn boeken Homo Sapiens en Homo Deus, interviews en lezingen gefascineerd bezighoudt is het des mensen om altijd méér te willen, meer te willen bezitten, grootsere kicks te beleven en maakt die eigenschap dat we niet tevreden zullen zijn met een arbeidsloos inkomen terwijl de kunstmatige, slimmere intelligentie's het geld verdienen en de arbeidsvreugde beleven ... ​Ik geloof er niets van ... We weten niet beter dan dat we een deel van onze tijd moeten verbrengen in een arbeidzame omgeving ... omdat dat nu eenmaal het brood op de plank, de huur en later het pensioen betaalt ... maar dat mensen ingeboren altijd voor méér en groots en meeslepend zouden kiezen ... daarvoor hebben we als mensheid te weinig groots en meeslepend levende mensen voortgebracht. ​De meeste van ons zijn meer of minder tevreden gevangen door huis, hypotheek, alimentatie, en de hoop op pensioen ... in ons deel van de wereld .... In armere landen is een maaltijd al waarvoor men een dag aan het werk gaat.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    03-02-2018 om 21:18 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    01-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wagen volgeladen
    2 Bolderkarren met een boel kindertjes per kar reden langs mijn raam ... op weg naar het KDV waar mijn kleindochter 2 dagen per week doorbrengt. Een kindje veerde op en reageerde duidelijk zo anders dan de andere kindjes dat het mij opviel ... Alsof haar bewegende armen iets duidelijk wilden maken ... Pas nadat ze helemaal voorbij waren viel bij mij het dubbeltje ... Het was Saar geweest die zag dat ze langs het huis van oma Noma kwam en daar blijk van gaf. Gistermiddag hadden we een paar heerlijke uren met wel elkaar ... kruimelende cakestukjes maakte Woezel gelukkig ... de puzzels worden supersnel gemaakt ... kleurpotloden blijven een hit en de bewegingen die ze met hen maakt over de grote vellen worden grootser en krachtiger. Aan het eind van de speeltijd scharrelt ze alle onderdelen van alle speeltjes bij elkaar in de grote tas ... voor de volgende keer. Al die activiteit wisselt ze af met af en toe een knuffel en kroelletje op schoot.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    01-02-2018 om 11:01 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    30-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bedenksels
    De laatste regels in mijn vorig stukje waren mijn eigen bedenksels ... Professor Harari schetst niet het beeld van lichaamloze mensen ... Wel van de mogelijkheid dat er verschillende soorten mensen kunnen komen .... maar dat was 70.000 jaar geleden kennelijk ook al het geval. Harari vertelt ook dat voor zover hij weet er (nog) niet geprogrammeerd wordt op bewustzijn ... alleen op intelligentie. Zelfrijdende auto's zouden schelen in de 3 miljoen verkeersdoden die er wereldwijd jaarlijks zijn ... Maar ethische antwoorden zullen moeten geprogrammeerd .... een voorbeeld ... De auto heeft de keuze tot het dodelijk aanrijden van 5 voetgangers of uit te wijken naar over de rand van de afgrond en de eigenaar van de auto om laten komen.... Misschien kan de consument ooit wel kiezen tussen een altruistisch en een egoistisch model. ​En wat te doen met al die mensen wier werkplek wordt ingenomen door robots die slimmer zijn ... Hij noemt ze useless people en denkt dat omdat ze geen economische waarde zullen toevoegen ze ook geen politieke waarde zullen hebben. Maar ook nu hebben we useless people ... kinderen ... studerenden ... oude mensen ... die we met elkaar koesteren, verzorgen en liefhebben ... Een boel werk is helemaal niet leuk, vervullend of verheffend ... maar betaalt wél de huur. Ik zeg al heel lang dat ik hoop dat als ik ooit billenwaszorg nodig zal hebben de techniek zover zal zijn dat ik daar een robot voor kan huren. Kortom ... persoonlijk maak ik de tijd graag mee waarin de computer mij helpt kiezen voor ... voor wat dan ook.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    30-01-2018 om 10:25 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    28-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Professor Harari
    Onder videoverwijzingen plaatste ik de lezing die Professor Harari gaf aan de wereldleiders in Davos en die nu via YouTube te zien is. Er zijn op YouTube meer spannende interviews met hem te zien. Bottom line van zijn betoog: Binnen een eeuw is de mens zoals we hem kennen compleet anders ... dankzij computers, grotere rekensnelheden én daardoor dataopslag en verwerking enerzijds en de veronderstelde bereidheid van mensen om hun gegevens af te staan in ruil voor gezondheidbeloften anderzijds ... zal het menselijk brein en de manier van denken en beslissingen nemen in kaart gebracht kunnen worden en gekoppeld aan zelf lerende computers .... misschien wel tot het punt dat mensen of menselijke lichamen 'overbodig' geworden zijn .... Wie zal er dan chocola eten ... of van een massage genieten?

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    28-01-2018 om 18:20 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 01/05-07/05 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 04/07-10/07 2022
  • 13/09-19/09 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !



  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs