Foto
Inhoud blog
  • Nieuwe blog
  • Machelen
  • Uitbergen
  • Baardegem
  • Zwijnaarde
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • louis vervaeke
  • bloggen
  • maxim de greve
  • agenda

    Wedstrijden seizoen 2010

    Categorieën
    "Coureurke" Yorne
    Stap voor stap komen we er wel !
    02-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn eerste wedstrijd bij de nieuwelingen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Gisteren mijn allereerste wedstrijd bij de nieuwelingen gereden. Het was één groot vraagteken : zou ik meekunnen ? zou ik mijn wedstrijd kunnen uitrijden ? Iedereen was met die vragen bezig : mama, papa, mijn zus en niet in het minst ik zelf maar het was afwachten want niemand kon hier een antwoord op geven.

    Voor mijn eerste wedstrijd had ik een criterium uitgekozen. De beloften reden Gent-Staden en in afwachting was er voor de nieuwelingen een criterium van 45 km. We kwamen met 90 renners aan de start, meestal tweedejaarsnieuwelingen die ik niet kende. Ook Jonas Lammens, Thieme Van Ruymbeke, Bart Pijsson en Dimitri Soete waren van de partij (en eigenlijk de enigen die ik kende van mijn jaar). De anderen waren tweedejaars.

    Het kon niet slechter beginnen dan een verkeerde startplaats te kiezen. Ik draaide pas als 5de laatste de weg op. Boons Ruben, een tweedejaars en tevens Belgisch kampioen 2008 bij de nieuwelingen gaf er meteen een lap op en demarreerde van bij de start waarbij natuurlijk het ganse peloton in de achtervolging ging. Ik kon in de eerste ronde (gelukkig) opschuiven tot de 20ste plaats maar het was niet makkelijk want we reden meer dan 50km/uur ... Na 3 ronden konden we Ruben dan toch inhalen.

    Beetje bij beetje werd de wedstrijd zwaarder en zwaarder en moesten er renners afhaken. Uiteindelijk waren er nog maar 47 renners over. Ik werd 42ste Niet slecht voor mijn eerste prestatie bij de nieuwelingen. Hopelijk kan ik de volgende wedstrijden evengoed afwerken als deze

    02-03-2009 om 00:00 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    15-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van harte dank !

    Van harte dank aan allen die aanwezig waren op mijn eetfestijn, alsook aan diegenen die me op een andere manier gesponsord hebben    ! 

    Hopelijk tot volgend jaar (6 & 7 februari 2010)

    15-02-2009 om 00:00 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    13-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Volgende wedstrijd
    14 september 2007 : Dikkebus (start om 16.15u)
                                      Windeweg 32 te 8900 Dikkebus

    13-09-2008 om 11:42 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    06-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZIEK !!!
    Daar Yorne ziek is zal hij NIET koersen vandaag !

    06-09-2008 om 10:28 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    01-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Volgende wedstrijd
    6 september 2008 : Denderhoutem (start om 16u15)
                                     Dorp 1

    01-09-2008 om 22:03 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Diksmuide

    Daar het parcours in Pollare-Ninove mij (en mama en papa) niet aanstond zijn we maar naar Diksmuide gereden. Het was geen al te groot parcours (slechts 1.400m) en dus wist ik op voorhand dat ik mij niet mocht laten verrassen en op mijn goede moest zijn voor eventuele demarrages.

    Er waren 66 deelnemers (waaronder 8 meisjes) ingeschreven en daardoor werden we in twee reeksen ingedeeld. Ik zat in de tweede reeks samen met Jonas Lammens (die trouwens gewonnen heeft) en moest dus wachten tot de laatste om aan de start te komen.

    Om 16u45u was het dan eindelijk zo ver en konden we beginnen aan ons 25 rondjes. Ik had geen mooie startplaats (stond eigenlijk helemaal achteraan) daar ik wat aan het losrijden was terwijl de eerste reeks hun wedstrijd reed en ik de tijd uit het oog verloor. Toen ik mij naar de start begaf stonden de andere renners reeds klaar langs de kant en kon ik helemaal achteraan aanschuiven

    Halverwege de koers plaatste ik een demarrage en reed ik 2 ronden op kop. Daarna liet ik mij terug afzakken tot in het peloton want het was nog een beetje vroeg om steeds vooraan te zitten maar ik wou toch even mijn benen testen

    Toen de zesde laatste ronde inging plaatste ik terug een demarrage en kwam ik van gans achteraan het peloton naar voor en nam de leiding voor 2 ronden. Ik voelde dat mijn benen goed waren, lachte eens naar papa en bij het ingaan van de laatste ronde deed ik teken dat ik nog eens voluit zou gaan maar ... dat was buiten de valpartij vlak voor mijn neus gerekend. Ik lag juist op mijn zwaarste om aan te vallen en pats, boem, daar lagen een paar renners op de grond vlak voor mijn neus. Resultaat : ik stond stil en tegen dat ik terug op gang was waren de eersten al gaan vliegen waaronder Jonas Lammens. Ik moest mij tevreden stellen met een 16de plaats van de 30 deelnemers in onze reeks

    Hopelijk rijd ik volgende week een even goede wedstrijd als gisteren want dit was veruit de beste van mijn seizoen.





    01-09-2008 om 21:51 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bottelare

    Ik wist al van 's morgens dat ik niet zo een goede benen had maar hoopte dat het zou beteren tijdens de wedstrijd.

    We kwamen met 27 renners aan de start waaronder Otto, Kevin Rasschaert en Stijn Van Hecke. Al van bij de start werd er goed doorgereden met Kevin aan de leiding. Na een paar ronden moest ik spijtig genoeg afhaken samen met nog een 8-tal andere renners. We probeerden terug bij het peloton geraken maar het was tevergeefs, het lukte niet.

    Mijn benen wilden absoluut niet mee en ik had het lastig om de koers uit te rijden. Werd uiteindelijk 18de

    Dank aan mijn vele supporters (mijn peter, tante Fabienne, Joyce, Niels en ouders, Yordi en ouders en Veronique en Philippe) om mij te blijven aanmoedigen en ook dank aan James en vooral aan Kurt voor de bemoedigende woorden tijdens en na de koers (en op mijn site)

    Hopelijk gaat het zondag wat beter en kan ik mij herpakken alhoewel ik niet zo veel getraind heb deze week want ik had een ontsteking op het strottenhoofd en moest het rustig aan doen. Ik zie wel en doe uiteraard mijn best.





    29-08-2008 om 00:00 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Assenede

    Deze week zaten we midden in de velden om te koersen in het landelijke Assenede. Het was een vrij klein parcours (1.600m) en zeer gevaarlijk dus om gedubbeld te worden als je de trein miste...

    Ik had een goede start maar na een demarrage vooraan in het peloton had ik het toch moeilijk om bij te blijven. Met een groepje van 7 probeerden we opnieuw aansluiting te krijgen op het peloton of minstens op het kleine groepje achtervolgers maar het mocht niet baten. We bleven hangen op 20 meter en kwamen geen stap dichter. We hebben dan maar onze eigen koers gereden met ons bende (alhoewel er ook een 3-tal moesten lossen) en hebben er zelfs een paar gedubbeld.

    Wonder boven wonder kon ik op het einde nog meespurten en het is al een hele tijd geleden dat mij dat nog lukte door de verzuring in mijn benen. Ben deze week opnieuw naar de dokter geweest en blijkbaar met resultaat Hopelijk gaat het zo verder. Ik eindigde op de 21ste plaats van 33 deelnemers.





    16-08-2008 om 22:06 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (7 Stemmen)
    12-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Petegem-Deinze
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Toen we thuis vertrokken richting Deinze was er een regenbui van jewelste. Het zag er dus niet al te best uit. Toen we bijna ter plaatse waren was het gestopt met regenen en ik haalde opgelucht adem. Normaal koers ik liever als het regent dan dat het 30° is, maar ik was tijdens de week het parcours gaan verkennen met Jonas en Niels (en de papa van Jonas en Niels) en wist dat er tamelijk veel roosters in het midden van de weg lagen, gevaarlijk dus bij regenweer. Er stond wel een zeer hevige wind wat de wedstrijd er niet makkelijk op zou maken.

    We kwamen aan de start met 39 renners. Zoals gewoonlijk stond ik vooraan en ik had een goede start. Ik kon gans de wedstrijd vlotjes meerijden. Het tempo was iets minder dan anders, dit had uiteraard te maken met de wind die ons langs alle kanten om de oren suisde. Af en toe was er een tempoversnelling maar die kon ik goed volgen.

    De voorlaatste ronde zat ik in een goede positie (rond de 15de plaats) en ik hoopte dus op een goede uitslag (eindelijk eens) maar .... weeral pech. Door een valpartij in de laatste ronde moest ik in de remmen gaan en uitwijken (of ik maakte ook kennis met het asfalt) en daardoor ben ik dus heel wat plaatsen achteruit gegaan. Ik was 24ste van de 39 deelnemers

    Dank aan iedereen die mij aanmoedigde, in het bijzonder Jonas en Niels en ook hun ouders en uiteraard ook mijn trouwe (wekelijkse) supporters, mijn peter, tante Fabienne en Joyce


    12-08-2008 om 22:05 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    05-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mijn allergrootste en allerliefste supporters : zus Yadrinka en nicht Joyce

    05-08-2008 om 23:37 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Parike
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vandaag een zware koers voor de boeg gehad. Het parcours lag me niet echt omdat we zo een 600 meter moesten klimmen en daar ben ik (nog) niet zo goed in.

    Met Thieme Van Ruymbeke, Stijn Van Hecke en Kevin Rasschaert aan de start wist ik al dat deze er meteen in zouden vliegen, wat ook gebeurde dus. De eerste 2 ronden kon ik vlot meevolgen maar dan was de volgende demarrage er iets te veel aan en moest ik lossen. Wetende dat ik er toch niet meer kon bijgeraken heb ik de koers dan maar op mijn eentje uitgereden en kon ik toch nog af en toe een geloste renner inhalen en voorbijrijden.

    Mijn peter, tante Fabienne, Etienne, zus Yadrinka en Joyce bleven me aanmoedigen om op mijn eigen tempo door te gaan. Ik eindigde 19de op 30 deelnemers. Niet echt slecht voor mij op zo een parcours





    03-08-2008 om 00:00 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sint-Gillis-Waas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In tegenstelling tot vorige week was het snikheet en niet echt mijn weertje. Veel drinken voor en tijdens de koers was de boodschap dus.

    Het parcours was mij al bekend daar dit mijn derde jaar was dat ik in Sint-Gillis-Waas reed. We gingen van start met 28 deelnemers waaronder 1 meisje. Tijdens de wedstrijd moest er af en toe eentje afhaken zodat we uiteindelijk nog met 19 overbleven in het peloton. Halverwege de wedstrijd had ik het ook even moeilijk want mijn benen stonden op ontploffen. Ik heb dan maar op mijn tanden gebeten en doorgezet en het lukte mij om bij het peloton te blijven. We gingen dus met 19 man naar de finish. Ik behaalde de 17de plaats. Niet echt goed, maar ook weer niet slecht als je kijkt van waar ik kom begin dit seizoen. Zolang ik niet moet afhaken van het peloton is het OK en hopelijk lukt het mij iedere wedstrijd een beetje beter om meer vooraan in de uitslag te komen

    28-07-2008 om 00:00 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rijkevorsel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op weg naar Rijkevorsel hadden we regen, regen en nog eens regen. Het zag er dus niet al te best uit. Daar aangekomen kwam de zon erdoor en wonder boven wonder bleef het gans de namiddag droog. Gelukkig maar want de miniemen hadden in de voormiddag gereden en in iedere reeks waren er valpartijen. Er stond wel nog een felle wind maar ja, beter wind dan regen. Het was een vrij mooi parcours alhoewel de straten nogal aan de smalle kant waren. Het zou dus moeilijk worden om vooraan het peloton te geraken.

    We startten met 48 renners. Vlak na de start moesten we links opdraaien en daar hadden we wind tegen wat de koers toch vrij lastig maakte. Telkens we wind af hadden werd er gedemarreerd en al vlug moesten er een paar lossen maar ik kon (gelukkig) mooi blijven volgen en behaalde uiteindelijk de 27ste plaats. Niet echt schitterend maar toch beter dan mijn vorige resultaten. Ik heb terug moed dat alles toch wel in orde zal komen en hopelijk blijven mijn resultaten beteren.

    21-07-2008 om 00:00 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tollembeek

    Het was de bedoeling dat ik dit weekend in Oostkamp zou rijden maar uiteindelijk is het Tollembeek geworden daar papa ziek was en mama het niet zag zitten om zo ver te rijden. Ik dus met mama en Yadrinka naar Tollembeek waar ook mijn ploegmaatje en tevens vriend Jonas zou rijden.

    Daar aangekomen bleek dat er bij de 12-jarigen slechts 9 deelnemers waren. Bij de 13-jarigen waren het er een pak meer (26 om precies te zijn) en ik hoopte dat er in mijn reeks toch ook heel wat zouden zijn maar dat was jammer genoeg niet zo. We startten maar met 16.

    Het weer viel best mee. Een beetje wind, een beetje zon en een beetje wolken...

    Voor de eerste keer sinds een paar weken was ik niet zo zenuwachtig voor de start maar eerder ontspannen. De twee eerste ronden kon ik me niet bedwingen en reed ik terug op kop (tegen de zin van mijn peter ) maar ik voelde me terug goed en wou eens testen of ik terug helemaal de oude was/ben.

    Aangemoedigd door mijn peter, tante Fabienne, Joyce, Yadrinka, de ouders van Jonas en uiteraard Jonas zelf zette ik moedig de wedstrijd verder. Het ging goed tot de 6de laatste ronde. Met twee hadden we een achterstand van ongeveer 500m. Toen ik mijn medecompaan aanspoorde om samen het gat dicht te rijden moest hij forfait geven. Hij kon niet meer zei hij. Ik heb toen alles gegeven wat ik kon en tot grote verbazing van mijn voornoemde supporters zat ik de volgende ronde terug bij het peloton. Vreugde alom bij iedereen en extra aanmoediging bij de volgende doortochten. Dank hiervoor ! 

    De rest van de wedstrijd kon ik mooi volgen en iedereen hoopte op een mooie uitslag. Bij het ingaan van de laatste bocht kreeg ik een duw en zat ik in de graskant... Hierdoor liep ik wat achterstand op en was het moeilijk om mee te spurten voor een mooie plaats. Ik eindigde 13de van de 16. Ik was niet tevreden met mijn plaats maar als ik deze wedstrijd vergelijk met de vorige moet ik wel toegeven dat dit de beste was die ik dit seizoen al gereden heb.

    Hopelijk gaat het vanaf nu de goede richting uit en ben ik snel terug de oude





    14-07-2008 om 00:00 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    07-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Provinciaal Kampioenschap te Zingem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Gisteren werd het P.K. gereden in Zingem (op amper 500 m van mijn deur). Ik was de hele week erg zenuwachtig voor deze (thuis)wedstrijd. Vele vrienden en familie hadden gezegd dat ze zouden komen supporteren, waarvoor dan ook mijn dank.

    In de voormiddag was het tijdrit. Ik moest starten om 11u18 en behaalde de 35ste plaats op 56 deelnemers. Ik had eigenlijk beter verwacht want vorig jaar had ik een mooie tijd maar het mocht niet zijn.

    In de namiddag zat ik in de tweede reeks om mij te plaatsen voor de A-finale of de B-finale. Bij de start voelde ik me goed. Ik had goede benen en heb de eerste 4 ronden op kop gereden - mijn supporters riepen dat ik veel te vroeg op kop zat en nog wat moest wachten - maar ik had houten oren op dat moment en deed toch mijn goesting. Bij de sprint zat ik goed geplaatst maar doordat er een paar uit hun pedalen schoten moest ik remmen en kon ik dus niet meer meesprinten. Resultaat : 24ste van 28 en naar de B-finale dus. Ik was diep ontgoocheld en er vielen wel een paar traantjes

    Om 17u00 moest ik de B-finale rijden. Ik had amper kunnen uitrusten van de vorige wedstrijd (start om 15u15) en mijn mama, papa, zus Yadrinka en de mama en papa van Maxim hadden mij met moeite kunnen oppeppen van de geleden nederlaag maar vol goede moed stapte ik terug op de fiets. De eerste ronde zat ik terug op kop en dan kwam er een aanval van Stijn Van Hecke die jammer genoeg in de B-finale zat door een lekke band in de vorige wedstrijd. Ik kon mijn wedstrijd goed meerijden maar op het einde kon ik niet meer. Mijn benen wilden niet meer mee en deden enorm veel mijn. Uiteindelijk behaalde ik de 12de plaats van 19

    Terug teleurgesteld vertrok ik meteen naar huis om mij te verstoppen in de badkamer. Ik wou niemand horen noch zien. Mijn vriendThomas Vernaeckt (die zelf een goede wielrenner is) durfde het toch aan om bij mij te komen en probeerde toch om mij wat op te beuren wat hem uiteindelijk ook gelukt is. Dank hiervoor Thomas !

    Na mij gewassen te hebben terug naar het parcours om de A-finale te zien waarin ook mijn vriend Maxim zat. Proficiat aan hem voor zijn mooi resultaat alsook aan Saimen met zijn overwinning !

    07-07-2008 om 00:00 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    05-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Volgende wedstrijd
    6 juli : Zingem (Provinciaal Kampioenschap)
    vanaf 10.15u tijdrit
    vanaf 14.45u wegrit

    05-07-2008 om 20:09 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    30-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eke-Nazareth
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hier ben ik dan terug voor de tweede helft van mijn wielerseizoen en hopelijk gaat het beter dan de eerste helft.

    Er waren veel renners aan de start en daardoor werden we opgesplitst in twee reeksen. Ik zat in de tweede reeks en dit was meteen ook de moeilijkste want (bijna) al de goeien zaten in mijn reeks met o.a. Saimen, Otto, Jonas Lammens, Ben Godaert, Tiesj, mijn vriend Maxim en dat zijn er nog maar een paar die ik opnoem.

    Voor de start voelde ik mij goed maar ik was wel enorm zenuwachtig. De vorige wedstrijd was toch al een paar weken geleden en ik hoopte dat het nu toch wel beter zou gaan. De eerste vijf ronden kon ik vlot meerijden in de groep maar dan was er een aanval van Saimen en ik had wat moeite om bij te blijven maar het lukte toch. Na nog een paar ronden moesten er een paar lossen waaronder ik ook dus. We bundelden ons krachten samen en probeerden terug aansluiting te vinden bij het peloton wat ons (eigenlijk voor het grootste stuk mij) ook gelukt is. Net terug bij het peloton is er een demarrage van Maxim. Dat was niet echt een probleem maar toen het terug stilviel was er nog een demarrage en dat was er teveel aan en ik moest terug lossen. Ik heb dan maar mijn eigen wedstrijd gereden en behaalde de 25ste plaats op 32. De benen waren beter maar toch nog niet in orde. Beetje bij beetje hoop ik er terug bovenop te komen, maar ja, ik zie wel.

    Volgende week zondag is het Provinciaal Kampioenschap in Zingem. Tijdrit in de voormiddag en dan 2x koersen in de namiddag. Ik hoop dat het een beetje meevalt.

    30-06-2008 om 00:00 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    01-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bevegem-Zottegem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na vandaag maken we een tussenstop met de wedstrijden om reden dat de examens naderen. Ik voelde mij al wat beter maar toch nog niet in vorm zoals zou moeten. Ik had tijdens de week het parcours reeds verkend samen met mijn ploegmaat Jonas en wist dus wat me te wachten stond. Een mooi parcours maar wel met 600 m. klimmen naar de aankomstlijn toe. We kwamen met 25 renners aan de start met o.a. topfavoriet Saimen. We moesten 21 ronden rijden over een totale afstand van 35 km. Het was een kalme start en zodus had ik (voorlopig) geen probleem om bij te blijven. Ik dacht en hoopte dat het deze keer wel zou lukken om bij het peloton te blijven maar ... niets van waar want daar kwam die verzuring in mijn spieren terug. Resultaat : ik moest terug lossen en op mijn eigen tempo blijven verder rijden. Ik eindigde 14de op 25 deelnemers.

    Met 3 weken "rust" in het vooruitzicht hoop ik dat ik vlug terug de "oude" zal worden en mij de volgende wedstrijden beter zal kunnen plaatsen

    Dank aan allen die mij blijven steunen en voor mij blijven supporteren o.a. Jonas en zijn papa Geert, Suske en Dominique alsook de ouders van Maxim.

    01-06-2008 om 00:00 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    26-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beveren-Waas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik voelde me deze week al wat beter en had zin in de wedstrijd in Beveren-Waas. Daar aangekomen bleek het een totaal ander parcours te zijn dan de voorbije jaren maar al bij al zag het er toch een mooi parcours uit, wel met een paar opeenvolgende (korte) bochten. Naarmate de start in zicht kwam, kwamen ook de andere deelnemers toe met o.a. Thieme Van Ruymbeke, Jaspers Dylan, Kevin Rasschaert, Stijn Van Hecke en noem maar op. Niet de allerminsten dus.

    Uiteindelijk was het zo ver en startten we met 43 deelnemers. Ik had een vrij goede start maar Thieme, Dylan, Kevin, Matthias Van De Velde en Michiel Van Steerteghem gaven er meteen een lap op en trokken gans de bende in stukken. Mijn (wieler)vriend Maxim De Greve kon aanpikken bij de achtervolgers maar ik moest hen (alweer !) laten gaan.

    Ik probeerde er toch nog het beste van te maken (met de uitslag van de dokter in mijn achterhoofd) en behaalde uiteindelijk de 26ste plaats van de 43 renners. Mijn vriend Maxim haalde de 9de plaats. Proficiat hiervoor Maxim.

    Tenslotte terug dank aan mijn peter, tante Fabienne, Joyce, Jonas en zijn papa, de ouders van Maxim en zijn broer Sebastiaan om te komen supporteren (ook al was het niet dicht bij de deur) en mij toch te blijven aanmoedigen bij mijn (voor mij toch) slechte prestatie. Ik mag ook mijn "grote" zus niet vergeten die iedere week van de partij is.

    26-05-2008 om 00:00 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    18-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Startensklaar of ... ?
    Mijn vriend Maxim en ik : nog even gezellig kletsen voor de start ...


    18-05-2008 om 00:00 geschreven door yorne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Dierickx Yorne
    Ik ben een man en woon in Zingem (België) en mijn beroep is Student.
    Ik ben geboren op 24/11/1994 en ben nu dus 29 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Wielrennen, chatten met leuke meisjes.

    Gastenboek
  • succes
  • koers Kruishoutem
  • xd
  • zie je wel
  • proficiat

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief per jaar
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs