List of licensed
Yaoi manga
List of scanlated
Yaoi manga
note: not for sale in English language
Manga-shops
in België
List of DVD's
(OVA - Series)
(to come)

Updates to
remember
About this blog /
Een woordje over dit blog
Yaoi
een woordje uitleg


(still to update in English)
Brokeback Mountain teaser
Hoe lees ik
manga?


(still to update in English)
Uke versus Seme

My doujinshis/ drawings/
whatever...
Click on the picture to go to the entry and see the full size there.
Happy Easter
Fake

Dee and Ryo
Pet Shop of Horrors
Count D and Orcot
Fake
Belated Easter

A doujinshi

My contribution to Fake_100
Stop Dee!
Stop it Dee!
Just go for it
Weapons and...

A lesson to be learned

Fanfics
Click on the text and/or picture to be directed to the page(s)

Highest ranking  at / Hoogste quotering
bij
www.Bloggen.be
11
July 21st 
21 Juli 
2006

^_^
Archief per dag
  • 14-02-2008
  • 05-02-2008
  • 04-02-2008
  • 10-06-2007
  • 07-06-2007
  • 24-11-2006
  • 15-11-2006
  • 22-10-2006
  • 10-10-2006
  • 22-09-2006
  • 07-09-2006
  • 27-08-2006
  • 26-08-2006
  • 24-08-2006
  • 20-08-2006
  • 19-08-2006
  • 17-08-2006
  • 16-08-2006
  • 13-08-2006
  • 09-08-2006
  • 08-08-2006
  • 06-08-2006
  • 05-08-2006
  • 31-07-2006
  • 19-07-2006
  • 16-07-2006
  • 12-07-2006
  • 11-07-2006
  • 05-07-2006
  • 04-07-2006
  • 03-07-2006
  • 02-07-2006
  • 28-06-2006
  • 23-06-2006
  • 21-06-2006
  • 18-06-2006
  • 14-06-2006
  • 05-06-2006
  • 28-05-2006
  • 19-05-2006
  • 18-05-2006
  • 14-05-2006
  • 13-05-2006
  • 10-05-2006
  • 07-05-2006
  • 06-05-2006
  • 03-05-2006
  • 02-05-2006
  • 30-04-2006
  • 28-04-2006
  • 27-04-2006
  • 26-04-2006
  • 23-04-2006
  • 21-04-2006
  • 20-04-2006
  • 18-04-2006
  • 17-04-2006
  • 16-04-2006
  • 14-04-2006
  • 11-04-2006
  • 10-04-2006
  • 08-04-2006
  • 06-04-2006
  • 05-04-2006
  • 04-04-2006
  • 02-04-2006
  • 31-03-2006
  • 29-03-2006
  • 27-03-2006
  • 25-03-2006
  • 24-03-2006
  • 22-03-2006
  • 20-03-2006
  • 19-03-2006
  • 17-03-2006
  • 13-03-2006
  • 12-03-2006
  • 07-03-2006
    De Blogoloog: zoeken in Vlaamse weblogs

    It's all about boy-loving...
    Don't say I didn't warn you!

    02-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Japanese? - Japans?

    Japanese?
    Japans?
    After my doubts whether to make this blog in Flemish or English, I've been adviced -in a comment- to write this blog in Japanese.
    It's not that I don't like that idea, but when I look at my keyboard I notice a problem or two.
    I don't want to disappoint those with good ideas and I do want to fall in with your Japanese needs, so therefor I present to you a page from the manga Fake, in Japanese!
    Enjoy! ^_^
    Na mij twijfels in verband met dit blog: "Maak ik het in het Vlaams? Of maak ik het in het Engels?" kreeg ik een reactie met de suggestie om dit blog in het Japans te schrijven.
    Nu, als ik eens een blik werp op mijn toetsenbord, zie ik toch wel een probleem of twee.
    Ik wil echter deze personen met goede ideeën niet teleurstellen en aan de Japanse noden tegemoed komen, vandaar stel ik aan u voor: Een pagina uit de manga Fake, in het Japans!
    Enjoy! ^_^




    Btw, what do you think of my 2-language-solution?
    Trouwens, wat vinden jullie van mijn 2-talige oplossing?

    02-05-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (7 Stemmen)
    30-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Engels? English? Vlaams? Flemish?

    As it seems, half of the people visiting this blog aren't from Belgium... and thus don't speak/read Flemish or Dutch, which makes me think about writing further updates in English (to get a bigger audiance and to make more people happy).
    Of moet ik alles hier toch in het Vlaams houden? Want uiteindelijk is dit blog opgestart voor al deze Vlamingen die geen weet hebben van yaoi.
    Ik voel er niet veel voor om 2 identieke blogs te onderhouden, gewoon om de 2 talen te vertegenwoordigen.
    En elk bericht in de 2 talen schijven, lijkt me een beetje idioot, of niet?
    I'm used to writing in English on the net, not that I'm good at it, but I'm used to it.

    Oh well... something new to ponder over... ^_^

    30-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    28-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Uke versus Seme (ENGELS)
    Wat betekent uke?
    en
    Wat betekent seme?

    Dit zijn 2 termen die in yaoi toch van enig belang zijn.
    Soms is het zeer duidelijk wie uke is en wie seme. Soms iets is het iets minder duidelijk en soms... wel soms zijn ze beiden wel eens uke of seme (They switch I tell you! ^_^)

    Shuichi uit de manga Gravitation is 100% uke.
    Zijn vriend Yuki daarentegen is seme (moet wel, anders zou het niet werken tussen die twee), maar met de juiste persoon zie ik Yuki wel eens uke zijn (could be hot ^_^). Shuichi zal echter nooit seme zijn... misschien wel. Hangt allemaal af van de artiste, maar Shuichi als seme? NO WAY! That'd be so wrong!

    "Maar wat is nu seme en uke?", zullen jullie je waarschijnlijk afvragen.
    In het kort:
    Uke = bottom
    Seme= top

    Nog geen idee? Klik dan maar eens op de prentjes. Yuki en Shuichi waren zo vriendelijk om deze termen voor ons te demonstreren. En als je wel weet waarover ik het heb, mag je natuurlijk ook op de prentjes klikken. Enjoy ^_-

    Note of warning:
    Pictures are absolutely NOT work safe! It's boy on boy action, you have been warned.
    Voor diegenen die geen Engels verstaan: prenten = 18+, je bent gewaarschuwd!

    Maar zo
    kan het natuurlijk ook:

    Characters: Yuki en Shuichi
    Manga: Gravitation remix
    Artist: Maki Murakami

    Eerlijkheidshalve moet hier wel aan toegevoegd worden dat de manga Gravitation niet zo grafisch is. Deze prenten komen uit 'Gravitation Remix'. Deze is enkel te koop in originele (Japanse) versie. En ja, er is wel degelijk een verschil tussen die twee!

    28-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (7 Stemmen)
    27-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Hoe lees ik manga? (ENGELS)
    Er zijn een aantal opmerkelijke verschillen tussen onze Vlaamse strips en manga's.
    Allereerst is er het verschil in formaat. Terwijl onze Vlaamse strips ruw geschat een A-4 formaat hebben (eigenlijk groter), hebben manga's een handig pocket-formaatje.
    De prentjes in onze Vlaamse strips staan netjes op een rij. Bij manga's is er meer 'free-style'. Alhoewel de tekeningen van verschillende grootte zijn en zo op het eerste zicht door elkaar staan, is het toch vlot leesbaar.
    Maar het meest opmerkelijke is nog het feit dat men 100% audentieke manga leest van rechts naar links en (voor onze Westerse normen) van achter naar voor. Dit heeft natuurlijk alles te maken met de taal. Manga's worden geschreven in het Japans of Chinees. Velen van ons spreken of lezen deze taal niet, maar vertalingen hebben dikwijls (lees in 99% van de gevallen) wel de originele leesrichting aangehouden.
    Als we manga lezen, willen we manga lezen zoals ze oorspronkelijk bedoeld was! Of niet soms?
    En het heeft zo ook zijn charmes.
    Mocht u denken dat dit moeilijk leest, dan bent u verkeerd. In het begin is het misschien even wennen, maar men wordt het snel genoeg gewoon.
    En als toemaatje, een voorbeeld van audentieke manga (Engelse vertaling) uit de manga Wild Rock.
    Enjoy en volg gewoon de nummertjes (die ik er gemakshalve voor deze ene keer bij heb gezet)
     

    27-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (31 Stemmen)
    26-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Nieuwe banner onder titel
    Ik kwam tot de vaststelling dat de gehele lay-out van deze blog gebasseerd is op een tekening uit de manga "Wild Rock". Enkel mijn info-banner had Dee en Ryo uit Fake als centraal punt.
    ...
    Het leven bestaat uit moeilijke (en soms zéér moeilijke) keuzes en mijn pijn in het hart heb ik Dee en Ryo verwijderd, maar aangezien ik een nieuwe info-tabel gemaakt heb en deze geplaatst in mijn rechterkolom, had de info-banner weinig nut meer en was dus toe aan vervanging... een vervanging in Wild Rock-stijl.

    Ik hoop dat het jullie goedkeuring kan wegdragen ^_^
    Ik moet er toch nog even aan wennen.

    En een nieuwe ondertitel.
    Go me!

    26-04-2006 om 23:06 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    23-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Something yummie
    Iets meer dan een anderhalve maand on line en vandaag is de 500ste bezoeker langs geweest... hoe is dat ooit kunnen gebeuren? *lol*
    Nu ja, dit verdient iets moois, niet? ^_^


    Enjoy!

    ps: please refrain from drooling on keyboard ^_-

    23-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    21-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Unlicensed/Scanlated manga
    Voor diegene die geïntreseerd zijn:
    Hier is al een voorlopige lijst van unlicensed yaoi manga. Allen vertaald in het Engels.

    Let op!
     Aangezien deze manga's nog niet officieel vertaald zijn in het Engels, zijn ze dus ook enkel in de originele versie/taal te koop. Maar... omdat de meeste van ons geen Japans of Chinees spreken of lezen, zijn er verscheidene groepen (on line) opgericht die deze manga's voor ons vertalen. Om deze scanlated manga's (zoals ze noemen) te kunnen downloaden, moet mijn zich soms inschrijven bij die groep en men mag deze manga's niet zomaar te grabbel gooien op het net. Vandaar dat ik in mijn lijst ook credit aan hen geef en je voor de downloads naar hun site moet surfen (links vind je onderaan dit bericht). Deze scanlation-groepen doen een fantastische job en verdienen dan ook dat hun regels en wetten nageleefd worden.
    Als een manga officieel vertaald wordt in het Engels en via een uitgever te koop wordt aangeboden, verdwijnt de titel van deze manga uit de lijst met unlicensed manga's en kan men deze niet meer downloaden. Deze scanlation-groepen hebben niet tot doel om de verkoop van yaoi-manga te boycotten, maar willen wel (nog) onvertaalde manga's voor het grotere publiek toegankelijk maken.

    Een voorlopige lijst vind je

    hier
    .
    Deze lijst bevat de titel, de auteur/artist en de groep die de manga vertaald heeft, maar zoals gezegd: still under construction.
    Op het moment staan er al zo'n 390 titels in deze lijst!
    All yaoi, shounen-ai, seinen-ai, etc..., so don't be offended by their contents!
    De manga's in bold zijn diegene die ik zelf al gedownload heb. Dit wil echter niet zeggen, dat ik ze al gelezen of goed gevonden heb.



     Scanlationgroups/groepen-links
    Aarinfantasy
    Art of Life
    Beyond the sky
    Bittersweet
    Bliss
    Countless Time
    Dangerous Pleasure
    Datenshi Blue
    Desperate Love
    Doki Doki
    Essence of Purity
    Fifay.net
    FNL
    Kagami
    Liquid Passion
    MegKF Scanlations
    Moya
    Nakama
    Obsidianstars
    Obsession
    Secret Haven
    Shattered Innocence
    ShoujoRoom
    Storm in Heaven
    Sweet Lunacy
    Things you like
    Tsuyo
    Yasca

    21-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Yaoi-boys-fanvid

    Yaoi-boys-fanvid
    Yaoi-boys-fanvid
    It doesn't always have to be serieus and therefor this fanvid.
    The combination images-music is really great.
    Though it doesn't feel much yaoi-like, all the boys are yaoi-boys and that's why this fanvid deserves a place in this blog.
    Enjoy! I know I did ^_ ^
    Het hoeft niet allemaal serious te zijn en daarvan getuige deze fanvid.
    De combinatie beelden-muziek is meer dan goed gevonden.
    Alhoewel het niet echt yaoi aanvoelt, zijn alle jongens die aan bod komen stuk voor stuk yaoi-boys en daardoor verdient deze fanvid een plaatsje in dit blog.
    Enjoy! I know did ^_^

    20-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (62 Stemmen)
    18-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Unlicensed manga
    Zoals je kan zien in mijn vorig bericht, ik ben bezig met een lijst van unlicensed manga... maar... Ik heb een hele hele lange lijst, die ik momenteel alfabetisch aan het rangschikken ben en waar bij de meeste titels nog de nodige informatie betreffende die manga ontbreekt (auteur/waar te downloaden/scanlated by...).
    Uiteindelijk heb ik nu al zo'n 179 Engelse titels gerangschikt en ik ben nog niet in de helft van mijn lijstje!
    Dus heb geduld! Ik beloof dat ik dat lijstje ga vervolledigen, evenals het lijstje van licensed manga's (al was het alleen al om een overzicht te hebben voor mezelf) maar zoals je ziet: Dit gaat werk vragen!



    Edit: 212... ik denk dat ik in de helft zit 0_o

    18-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Scanlated Manga
    The following manga are only available in Japanese language, but...
    some nice people have translated them in English and put them on line for us, so we too can understand them.  That's why they are called: "scanlations", 'cause there are no English volumes for sale... yet.
    As per usual: Tittles in capitals: "Read and approved by yours truly".


    Title Autor/Artist Scanlated by Download
    A Confession of
    His Own Guilt
    Uida Shiuko nakama
    BROTHER
    Yuzuha Ougi
    Color
    Eiki Eiki and
    Taishi Zaou
    mimi/kaname


    List under construction and
    as this is going to be a very looooooooong list,
    please be patient.

    17-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (11 Stemmen)
    16-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Happy Easter
    Het is Pasen!
    Vrolijk Pasen!




    Yes, drawn by yours truly
    and it has been a while since last time I took up a pencil,
    so please be gentle with me.




    PS: But as I don't have a scanner... yet. I had to take a picture of the drawing and upload it that way. Therefor the shadows in the corners.
    PS: Aangezien ik nog geen scanner heb, heb ik een foto van de tekening moeten nemen.
    Vandaar de shaduwen in de hoeken.

    16-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (15 Stemmen)
    14-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Wat te verwachten
    Wat te verwachten in dit blog?
    Boys, boys, BOYS
    &
    BOYS TOGETHER!

    Alles wat in die richting wijst, verdient een plaatje in dit blog. Alhoewel yaoi een Japans woord is, gaat het hier dus niet enkel over manga's. Alles met betrekking tot yaoi krijgt hier een plekje en dan bedoel ik ook alles in de ruimste zin van het woord.

    Soms komen meer serieuze onderwerpen aan bod, zoals het verklaren van yaoi en andere termen, een lijst met yaoi-manga's, waar ze te kopen, een lijst van DVD's, etc... Noem het 'the Educative Corner' als je wil ^_^

    Het is niet omdat de manga yaoi is, dat ze daarom goed is, dus bespreken we manga's: welke zijn het waard om gelezen te worden en welke niet? Natuurlijk zijn er de nodige fanfics om naar te kijken of te lezen (in het Engels). Ook zijn er enkele steeds wederkerende topics zoals: Featuring Hotness (bespreking van hot guys uit yaoi-manga's, vooral bedoeld om naar te kijken!) & Food for the eyes (enkel en alleen om naar te kijken, de oogjes mogen ook wat hebben, niet?)
    ...
    Oké, het draait hier voornamelijk om de oogjes ^_^

    But most important of all:
    Enjoy your stay and don't be afraid to drop by whenever you like!

    14-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    11-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Brokeback Mountain maakt cowboykleren populair
    Voor de verandering:

    Een krantenartikeltje

    Het Oscargenomineerde Brokeback Mountain heeft in de VS voor een stormloop op winkels met cowboyspullen gezorgd. Rockmount Ranch Wear, die de homosexuele cowboys Jake Gyllenhaal en Heth Ledger in de film van kledingadvies voorzag, kan de bestellingen nauwelijks bijhouden. Het bedrijf werd zestig jaar geleden opgericht door de 105-jarige Jack Weil en is altijd een van de voorlopers in countrystijl gebleven. Ook Ronald Reagan, Elvis Presley en Bob Dylan behoren tot het klantenbestand.

    Uit Metro, 11 april 2006






    PS:
    Vergeet niet te stemmen op mijn poll

    11-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    10-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Yuki Eiri deel 2
    Hmmm... misschien niet het juiste blog om dit in te zetten, maar...

    Oké, jullie herinneren jullie Yuki Eiri? The hot guy from Gravitation?
    Het is natuurlijk leuk om over hem te lezen in de manga en het is meer dan aangenaam om prenten te googelen, maar stel je voor dat je effectief met hem kan spelen! Hem een huis geven, laten samenhokken met een hot guy van een andere manga (nee, niet Ryo en Dee, zij zijn voor elkaar bestemd ^_^) Het zou toch tof zijn om je eigen verhaal met hem te spelen, niet?
    En ik heb het hier niet over een Yuki-pop. Ik heb er nog geen gezien, maar ik veronderstel dat er Yuki-action-figures bestaan.

    Waar ik het over heb is Sims!Yuki. Vandaar dat ik in het begin zei dat dit misschien niet het juiste blog is, maar aangezien het hier Yuki betreft, wou ik jullie hem toch niet ontgunnen.
    En... voor al diegene die oh-zo-graag commentaar willen geven dat hij er totaal niet op lijkt... Als eens geprobeert om van een tekeningfiguurtje een Sim te maken? Ik veronderstel van niet, want simpel is het niet! En op speel-formaat ziet hij er veel beter uit.
    Ik heb Yuki nog niet toegevoegd in mijn sims!wereld en het kan zijn dat hij nog enkele kleine veranderingen ondergaat voordat ik hem erin zet, maar hier alvast een voorsmaakje van mijn Sims!Yuki.


    Btw, suggesties om hem te verbeteren zijn altijd meer dan welkom.

    Oh! Bijna vergeten!
    Ja, hij draagt een ring rond zijn middelvinger én is anatomisch correct ^_-
    Het is me echter nog niet gelukt om hem een oorbel te geven.

    10-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    08-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Featuring Hotness: Yuki Eiri (ENGELS)
    Name:
    Uesugi "Yuki" Eiri
    Age:
    22
    Manga:
    Gravitation
    Profession:
    Romance Novelist
    About Yuki (short-short version):
    He's a selfish bastard, but he's one HOT selfish bastard!
    ... and ...
    He makes wearing glasses look cool!


    Yuki mag zeker niet in het rijtje van Hot Manga Guys ontbreken. Als je Yuki zou moeten beschrijven in één woord is "hot" een meer dan juiste keuze. Hij is ietwat afstandelijk, onbereikbaar en "the bad guy with a small heart", een combinatie die hem nog aantrekkelijker maakt. Uiteindelijk is hij de kwaaiste nog niet.
    Qua uiterlijk: Wow! Hij zou moeten doorgaan voor een Japanner met natuurlijk blond haar, maar ik vind dat niemand in de Gravition-manga eruit ziet als een Japanner (om over Shuichi nog maar te zwijgen). We kunnen er gewoon niet omheen: Yuki mag er best wezen! En we zouden niet klagen mocht hij in het echt bestaan *let's keep dreaming*

    Voor meer uitleg over zijn persoontje verwijs ik door naar de site en de manga Gravitation.
    Dit topic: "Featuring Hotness" is vooral bedoeld voor de oogjes ^_^
    Alleen al voor Yuki zou je Gravitation lezen en naar mijn bescheiden mening mag hij er veel meer in komen! ... Oké, Gravitation zou enkel over hém mogen gaan!
    Natuurlijk is Yuki niet de enige Hot Guy in deze manga, maar de anderen... dat is voor een andere keer!
    In de tussentijd: geniet van de vele Yuki's en neem een kijkje op zijn website.

    And please... try not to drool on keyboard ^_-



    Ik weet het, de collage is een beetje groot uitgevallen.
    Hoor ik klachten?
    Nee?
    Dacht ik wel ^_^

    (Btw, de collage is ook geschikt als wallpaper voor je desktop,... just mentioning)

    To Yuki's place

    08-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (9 Stemmen)
    06-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Poll
    Bij de start van dit blog was het de bedoeling om wekelijks een update te plaatsen, maar als ik bekijk wat ik op dit moment heb dat ik nog in mijn blog moet zetten, kom ik met wekelijkse updates nog toe tot een eind in september... en er komt steeds meer bij!
    Trouwens, heb ik mij aan deze regel van wekelijkse update gehouden?
    Nee, ik heb al veel meer hier in mijn blog gezet en soms moet ik mij zelfs inhouden om niet dagelijks een update te doen.
    Daarom een rondvraagje,
    aka Poll:


    Een wekelijkse update? Of meer? Minder?


    Tussenstand:


    Ook een poll maken? Klik hier

    06-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    05-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Licensed Manga (ENGELS)
    Let's make a deal here:

    1) Deze lijst is verre van volledig. Ik heb een lange lijst met manga, maar sommigen daarvan behoren enkel met veel fantasie tot de 'boy-loving' categorie. Van anderen heb ik een vermoeden dat ze behoren tot yuri. Het zal wat tijd vragen om deze lijst naar behoren na te kijken en te vervolledigen, maar ik werk eraan!
    2) Ik wil enkel manga's in deze lijst die het waard zijn om gelezen te worden. Vandaar dat de meesten dan ook op de één of andere manier aangeraden zijn.
    3) Tittels in hoofdletter zijn: "Read and approved by yours truly".

    Title Autor/Artist Japanese Title Publisher
    Desire
    Honami Yukine/Kazumi Maki Yabai Kimochi Digital Manga
    Empty Heart Minase DramaQueen
    FAKE 1-7 Matou Sanami Tokyopop
    GRAVITATION 1-12 Murakami Maki Tokyopop
    Legal Drug 1-3 Clamp Tokyopop
    Loveless Yun Kouga Media Blasters
    Only the Ring Finger Knows
    Kannagi Satoru/Odagiri Hotaru Sono Yubi Dake ga Shitteiru Digital Manga
    Only the Ring Finger Knows
    (the novel)
    Kannagi Satoru/Odagiri Hotaru Sono Yubi Dake ga Shitteiru Digital Manga
    Tokyo Babylon 1-7 Clamp Tokyopop
    Until the Full Moon 1-2 Matou Sanami Full Moon ni Sasayaite 1-2 Brocolli-Books
    Wild Rock Takashima Kazusa Blu
    X/1999 Clamp VIZ
    You're My Love Prize Yamane Ayano Finder no Keeji Biblos


    List under construction

    05-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    04-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Save the last dance for me...
    All together now!
    Awwwwwwwwwwwww

    Or as Brian said/Of zoals Brian zei:
    Ridicously Romantic!



    Queer as Folk
    The Drifters: Save the last dance for me

    04-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    02-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    250 bezoekers!
    WOOT !
    250 bezoekers alweer ^_^  en nog geen maand on line!

    Oké, oké, ik weet het, er zijn blogs die het pakken beter doen, maar in alle eerlijkheid... dit blog bevat nu eenmaal een onderwerp dat:
    1) niet echt bekend is hier in ons landje (such a shame...)
    2) waar toch nog een zeker taboe op rust
    en
    3) hoeveel mensen gaan er op zoek naar een blog als dit?... en komen terug ook! Want als ik een blik werp op de 'page-views'... 800 en een klets? Da's ni slecht ^_^

    Vandaar dat ik kan zeggen: ik ben een gelukkig mens ^_^
    Maar genoeg gezeverd.  Tijd voor nog een beetje manga!

     
    Eiri en Shuichi
    from Gravitation

    Enjoy!


    Oh!
    En juist gezien: dit blog staat in de top 90 ??? 0_o  Hoe is dat ooit kunnen gebeuren?
    But me? Complaining? No Way! *lol*
    Staat ergens onderaan welliswaar *but still impressed*

    02-04-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    31-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Featuring Hotness
    Aangezien er in boy-loving-manga verscheidene personages zijn die we zo zouden willen wegrukken uit hun manga om in het echte leven plaatsen, zal er een nieuw topic in dit blog verschijnen:l

    Featuring hotness

    Elk personage dat onder deze titel aan bod komt, zal ook zijn eigen plekje krijgen in een speciaal kadertje in de rechterkolom, kwestie van 'the hot guys' altijd binnen handbereik te hebben.

    En suggesties/tips zijn altijd meer dan welkom!
    The more, the merrier!
    ...
    or is it the hotter, the merrier? ^_-

    31-03-2006 om 00:00 written by / geschreven door yaoi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)





    Featuring
    HOTNESS
    Note:
    See more by clicking
    on the small pics

    Warning:
    No drooling on keyboard!
    &
    No licking screen!
    Yuki Eiri

    Yuki in this blog
    To Yuki's place

    Fanvids
    Fake-Fanvid
    Dee and Ryo
    Which BsB is gay?
    Gravitation-fanvid
    Save the Last Dance for Me
    Queer as Folk
    Yaoi-boys
    Various boys
    Mr wonderful
    Slide show of cute sexy boys
    So worth watching!
    J-Rockers: Gackt, Hyde... that'd be enough to make you watch!
    Brokeback Mountain
    Something gotta hold of my heart
    Gackt
    Kiss me

    MANGA
    Review / Bespreking
    Click on the image to go to the review.
    All reviews are spoiler-free.
    Brother

    Yuzuha Ougi

    Useful and favourite links
    My drawings, my doujinshis, my artistic thingies

    my Doujinshis


    Mijn tekeningen, mijn doujinshis, mijn artistieke uitspattingen
    The very first !

    Flemish /Vlaamse
    Yaoi site


    De allereerste !
    Nice and friendly site with manga-reviews

    Yaoi Suki


    Leuke en vriendelijke site met manga-reviews


    Share the love for boys... oftewel 'Het gastenboek'
    Or share the love at my site-'guestbook'

    Vragen i.v.m. yaoi? Email me!


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Toplijst TopSiteGuide.fantasy.www.bloggen.be/yaoi
    TopSiteGuide
    fantasy


    Inhoud blog
  • valentine
  • Heath Ledger
  • Omdat het even geleden is
  • YMCA
  • Hyde & Gackt
  • Spam
  • Enigma's Gravity Of Love combined with FAKE
  • Sorry
  • 2 more Fake-drabbels
  • Another 100 word Fake-drabbel
  • Fake fanfic-icon
  • Kiss me...
  • Just because... another 100 words drabbel
  • Gackt - Hyde icon
  • Brokeback Mountain 'Something gotta hold of my heart"
  • 5000 visitors
  • Count D and his Totetsu
  • Yaoistic J-Rockers
  • A 100 word drabble
  • Men / Mannen
  • PSoH - Incense of Beauty
  • 4000 visitors/bezoekers
  • - Endangering -
  • Ratings/waardering
  • Zornik, Scared of yourself
  • Fake, Belated Easter as rar-file
  • Fake, Belated Easter
  • + 2000 visitors/bezoekers
  • Uke & Seme
  • Top 100 --> 94
  • Count D and Leon Orcot
  • Mini-doujinshi: Fake, Belated Easter
  • Again: First Flemish Yaoi Site
  • First flemish yaoi site!
  • 1500 visitors / bezoekers
  • kissing cowboys win MTV award
  • Icons
  • Eerste Vlaamse Yaoi-site / First Flemish Yaoi-site
  • 1000 visitors!
  • Fanvid, slideshow but sooooo worth it!
  • The story of Abe and Kroenen, fanfic
  • Recommended link
  • Manga review: Brother
  • What to expect / Wat te verwachten
  • Scanlated manga
  • Yaoi-shirt contest/wedstrijd
  • Japanese? - Japans?
  • Engels? English? Vlaams? Flemish?
  • Uke versus Seme (ENGELS)
  • Hoe lees ik manga? (ENGELS)
  • Nieuwe banner onder titel
  • Something yummie
  • Unlicensed/Scanlated manga
  • Yaoi-boys-fanvid
  • Unlicensed manga
  • Scanlated Manga
  • Happy Easter
  • Wat te verwachten
  • Brokeback Mountain maakt cowboykleren populair
  • Yuki Eiri deel 2
  • Featuring Hotness: Yuki Eiri (ENGELS)
  • Poll
  • Licensed Manga (ENGELS)
  • Save the last dance for me...
  • 250 bezoekers!
  • Featuring Hotness
  • Brokeback Mountain teaser
  • Brokeback Mountain
  • Manga-shops
  • logo
  • Gravitation Fanvid - Backstreet Boys
  • Yaoi, een woordje uitleg (ENGELS)
  • 100 bezoekers!
  • Queer as Folk
  • Dee-Ryo Fanvid
  • Shônen-ai? Yaoi? Waaaaat?!?!
  • Blog onder constructie


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs