Inhoud blog
  • CP kopen op Dving: Hoe ik mijn Call of Duty-game-ervaring comfortabeler maakte
  • Hoe kies je een transferbedrijf vanaf Schiphol Airport
  • Zo verbreek je een compromis
  • De beste casinospellen om te spelen in 2024: een gids voor beginners en professionals
  • Populairste online games in Nederland
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    België nieuwsbrief
    België nieuwsbrief - alleen de nieuwste nieuwskoppen
    28-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 regels voor het organiseren van effectieve klantenondersteuning

    Het is erg moeilijk om een ​​echt kwalitatief hoogstaand klantendienst contact op te bouwen. U moet precies definiëren hoe gebruikersverzoeken worden geteld en hoe hun verzoeken worden geprioriteerd. Het is ook nodig om te begrijpen hoe de uitvoerders worden bepaald en hoe het ondersteunend personeel rekening houdt met gesloten taken en rapporteert over het uitgevoerde werk. De geformuleerde regels zijn eigenlijk formele procedures die individuele bedrijfsprocessen in uw bedrijf implementeren. Ze kunnen worden beschreven in tekst, in de vorm van diagrammen of in een andere grafische weergave. Als de bedrijfsprocessen in uw bedrijf complex zijn, kan elk proces worden onderverdeeld in modules, en elke module kan in detail worden uitgewerkt.



    De beschreven bedrijfsprocessen van uw bedrijf betekenen echter niet dat uw klantenservice werkt. De medewerkers moeten het nodige kennisniveau beheersen en veel technieken leren om met gebruikers te werken. En ze hebben natuurlijk een tool nodig waarmee ze met gebruikers kunnen communiceren.

    Regels voor klantenondersteuning

    Elke klantenservice moet regels volgen die in steen zijn uitgehouwen door de tranen van generaties van hun voorgangers. Uit eigen ervaring voelden ze hoe ze het wel en niet moesten doen.

    1. De klant heeft altijd gelijk!

    Als mensen uw product kiezen of uw dienst gebruiken en er geld voor betalen, dan hebben ze het recht om een ​​antwoord te krijgen op elke, zelfs de meest domme vraag. Zelfs als de cliënt zich vergist en zijn beweringen niet onderbouwd zijn, betekent dit gewoon dat u zijn fout aan hem moet uitleggen. Elke beslissing om de "inadequate klant" te verlaten moet worden genomen door het management van het bedrijf en pas na de positieve afsluiting van de aanvraag.

    2. Stel klanten altijd op de hoogte van de ontvangst van een aanvraag

    Welk communicatiekanaal u ook gebruikt, u moet altijd een autoresponder-service hebben geconfigureerd, die automatisch een bericht stuurt dat het verzoek van de gebruiker is verwerkt. Zo weet uw klant dat hij snel geholpen zal worden.

    3. Leer de urgentie van inkomende taken te identificeren

    Natuurlijk moet u de problemen van absoluut elke klant oplossen. Maar u moet altijd begrijpen dat als een klant op dit moment geld verliest vanwege problemen aan uw kant, zijn aanvraag onmiddellijk moet worden opgelost. En een simpele vraag van de gebruiker of het mogelijk is om een ​​afbeelding met een kat in een blok van uw dienst in te voegen, kan voor later worden bewaard. Ook als de aanvraag met de kat eerder is ontvangen. En dat brengt ons bij de volgende regels.

    4. Informeer de cliënt over het tijdschema voor het oplossen van zijn probleem

    Als u niet onmiddellijk aan het verzoek van de gebruiker kunt voldoen, of als u een urgentere kwestie heeft, informeer dan altijd over de timing van uw reactie. De klant weet dat er aan zijn probleem wordt gewerkt en alles zal binnenkort worden opgelost.

    5. Reageer binnen 24 uur

    Ongeacht uw werkdruk of de urgentie van de aanvraag, het antwoord hierop mag niet later dan 24 uur zijn. De enige uitzonderingen kunnen misschien alleen de vakanties zijn, aangezien veel bedrijven tegenwoordig vaak in het weekend werken.

    6. En natuurlijk de klant onmiddellijk informeren over de oplossing van het probleem.

    Laat hem er niet over raden of verspil geen tijd aan het herhalen van de actie die tot de fout heeft geleid. Het veroorzaakt niets anders dan irritatie.

    7. Antwoorden op vragen van gebruikers moeten beknopt zijn en zonder onnodige details

    Het is belangrijk dat gebruikers weten dat hun problemen zijn opgelost en dat ze informatie krijgen over hoe ze herhaalde fouten kunnen voorkomen. Dat gezegd hebbende, probeer formele stijl te vermijden en zoek altijd naar overeenkomsten. Bouw sympathie op bij uw klant en u zult positieve communicatie en uitstekende feedback ontvangen in de vorm van beoordelingen en aanbevelingen.

    8. Antwoorden op aanvragen moeten correct zijn

    Niets bederft het imago van een bedrijf als een spelfout in een officiële brief. Vooral als ze grappig is. Houd er rekening mee dat een dergelijke situatie kan resulteren in een screenshot van de ondersteuningsfout die op sociale media verschijnt.

    9. Beëindig altijd een gesprek

    De cliënt moet zeker zeggen dat zijn probleem is opgelost, en hij heeft geen vragen voor u. Elk understatement wordt geïnterpreteerd als uw incompetentie en heeft een negatieve invloed op het hele bedrijf. Bedank uw klanten altijd voor hun contact en de tijd die ze eraan besteden. Onthoud dat ze u geld opleveren op dezelfde manier als uw service of services hen helpen om ze te verdienen.

    10. Bouw een kennisbank op

    De meeste klanten zullen alleen in laatste instantie contact opnemen met de klantenservice. Ze zullen uw hele site doorzoeken op zoek naar antwoorden op hun vragen en als ze ze niet vinden, zullen ze geïrriteerde brieven schrijven. Elk beroep van klanten en gesloten sollicitaties moeten worden geanalyseerd, en als herhaling mogelijk is, schrijf er dan een instructie of een korte notitie over in de FAQ. Zo anticipeert u op veel problemen en neemt u de meeste last van uw medewerkers uit handen.


    Deze regels lijken misschien voor de hand liggend, maar in het echte leven leeft bijna elk bedrijf dat een klantenservice organiseert, ze niet na. Wat uit het niets leidt tot zeer onaangename problemen. Als u in eerste instantie een dergelijke instructie voor werknemers goedkeurt en hen traint om er constant mee te controleren om tot automatisme te komen, voorkomt u veel fouten.


    Het blijft alleen om erachter te komen welke tool de klantenondersteuning zal gebruiken bij hun werk. Dit is erg belangrijk en er zijn veel mogelijkheden. De meeste grote bedrijven gebruiken CRM-services met geïntegreerde applicatie-accountingmodules, waarin alle applicaties die van gebruikers worden ontvangen, worden ingevoerd. Daar worden ook verantwoordelijke personen aangesteld, alle aanvragen worden verwerkt, gevolgd en afgesloten.


    Dit is erg handig voor het monitoren van klantenondersteuningspersoneel, maar het is vrij moeilijk te integreren in de structuur van het bedrijf. CRM-implementatie is een meerfasig proces dat analyse van bedrijfsbehoeften, ontwikkeling en implementatie van services, evenals testen en licenties omvat. U moet ook alle medewerkers trainen en ondersteuning organiseren voor gebruikers van de service zelf. En natuurlijk zijn dergelijke systemen vrij duur in de beginfase van implementatie en vereisen ze constant onderhoud.


    28-01-2021 om 19:04 geschreven door hannaoldies  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe kies je zonnepanelen (panelen) voor je huis? Wat zijn de belangrijkste selectiecriteria?

    Zonnestations zijn een milieuvriendelijke en economische manier om autonome stroomvoorziening te regelen. thuisbatterij kan worden geïnstalleerd op daken van woonhuizen en hoogbouw. Tegelijkertijd zijn niet alleen de nuances van het installeren van zonnepanelen belangrijk, maar ook hoe je de juiste panelen kiest.

    Criteria voor het kiezen van zonne-energiecentrales voor thuis

    Om te weten hoe u zonne-energiecentrales (SES) kiest, moet u vertrouwd raken met het ontwerp van de apparatuur. De elektriciteitscentrale van het nettype omvat een zonnebatterij, een omvormer, besturingsautomatisering en een beveiligingssysteem. De complete set hybride en autonome SPP omvat een paneel, controller, batterij, omvormer, controle- en beveiligingssysteem.

    Een stand-alone station is onafhankelijk van de netwerkwerking. Het complex voorziet het pand geheel of gedeeltelijk van elektriciteit in geval van stroomuitval, onderbrekingen.

    Hoe zonnepanelen kiezen?

    Om de volledige set SES nauwkeurig te bepalen, is het nodig om de volgende punten te verduidelijken:

    1. Om te beginnen wordt aanbevolen om de hoeveelheid energie te berekenen die het station moet genereren. Op basis van deze berekeningen kunt u het aantal accu's en de oppervlakte die ze innemen bepalen. Modules plaatst u het beste aan de zuidkant. De gemiddelde waarden zijn 140-150 W per 1 m2.

    2. Om ervoor te zorgen dat batterijen het hele jaar door elektriciteit kunnen opwekken, moeten ze in de meest verlichte delen van het dak worden geplaatst. Zelfs als een deel van de module gearceerd is, heeft dit invloed op de efficiëntie van het systeem.

    3. Als u van plan bent om het station op het netwerk aan te sluiten, moet u het vermogen verduidelijken dat voor het huis is toegewezen. Meestal is dit cijfer 5 kW. Als tijdens de registratie van het station blijkt dat de capaciteit van de batterijen de norm overschrijdt, moet de limiet worden verhoogd, wat ook van invloed is op de betaling van hulpprogramma's.

    4. Vervolgens moet u de staat van het dak en de geschiktheid voor de installatie van een energiecentrale beoordelen. Het dak moet bestand zijn tegen de belasting van de accu's. Het is ongeveer 11-12 kg per vierkante meter oppervlakte. Het is ook belangrijk om toegang te bieden tot de panelen voor comfortabel onderhoud (het oppervlak reinigen van stof, vuil verwijderen).

    De ideale dakvorm voor het monteren van zonnepanelen is schuin (de hellingshoek is 30-45 graden). Voor een plat dak zijn extra steunen nodig om de gewenste hoek te creëren.

    Nuances om SES-componenten voor thuis te kiezen

    De elektriciteitsproductie is afhankelijk van het seizoen en het weer. Bij het overschakelen naar autonome stroomvoorziening is het noodzakelijk om batterijen aan te schaffen, omdat 's nachts de opwekking van elektriciteit stopt en op bewolkte dagen de efficiëntie veel lager is.

    De criteria voor het kiezen van zonnepanelen zijn onder meer stroom en kosten. De grootte en het aantal accu's is afhankelijk van de staat van het dak. Het is beter om nieuwe fabrieksmodules te installeren die zijn gelabeld en gegarandeerd.

    omvormer voor een zonne-energiecentrale

    Accuselectieregels voor zonneverwarmingssysteem

    Batterijen zijn verbruiksartikelen die periodiek moeten worden vervangen. Om ervoor te zorgen dat het apparaat lang meegaat, is het belangrijk om precies te weten hoe je een batterij voor een zonneverwarmingsbatterij kiest.

    Het belangrijkste criterium voor het kopen van een batterij is de capaciteit van het apparaat. Deze indicator is voor elk systeem anders. Bij het kiezen van een capaciteit is het noodzakelijk om rekening te houden met het geplande energieverbruik.

    Er is een simpele rekensom hoe je een accu kiest voor een 12 volt zonnepaneel. Om dit te doen, moet u het stroomverbruik gedurende twee dagen opnemen met een marge van 10%, daarvan aftrekken van de hoeveelheid energie die de module in een paar dagen produceert. En deel het resulterende getal vervolgens door 12 (accuspanning).

    Bij het kiezen van een batterij wordt rekening gehouden met het merk, het gewicht, het type, de levensduur en de mogelijkheid tot zelfladen. Er zijn AGM-, gel- en vloeistofzuurbatterijen. Autobatterijen zijn het meest geschikt voor zonnepanelen.

    Regels voor de selectie van een zonnebatterij voor een privéwoning en zomerhuisje

    het vermogen van een zonne-energiecentrale berekenen

    Naast de kracht van het apparaat, moet u, voordat u een zonnebatterij voor uw huis kiest, vertrouwd raken met de volgende kenmerken:

    • Garantieperiode;

    • De efficiëntie van de module;

    • Temperatuurcoëfficiënt.

    Al deze nuances moeten worden vermeld in het technisch paspoort van de module. Hoe hoger het rendement en hoe lager de temperatuurcoëfficiënt, hoe productiever het paneel is.

    De fabrikant geeft meestal garantie voor 5-10 jaar werk zonder gebreken.

    Het is niet alleen belangrijk om te weten hoe u een zonnebatterij kiest voor een zomerresidentie en thuis, maar ook de regels voor het plaatsen van panelen. Om dit te doen, moet u vaardigheid hebben in installatiewerkzaamheden op het dak en kennis hebben van het aansluiten van elektrische apparaten. Als dergelijke vaardigheden niet beschikbaar zijn, is het beter om gecertificeerde aannemers te vertrouwen.

    De subtiliteiten van het kopen van zonnepanelen voor een appartement

    Er zijn bepaalde nuances bij het kiezen van een zonnepaneel voor een appartement. Dus voor gebouwen met meerdere verdiepingen is alleen een hybride station geschikt. Door de aanwezigheid van een netwerk kan een stand-alone ontwerp niet tot stand worden gebracht. En bij het installeren van een netwerkoptie doen zich vaak problemen voor bij het registreren van vergunningen.

    Bij het regelen van een gedeeltelijk autonoom station voor een appartement (bijvoorbeeld verlichting / verwarming van een balkon of een aparte kamer), moet speciale aandacht worden besteed aan het kiezen van een batterij voor een zonnebatterij. Het is noodzakelijk om van tevoren de verdeling van de belasting over de vloer te berekenen. Meestal worden de modules aan de muur of op het balkondak gemonteerd. In dit geval moet rekening worden gehouden met de verlichting van de geselecteerde plaats.

    De kosten voor het installeren van panelen voor een appartement zullen hoger zijn dan bij het uitrusten van een station in een privéwoning. Onderhoud van gebouwen met meerdere appartementen wordt altijd geassocieerd met hoogbouw. Daarnaast is het niet altijd mogelijk om de modules vanaf de zuidzijde te monteren, waardoor het systeem minder energie opwekt.

    27-01-2021 om 09:37 geschreven door hannaoldies  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Professionele schilder in Gent of Antwerpen nodig?
    Op zoek naar een professionele en betaalbare schilder? Schilderwerken bieden zowel voor particulieren en bedrijven schilderwerken uitgevoerd door vakmannen met jaren ervaring.


    Onze prijzen starten al vanaf 35 euro per uur of 30 euro per vierkante meter. Hiervoor zijn alle verfmaterialen inbegrepen ( witte verf of slechts 15% meer voor kleuren verf, schilderstape, folie, etc…). Zo hoeft u helemaal niets zelf te voorzien. Wij kiezen met onze expertise de ideale verf, en kleurencombi uit, of begeleiden u bij de keuze van uw (her)schilderen.
    Daarnaast doen wij het hele proces van A tot Z. Zo kunt u zonder enige stress uw interieur, gevel, bedrijf, wat dan ook laten schilderen.

    Inbegrepen hier in is:
    1. Het klaarzetten van de kamer en meubels verplaatsen.
    2. Het schoonmaken en wassen van de muren met speciaal schoonmaak middel.
    3. Het opvullen van kleine gaatjes in de muren en oude verf, fungus en enig vuil verwijderen.
    4. Het voorbereiden van alle muren en plafonds. Het tapen van de deuren en ramen et speciale schildertape en folie op de vloer plaatsen. Het verwijderen van stopcontacten en lampen waar nodig.
    5. Het primen van de muren zodat de schilderlaag duurzaam en lang blijft hangen aan het oppervlak.
    6. Het beschilderen van de muren plus de detailafwerking.

    Wij hebben jaren ervaring met zowel particuliere- en bedrijfsschilderwerken. Voor meer uitgebreide info kunt u onze website bezoeken of ons emailen.

    Wij zijn actief in Oost-Vlaanderen, in de regio Gent en daarnaast werken wij ook in de regio Antwerpen. Door onze lokale verankering kunnen wij snel ter plaatse zijn en van dichtbij u project opvolgen.

    Interesse of zit u nog met vragen? Aarzel niet en neem contact met ons op voor een gratis offerte. Bezoek onze website https://schilderwerken24.be/

    Wij werken in Oost-Vlaanderen, Antwerpen, Gent. 
    Telefoonnummer: 0471050516
    Bedrijf:
    Euro Builders
    118 Geemstraat
    9220
    Hamme
    BTW BE0755406009
    eurobuilders@icloud.com

    25-01-2021 om 18:27 geschreven door hannaoldies  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2025
  • 02/12-08/12 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 07/08-13/08 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 27/06-03/07 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 22/11-28/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 23/03-29/03 2020

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs