Gastenboek
  • Mr.
  • jongste piloot ???
  • GROETJES
  • hoi
  • Groetjes

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Archief per week
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 26/09-02/10 2005
    Zoeken in blog

    Inhoud blog
  • OO-GEM over Leuven - Phillipssite
  • YAK inbound St. Hubert...
  • Mijn beginperiode anno 1976 plusminus...
  • Werken in omstandigheden met weinig licht ...
  • No comment...........
    Blog als favoriet !
    Sabena

    25-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Avro -146
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hier boven EBBR ( Brussel Nationaal ) in de kleuren die ze kregen begin jaren 90....ze kwamen toen van DAT...het latere "SN" .......

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ook een Antonov...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hier in Schaffen ... De piloot Ken Evens ( in overall bij het vliegtuig ) nodigde me uitom mee te gaan...

    Thxs Ken ! Tot binnenkort ..

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Antonov-2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Met vliegtuig gingen we naar Duxford ( England ) ..herdenking van de Spitfire tijdens de oorlog...

    De trip begon in Lille...

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Airbus A-300 van TEA
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ken het vliegtuig vrij goed ...

    Ieder jaar weer op geoefend voor het de-icingseizoen .....

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koud hé !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De DC-10 van Sabena
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zij die erin hebben gewerkt ...zijn voor het leven getekend ....

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lockheed C-130 Hercules
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Van oost naar west boven zwartberg ...

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De DC-10 met een F-16 escorte
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze foto kreeg ik van een Chef-Piloot van sabena ...

    Wie kent hem niet  .....

    Guy Liesse ............!

    Bedankt Guy, het is een unieke foto  en bovenal kunnen nu een heleboel mensen dit zien ...

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Boeing 737
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    19-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen En weer blijkt de DC-10 hét vliegtuig te zijn waar men het meeste aan gehecht is geraakt ....

    Met de A-340 op de achtergrond,- als laatste vliegtuig van Sabena,- ...moet je verder ....Zij heeft nog geluk verder te kunnen vliegen ....ik ken er anderen ...........

    18-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Runway 25 L op EBBR
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit heb je nodig om de wereld te kunnen zien .....4 kilometer beton en asfalt ......

    Je kan het met paard en kar ook doen maar het gaat iets langer duren ....ik wil je naar America zien gaan ...

    Je kan de boot nemen ....over de Alpen ?

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Net over de Duitse grens
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Krater ...........op weg naar Trarsbach ......Het zal wel mooi zijn vanop de grond .....

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.snow and ice ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Van een afgedankte straalmotor een machine maken die de tracks met hitte én jetblast ontdoet van sneeuw en ijs ....

    In Brussel hebben ze er zo eentje ...

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Collega's KIX en Eddy Coenen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eddy was graag gezien bij de meesten ...Hij stond in het magazijn en deed wat hij kon ....wat daar niet van iedereen kon gezegd worden ....Hij had daar het gezelschap van een azijnpisser waarvan ik hier de naam niet vernoem....ook zijn bijnaam niet ....Wat hij nu doet weet ik niet, waarschijnlijk terug de klokken luiden in Parijs ....

    Kix ( gele vest ) was een MOP...Hij werkte vrij veel met de hele late schift, dus erg veel heb ik met hem niet samengewerkt ....al zijn we wél eens een namiddagje "samengevallen" ...er zijn toen een paar foto's gemaakt die nu op dit blog staan !

    Jo de mannen !

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRT-reportagemakers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naam onbekend...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op de 5-jaar-na-bijeenkomst...

    Hoeveel keer heeft de man niet moeten antwoorden op de vraag waar hij dat T-schirt vandaan had .....

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TEA airbus 300
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Velen zullen erin hebben gevlogen ....

    Ik kende hem vooral van de ieder jaar weerkerende oefeningen in dé-icing ....

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Concorde in Brussel...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik heb hem nog gezien, niet zo lang voor zijn definieve verdwijning ....Ik heb nooit geweten wat hij hier eigenlijk " kwam zoeken" ....

    16-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de OO-ADO van Rene
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rene Paque
    Op zijn uitnodiging ging ik eens mee ....

    Bleek dat hij 40 pk meer heeft dan " de normale" C-172.....een hemelsbreed verschil !  Prachtig en comfortable vliegtuig..

    Thxs voor de mooie trip Rene ! 


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs