Zij die erin hebben gewerkt ...zijn voor het leven getekend ....
Lockheed C-130 Hercules
Van oost naar west boven zwartberg ...
De DC-10 met een F-16 escorte
Deze foto kreeg ik van een Chef-Piloot van sabena ...
Wie kent hem niet .....
Guy Liesse ............!
Bedankt Guy, het is een unieke foto en bovenal kunnen nu een heleboel mensen dit zien ...
De Boeing 737
19-11-2006
En weer blijkt de DC-10 hét vliegtuig te zijn waar men het meeste aan gehecht is geraakt ....
Met de A-340 op de achtergrond,- als laatste vliegtuig van Sabena,- ...moet je verder ....Zij heeft nog geluk verder te kunnen vliegen ....ik ken er anderen ...........
18-11-2006
Runway 25 L op EBBR
Dit heb je nodig om de wereld te kunnen zien .....4 kilometer beton en asfalt ......
Je kan het met paard en kar ook doen maar het gaat iets langer duren ....ik wil je naar America zien gaan ...
Je kan de boot nemen ....over de Alpen ?
Net over de Duitse grens
Krater ...........op weg naar Trarsbach ......Het zal wel mooi zijn vanop de grond .....
snow and ice ...
Van een afgedankte straalmotor een machine maken die de tracks met hitte én jetblast ontdoet van sneeuw en ijs ....
In Brussel hebben ze er zo eentje ...
Collega's KIX en Eddy Coenen
Eddy was graag gezien bij de meesten ...Hij stond in het magazijn en deed wat hij kon ....wat daar niet van iedereen kon gezegd worden ....Hij had daar het gezelschap van een azijnpisser waarvan ik hier de naam niet vernoem....ook zijn bijnaam niet ....Wat hij nu doet weet ik niet, waarschijnlijk terug de klokken luiden in Parijs ....
Kix ( gele vest ) was een MOP...Hij werkte vrij veel met de hele late schift, dus erg veel heb ik met hem niet samengewerkt ....al zijn we wél eens een namiddagje "samengevallen" ...er zijn toen een paar foto's gemaakt die nu op dit blog staan !
Jo de mannen !
VRT-reportagemakers
Naam onbekend...
Op de 5-jaar-na-bijeenkomst...
Hoeveel keer heeft de man niet moeten antwoorden op de vraag waar hij dat T-schirt vandaan had .....
TEA airbus 300
Velen zullen erin hebben gevlogen ....
Ik kende hem vooral van de ieder jaar weerkerende oefeningen in dé-icing ....
Concorde in Brussel...
Ik heb hem nog gezien, niet zo lang voor zijn definieve verdwijning ....Ik heb nooit geweten wat hij hier eigenlijk " kwam zoeken" ....
16-11-2006
de OO-ADO van Rene
Rene Paque
Op zijn uitnodiging ging ik eens mee ....
Bleek dat hij 40 pk meer heeft dan " de normale" C-172.....een hemelsbreed verschil ! Prachtig en comfortable vliegtuig..
Thxs voor de mooie trip Rene !
7 november...5 jaar na .......
Journalisten op EBBR
Hier ziet U Barend Leyts .......voor het journaal .....
Opname gemaakt tijdens de bijeenkomst op 7 nov.2006 ... Zij stopten met hun wagen naast ons om te vragen of ik,- ze zagen me natuurlijk weer bezig met mijn fototoestel,- het vliegtuig met het nieuwe logo wist staan ...
Dat wist ik, maar daar hadden ze niks aan, het stond op de noordkant en dus verweg...bovendien was het ook nog eens hazy... toch gedreven die mannen , - na zoeken ,inzoomen en vragen hoe ze er kortbij konden raken enz , zegt hij opeens ' Laat maar, straks op één uur hebben we een persbijeenkomst bij het vliegtuig zélf ...!