Daisy weet ons met veel overtuiging uit onze veilige comfortzone te verjagen en nodigt ons uit op zoek te gaan naar onze creatieve IK.
Wat is creativiteit en waar komt het vandaan.Soorten creativiteit en creatieve vaardigheden.
Hoe gaan we creativiteit naar boven laten komen en stimuleren?
We krijgen ook nog enkele tools aangereikt om meer in ons project te steken en er meer uit te halen.
In de namiddag krijgen we feedback op onze projectanalyse. We zijn goed op weg dus smijten we ons maar meteen op het projectplan. We maken afspreken om ervoor te zorgen dat we tegen de volgende meeting met Karlien zo ver mogelijk gevorderd zijn zodat we snel vorm kunnen geven aan de Huldenberg erfgoedwandeling voor kinderen.
Wat nemen we mee uit de brainstormsessie met de 6 hoeden?
Wat moet er zeker in de wandeling zitten?
Wat willen we graag in de wandeling verwerken ook al is het op het eerste zicht nog niet realistisch?
Waar moeten we op letten. Welke valkuilen hebben we aangetroffen in andere voorbeelden?
Wat zijn dingen die we meenemen uit andere voorbeelden?
Bert regelt ondertussen een nieuwe date met Karlien op 3 november.
We zien haar in de namiddag om het project vorm te geven en enkele keuzes door te hakken en knopen te maken. 
Bert, Nina en ik spreken 's morgens al af om de wandeling nog eens te doen en zo een kaart uit te tekenen en ideeën uit te werken.
|