Onszelf kennende beslissen we elkaar elke week te zien, al dan niet via Skype, Zo vermijden dat we het project uit het oog verliezen en kunnen we elkaar aan deadlines herinneren. Het werpt zijn vruchten af.
Doel van deze meeting is hoofdzakelijk de stand van zaken, van de taken die we vorige keer hebben verdeeld, bekijken.
Nieuwe informatie maakt dat we nieuwe taken kunnen verdelen en naar diepere uitwerking overgaan. Taken die nog niet uitgevoerd zijn worden wat naar de voorgrond geschoven.
We kunnen beginnen met prijs vragen en praktisch uitwerken van ideeën. Toppie!
Soms lijkt het dat we voor zijn op schema. Maar als we dan overlopen wat er nog moet gebeuren beseffen we dat we toch al onze tijd gaan nodig hebben om tot een goed en afgewerkt eindresultaat te brengen.
In de namiddag hebben we een afspraak met Karlien en het lijkt ons een goed idee om de wandeling nog eens te doen. Op naar Huldenberg dan maar!
We hebben al heel wat ideeën. Het één al realistischer en concreter als het ander. En door nog eens ter plaatse te gaan hopen we het boeket aan ideeën uit te dunnen en onze inspiratie voor uitwerking van de overgebleven ideeën nog te voeden om zo te concretiseren.
We starten de wandeling en overlopen voor de voet bij elke stopplaats wat we er gaan doen en of dat nog moet aangepast, aangevuld of afgevoerd moet worden.
Ook duiden we op kaart precies aan hoe we wandelen om later een gedetailleerde routebeschrijving te kunnen maken.
Ideeën worden omgegooid, langs verschillende kanten bekeken en aan stevige kritiek onderworpen. Hier en daar bezwijkt er één onder de druk. En geheel onverwacht komen er nog nieuwe bij. Een productieve opfrissing.
We gaan ook eens langs bij ijssalon N'ICE' omdat zij graag deel uit maken van de tocht en erg betrokken zijn bij de gemeente.
Na een lekker smoske in de zon trekken we naar het"gemeente huis". ;-)
Karlien luistert geboeid naar onze plannen en heeft eigenlijk weinig op aan te merken. We bespreken punten die voor haar erg belangrijk zijn zoals de buggy toegankelijkheid, inhoud van de "doe-koffer" en budget.
We prikken een datum voor een volgende afspraak en verdelen de taken.
We zijn allen blij met de vooruitgang en kijken uit naar de verdere concretisering. We zijn een complementair team en dat is aangenaam werken.