Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Inhoud blog
  • De afvalrace gaat door
  • Recentere Poezie
  • never judge a day before it's over?
  • een beetje poezie
  • Mannen in de supermarkt
    Archief per maand
  • 02-2009
  • 06-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
    Paar leuke sites
  • mijn site
  • mijn fotosite
  • site van de ranch waar ik barrelrace doe
  • ranch waar veel gefeest wordt!
  • We zijn de 16de week van 2024
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    domeinen
    www.bloggen.be/domeine
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    lovemsn
    www.bloggen.be/lovemsn
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nineke
    www.bloggen.be/nineke
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u_culi
    www.bloggen.be/cat4u_c
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    achturencultuur
    www.bloggen.be/achture
    Nabor
    *dreams do come true*
    Die dingen des levens waar iedereen zich in herkent :)
    17-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nachtmerrie
    een vrouw haar grootste nachtmerrie... nee, niet dat haar man vreemdgaat, en ook niet dat ze met de auto in panne staat, zelfs niet dat net dat kleedje uitverkocht is in haar maat... nee, een vrouw haar grootste nachtmerrie is dieten. zo vaak geprobeerd, zo vaak gefaald, niet begrepen door haar man (waarom wou je ook weer afvallen, voor mij ben je perfect = een excuus zodat hij zelf ook kan uitzetten).

    meer dan anders denkt de vrouw dan aan heerlijke chocolade, in alle mogelijke vormen: pralines, chocomousse, warme chocolademelk, chocola met vulling, marsepein met chocola rond, paaseitjes, mars en twix, chocopasta, cornflakes van chocoladevlokken,...
    verder kwijnt de vrouw weg bij het gedacht aan heerlijke dessertjes zoals taart met crème au beurre, crème brulée, tiramissu, cake, ijs (mmmmm ijs), ...

    nog erger zijn de gedachten aan al die dingen die men als lekker promoot maar die eigenlijk bedoeld zijn om de tuin te vullen: sla, tomaten, wortelen, veel water, nog meer water en water tot het haar oren uitkomt. ja, deze zijn nog erger, gedachten aan overheerlijke lekkernijen geven de vrouw nog hoop, een droom. Denken aan deze weegbare, vers verkochte producten zorgen voor een vervroegde midlifecrisis met bijhorende vapeurs.

    bewegen is leuk, sporten gezond. je hoort het overal vandaag. lovehandles waren vroeger schattig, een man wou 'een pak hebben' aan zijn vrouw. nu is het modebeeld: gezond dus mager.
    sporten is ook echt leuk, behalve als het moet. dan wordt de vrouw kribbig, en weigert ze uit haar zetel te komen (er is immers altijd wel iets op tv)

    gevolg van dieten? mannen worden gek van het gedoe van hun vrouw, en maken aldoor ruzie (om onbennullige dingen, maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening en wat deed die ook weer ter zake?)  de vrouw valt af, geraakt gemotiveert en valt nog meer af. tot ze het niet meer kan en weer in de chocolade duikt, waarna alles weer opnieuw begint.

    en ja hoor, ook ik ben op en top vrouw en ook ik waag me eraan...
    niet dat ik te dik ben, ik ben gewoon een paar (nee ik zeg niet hoeveel) kilootjes (ja, tjes) bijgekomen en die heb ik er graag terug af.
    volgende week verjaar ik dus ik begin op 28 april, kwestie van nog een beetje te kunnen genieten van het feit dat ik 21 word!

    dus, wens me succes, en vooral... als ik de volgende weken kribbig ben, roep dan niet weer allom 'het zal wel weer de tijd van de maand zijn', nee mannen, het is de tijd van het jaar: lente! weg met het wintervet! leve de zomer!

    17-04-2008 om 18:50 geschreven door Nabor  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (12 Stemmen)


    Foto




    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Hoihoi! Welkom en veel leesplezier!!! Laat je even iets achter in mijn gastenboek? ;) Je kan me ook bezoeken op www.ever
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    windowsgids
    www.bloggen.be/windows
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jennyenwill
    www.bloggen.be/jennyen
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jennyenwill
    www.bloggen.be/jennyen
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    birdierik
    www.bloggen.be/birdier
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    rushka
    www.bloggen.be/rushka

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs