BEELDHOEK ZOEK EEN FOTO UIT EEN TIJDSCHRIFT OF OP HET INTERNET EN MAAK EEN IMITATIE QUA BEELDHOEK, BRADPUNTSAFSTAND EN LICHT. WERK ZO ZORGVULDIG MOGELIJK UIT.
FOTO 1 PLAATS MIDDELHEIMMUSEUM FOTO GENOMEN VAN HET INTERNET: HTTP: //LAURENTMEYVAERT.WORLDPRESS.COM/TAG/ANTWERPEN-CENTRAAL/
OPDRACHT 6 - 3 FOTOGRAFEER EEN KLEIN ZWART ONDERWERP TEGEN EEN WITTE FOND EN OMGEKEERD. MAAK 2 KEER DEZELFDE FOTO MAAR MET EEN VERSCHILLENDE LICHTMETING OP JE CAMERA.
6 - 3 - 1 WIT VOORWERP TEGEN EEN ZWARTE FOND. PLAATS: THUIS DATUM: 29/12/2013 'S MIDDAGS ZONNIG WEER, MAAR GEEN RECHTSTREEKS LICHT OP HET ONDERWERP, WEL DIFFUUS LICHT CAMERA: ISO 100, OBJECTIEF EF-S 18 - 55mm ZOOM LENS, WITBALANS: BEWOLKING
FOTO 1 Tv: 1/8 Av: 4.0 FL: 18mm BC = +2/3 HET WIT IS TE WIT EN HET ZWART IS NIET DONKER GENOEG
FOTO 2 Tv: 1.0 Av: 4.0 FL: 18mm BC= +3 (DRIE STOPS OVER BELICHT, DE GRAFIEK IN HET HISTOGRAM LIGT HELEMAAL NAAR HET WITTE GEDEELTE)
FOTO 3 Tv: 1/50 Av: 4.0 FL: 18mm BC= -2 (5 STOPS GECORRIGEERD TEGENOVER DE VORIGE FOTO, DE GRAFIEK VAN HET HISTOGRAM LIGT NU BIJNA HELEMAAL IN HET ZWARTE GEDEELTE).
FOTO 4 Tv: 1/40 Av: 4.0 BC = -1 2/3 ( DE BELICHTING IS GECOMPENSEERD MAAR NOG NIET GENOEG)
FOTO 5 Tv: 1/30 Av: 4.0 BC = -1 1/3 (DE BELICHTING IS NOG NIET GENOEG GECOMPENSEERD AL IS HET ZWART AL MEER DOORTEKEND DAN BIJ DE VORIGE FOTO)
FOTO 6 Tv: 1/25 Av: 4.0 BC = -1 (HET ZWARTE GEDEELTE IS AL MEER DOORTEKEND EN HET WITTE GEDEELTE VAN DE FOTO IS NIET OVERBELICHT)
FOTO 7 Tv: 1/20 Av: 4.0 BC = -2/3 DE WITTE EN ZWARTE PARTIJEN ZIJN AL VEEL BETER, MAAR HET ZWART IS HIER EN DAAR NOG IETS TE DONKER.
FOTO 8 Tv: 1/10 Av: 4.0 BC = -1/3 IN DE WITTE EN DE ZWARTE PARTIJEN ZIT ER NU OVERAL DETAIL IN.
OPDRACHT 5 - 1 MAAK TELKENS EEN REEKS VAN 3 - TAL OPNAMES WAARBIJ JE ÉÉN VAN DE FACTOREN VAN DE SCHERPTEDIEPTE LAAT VARIËREN (BRANDPUNTSAFSTAND - DIAFRAGMA - OPNAMEAFSTAND) OPDRACHT 5 - 1 B DIAFRAGMA PLAATS: MIDDELHEIMMUSEUM DATUM: 20 12 2013
OPDRACHT 5 - 3 SCHERPTEDIEPTE/ DIAFRAGMA MAAK 2 FOTO'S MET IDENTIEKE CADRAGE EN BELICHTING MAAR SPEEL ZO MET DE SCHERPTEDIEPTE ZODAT JE TOCH 2 COMPLEET VERSCHILLENDE BEELDEN KRIJGT.
FOTO 1 Tv: 1/320 Av: 5.6 ISO: 100 FL: 55mm BC = GEEN
FOTO 2 Tv: 1/320 Av: 5.6 ISO: 100 FL: 55mm
FOTO 3 Tv: 1/500 Av: 5.6 ISO: 100 FL: 55mm BC = GEEN
FOTO 4 Tv: 1/500 Av: 5.6 ISO: 100 FL: 55mm BC = GEEN -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- TWEEDE REEKS PLAATS: WOLVENBERG BERCHEM, SINGEL DATUM: 15/12/2013 TIJDENS DE NAMIDDAG ZONNIG TOT ZWAAR BEWOLKT EN WINDERIG CAMERA WITBALANS: DAGLICHT OBJECTIEF: EF-S 18 - 55mm
FOTO 5 Tv: 1/125 Av: 3.5 ISO: 100 FL: 18mm BC = GEEN
OPDRACHT 5 - 1 SCHERPTEDIEPTE/ DIAFRAGMA MAAK TELKENS EEN REEKS VAN 3 TAL OPNAMES WAARBIJ JE ÉÉN VAN DE FACTOREN VAN DE SCHERPTEDIEPTE LAAT VARIËREN
5 - 1 C OPNAMEAFSTAND PLAATS: MIDDELHEIMMUSEUM, ANTWERPEN DATUM: 29/12/2013 'S MIDDAGS ZONNIG WEER
FOTO 1 Tv: 1/40 Av: 16 ISO: 500 FL: 55mm BC = GEEN
FOTO 2 Tv: 1/50 Av: 16 ISO 500 FL: 55mm BC= GEEN
FOTO 3 Tv: 1/40 Av: 16 ISO: 500 FL: 55mm BC = GEEN
FOTO 4 Tv: 1/40 Av: 16 ISO 500 FL: 55mm BC = GEEN --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------TWEEDE REEKS
FOTO 5 Tv: 1/60 Av: 16 ISO 500 FL: 55mm BC = GEEN
FOTO 6 Tv: 1/60 Av: 16 ISO: 500 FL: 55mm BC = GEEN
FOTO 7 Tv: 1/80 Av: 16 ISO: 500 FL: 55mm BC = GEEN
OPDRACHT 5 - 1: SCHERPTEDIEPTE/ DIAFRAGMA 1 MAAK TELKENS EEN REEKS VAN 3 - TAL OPNAMES WAARBIJ JE ÉÉN VAN DE FACTOREN VAN DE SCHERPTEDIEPTE LAAT VARIËREN.
OPDRACHT 5 - 1 BRANDPUNTSAFSTAND PLAATS STADSFEESTZAAL ANTWERPEN DATUM: 26/12/2013 'S AVONDS CAMERA: ISO 100 EN STANDAARDZOOMLENS 18 - 55mm
OPDRACHT 5 - 2: SCHERPTEDIEPTE/ DIAFRAGMA BEWUST GEBRUIK SCHERPTEDIEPTE. MAAK EEN PORTRET OF OPNAME WAARBIJ JE BEWUST GEBRUIK MAAKT VAN DE SCHERPTEDIEPTE.
PLAATS MIDDELHEIM MUSEUM, DE MELKERIJ DATUM 20/12/2013 ZONNIGE TOT BEWOLKTE DAG
BRANDPUNTSAFSTAND 55mm
BRANDPUNTSAFSTAND 55mm
Tv
250
200
Av
5.6
5.6
FOTONR
1
2
IK HEB DIT ONDERWERP GEKOZEN OMDAT DE AANDACHT ENERZIJDS GAAT NAAR HET PISTOOL (EERSTE FOTO) EN ANDERZIJDS NAAR DE PERSOON (TWEEDE FOTO)
FOTO 1 DE CAMERA SCHERP GESTELD OP DE VOORKANT VAN HET PISTOOL. HET GEZICHT VAN DE PERSOON IS ONSCHERP, HIERDOOR WORDT DE AANDACHT GERICHT OP HET PISTOOL.
FOTO 2 DE CAMERA SCHERPGESTELD OP DE PERSOON. PISTOOL ONSCHERP EN DE PERSOON IS SCHERP IN BEELD GEBRACHT. HIERDOOR WORDT DE AANDACHT VERLEGD NAAR DE PERSOON DIE HET WAPEN VASTHOUDT.
OPDRACHT 4: TWEEDE OEFENING COMPOSITIE: KADER IN KADER
OPDRACHT 4: TWEEDE OEFENING COMPOSITIE: KADER IN KADER MAAK EEN BOEIEND BEELD WAARBIJ JE GEBRUIK MAAKT VAN DE KADER-IN-KADER TECHNIEK.
PLAATS: SPEELTUIN "DE MELKERIJ" DATUM: 20/12/2013
ISO 100
BRANDP. 55mm
27mm
27mm
55mm
55mm
Tv
20
0.3
125
80
0.3
Av
11
25
4.0
6.3
32
FOTONR
1
2
3
4
5
FOTO 1 BRANDPUNTSAFSTAND 55mm Tv: 20 Av: 11
FOTO 2 BRANDPUNTSAFSTAND: 27mm Tv: 0.3 Av: 25
FOTO 3 BRANDPUNTSAFSTAND: 27mm Tv: 125 Av: 4.0
DEZE FOTO IS DEZELFDE FOTO ALS DE VORIGE FOTO MAAR HET DIAFRAGMA IS VAN f25 NAAR f4.0 AANGEPAST. HIERDOOR IS DE SCHERPTEDIEPTE OOK VERANDERD. DE HOUTENBALK, LINKS OP DE FOTO, IS BIJ FOTO 2 SCHERP EN BIJ FOTO 3 ONSCHERP. DE AFSTAND TUSSEN DE CAMERA EN HET ONDERWERP WAS ONGEVEER 50cm.
FOTO 4 BRANDPUNTSAFSTAND: 55mm Tv: 80 Av: 6.3
DE BRANDPUNTSAFSTAND IS HETZELFDE ALS BIJ FOTO 1 MAAR DE AFSTAND TUSSEN HET ONDERWERP EN DE CAMERA IS KLEINER. FOTO 4 IS Av: 6.3
FOTO 5 BRANDPUNTSAFSTAND: 55mm Tv: 0.3 Av: 32
ZELFDE BRANDPUNTSAFSTAND ALS FOTO 4 MAAR MET EEN ANDER DIAFRAGMAOPENING GETROKKEN. FOTO 4: Av: 6.3 FOTO 5: Av: 32 WE KUNNEN ZIEN DAT BIJ FOTO 5 HET ONDERWERP OP DE VOORGROND MEER SCHERPTE VERTOONT DAN BIJ FOTO 4. FOTO 5 IS ER MEER SCHERPTEDIEPTE
OPDRACHT 4 KADER IN KADER MAAK EEN BOEIEND BEELD WAARBIJ JE GEBRUIK MAAKT VAN DE KADER-IN-KADER TECHNIEK. ALS KADER KAN JE GEBRUIK MAKEN VAN EEN RAAM, EEN DEUR, EEN OPENING IN DE MUUR OF ANDERE FICTIEVE KADERS.
DATUM: 16/12/2013 OM 22:41 PLAATS CENTRAAL STATION VAN ANTWERPEN
ISO 100
BRANDP: 21mm
BRANDP: 21mm
BRANDP: 21mm
BRANDP: 21mm
Tv
2
2
2
2
Av
22
22
22
22
EXPOSER
-1
-1
-1
-1
FOTONR
1
2
3
4
OMDAT DE OORSPRONKELIJK GENOMEN FOTO DE DONKERE PARTIJEN TE DONKER WAREN EN DE LICHTE PARTIJEN TE LICHT EN OOK UITGAANDE VAN HET HISTOGRAM, HEB IK EEN BELICHTINGSCOMPENSATIE (EXPOSER) TOEGEPAST. IN DE EERSTE FOTO STAAT DE TREIN STIL BIJ DE VOLGENDE FOTO'S BEGINT DE TREIN TE REIDEN.
OPDRACHT 2 HARD/ ZACHT: ZOEK EEN 4-TAL AFBEELDINGEN IN DE KRANT, MAGAZINE OF TIJDSCHRIFT DIE DUIDELIJK MET HARD OF ZACHT LICHT GEFOTOGRAFEERD ZIJN. NOTEER BIJ ELKE FOTO, WELK SOORT LICHT GEBRUIKT IS, VANUIT WELKE HOEK HET HOOFDLICHT KOMT EN OF ER EVENTUEEL MEERDERE LICHTBRONNEN GEBRUIKT ZIJN.
OPDRACHT 2 - 1 HARD LICHT
FOTO 1 DIT IS EEN FOTO MET HARD LICHT. HET LICHT, AFKOMSTIG VAN DE ZON, IS STEEDS HARD LICHT ALS HET RECHTSTREEKS OP HET ONDERWERP VALT. ZONLICHT GEEFT SCHERPAFGELIJNDE SCHADUWEN EN IS DAAROM CONTRASTRIJK. HET IS EEN FOTO DIE LAAT OF VROEG OP DE DAG GENOMEN IS EN DIT GEEFT LANGE SCHADUWEN. HET IS WAARSCHIJNLIJK MET EEN STANDAARD OF GROOTHOEKLENS GENOMEN. OMDAT WE TE MAKEN HEBBEN MET EEN SNEEUWLANDSCHAP, ZAL DE FOTOGRAAF DE FOTO HEBBEN MOETEN CORRIGEREN OMDAT ANDERS DE FOTO OVERBELICHT ZOU ZIJN EN DE ACHTERKANTEN VAN DE KRUISEN DONKERDER OP DE FOTO ZOUDEN ZIJN. HET IS EEN TEGELICHT OPNAME EN HET LICHT KOMT CENTRAAL TOE AAN DE BOVENKANT VAN DE FOTO.
FOTO 2 FOTO GENOMEN TIJDENS DE DAG BIJ VOLLE ZON. WAARSCHIJNLIJK TIJDENS EEN PERIODE WAARBIJ DE ZON OP HET HOOGSTE PUNT STAAT. HARDE CONTOUREN ONDER NEUS, OGEN, KIN EN HOED. ER GEEN ANDER LICHTBRON GEBRUIK OM DE HARDE SCADUWEN OP TE HEFFEN.
OPDRACHT 2 - 2 ZACHT LICHT
FOTO 3 DE SCHADUWEN VAN DIT MODEL ZIJN AFKOMSTIG VAN EEN LICHTBRON DIE OPGESTELD IS VOORAAN LINKS VAN HET MODEL. ER IS GEEN DIRECT FLITSLICHT GEBRUIKT, MAAR WEL EEN MEER DIFFUUS LICHT. HET LICHT STAAT MEER AAN DE VOORZIJDE VAN HET MODEL (KLEINE SCHADUW TER HOOGTE VAN DE NEUS) VOOR PORTRETFOTOGRAFIE WORDT MEESTAL EEN STANDAARD OBJECTIEF GEBRUIKT.
FOTO 4 ZACHT KUNSTLICHT DAT VOORAAN RECHTS EN IETS MEER BOVEN HET MODEL IS GEZET. ER ZIJN TWEE SCHADUWEN WAT ER OP LIJKT DAT ER EEN TWEEDE EN OF EEN DERDE LICHTBRON IS GEBRUIKT
GISTEREN ZONDAG GAAN FOTOGRAFEREN IN HET PARK DE BRILSCHANS
ONDERWERP LES:
FOTOS GENOMEN WAARBIJ HET ONDERWERP STILSTAAT EN DE OMGEVING IS ONSCHERP.
TIJDSTIP VAN FOTOGRAFEREN: TUSSEN 1600 EN 1800.
DEZE FOTOS GENOMEN OP ZONDAG 6 OCTOBER 2013.
HET WEER WAS IN DE VOORMIDDAG NIET GOED, MISTIG.
TIJDENS DE NAMIDDAG KLAARDE DE HEMEL OP EN KWAM DE ZON ER DOOR.
FOTO'S MET HET ONDERWERP ONSCHERP EN DE ACHTER EN/ OF VOORGROND SCHERP FOTO 1 FOTO GENOMEN OP DE VOETGANGERSBRUG OVER DE AUTOSTRADE ROND ANTWERPEN SHOOTING MODE: SHUTTER-PRIORITY AE Tv: 1/50 Av: 18.0 ISO WAARDE: 160 LENS: EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 WB: DAYLIGHT STATIEF: JA
FOTO 2 FOTO GENOMEN OP DE VOETGANGERSBRUG OVER DE AUTOSTRADE ROND ANTWERPEN SHOOTING MODE: SHUTTER-PRIORITY AE Tv: 1/15 Av: 29.0 ISO WAARDE: 160 LENS: EF - S 18-55mm 1:3.5-5.6 WBM: DAYLIGHT STATIEF: JA
FOTO 3 FOTO GENOMEN OP HET FIETSPAD LANGS DE RING ROND ANTWERPEN SHOOTING MODE: SHUTTER-PRIORITY AE Tv: 1/40 Av: 29.0 ISO WAARDE: 250 LENS: EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 WBM: DAYLIGHT STATIEF: NEEN
GISTEREN ZONDAG GAAN FOTOGRAFEREN IN HET PARK DE BRILSCHANS
ONDERWERP LES:
DEZE FOTOS GENOMEN OP ZONDAG 6 OCTOBER 2013.
HET WEER WAS IN DE VOORMIDDAG NIET GOED, MISTIG.
TIJDENS DE NAMIDDAG KLAARDE DE HEMEL OP EN KWAM DE ZON ER DOOR.
DOEL VAN DE OPDRACHT:
1)HET ONDERWERP IS SCHERP AFGEBEELD EN DE OMGEVING IS ONSCHERP. 2)FOTOS GENOMEN WAARBIJ HET ONDERWERP ENDE OMGEVING BEVROZEN ZIJN.
TIJDSTIP VAN FOTOGRAFEREN: TUSSEN 1600 EN 1800.
EERSTE REEKS VAN FOTO'S GENOMEN MET HET ONDERWERP SCHERP EN DE ACHTERGROND ONSCHERP.
FOTO 1 GENOMEN OP EEN DRAAIMOLEN VAN DE SPEELTUIN IN HET PARK DE BRILSCHANS. FOTO GENOMEN MET SHOOTING MODE: SHUTTER-PRIORITY AE. Tv: 1/30 Av: 7.1 ISO WAARDE: 100 LENS: EF-S 18-55 1:3.5-5.6 IS WBM: DAYLIGHT STATIEF: NEEN
FOTO 2 GENOMEN OP EEN DRAAIMOLEN VAN DE SPEELTUIN IN HET PARK DE BRILSCHANS GENOMEN MET SHOOTING MODE: SHUTTER-PRIORITY AE. Tv: 1/30 Av: 9.0 ISO WAARDE: 100 LENS: EF-S 18-55 1:3.5-5.6 IS WBM: DAYLIGHT STATIEF: NEEN
FOTO 3 GENOMEN OP EEN DRAAIMOLEN VAN DE SPEELTUIN IN HET PARK DE BRILSCHANS GENOMEN MET SHOOTING MODE: SHUTTER-PRIORITY AE. Tv: 1/30 Av: 9.0 ISO WAARDE: 100 LENS: EF-S 18-55 1:3.5-5.6 IS WBM: DAYLIGHT STATIEF: NEEN
TWEEDE REEKS FOTO'S GENOMEN MET HET ONDERWERP SCHERP EN DE ACHTERGROND OOK SCHERP.
FOTO 3 FOTO GENOMEN OP DE VOETGANGERSBRUG OVER DE RING ROND ANTWERPEN. GENOMEN MET SHOOTING MODE: SHUTTER-PRIORITY AE. Tv: 1/250 Av: 7.1 ISO WAARDE: 160 LENS: EF-S 18-55 1:3.5-5.6 IS WBM: DAYLIGHT STATIEF: JA
FOTO 4 FOTO GENOMEN OP DE VOETGANGERSBRUG OVER DE RING ROND ANTWERPEN GENOMEN MET SHOOTING MODE: SHUTTER-PRIORITY AE. Tv: 1/800 Av: 4.5 ISO WAARDE: 160 LENS: EF-S 18-55 1:3.5-5.6 IS WBM: DAYLIGHT STATIEF: NEEN
FOTO 5 FOTO GENOMEN OP HET FIETSPAD LANGS DE RING ROND ANTWERPEN GENOMEN MET SHOOTING MODE: SHUTTER-PRIORITY AE. Tv: 1/500 Av: 5.6 ISO WAARDE: 4000 LENS: EF-S 18-55 1:3.5-5.6 IS WBM: DAYLIGHT STATIEF: NEEN
FOTO 6 FOTO GENOMEN OP HET FIETSPAD LANGS DE RING ROND ANTWERPEN GENOMEN MET SHOOTING MODE: SHUTTER-PRIORITY AE. Tv: 1/160 Av: 8.0 ISO WAARDE: 4000 LENS: EF-S 18-55 1:3.5-5.6 IS WBM: DAYLIGHT STATIEF: NEEN
DEEL 3 VAN DE OPDRACHT. HET BEWEGEND VOORWERP MOET SCHERP WORDEN VOORGESTELD, DE ACHTER EN/ OF VOORGROND MOETEN ONSCHERP ZIJN.
FOTO 1 Tv: 1/15 Av: 16.0 ISO WAARDE: 4000 LENS: S55-250mm F: 4-5.6 IS WHITE BALANCE MODE: DAYLIGHT PLAATS: HET PARK DE BRILSCHANS. TIJDSTIP: ZATERDAG 04/10/2013 LATE NAMIDDAG STATIEF: JA FIETSER SCHERP, DE REST IS ONSCHERP DE ONSCHERPE ACHTERGROND WORDT GEVORMD DMV DE LAGE SLUITERSNELHEID EN DOOR DE BEWEGING DIE MEN MAAKT MET DE CAMERA . DE CAMERA BEWEEGT EVENSNEL MET HET TE FOTOGRAFEREN ONDERWERP.
FOTO 2 Tv: 1/15 Av: 16 ISO WAARDE: 4000 LENS: EF S55-250mm F: 4-5.6 IS WHITE BALANCE MODE: DAYLIGHT
PLAATS: HET PARK DE BRILSCHANS. TIJDSTIP: ZATERDAG 04/10/2013 LATE NAMIDDAG STATIEF: JA FIETSER SCHERP, DE REST IS ONSCHERP DE ONSCHERPTE WORDT GEVORMD DMV DE LAGE SLUITERSNELHEID EN DOORDAT MEN HET ONDERWERP VOLGT MET DE CAMERA.
FOTO 3 Tv: 1/13 Av: 4 ISO WAARDE: 1000 LENS: EF S 55-250mm F: 4-5.6 IS WHITE BALANCE MODE: DAYLIGHT PLAATS: HET PARK DE BRILSCHANS. TIJDSTIP: ZATERDAG 04/10/2013 LATE NAMIDDAG STATIEF: JA FIETSERS ZIJN SCHERP, DE REST VAN DE FOTO IS ONSCHERP DE ONSCHERPTE WORDT GEVORMD DMV DE BEWEGING MET DE CAMERA EN DE LAGE SLUITERSNELHEID.
FOTO 4 Tv: 1/13 Av: 5.6 ISO WAARDE: 1000 LENS: EF S 55-250mm F: 4-5.6 IS WHITE BALANCE MODE: DAYLIGHT PLAATS: HET PARK DE BRILSCHANS. TIJDSTIP: ZATERDAG 04/10/2013 LATE NAMIDDAG STATIEF: JA FIETSER SCHERP, DE REST IS ONSCHERP DE ONSCHERPTE WORDT GEVORMD DMV DE BEWEGING MET DE CAMERA EN DE LAGE SLUITERSNELHEID. DE SCHERPTEDIEPTE IS GROOT BIJ EEN LAGE SLUITERSNELHEID. DEZE WORDT TENIET GEDAAN DOOR DE BEWEGING VAN DE CAMERA.
FOTO 5 Tv: 1/13 Av: 4.5 ISO WAARDE: 1000 LENS: EF S 55-250mm F 4-5.6 IS WHITE BALANCE MODE: DAYLIGHT
PLAATS: HET PARK DE BRILSCHANS. TIJDSTIP: ZATERDAG 04/10/2013 LATE NAMIDDAG STATIEF: JA FIETSER SCHERP, DE REST IS ONSCHERP DE ONSCHERPTE WORDT GEVORMD DMV DE BEWEGING MET DE CAMERA. DE CAMERA BEWEEGT EVENSNEL MET HET TE FOTOGRAFEREN ONDERWERP. HET CONTRAST TUSSEN DE RODE MANTEL VAN DE FIETSER EN DE GROENE, ONSCHERPE ACHTERGROND, VERHOOGT NOG HET GEVOEL VAN SNELHEID EN DOOR HET CONTRAST WORDT DE FIETSER OOK NOG EENS BENADRUKT.
DEEL 2 ACHTER-EN VOORGROND BEVROZEN, HET ONDERWERP ZELF IS ONSCHERP DOOR BEWEGING
FOTO 5 Tv: 1/10 Av: 20.0 ISO WAARDE: 100 LENS: ES18-55mm F: 3.5-5.6 WHITE BALANCE MODE: DAYLIGHT
PLAATS: WANDELAAR OP DE VOETGANGERSBRUG TER HOOGTE VAN HET PARK DE BRILSCHANS. TIJDSTIP: ZATERDAG 04/10/2013 TIJDENS DE LATE NAMIDDAG. DE PERSOON IS DOOR ZIJN BEWEGING ONSCHERP MAAR DE REST IS SCHERP.
FOTO 6 Tv: 1/10 Av: 11.0 ISO WAARDE: 100 LENS: ES S18-55mm F: 3.5-5.6 IS WHITE BALANCE MODE: DAYLIGHT
PLAATS ONDER DE VOETGANGERSBRUG BRILSCHANS. DE LOPER IS ONSCHERP, HIERDOOR VERHOOGT HET GEVOEL VOOR SNELHEID.