Inhoud blog
  • Verontschuldig mij dat ik mij nogal verschoot van uw reactie!
  • Levenscurriculum van Michel Backaert.
  • Gelijkheid der kansen bestaat niet!
  • Ik kreeg in 1956 een Lambretta van vader, om zijn verzekeringen te gaan ontvangen.
  • Michel Backaert - Jeugd en Legerdienst.
  • De efficiente strategie van de Islam?
  • Vlaamse Kerstliederen worden in de Vlaamse media niet meer uitgezonden? Reden?
  • Dingen, die ik wil verdringen.
  • Dat is de realiteit van leven. Oud worden!
  • Volledig afschaffen dubbele nationaliteit.
  • De feesten van de Moros y Cristianos in Spanje is feesten met een lijk in huis.
  • Glasraam Michel Backaert
  • Een persoonlijke ervaring van mensendiscriminatie!
  • Een niet te vergeten persoonlijke herinnering in Elsenborn.
  • Graf van Generaal Patton.
  • De overbevolking van onze wereld. Alarm!!!
  • Op 15.11.2006 komen NUBELT (Belg. groothandel en export) en NUFEG (Belg. groothandel en Import) weer samen in Fresh Trade Belgium
  • Het probleem van België ? Eigen jeugdervaring sinds 1937 met conclusie.
  • Onze maatschappij werd volledig misvormd. Wij zijn fout en verantwoordelijk!
  • Holland is geen land, zeg dus nooit Holland wanneer u Nederland bedoelt.
  • Mijn grootvader Pikke Bijnens vertelde over de oorspronkelijke betekenis van het woord "OK" en beknopte Spaanse vertaling!
  • Dirk, zoon van Michel (Mike) in Equador.
  • Toen was het heerlijk om te leven.
  • Achterklap is als gift, negeer beiden.
  • Laat je niet meeslepen door computer en internet.
  • Elkerlyck en de verten!
  • Elkerlick en zijn ego.
  • Hoe prachtig en machtig de natuur ! Vroeger huis van El Cid.
  • Liesje.
  • Were di! ( Van de hak op de tak)
  • Recht op recht, of recht op onrecht ?
  • Mens, durf te leven!
  • Dat denk ik ervan.
  • Stilte en tranen om Liesje,
  • Moederke.
  • Ook op taalgebied speelt Elkerlyck best op eigen veld. Propageer daarom steeds je eigen taal
  • Druk de drukte uit je hart.
  • Laat toch elk dier in zijn natuur !!!!
  • Blijf steeds jezelf !
  • Het zijn en het spelen met het begrip tijd.
  • Mijn vrouwke steeds nabij. Overleden op 05.10.1988
  • Mens, leer te leven!
  • Ervaringsmededeling.
  • Elkerlyck en de sport van heden.
  • Is Elkerlyck dom?
  • Levenselixir.
  • Navelstreng doorknippen.
  • Privacy of eenzaamheid.
  • Innerlijke rust van Elkerlyck.
  • Dulden wij dat onze jeugd verder wordt misleid?
  • Beter voorkomen dan genezen.
  • Brief aan mijn witte merel.
  • Het misbruiken van het woord democratie.
  • Aan mijn levensgezelin.
  • Misbruik de dieren niet !
  • Geen cultureel protectionisme en zelf geen culturele identiteit meer.
  • Hoe lang gaat die vaas nog te water ? Is de splitsing van België een noodzakelijk kwaad?
  • Elkerlyck en zijn rijpingsproces.
  • Geen raad baat voor de man van de straat..
  • Wat beïnvloedt mij?
    Over mijzelf
    Ik ben Backaert Michel en bijnamen Mich en Mike
    Ik ben een man en woon in (España) en mijn beroep is Voormalig Exporteur groente en fruit. Voormalig Adviseur Belgische Dienst Buitenlandse Handel..
    Ik ben geboren op 20/11/1937 en ben nu dus 86 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Judo- Ju jitsu. Goede wijn genieten..
    Mijn levenscurriculum vindt u in de inhoud van het blog. In 1937 wereldbevolking 2 miljard en nu al 7 miljard.
    Archief per dag
  • 27-01-2019
  • 24-01-2019
  • 27-02-2018
  • 15-02-2018
  • 13-02-2018
  • 30-12-2017
  • 26-12-2017
  • 21-03-2016
  • 30-07-2015
  • 14-01-2014
  • 02-12-2013
  • 20-11-2013
  • 14-11-2013
  • 16-05-2011
  • 12-05-2011
  • 11-05-2011
  • 10-05-2011
  • 09-05-2011
  • 08-05-2011
  • 01-10-2009
  • 06-08-2008
  • 05-08-2008
  • 31-07-2008
  • 30-07-2008
  • 29-07-2008
  • 28-07-2008
  • 27-07-2008
  • 26-07-2008
  • 25-07-2008
  • 23-07-2008
  • 22-07-2008
  • 21-07-2008
  • 20-07-2008
  • 19-07-2008
  • 18-07-2008
  • 17-07-2008
  • 16-07-2008
  • 15-07-2008
  • 14-07-2008
  • 13-07-2008
  • 12-07-2008
  • 11-07-2008
  • 10-07-2008
  • 09-07-2008
  • 08-07-2008
  • 07-07-2008
  • 06-07-2008
  • 05-07-2008
  • 04-07-2008
  • 03-07-2008
  • 02-07-2008
  • 01-07-2008
  • 30-06-2008
  • 29-06-2008
  • 28-06-2008
  • 27-06-2008
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum

    Blog als favoriet !
    Michel1937
    Eigen teksten van Michel Backaert
    Als overtuigde rechtlijnige Vlaming met Christelijke en Groot-Nederlandse gedachten en een sterk rechtvaardigheidsgevoel, schreef Michel (Mike) Backaert na veertig jaar lid van de Orde van den Prince en Lions international, volgende levensflitsen als diepzinnige, beredeneerde, gevoelsmatige, filosofische en soms zelfs rijmende teksten. Zij houden waarschijnlijk niet de enige, de volle en zeker niet de totale waarheid in, maar zij zijn alvast eerlijk en onbaatzuchtig neergeschreven als een spontaan gevolg van ernstige bedenkingen na de ervaring van een intensief, gevuld en gevarieerd leven met veel symbolische vlieguren bij dag en bij nacht. Zoek uw gewenste tekst tussen zeventig anderen en klik deze aan in de inhoud links, vanaf links boven. Rol zo nodig een of twee verder volgens de volgorde in de lijst van de inhoud. Succes!
    25-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mens, durf te leven!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    U kunt het boek van Michel Backaert: " Mens, durf te lezen!" bestellen bij www.writehistory.be en dit tegen de prijs van slechts12 Euro.
    Voor meer informatie kunt u contact opnemen met dhr. Backaert Michel zelf.
    E-mail: MBACKAERT@GMAIL.COM

    25-07-2008 om 00:00 geschreven door Backaert Mike

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (21 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Inhoud blog
  • Verontschuldig mij dat ik mij nogal verschoot van uw reactie!
  • Levenscurriculum van Michel Backaert.
  • Gelijkheid der kansen bestaat niet!
  • Ik kreeg in 1956 een Lambretta van vader, om zijn verzekeringen te gaan ontvangen.
  • Michel Backaert - Jeugd en Legerdienst.
  • De efficiente strategie van de Islam?
  • Vlaamse Kerstliederen worden in de Vlaamse media niet meer uitgezonden? Reden?
  • Dingen, die ik wil verdringen.
  • Dat is de realiteit van leven. Oud worden!
  • Volledig afschaffen dubbele nationaliteit.
  • De feesten van de Moros y Cristianos in Spanje is feesten met een lijk in huis.
  • Glasraam Michel Backaert
  • Een persoonlijke ervaring van mensendiscriminatie!
  • Een niet te vergeten persoonlijke herinnering in Elsenborn.
  • Graf van Generaal Patton.
  • De overbevolking van onze wereld. Alarm!!!
  • Op 15.11.2006 komen NUBELT (Belg. groothandel en export) en NUFEG (Belg. groothandel en Import) weer samen in Fresh Trade Belgium
  • Het probleem van België ? Eigen jeugdervaring sinds 1937 met conclusie.
  • Onze maatschappij werd volledig misvormd. Wij zijn fout en verantwoordelijk!
  • Holland is geen land, zeg dus nooit Holland wanneer u Nederland bedoelt.
  • Mijn grootvader Pikke Bijnens vertelde over de oorspronkelijke betekenis van het woord "OK" en beknopte Spaanse vertaling!
  • Dirk, zoon van Michel (Mike) in Equador.
  • Toen was het heerlijk om te leven.
  • Achterklap is als gift, negeer beiden.
  • Laat je niet meeslepen door computer en internet.
  • Elkerlyck en de verten!
  • Elkerlick en zijn ego.
  • Hoe prachtig en machtig de natuur ! Vroeger huis van El Cid.
  • Liesje.
  • Were di! ( Van de hak op de tak)
  • Recht op recht, of recht op onrecht ?
  • Mens, durf te leven!
  • Dat denk ik ervan.
  • Stilte en tranen om Liesje,
  • Moederke.
  • Ook op taalgebied speelt Elkerlyck best op eigen veld. Propageer daarom steeds je eigen taal
  • Druk de drukte uit je hart.
  • Laat toch elk dier in zijn natuur !!!!
  • Blijf steeds jezelf !
  • Het zijn en het spelen met het begrip tijd.
  • Mijn vrouwke steeds nabij. Overleden op 05.10.1988
  • Mens, leer te leven!
  • Ervaringsmededeling.
  • Elkerlyck en de sport van heden.
  • Is Elkerlyck dom?
  • Levenselixir.
  • Navelstreng doorknippen.
  • Privacy of eenzaamheid.
  • Innerlijke rust van Elkerlyck.
  • Dulden wij dat onze jeugd verder wordt misleid?
  • Beter voorkomen dan genezen.
  • Brief aan mijn witte merel.
  • Het misbruiken van het woord democratie.
  • Aan mijn levensgezelin.
  • Misbruik de dieren niet !
  • Geen cultureel protectionisme en zelf geen culturele identiteit meer.
  • Hoe lang gaat die vaas nog te water ? Is de splitsing van België een noodzakelijk kwaad?
  • Elkerlyck en zijn rijpingsproces.
  • Geen raad baat voor de man van de straat..
  • Wat beïnvloedt mij?

    Over mijzelf
    Ik ben Backaert Michel en bijnamen Mich in Ruisbroek en Mike in het Leger en Calpe.
    Ik ben een man en woon in (Spanje) en mijn beroep is Voormalig Exporteur groente en fruit. Voormalig Adviseur Belgische Dienst Buitenlandse Handel..
    Ik ben geboren op 20/11/1937 en ben nu dus 86 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Judo - Ju jitsu en goede wijn genieten..
    Mijn levenscurriculum vindt u in de inhoud van het blog. In 1937 op de wereld 2 miljard mensen en nu al 7 miljard.
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Categorieën

    Zoeken met Google





    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs