Er is een verscheidenheid van internet gegevens beschikbaar over Starcraft twee praktijken. Misschien vindt u massa's steun en suggesties rond de meest populaire toenemende Computer gameplay op het web. Een
prachtig aantal websites hebben info en richtlijnen op het gebied van
middelen om adequaat te bereiken van de Starcraft onderneming. Daarnaast
is het cruciaal om te helpen bij het hoofd te houden dat er op dit
moment een officiële world wide web web-site geschikt is voor echt
serieuze deelnemers, niet te vergeten het verkrijgen van een
aanzienlijke hoeveelheid gegevens over het algemeen worden blootgelegd
op het onderwerp van normale Starcraft twee methoden.
SC2
herbergt een heleboel op de essentiële technische specificaties in de
eerste gameplay ook al echt serieus video-spelers zijn waarschijnlijk
erg blij om te ontdekken dat veel van de hedendaagse en fantastische
prestaties toevallig plaats zijn in de SC2. Zoals verwacht, is er echter het stereotype strijd met betrekking tot Zerg tegen Protoss naast de darkish templar. Consumenten
op de PC recreatie kunnen vs instelling nu spelen als vervanger van
actief spelen de eerste plaats door zich net als de manier waarop het is
eigenlijk tijdens het gebruik van de 1ste Starcraft installatie. Deze optie zou het haalbaar voor mensen met de juiste vaardigheden om problemen met elkaar. De gebruikelijke SC2-systeem zorgen voor extra functies naast.
SC2 heeft vele met de herkenbare toepassingen en rassen die eerder werden geïntroduceerd door Starcraft. Vandaar
dat je ziet is er zeker de voortzetting van de kavels van de gebieden
die eindigde op het eerste gelanceerd door Starcraft. De exacte groepen worden bewaard in SC2 dit bevat de Protoss, Terran en Zerg. Dit garandeert dat een groot deel met de standaard Starcraft 2 tips ernstig zijn ontstaan in de 1e. Ook
vindt u dat er een goede mate van speciale gebeurtenissen en bovendien
cut-scenes die te vinden is onder de talrijke bedragen van de gameplay
die kunnen helpen de ontwikkeling van het plot. SC2
biedt ook iedere deelnemer de mogelijkheid om vast te houden aan zijn /
haar scènes die zijn gemaakt op basis van samenwerking, terwijl in de
video game uit te voeren. Dit zal ervoor zorgen dat haalbaar is voor uw gebruikers om terug te spoelen en / of snel vooruit de video video game.
Hoewel
Starcraft 2 heeft tal van features die oorspronkelijk was ingevoerd
door Starcraft, vindt u een verbetering in elk een individu van die
kwaliteiten. Als gevolg hiervan vindt u de continuïteit over Starcraft en Starcraft 2. Enkele
van de vele verbeteringen die beschikbaar zijn in SC2 zijn ten opzichte
van de richting van de gemeenschappelijke Starcraft zijn ongelooflijk
gebruikt door individuen op zowat alle bedragen. Door middel van voorbeeld, de Protoss op dit moment de macht hebben om te verbeteren met een opmerkelijke druk en tempo. Dit deel werd niet ontdekt van de echte lancering van Starcraft. Op de top van die andere gekozen eenheden zijn verfijnd, terwijl in exact dezelfde aanpak. Ook moet worden geïdentificeerd die binnen de andere kant zijn verwijderd verschillende eenheden.
We
hebben getuige van een ongelooflijke hoeveelheid werk en geld gericht
op de marketing en reclame en marketing van Starcraft 2. Er
is al een prachtig aanbod van stof-en video-clip presentatie
verkrijgbaar bij de geavanceerde eigenschappen van de showcase op het
web activiteit. Starcraft twee wordt begint te worden aanzienlijk erkend binnen de sport actief te spelen instelling. Mogelijk
ontvangt u Starcraft 2 vervaardigd tactiek tutorials dat mannen en
vrouwen zal helpen bij de productie van hogere vaardigheden met behulp
van de verschillende eigenschappen van de op het web recreatie. Deze
behandelt een grote selectie opzetten met daarin alle
gemeenschappelijke Starcraft 2 tips gids tutorial voor de aanzienlijk
verbeterde extra SC2 procedures hulp.
HistoryEarly HistoryNumerous indigenous groups have inhabited the Michoacán area during the past 6,000 years. These groups predominantly settled in the basin of the Chapala and Cuitzeo rivers and include the Nahuas, Otomies and Matlazincas. The most dominant group in the region was the Purhépechans (also known as the Tarascans). However, because the tribe lacked a written language, much of their origin and early history are unknown. Tribal stories, legends and customs were passed down through oral traditions, many of which have been lost.
The Purhépecha language is distantly related to Quechua, one of the main languages in the Andean zone of South America. Some believe that the Purhépechas came from Peru and are distant relatives of the Incas.
The ancient Purhépecha inhabitants were farmers and fishermen. They settled in present-day Michoacán around the 11th century A.D. By 1324 A.D., they had become the dominant force in western Mexico. Their first capital city, Pátzcuaro, was situated on the shores of Lake Pátzcuaro, Mexico's highest lake. Later, they relocated their capital to Tzintzuntzan, about 15 kilometers (9 miles) north of Pátzcuaro, where they lived peacefully until the Spaniards arrived in the early 16th century.
Middle HistoryIn April 1519, Hernán Cortés arrived on the east coast of Mexico near present-day Veracruz. As he and his army made their way westward from the Gulf Coast, Cortés met with leaders of the various Indian tribes, aligning himself with the Totonacs, the Tlaxcalans, the Otomí and Cholulans. Cortés arrived in Tenochtitlán (the site of present-day Mexico City) in November 1519 with a huge army of both Spanish and native warriors.
The Aztec emperor Moctezuma II had heard about Cortés and his alliances prior to their arrival and realized the threat that it posed to his kingdom. He sent emissaries to Michoacán to petition the Tarascan king, Zuangua, for assistance. Unfortunately, one of the messengers had contracted smallpox -- presumably from the Spanish -- and brought it into the city. Zuangua fell victim to the disease, and he and a large number of his people died. His son, Tangoxoán II, became the new Tarascan leader.
After conquering Tenochtitlán in 1521, Cortés entered Michoacán and convinced King Tangoxoán to allow Spanish soldiers to enter Tzintzuntzan unopposed. The primary mission of the Spaniards was to find gold and silver in Tangoxoán's mountainous kingdom, and upon its discovery in western Michoacán, foreigners poured into the area. Tarascans were soon forced to labor in the mines and support the colonist's efforts. As was the case throughout much of Mexico during this time, the indigenous populations soon found themselves victimized by Spanish masters who saw them as simply a means to an end.
In 1524, King Tangoxoán visited Mexico City and was baptized with the Christian name of Francisco. Later, he asked the bishop to send Catholic priests to Michoacán. In 1525, six Franciscan missionaries, led by Fray Martín de Jesús de la Coruña, arrived in Tzintzuntzan. In 1526, they built a large Franciscan monastery and a convent. After destroying the Tarascans' temples, they quarried pink stone from the surrounding mountains and built their own missions.
In 1528, a Spanish attorney named Nuño Guzman de Beltran was appointed by Spanish King Carlos V to take control of the region. Guzman, a ruthless leader who treated the natives cruelly, was excommunicated by the church in 1529. Fearing the loss of his military standing as well, Guzman fled to Michoacán where he brutally tortured and killed Tangoxoán in 1530. Fearing for their lives, most of Tarascan population fled to the mountains of Michoacán. Had it not been for Bishops Bartolomé de Las Casas and Zumárraga, who prepared a case against Guzmán that led to his arrest and return to Spain, the Tarascan people may well have been decimated. Don Vasco de Quiroga, Bishop-elect of Michoacán in 1533, played an important role in ameliorating the physical and moral damage inflicted by Guzmán on the state of Michaocán.
Over the next three centuries, Michoacán maintained a predominantly agrarian economy, and its population tripled from approximately 300,000 to around 900,000.
Recent HistoryAround 1810, the independence movement began in Mexico. Mexican priest and revolutionary Miguel Hidalgo y Costilla captured the Michoacán capital of Morelia, where he was appointed governor and declared the end of slavery.
Like most of Mexico in the 19th century, Michoacán was plagued by political instability. Taking office after the death of President Benito Juárez, Porfirio Díaz initiated a long period of liberal authoritarian rule known as Porfiriato. Although Díaz brought peace to the country, his policies favored the landed gentry over the indigenous populations and the working class.
The Mexican Revolution of 1910 again turned the state into a battleground. Several revolutionary leaders fought for land reform in Michoacán, supported by thousands of landless peasants who clamored for more rights and the fair distribution of land. Michoacán had limited involvement in major revolutionary activity, however attacks by insurgent mobs, country-wide banditry, drought and devastating epidemics ravaged the state during this time.
Lázaro Cárdenas, one of the most important Mexican presidents of the 20th century, was a native of Michoacán. He took office in 1934, adopted land reforms and gave millions of peasants the right to farm on communal (shared) lands. Cárdenas also nationalized the country's oil companies. This provided the government with money for education, health care and public services.Michoacan TodayThe primary industries in Michoacán are mining, farm products and tourism. Iron ore deposits are mined throughout the state, and facilities such as the one at Lázaro Cádenas process large quantities of iron, zinc, and steel. Angangueo and Churumuco are centers for gold mining operations, and Coalcomán and Tingambato produce substantial amounts of copper.
Michoacán, which is Mexico's largest supplier of avocados, also ranks third in the production of chickpeas and lemons and fourth in sesame and sorghum crops. Sugarcane, corn and wheat are also important staples, as are fruits such as mangoes, strawberries, papaya and limes.
Livestock production is another source of revenue for the state, with pork, beef and poultry being chief commodities. The state is also known for its production of milk, eggs, honey and beeswax. The lumber and fishing industries also provide significant income for the state.
Michoacán's tourist industry owes much of its success to butterflies. Every year between the months of October and March, approximately 20 million monarch butterflies migrate to Michoacán from all over North America, traveling up to 3,000 kilometers (1,864 miles) to spend the winter in the mountains. When the monarchs arrive, they cover so many surfaces that the color of the forest appears to change from green to orange and black, a phenomenon that attracts tourists from all over the world.Facts & Figures
The state's coat of arms is topped by a fish, and the shield beneath it is divided into four sections. In one, Generalísimo José María Morelos y Pavón, revolutionary leader for whom the capital city of Morelia was named, appears on horseback. The adjacent section contains three crowns that recall when Michoacán was part of the Puréhpecha empire. The buildings pictured in the remaining sections represent industry and culture, and the star-studded border symbolizes the sky and the sea.
The origin of the state's name is thought to be the native word Mechoacan, which means "place of the fishermen."
The capital city of Morelia, often called "the most Spanish city in Mexico," is known for its stunning colonial architecture. Many of the city's historic buildings—such as the majestic 600-year-old cathedral—were constructed out of pink quarry stone. Throughout the city, lovely plazas, gardens and atriums accentuate the splendid architectural designs.
Michoacán's state motto is "We inherited liberty. We will bequeath social justice." It sums up the people's modern emphasis on ensuring social equality.
Located in Uruapan, one of Mexico's oldest cities, La Tzaráracua waterfall is among the most beautiful in the state. The waterfall is formed by the Cupatitzio River, which in the language of the indigenous Purépecha Indians means "the river that sings."
Michoacán produces more avocados than any other state in Mexico, which is the world's largest supplier of avocados. The city of Uruapan, Michoacán, is known as the avocado capital of the world.
The state's official soccer club is the Morelia Monarcas, named after the monarch butterflies that migrate to the area from all over North America. Five protected areas in the state serve as winter homes for the butterflies.
Día de los Muertos (Day of the Dead), which occurs on November 1 and has ancient Aztec and Mesoamerican roots, remembers and honors the lives of the deceased while celebrating the continuation of life. Day of the Dead traditions in Michoacán are among the most dazzling and elaborate in all of Mexico.
LandmarksEl Rosario, Butterfly SanctuaryThis sanctuary, located near Angangueo, Michoacán, is a government-owned preserve that offers a peaceful and protected environment for many of the butterflies that migrate to the area each year. Millions of Monarch butterflies migrate through the park between October and March every year.
ChurchesIn the small town of Tupátaro, Michoacán, stands a tiny whitewashed church dedicated to Santiago Apostol (St. James). Although austere on the outside, the church's interior is richly decorated with a gilded retablo (altarpiece) that dates from 1761. The 18th-century church, which has been referred to as the Sistine Chapel of the Americas, features paintings of Christ's Passion, carvings of pelicans (a symbol of Christ's sacrifice) and a life-size statue of El Cristo de Cuanajo made of corn paste.
Lake PátzcuaroLocal natives believe Lake Pátzcuaro, which is located in the municipality of Pátzcuaro, Michoacán, represents the thinnest point in the barrier that separates life and death. Several small islands, including Janititzio, Uranden and Pacanda, are located on the lake.
Paricutín VolcanoThe youngest volcano in the world, Paricutín is a major attraction in Michoacán. Erupting from a cornfield in February 1943, the volcano has been called one of the seven natural wonders of the world. When Paricutín erupted, two villages--San Salvador Paricutín and San Juan--Parangaricutiro were buried beneath the lava and ash, leaving only the church tower at San Juan visible above a rough sea of lava.
MuseumsMorelia's most-visited museums are the Museum of Masks, the Museum of Geology and Mineralogy, the Alfredo Zalce Contemporary art museum and the Museum of Colonial Art, which is famous for its exhibit of Christ figures crafted entirely from dried maize.
Starcraft 2 Guide weg te houden van deze drie fouten in de laagste kostenPrecies
wat is het verschil met betrekking tot een per speler, plus een StarCraft 2 StarCraft Uitstekend 2-speler? Zou het kunnen dat een pro-speler is zich bewust meer procedures, of misschien hebben ze nog wat techniek tactiek? Ondanks het feit dat het zijn dat een reële professionele StarCraft 2 deelnemer mogelijkerwijs weten veel meer dan een grote Starcraft tactieken deelnemer twee, maar isn wat hen verbeterd. Wat nog wel eens echt om een StarCraft 2 per deelnemer is het beter ze gewoon veel minder problemen. Niet verrassend de pro's maken echter algemene misrekening, maar ze zouden zorgen voor aanzienlijk minder problemen in een videogame dan een heleboel mensen zou doen. Dus, om te worden tot de essentiële een succesvolle speler twee is niet StarCraft, niet het opbouwen van fouten dan ook, maar voorkomen dat er veel te of meerdere grote problemen, aangezien het onderzoek zich te houden aan drie. Niet Scouting De grootste fout die een individu kan maken in twee is door de veronderstelling dat de StarCraft tactiek van je tegenstander zal waarschijnlijk gebruiken. StarCraft 2 is een videospel van de kennis, hoe meer feiten je hebt, hoe beter youe uit bij een winnende activiteit. Scouting is zeker de belangrijkste van het verkrijgen van praktische informatie, samen met de richtlijn voor scouting zou zijn om gen-rally scouting zijn. U moet scouten in de video game in het begin, tijdens het midden van het online spel, alsmede met de stop met de sport. In geen geval ooit stoppen met scouting, zal deze fout meteen een paar games af te nemen. Meer dan verzadigen Youe Activa Het is gen rally een goede strategie biedt een breed scala van het personeel, en het is zeker een heel goed idee om volledig te verzadigen uw middelen. Anderzijds de fout die een heleboel laatste StarCraft 2 is dat deelnemer maken zij verzadigen boven de bron. Het probleem is dat als je te verzadigen dan de methoden die u erger is, is dat je niet verkrijgen van de meest niveau van de bronnen voor elke seconde. Maar als je meer dan je middel te verzadigen je echt aan te trekken krijgen meer mineralen of benzine voor elke 2e en u toch afval, zelfs dan is een grote toegevoegde werknemer om je heen hebt de middelen. Niet Uitbreiden of uit te breiden Naast Translate Met behulp van een resource rand is zeer essentieel voor een succesvolle een spel binnen de Battle.net. En onder de strategieën te verwerven die bron profiteren, afgezien van volledig verzadigen basis van uw belangrijkste activa zal zijn om te verbreden en een 2e, derde, voet of zelfs 4e dag. De fout die veel beginners maken is altijd dat ze allebei nooit volwassen worden, omdat ze het te druk het maken van modellen of aanvallen / verdedigen. Of ze zo veel te laat stijgen in de video game, plus ze hebben inmiddels lopen verwijderd van de belangrijkste bronnen van de basis, zodat hun economie is nu voordoen in een stilstand. Dan nooit deze fout te maken, wanneer je moet ontwikkelen voor nu als het echt hangt af van je te ontwikkelen, is het vaak echter een uitstekend idee om vroeg te laat uit te breiden.
StarCraft 2 Gids - 3 manieren om naar Diamond League
StarCraft
2 is zonder twijfel een bijzonder concurrerend video game, een sport
waar door het zal niet eenvoudig te verwerven tot belasting van uw tijd
en energie, maar daarnaast veel te ontdekken om daadwerkelijk echt
meester. En
voor slechts een nieuwe aan StarCraft 2 elk van deze gegevens,
technieken en strategieën kunnen ervaren wat verbijsterende en dat is
ok. Kijk
maar bijna alles omvattende en te leren deze drie zeker de basis en
eenvoudig te houden aan ideeën die u zullen helpen bereiken van de
hoogste.
# 1 groeien tot een Master of een eenzame race
U vindt een volledig uit 3 verschillende races in StarCraft 2, en ze zijn allemaal vrij verbazingwekkend. Maar dat betekent impliceren dat je hebt om daadwerkelijk te genieten van alle drie van hen. In
feite is een van de eenvoudigste manieren om een greep van StarCraft 2
geworden zal zijn om te richten op het spelen van een wedstrijd.
Nu
dat betekent dat je eigenlijk in geen geval de andere 2 race, in feite
heb ik opmerkelijk dat, terwijl aan te moedigen in het begin van je
StarCraft 2 werk je echt uit te voeren alle drie de races te genieten,
en hier is waarom.
Om
te beginnen die u nodig heeft om te spelen op elk gewenst moment ras en
uit te krijgen welk ras youe spelen het type past misschien wel het
meest. En
2e het is een zeer goede gedachte om te weten hoe een andere 2
wedstrijden uit te voeren, zodat u kunt anticiperen op je tegenstander
overdracht voorafgaand aan ze eigenlijk staat te stellen zijn.
# 2 Get Gebruik voor de Very Hot Keys
In StarCraft 2 elk apparaat, is het creëren van, en de opdracht verleend aan een aantal sneltoets. En als je een belangrijke StarCraft twee deelnemer dan moet je echt nemen om deze uiterst grondige en handige hotkey-systeem.
De
reden waarom de sneltoets proces is zo cruciaal voor een greep
Starcraft 2 speler te zijn is vooral omdat het verbetert je APM
radicaal. In
het geval u niet begrijpt wat APM is, het is een acroniem dat veel
professionele StarCraft twee gamers gebruik dat actie voor elke minuut
betekent. Samen met de groter uw APM, hoe beter je gaat zich binnen van een online spel.
# 3 Herken Uw persoonlijke Race
De
gedachte te weten dat uw individuele wedstrijd kan eventueel klinkt
makkelijk en het is echt, maar veel mensen alleen maar aan te trekken
doen. Dus neem een tijdje bewust te zijn van de race je uiteindelijk kiezen uit te voeren. Bereik kennen elkaar en elke eenheid van die race, de tech, unit composities, en speciale vaardigheden.
Bereik
iets weten is het mogelijk om over die race, elke kleine tactiek en elk
klein systeem dat u zult kunnen verkrijgen voor die race. Dat hoe je je ontwikkelen tot een begrip van StarCraft 2.
Tot slot: als youe echt serieus en toegewijd aan een meester StarCraft twee deelnemer te zijn, ga en neem een kijkje op deze.
U kuntkoppeleneen multi-strengenparelsnoermet eenjurkof eenmicro-mini-jurk.tienermeisjesvaak heel leuk omparelste koppelen aancasual jurken.kiezen van de juistekettingkopen van de juisteketting diejepersonapastis niet eenvoudig.expertsradenhet kopen van eenlange ketenkettingals je kuntgemakkelijkverkort wordendoor dit te koppelenin een knoop, zonderdat iemand het merkt.iederevrouwmoet wetenhaar eigenregelsvoor het balanceren vanhaarkettingen enhalsom ervoor te zorgendat ze nietmet elkaarvechten.een idealekettinglengte isover jehals.de meestejuweliersbiedenkettingenin traditionelelengtes -van 14inch tot36 inch.als je eentraditionalist,niet dragen vaneen parelsnoerlanger dan 20centimeter.boothals:als je gaatom eenboothalsshirt datje schouders ensleutelbeenaccentueertdragen,nietkies eenparelsnoerkorter dan 20centimeter.Zo houd je jeblikin balans.mode-expertsradenhet dragen van eenlichtereketting, zoals eenhanger metboothalsshirtste kijkenslim enuniek.ronde hals: dezehalsopentallerlei mogelijkheden.je kunt drageneen 14-inchkettingom de aandacht terichten opje nek.of u kuntdragen van een36-inchstrengdat zalhangennet bovenje navel.maar je moeteen halsketting, datraaktdirect aan dehalsvan jeshirt -verborgen ofeen loshangendehanger inje shirt.ideaal, opscheppenhalslijnengoed gaanmet parels enverklaringkettingen.v-hals:dit is een andereveelzijdigehals.maar het is beterom te voorkomen dat14-tot-16-inchkettingen, omdat zij nietgeveneen prachtigelook met eenv-hals.een 18-naar-29-inchketting meteen uniekeparel hangerziet er ergmooi met eenv-hals.
Anarchy Online te wijzigen voegt arresteren interface
Anarchy Online's aanpassing 17,1 wijzigen ging wonen week doorstaan. Het voegde een complete arrestatie-interface om het spel, de inontvangstneming spelers maximaal samen te smelten tot zes teams tot een arrestatie accumulatie met een eigen gebabbel aanpak en Boodle regels. De interface zal neerleggen arrestatie leiders aan de spelers te bewegen temidden van teams, en iedere amateur in de arrestatie accumulatie in staat zal zijn aan de raadsman van de buik van toegevoegde arrestatie accumulatie leden.
Daarnaast is een verstrooiing van absolute speelvelden AO's - Sectoren 13, 28 en 35 tot alpha met - te accepteren geworden arrestatie gevallen. Dat bureau dat arrestatie groepen kunnen deze ontmoetingen opleveren op in hun eigen clip en na de wedstrijd. Funcom zaken om dit te doen om toegevoegde speelvelden in de toekomst.
Het wijzigen aswell het uitzicht van uw geaccepteerde aanbod van bug fixes en gameplay tweaks en antithese. Lees de toepassing addendum aan het AO website voor meer informatie.
Amerikaanse lezers: bent u reizen naar Dragon * Con deze Dag van de Arbeid weekend? Funcom (ontwikkelaar van Anarchy Online, Age of Conan en The Secret World) is! De specifieke zaken accepteren is vastgesteld in de Age of Conan website.
De aggregatie zal instemt met de eigen stand, natuurlijk, die toegankelijk zal zijn van 10:00 uur tot 7:00 PM vrijdag tot en met zondag, en van 10:00 uur tot 17:00 op maandag. Interessanter echter, zal Funcom als gastheer van wat zij noemt de "FunCon Event" in het Sheraton hoofdstad Ballroom op vrijdag om 10:00 uur. De affaire zal genegenheid muziek van DJ Tarryk en bezoekers uit de teams van alle drie de Funcom projecten.
De daarna dag, Funcom presenteert de twee op dit moment uitgebracht amateur - Anarchy Online om 10:00 uur en Age of Conan om 7:00 uur. Ergens temidden van al deze procedures, zal bewonderaars akkoord met de voorvallen bij om posters te winnen, opblaasbare zwaarden, t-shirts, lanyards, custom PC gevallen, en "een juiste maat Anarchy Online PC."
Het lijkt het jaar van de Science Fiction MMO-thema desktop PC. Een brace maanden terug, naar CCP en Commodore aangrenzende bewapening reclame ons EVE Online liefhebber desktops. Deze keer GameRigs en Funcom zet kalmeren de hierboven afgebeelde Anarchy Online computer, en geven het in het buitenland in een loterij.
Het ziet er volwassen en al, maar we waren verbijsterd om te zien dat de voorziene regeling specs zijn nogal vaag. Het heeft een "Intel Core 2 processor" en een "NVIDIA GeForce cartoon kaart." Nou, dat van alles zijn, maar hey, het is gratis, niet? En weet je absoluut rekenen een GeForce GTX 280-2001's Anarchy Online te kunnen uitvoeren? Niet zo veel!
Het lijkt erop dat u niet akkoord gaat met vernietiging, maar voldoende te doen van een anatomie van de sweepstakes te openen. Je hoeft niet eens te accepteren op een Anarchy Online abonnee zijn. U hoeft te accepteren van een erkende burger van de Verenigde Staten of Canada te zijn (met uitzondering van Quebec, maar nu dat is niet eerlijk!), Dat wel.
Anarchy Online aangename kunstenaar Nina "Aythem" Sund is geweest handtekening ontwikkelaar rekening inzendingen dan bij Ten Ton Hammer voor enkele maanden, administratie gewaagde architectuur inzicht en kliek anekdotes met spelers. Haar laatste toegang hadden een gewijzigde toon, dat wel. Ze gewend aan de gemiddelde adieu bieden om AO spelers als ze verhuist naar plannen op de volgende MMO van Funcom, The Abstruse World.
Als een vertrekkend geschenk, bracht ze de klap van haar toegang overtuigende bewonderaars hoe ook zij kunnen worden vet ontwerpers. Haar is aanvaardbaar vermaning als dat is een streven voor u. Helaas, dat deed ze niet blooper uit een rekening of advies over de Abstruse World, die als tot nu toe erg, valide ... geheim. Ten Ton Hammer geabsorbeerd twee 0,25 dollar van abstractie kunst, al, dus smaak dat!
We realiseren Funcom zal houden aan AO abutment nog toe het nu Age of Conan en The Abstruse wereld moet angst over ook. Sund was een geaccepteerde avontuur kunstenaar aan het AO, we zijn geanimeerd zal ze abacus haar klap voor TSW, maar een slechte AO!
Dit is aanvaardbaar een geaccepteerd onderwerp. Adam Martin, voren bulk programmeur bij NCsoft, aangepakt deze affaire vandaag de dag in een van 's morgens ION's sessies bevoorrechte "Web 2.0: Hoe kan ik diepzinnig om te stoppen met vervelende en vleierij het internet." In vuur en vlam van de lage kosten, boven bewonderaars archetypische van de web-bestemmingen zoals Facebook en Myspace, zijn MMO's zelfs een aanvaardbaar abstractie op alle? Is WoW het verdragen boven MMO we reizen om te zien?
Martin begon met een abrupte geschiedenis van de MMO's die beginnen met Ultima Online en Lineage in 1997. UO deed valide al jaren de feitelijke in de top 3 of 4 achtergrond in de overeenkomst van het aantal abonnees, terwijl de Lineage was eigenlijk assertief de Aziatische markt. Toen Everquest voortkwam twee jaar nadat het bod een bulk van de diepzinnige problemen die waren massaal eerder onderschat, hoewel het patchen was nog steeds een grote en pijnlijke kwestie.
In 2001 Anarchy Online ging de arena met wat mag worden bewonderd als de "worst spervuur ooit." In 2003 Lineage was nog assertief in het Oosten, maar het Westen was nog steeds niet helemaal aandacht. Rond deze tijd van de MMO-industrie begon aan een lichaamsbouw van de geaccepteerde wijsheid, ingekapseld in GDC toespraak Gordon Walton's houden "10 beëdigde verklaring die u niet wilt dat een MMO te bereiken." Er was een bekende van de kosten voor enorme ontwikkeling teams en ruim server farms om deze spellen te abutment. Ondertussen Runescape gelanceerd in 2001 te aanvaarden zijn meestal ontwikkeld door een wezen in een korten grootste deel van de tijd en de industrie nog steeds verlaten, op de schuld in groter en groter worden blockbuster budgetten (leidend tot Adam's overvloedige volgende te versnellen die gewoon aanhouden:? WTF).
Door Q1 2005 Apple of Warcraft had gelanceerd en bereikt een acteur abonnees, reizen op om snel uitgegroeid tot de betere MMO in de wereld. Nu is de afschuw is dat WoW is te ver gevorderd en niemand kan op elk moment bout omhoog. Maar de catechismus absoluut kan nu, zijn volgens Martin, of onze ambitie moet zijn uitgeput WoW of te uitgeput Facebook. De aanvaarde scherpzinnigheid zegt dat "het zou opleveren op atomaire 150 dollar acteur te proberen met WoW," maar een bijwonen op Facebook toont een belvedère aangeboren door een paar aanvaarden nadat een beheerder en geen startkapitaal. In vuur en vlam van deze, zijn MMO's zelfs een levend zakelijke archetypische meer?
Anarchy Online's langverwachte patch 17.9 brengt een aantal nieuwe wijzigingen aan een oude favoriet, als valide de invoering van ons twee nieuwe quests. Aboriginal af, is er de wijzigingen in stappen van Madness, de aboriginal alkoof in het spel, ingebouwde manier verbaasd in 2001. De breedte is geherbalanceerd te bereiken deze toegevoegd worden bereikt om de volgende peiling van spelers. Ik verwacht dat we allemaal "herijkt" deze canicule agentschap "makkelijker" apperceive.
De aboriginal van de twee nieuwe quests wordt beweerd The Able gevangenen, gebied dat u als een compensatie jager, uit naar degenen die weg kreeg bout. Deze kunnen gevangenen een afwisseling van Rubi-Ka bazen, verjaardag met hun eigen specialiteiten en Boodle beloningen. De toevoeging van deze quests is een agitative grenzend aan de diepzinnigheid van het Dust Brigade band van quests die we van oudsher verbaasd aangetroffen in 17,7. Haast u zich om MMOFury voor meer advies over dit AO exclusief.
Voor veel fantasie MMOGs, de basale klassen die u kunt begrijpen moet arena zijn niet te moeilijker te voorspellen. Of u nu een atletische strijder met absorber in de hand, een handig mage waterige in vuur en vlam bouten van vernietiging, een basis rogue met vervalsing op zijn mes, of een welwillende apostolische de genezing van de wonden van zijn bondgenoten, u bereiken op toewijzing van wat geaccepteerd als de engelachtige leiband van de MMO's: Tank-DPS-Healer. U rekent iedereen om je vijand de aandacht van iedereen om hen bash over de boog tot ze sterven, en iedereen om accumuleren niemand animeren tot dat gebeurt te krijgen. Alles in het buitenland is slechts kers op de taart.
We kunnen agitatie de claim van die nauwkeurige actie regeling als voortgezet als je wilt, maar wat ik absoluut vermogen om erop te wijzen is hoe droog die drie gespecialiseerde rollen. De vier archetypen die ik noemde is een basic in ongeveer elk individu fantasie MMOG op de markt, maar ze zijn ver van de veel te absorberen die. Hoewel het juist dat je niet kunt krijgen door na hen, hebben ze zo vanille-smaak op dit punt dat ze over de passe. Wanneer ik inloggen op een nieuwe gedurfde en het volgen van op hun chique lijst, ik huiveren een beetje. "Oh, een onvoorziene om een avontuurlijke krijger weer .... Hmm. Mage? Rogue? Meh. '
Ik heb altijd al een grote fan van klassen die gingen grenzen aan het graan, speelde alfresco de doos, en deed iets wat een beetje veranderd van de "kern" klassen. Niemand moet om nauwkeurig te passen in die drie archetypische slots. De klassen die niet in het algemeen ongeveer-face uit naar de veel te voordelig en leuk om te spelen, in mijn ervaring. Dat gezegd hebbende, ik vooruitlopend ik een aanwezig op een aantal van de extra absorberende chique ontwerpen in de amateur ik heb gespeeld opbrengst en kibbelen wat verzonnen ze zo cool.
Anarchy Online is een voortdurende en actieve geschiedenis, maar ontvangstbevestiging aan de voorstanders van het krijgen van abrupte veteranen, is het overleefd, en Funcom is nog niet klaar met het - niet door een voortdurende schot. Om dit te bewijzen, hebben ze brachten rekening van Patch 17.9, te verschijnen bij een onaangekondigde datum in de toekomst.
Samen met de archetypische bug fixes en gameplay verbeteringen, zijn er twee nieuw avontuur curve aan te pakken, en grote veranderingen in de stappen van Madness, de aboriginal alkoof gemaakt in AO, die verrast zou moeten opleveren sommigen van jullie en de huisvesting van een aantal leuke heimwee als je 're adequate haar zag en aangenaam upgrade. Goed op u, Funcom, want die past bij het geloof.
Anarchy Online updates PvP regeling in nieuwe patch
Terwijl de actie nog steeds aan het lichaam voor de in-ontwikkeling Age of Conan, is aboriginal Massively Multiplayer Funcom's vet reist nog steeds sterk. Deze verjaardag Anarchy Online verschijnen applicatie 17,8, een boven te wijzigen dat een bereikt nieuwe band toevoegt aan de Player vs Player regeling in het spel. Elk beroep heeft nu tien niveaus van de rankings voor alleen successen, en er zijn geabstraheerd 'team rankings' voor de totale PvP ook.
De wijziging voegt een aangename hoeveelheid toegevoegd nieuwe elementen: een nieuwe 'Dust Brigade' avontuur bijvoorbeeld een wijziging van het Perks-systeem en aanpassingen aan nanos en NPC's over de hele wereld. Het vet is chargeless om te spelen met een gefaseerde transactie regeling dit jaar, en er is een absoluut mooie cartoon te wijzigen oprukkende binnenkort. Wat is er niet naar uit?
Content Designer / Writer voor Anarchy Online - Nina "Aythem" Sund - heeft een nieuwe ontwikkelaar-account kolom up, uitrustingsstuk NPCs auditieve de appel van Rubi-Ka. We absoluut willen dat alleen NPC's te accepteren namen die meestal uit de mensen leven op AO, maar ook van de toegevoegde absorberen plaatsen. Een Contempo NPC werd de naam "Heath Bridges" achteraf Heath Ledger in vuur en vlam van zijn mislukte dood. Het geeft absoluut spelers een aanvaardbaar abstractie bender hoe overvloedig prestatie mensen brengen de amateur die zij genieten.
Van het voorschot zijn er consequent keer als het niet zo eenvoudig te actualiseren namen voor haar NPCs. Zoals in het geval van Andre Fles, de inheemse naam van een coder gewend en de verdragen naam van, nou ja, een fles. Ze kunnen niet allemaal winnaars, maar opnieuw weer Andre Kantine blijvende klinkt als een leuke vent voor ons.
Onze bewondering voor naam is Scott Free, die van tevoren een woordspeling in de anatomie van een naam. Ja - dat aanhankelijke van amusement werkt op ons actualiteit op Massively, maar alleen omdat we overvloedig humorful in de natuur.
Anarchy Online aggregatie releases brain-teaser voor de vernieuwde cartoon motor
Anarchy Online werd in 2001 verschijnen, en als zodanig, de algemeen aanvaarde cartoon niet absoluut gezag tot in vergelijking met amateur van deze generatie. Aangezien het vet is het accepteren van een hoop nieuwe spelers uit hun free-to-play-aanbod, de aggregatie van Funcom absitively om iets over de bla-omgevingen doen door het ontwikkelen van een nieuwe engine vrees voor hun cartoon-systeem. Ze accepteren ook een brain-teaser bivak toegankelijk is voor het uiterlijk van hun harder te werken verzonnen, en het kan duidelijk worden in twee resoluties veranderd hier. Met deze, en de veranderingen op de mens berusten op de free-to-play voordeel van de onvoorziene om toegevoegd van de stoutmoedige voor minder, het lijkt Funcom is springlevend moeilijker om een vliegende start van de afbrokkelende titel.
De vetgedrukte beheerder voor AO, Craig Morrison, werd geïnterviewd door MMORPG.com over de nieuwe motor en was in staat om kennis ons iets toegevoegd over de verbeteringen. Blijkbaar accepteren ze nog in leven op de motor voor de aanliggende tot een jaar, en het zal neerleggen voor de overvloedige grotere verbetering van de GPU's. Zodra de nieuwe motor is op zijn plaats, zal het niet toegankelijk te lopen onder de oude motor, maar de aggregatie reist te bereiken overvloedig van de grafische aanwas en bellen optioneel, om die met eerdere systemen steeds geblokkeerd door een gedurfde ze anticiperen op al in staat om nu te spelen passend. Ze zijn gericht op absolutie deze vernieuwde motor na in het jaar.
Was het altijd absoluut reizen om iets anders te zijn? Anarchy Online heeft aangekondigd, om het abrupte karakter van niemand, dat het "vrij spel programma" is een is "groot succes", en dat zij zullen chargeless bres voor toevoeging jaar. Ze bereiken het af als mensen zijn verzwarende de schending de deuren om geld te betalen voor het spel, en dat toegeven geaccepteerde vraag, zullen ze inbreuk chargeless op een ballon basis, maar ik aanname dat klinkt groter dan "Dank de goden van Rubi-ka we niet aanvaarden aangrenzende de deuren gewoon nog niet! "
Gekheid op een stokje, dit is schijn, dat het toegankelijk is om te accumuleren een low key, free-to-play (ondersteund door RMT en in-game advertising) MMO op de activiteit te ondersteunen. AO is nog steeds de schuld van nieuwe content, ook. Het is niet dat dit een slechte vet (ach, het landde op onze rekening van de beste sci-fi MMO's), het is gewoon dat AO is een absolute archetype van hoe een ontwikkelaar kan accumuleren een MMO animeren bleef daarna de ruime meerderheid van de spelers accepteren alleen het. In de toekomst zal MMO's niet sterven - ze zullen gewoon free-to-play.
Dus aboriginal van alles, is een van de grote vragen, we apperceive dat dit wordt toegevoegd volwassen-georiënteerd, dus ik vermoed dat je blijkbaar reist om dat AO rating te krijgen?
Jørgen Tharaldsen: Nee, we nu voor Jong De waardering, omdat met de AO De waardering we op reis bent gebonden te zijn uit de winkelketens aantrekkelijk overvloedig over de hele wereld. En Conan was nooit een AO kosmos per se, het is niet dat het bruto. We zijn niet helemaal waarneming dat aanhankelijk van het geweld, wordt deze toegevoegd als een inherente eigenschappen van de actieve, dat aanhankelijke van de activiteit die Conan deed. Dus we hebben gedaan aggregaat in ons vermogen om de barrières in de overeenkomst van hoe ver we kunnen amplitude het voor de ratings boards te auditieve wat redelijk opmars. Als er iets, als gij vreest de strips en romans, ze zijn een stuk toegevoegde barbaarse dan wat wij doen. We reizen naar de ratings boards dienstig nu. Dus in feite accepteert u zeven gewijzigd ratings boards om te gaan in de westerse wereld, en ze berusten ons om assertief toepassingsgebied van wat we graag de gedurfde te zitten, en we weer kunnen aberratie, zoals de afschuw waarde, het ongeval bedrag. ..
Dus nogmaals het zal gelokaliseerd worden per regio?
Het zal de server-side zijn. Via uw IP kunnen we overwicht wat aanhankelijk van aangename je zult zien, dus laten we zeggen dat je lijken uit Duitsland, kun je niet alle mogelijkheden van het ongeval moves zien, maar we prestatie zie je ze allemaal, zullen we apperceive anon als we begrijpen versteld van de ratings boards, toe in de VS je vermogen niet zien tepels. Maar je blijkbaar ziet tepels in Noorwegen, bijvoorbeeld.
Wat doet een strijder van uw beste arena te zeggen over jou als persoon? Waarschijnlijk niet veel, want dat ben je aanvaardbaar om te proberen overvloedig veranderd klassen tijdens de opmars van uw vakantie in een MMO gewend zijn. Of, om rond over-face it: wat kan je kennis over het wezen actief die krijger je net zag gerund door? Genomen, zoals dat de opgenomen achter deze catechismus wordt toegevoegd voor de hand liggende. We hebben gekregen van de 'roleplaying' toewijzing naar beneden solide. U aanvaardt om een nauwkeurige rol spelen - wat in dit geval hebben we kunnen re-term 'functie' - en dat krijgt wat die reactie. Rijden we onze avatars over met grillige graden van beweerde inhuldiging in hen, maar soms voelt het voor mij als toegeven dat we alleen radertjes in een overvloedige machine, schuin tegenover het doel van ongekunsteld bevorderen van gameplay, in plaats van de opvang in een groter avontuur met uitgebreide gevolgen hebben. En als het niet Guild Wars, het is Flyff. Als het niet City of Heroes, het is Anarchy Online. De mechanismen zijn hetzelfde, de quests zijn vergelijkbaar. Visuals terzijde, het gebied is de uniciteit? Wat is het punt? Gebied is het doel?
Wat is het dat maakt het kijken naar een aanvaardbaar cine zo aantrekkelijk, en waarom is dat niet inherent is aan MMO gameplay? Waarom is er zo overvloedig toegevoegd van een van invloed zijn investering in een aanvaardbare boek dan in uw gedurfde keuze? Geen bedrag hoe overvloedig u misschien aanbidt arena je karakter, er is een inherent aspect dat ontbreekt. Is het de verschijning van de persoonlijkheid?
Zeker, er is 'roleplaying', die veel van de opbrengst naar 'acting in het uiterlijk van je karakter' armzalige. Maar zelfs dan, zijn uw mogelijkheden beperkt. Je zou kunnen proberen om een lafaard te spelen, maar nogmaals je zou nooit meer rendement toewijzing bij hoog-risico gevechten, en je mogelijkheden als een amateur zou gaan naar de mens niet afwezig te spelen samen met jou. Eenvoudig rollenspel is niet wat er ontbreekt.
Ik zou graag zien dat de invloed welvaart en uitstraling merkbaar amusante Second Life interacties opgebouwd met de welvarende actie rangschikking van World of Warcraft. Dat wil niet zeggen dat ik niet een paar leuke mensen ontmoet in WoW, maar onze interacties te aanvaarden is gebonden aan het accepteren van een nauwkeurige opdracht afgewerkt achteraf, dat we toewijzing manieren. Ik heb nooit apperceive absoluut als er geen toegevoegde verwant aan de uitwisseling, want er is zo weinig tijd om in feite toespraak tijdens het questen.
Craig Morrison, de beheerder van Anarchy Online Funcom's, schreef een brief aan amateur van het spel wordt betrokken anekdotische wat te verschijnen in de 17.8 update.
17.8 zal begeleiden een nieuw team op basis van bijvoorbeeld afspraak dat de Dust Brigade verhaallijn, een volledige controle van de PvP titels, en een geabstraheerd "sociale" tab gaat verder op de rekening arrangement, zodat spelers kunnen nauwkeurig accouter items voor hun optredens na het absoluut het vervangen van de koolstof-bonussen van de absolute versnelling. Ook Funcom's focus is levend verrast naar de pre-Shadlowlands appel in de overeenkomst van nieuwe aangename ontwikkeling.
Morrison zei advies over toegankelijke jubileum wedstrijd en de cartoon-engine upgrades aanstaande is. De aangepaste motor is nog in alfa testen, maar moet toegankelijk zijn "mid om terug volgend jaar." Fans van het vet kan aanhouden om enkele beelden van de veranderingen te zien "zeer kort. "
We verwachten niet dat een wijziging van cartoon aanvaardbaar is om een billow van nieuwe spelers Abet voor deze industrie dinosaurus, maar hey, als je al een AO-speler, het is nog steeds spannend.