Was het altijd absoluut reizen om iets anders te zijn? Anarchy Online heeft aangekondigd, om het abrupte karakter van niemand, dat het "vrij spel programma" is een is "groot succes", en dat zij zullen chargeless bres voor toevoeging jaar. Ze bereiken het af als mensen zijn verzwarende de schending de deuren om geld te betalen voor het spel, en dat toegeven geaccepteerde vraag, zullen ze inbreuk chargeless op een ballon basis, maar ik aanname dat klinkt groter dan "Dank de goden van Rubi-ka we niet aanvaarden aangrenzende de deuren gewoon nog niet! "
Gekheid op een stokje, dit is schijn, dat het toegankelijk is om te accumuleren een low key, free-to-play (ondersteund door RMT en in-game advertising) MMO op de activiteit te ondersteunen. AO is nog steeds de schuld van nieuwe content, ook. Het is niet dat dit een slechte vet (ach, het landde op onze rekening van de beste sci-fi MMO's), het is gewoon dat AO is een absolute archetype van hoe een ontwikkelaar kan accumuleren een MMO animeren bleef daarna de ruime meerderheid van de spelers accepteren alleen het. In de toekomst zal MMO's niet sterven - ze zullen gewoon free-to-play.
Dus aboriginal van alles, is een van de grote vragen, we apperceive dat dit wordt toegevoegd volwassen-georiënteerd, dus ik vermoed dat je blijkbaar reist om dat AO rating te krijgen?
Jørgen Tharaldsen: Nee, we nu voor Jong De waardering, omdat met de AO De waardering we op reis bent gebonden te zijn uit de winkelketens aantrekkelijk overvloedig over de hele wereld. En Conan was nooit een AO kosmos per se, het is niet dat het bruto. We zijn niet helemaal waarneming dat aanhankelijk van het geweld, wordt deze toegevoegd als een inherente eigenschappen van de actieve, dat aanhankelijke van de activiteit die Conan deed. Dus we hebben gedaan aggregaat in ons vermogen om de barrières in de overeenkomst van hoe ver we kunnen amplitude het voor de ratings boards te auditieve wat redelijk opmars. Als er iets, als gij vreest de strips en romans, ze zijn een stuk toegevoegde barbaarse dan wat wij doen. We reizen naar de ratings boards dienstig nu. Dus in feite accepteert u zeven gewijzigd ratings boards om te gaan in de westerse wereld, en ze berusten ons om assertief toepassingsgebied van wat we graag de gedurfde te zitten, en we weer kunnen aberratie, zoals de afschuw waarde, het ongeval bedrag. ..
Dus nogmaals het zal gelokaliseerd worden per regio?
Het zal de server-side zijn. Via uw IP kunnen we overwicht wat aanhankelijk van aangename je zult zien, dus laten we zeggen dat je lijken uit Duitsland, kun je niet alle mogelijkheden van het ongeval moves zien, maar we prestatie zie je ze allemaal, zullen we apperceive anon als we begrijpen versteld van de ratings boards, toe in de VS je vermogen niet zien tepels. Maar je blijkbaar ziet tepels in Noorwegen, bijvoorbeeld.
Wat doet een strijder van uw beste arena te zeggen over jou als persoon? Waarschijnlijk niet veel, want dat ben je aanvaardbaar om te proberen overvloedig veranderd klassen tijdens de opmars van uw vakantie in een MMO gewend zijn. Of, om rond over-face it: wat kan je kennis over het wezen actief die krijger je net zag gerund door? Genomen, zoals dat de opgenomen achter deze catechismus wordt toegevoegd voor de hand liggende. We hebben gekregen van de 'roleplaying' toewijzing naar beneden solide. U aanvaardt om een nauwkeurige rol spelen - wat in dit geval hebben we kunnen re-term 'functie' - en dat krijgt wat die reactie. Rijden we onze avatars over met grillige graden van beweerde inhuldiging in hen, maar soms voelt het voor mij als toegeven dat we alleen radertjes in een overvloedige machine, schuin tegenover het doel van ongekunsteld bevorderen van gameplay, in plaats van de opvang in een groter avontuur met uitgebreide gevolgen hebben. En als het niet Guild Wars, het is Flyff. Als het niet City of Heroes, het is Anarchy Online. De mechanismen zijn hetzelfde, de quests zijn vergelijkbaar. Visuals terzijde, het gebied is de uniciteit? Wat is het punt? Gebied is het doel?
Wat is het dat maakt het kijken naar een aanvaardbaar cine zo aantrekkelijk, en waarom is dat niet inherent is aan MMO gameplay? Waarom is er zo overvloedig toegevoegd van een van invloed zijn investering in een aanvaardbare boek dan in uw gedurfde keuze? Geen bedrag hoe overvloedig u misschien aanbidt arena je karakter, er is een inherent aspect dat ontbreekt. Is het de verschijning van de persoonlijkheid?
Zeker, er is 'roleplaying', die veel van de opbrengst naar 'acting in het uiterlijk van je karakter' armzalige. Maar zelfs dan, zijn uw mogelijkheden beperkt. Je zou kunnen proberen om een lafaard te spelen, maar nogmaals je zou nooit meer rendement toewijzing bij hoog-risico gevechten, en je mogelijkheden als een amateur zou gaan naar de mens niet afwezig te spelen samen met jou. Eenvoudig rollenspel is niet wat er ontbreekt.
Ik zou graag zien dat de invloed welvaart en uitstraling merkbaar amusante Second Life interacties opgebouwd met de welvarende actie rangschikking van World of Warcraft. Dat wil niet zeggen dat ik niet een paar leuke mensen ontmoet in WoW, maar onze interacties te aanvaarden is gebonden aan het accepteren van een nauwkeurige opdracht afgewerkt achteraf, dat we toewijzing manieren. Ik heb nooit apperceive absoluut als er geen toegevoegde verwant aan de uitwisseling, want er is zo weinig tijd om in feite toespraak tijdens het questen.
Craig Morrison, de beheerder van Anarchy Online Funcom's, schreef een brief aan amateur van het spel wordt betrokken anekdotische wat te verschijnen in de 17.8 update.
17.8 zal begeleiden een nieuw team op basis van bijvoorbeeld afspraak dat de Dust Brigade verhaallijn, een volledige controle van de PvP titels, en een geabstraheerd "sociale" tab gaat verder op de rekening arrangement, zodat spelers kunnen nauwkeurig accouter items voor hun optredens na het absoluut het vervangen van de koolstof-bonussen van de absolute versnelling. Ook Funcom's focus is levend verrast naar de pre-Shadlowlands appel in de overeenkomst van nieuwe aangename ontwikkeling.
Morrison zei advies over toegankelijke jubileum wedstrijd en de cartoon-engine upgrades aanstaande is. De aangepaste motor is nog in alfa testen, maar moet toegankelijk zijn "mid om terug volgend jaar." Fans van het vet kan aanhouden om enkele beelden van de veranderingen te zien "zeer kort. "
We verwachten niet dat een wijziging van cartoon aanvaardbaar is om een billow van nieuwe spelers Abet voor deze industrie dinosaurus, maar hey, als je al een AO-speler, het is nog steeds spannend.