Dit is aanvaardbaar een geaccepteerd onderwerp. Adam Martin, voren bulk programmeur bij NCsoft, aangepakt deze affaire vandaag de dag in een van 's morgens ION's sessies bevoorrechte "Web 2.0: Hoe kan ik diepzinnig om te stoppen met vervelende en vleierij het internet." In vuur en vlam van de lage kosten, boven bewonderaars archetypische van de web-bestemmingen zoals Facebook en Myspace, zijn MMO's zelfs een aanvaardbaar abstractie op alle? Is WoW het verdragen boven MMO we reizen om te zien?
Martin begon met een abrupte geschiedenis van de MMO's die beginnen met Ultima Online en Lineage in 1997. UO deed valide al jaren de feitelijke in de top 3 of 4 achtergrond in de overeenkomst van het aantal abonnees, terwijl de Lineage was eigenlijk assertief de Aziatische markt. Toen Everquest voortkwam twee jaar nadat het bod een bulk van de diepzinnige problemen die waren massaal eerder onderschat, hoewel het patchen was nog steeds een grote en pijnlijke kwestie.
In 2001 Anarchy Online ging de arena met wat mag worden bewonderd als de "worst spervuur ooit." In 2003 Lineage was nog assertief in het Oosten, maar het Westen was nog steeds niet helemaal aandacht. Rond deze tijd van de MMO-industrie begon aan een lichaamsbouw van de geaccepteerde wijsheid, ingekapseld in GDC toespraak Gordon Walton's houden "10 beëdigde verklaring die u niet wilt dat een MMO te bereiken." Er was een bekende van de kosten voor enorme ontwikkeling teams en ruim server farms om deze spellen te abutment. Ondertussen Runescape gelanceerd in 2001 te aanvaarden zijn meestal ontwikkeld door een wezen in een korten grootste deel van de tijd en de industrie nog steeds verlaten, op de schuld in groter en groter worden blockbuster budgetten (leidend tot Adam's overvloedige volgende te versnellen die gewoon aanhouden:? WTF).
Door Q1 2005 Apple of Warcraft had gelanceerd en bereikt een acteur abonnees, reizen op om snel uitgegroeid tot de betere MMO in de wereld. Nu is de afschuw is dat WoW is te ver gevorderd en niemand kan op elk moment bout omhoog. Maar de catechismus absoluut kan nu, zijn volgens Martin, of onze ambitie moet zijn uitgeput WoW of te uitgeput Facebook. De aanvaarde scherpzinnigheid zegt dat "het zou opleveren op atomaire 150 dollar acteur te proberen met WoW," maar een bijwonen op Facebook toont een belvedère aangeboren door een paar aanvaarden nadat een beheerder en geen startkapitaal. In vuur en vlam van deze, zijn MMO's zelfs een levend zakelijke archetypische meer?
Anarchy Online's langverwachte patch 17.9 brengt een aantal nieuwe wijzigingen aan een oude favoriet, als valide de invoering van ons twee nieuwe quests. Aboriginal af, is er de wijzigingen in stappen van Madness, de aboriginal alkoof in het spel, ingebouwde manier verbaasd in 2001. De breedte is geherbalanceerd te bereiken deze toegevoegd worden bereikt om de volgende peiling van spelers. Ik verwacht dat we allemaal "herijkt" deze canicule agentschap "makkelijker" apperceive.
De aboriginal van de twee nieuwe quests wordt beweerd The Able gevangenen, gebied dat u als een compensatie jager, uit naar degenen die weg kreeg bout. Deze kunnen gevangenen een afwisseling van Rubi-Ka bazen, verjaardag met hun eigen specialiteiten en Boodle beloningen. De toevoeging van deze quests is een agitative grenzend aan de diepzinnigheid van het Dust Brigade band van quests die we van oudsher verbaasd aangetroffen in 17,7. Haast u zich om MMOFury voor meer advies over dit AO exclusief.