Inhoud blog
  • Therefore in hiding your enemy's intention remaining
  • ConsequentlyAs a resultThereforeFor that
  • De Kerel in Zwart is niet kwaad
  • vinden op uw eigen vragen
  • Blizzard outlines Starcraft II gameplay
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    juddyci life
    juddyci
    26-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Starcraft 2 Handmatig Simple Winnende Zerg System


    StarCraft twee is meestal een serieuze tijd aanpak van oorlogsvoering video game uitgevoerd bij diverse gamers die een uitdaging op te nemen. Vooral als het gebeurt er met uw deel van Starcraft twee, het concurrentievermogen is intens. Dus op deze StarCraft 2 handleiding heb ik waarschijnlijk de dingen die Youl moet een manier vinden om in deze specifieke felle hele wereld van de kampen op het net vinden gaming te dekken.

     
    Een van de vele oorspronkelijke elementen die u nodig heeft om te ontdekken over StarCraft 2 is de drie verschillende rassen en hun exclusieve deel te nemen aan het model. Zo bestaat er de Zerg, Protoss, Terran en.

     
    De Zerg kan een buitenaards ras die afhankelijk is van hun uitstekende biologische kracht zijn. Toch, ondanks het feit dat Zergs meer biologisch geavanceerde en krachtige, maar toch blijven ze zwak per toestel te vergelijken met technologieën van de Protoss en de Terran te bevorderen. Wat zou Zerg sterk als een race is de facto hun macht ligt om massaal het ontwikkelen van een groot leger en het uitvoeren van het super-snel.

     
    Protoss is een ander buitenaards ras die echt vooruit in hun technologische know-how en hun macht te werken door gebruik te maken psionic bevoegdheden om vraagstukken vanuit mager lucht. Om een ​​race alleen Protoss is ongelooflijk krachtig. Dat gezegd hebbende, de keerzijde van de Protoss is hun modellen zijn ongelooflijk duur en traag om te produceren in de Zerg en Terran te vergelijken.

     
    Tot slot hebben we nu de Terran, plus ze lijkt misschien individuen in elke laatste manier, maar gebaseerd op het verhaal van StarCraft zijn ze echt niet. Wat betreft gameplay Terran is een soort het centrum cursus in de drie races. Waar Zerg is intens biologisch en Protoss is veel meer mechanische / Psionic, Terran is elke biologische op de onderste etage-eenheden en mechanische op hun hoge etage-eenheden.

     
    Dus welke wedstrijd zullen de 1 die eigen is aan uw behoeften? Mooi dat is eigenlijk afhankelijk van de deelname aan design. Als youe toevoeging van een offensief deelnemer vervolgens Zerg en Protoss is waarschijnlijk een goede keuze voor je. Als youe een meer van je verdedigende speler dan Terran zal een verstandige keuze zijn. Voor degenen die willen zien groot leger dan Zerg uit te voeren. Of voor degenen die graag heel sterk leger dan genieten van Protoss. Of misschien geniet u uit te voeren slim en gebruik kunnen verschillen van de manieren om je tegenstander te verslaan, dan is Terran misschien een fantastische race voor u persoonlijk zijn.

     
    Don klagen over die race is vooral sterker want als StarCraft 2 krijgt meer volwassen en volwassen alle rassen moet echt komen vrij goed uitgebalanceerd zijn. Dus de beste aanpak om te gaan met een race zou zijn om echt te genieten van al 3 en een bepaalde te krijgen dat je gewoon actief liefde speelt misschien wel het meest.

    26-07-2012 om 00:00 geschreven door juddyci  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Starcraft 2 Guide de buurt houden van Deze 3 fouten in de laagste kosten


    Precies wat is het verschil met betrekking tot een pro StarCraft 2-speler en een uitstekende StarCraft 2-speler? Zou het kunnen dat een pro-speler is zich bewust meer procedures, of misschien hebben ze nog wat techniek tactiek?

     
    Ondanks het feit dat het werkelijke zijn dat een professionele StarCraft 2 deelnemer mogelijkerwijs meer tactieken dan een grote StarCraft twee deelnemers, maar isn wat hen verbeterde kennen. Wat nog wel eens echt om een ​​pro StarCraft 2 deelnemer beter is ze gewoon veel minder problemen te maken.

     
    Niet verrassend de profs echter te maken misrekening, maar het algemeen te zullen aanzienlijk minder problemen in een videogame dan een heleboel mensen zou doen. Dus, een van de essentieel voor een succesvolle StarCraft twee spelers te worden is niet, niet het opbouwen van fouten dan ook, maar voorkomen dat er veel te meerdere of grote problemen, zoals het zich aan drie.

     
    Niet Scouting

     
    De grootste fout die iedereen kan maken in StarCraft twee is door de veronderstelling dat de tactiek van je tegenstander zal waarschijnlijk gebruiken. StarCraft 2 is een videospel van de kennis, hoe meer feiten je hebt, hoe beter youe uit bij het winnen van een activiteit.

     
    Scouting is zeker de belangrijkste van het verkrijgen van praktische informatie, samen met de richtlijn voor scouting zou zijn om in het algemeen worden scouting. U moet scouten in het begin in de video game, tijdens het midden van het online spel, alsmede met de stop met de sport. In geen geval ooit stoppen met scouting, deze fout zal u terug naar een aantal speltitels dalen.

     
    Meer dan saturating Youe Activa

     
    Het wordt over het algemeen een goede strategie biedt een breed scala van het personeel, en het is zeker een heel goed idee om volledig te verzadigen uw middelen. Anderzijds de fout die een heleboel laatste StarCraft 2 deelnemer merk is dat zij dan hun bron verzadigen.

     
    Het probleem is dat als je hieronder verzadigen u methoden het ergste is dat je niet verkrijgen van de meest niveau van de bronnen voor elke seconde. Maar als je meer dan je middel te verzadigen je echt aan te trekken krijgen meer mineralen of benzine voor elke 2e en toch je afval zelfs zo veel toegevoegde werknemer heb je rond de middelen.

     
    Niet Uitbreiden of uit te breiden Naast Late

     
    Met behulp van een resource rand is zeer essentieel voor een succesvolle een spel binnen de Battle.net. En onder de strategieën om deze bron voordeel te verwerven, afgezien van volledig verzadigen uw belangrijke basis activa zal zijn om te verbreden en een 2e, derde of op een dag zelfs 4e basis te maken.

     
    De fout die veel beginners maken is altijd dat ze allebei nooit volwassen worden, omdat ze het te druk het maken van modellen of aanvallen / verdedigen. Of ze verhogen manier veel te laat in de video game plus ze hebben inmiddels loopt uit de buurt van hun voornaamste basis, dus nu hun economie heeft zich in een stilstand. Nooit eigenlijk maken deze fout, nu als voor als de ontwikkeling van het echt hangt af van je te ontwikkelen, toch is het vaak een uitstekend begrip te vroeg dan laat uit te breiden.

    24-07-2012 om 00:00 geschreven door juddyci  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 12/11-18/11 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

  • nosuens
  • wangying778
  • comsubkolo


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs