Hoe kan het
perfect schoonmaakmiddel dat iedereen reeds gebruikt zijn verkoop verhogen
? Simpel, vergroot de gaatjes van de
fles zodat de huisvrouw steevast meer zal gebruiken dat ze nodig heeft. De vimtruck genoemd naar het
schoonmaakmiddel vim - was geboren. De
verkoop steeg naar ongekende hoogten.
Sindsdien zien we de vimtruck steeds weer en nu ook gekopieerd door de
schuer. De Schuer heeft zich zopas terecht
de toorn van het tiener volkje over zich gekregen.
Dit is puur
egoïsme van de schuur. Zoveel mogelijk
geld puren uit zijn activiteiten door het misbruik van monopoly. Want dat heeft hij op de wei. Komt dat even goed uit dat onder de mom van veiligheid
drank verboden is. Ironisch genoeg is
het datzelfde egoïsme dat ervoor zal zorgen dat hij ermee weg zal komen. Het egoïsme van degene die er bij willen
zijn, waarmee De Schuer wellicht
uitgebreid heeft kennis gemaakt toen hij snachts op de camping rondliep, en weet dus dat hij
geen risico loopt. Jammer want dit is de
enige mannier om dit te stoppen, simpelweg NIET gaan.
|