Inhoud blog
  • Thema "Op weg naar het EK-voetbal met de Rode Duivels"
  • Link oudercontact
  • Thema van 25 mei t.e.m 11 juni 2021: "Met de Rode Duivels op weg naar het EK!"
  • Kleuter met positieve Coronatest
  • Doodle oudercontact juni 2021
    Zoeken in blog

    Welkom in de derde kleuterklas bij juf Greet

    11-11-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week van 12 november t.e.m 16 november 2018: "Licht en donker" (week 2)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Vorige week experimenteerden we met de zaklampen en knutselden we een zaklamp.  Ook stonden we stil bij het feit hoe het komt dat het soms dag (licht) en soms nacht (donker) is.  We maakten heel wat schaduwfiguren maar trokken op een zonnig moment ook even naar buiten en stelden vast dat onze schaduw in de loop van de dag ook veranderde van grootte en plaats.  De oude overheadprojector werd in de klas gehaald.  Hier maakten we figuren op die op de muur geprojecteerd werden.  Vrijdg werd hij vooral gebruikt om tekeningen over te tekenen.  

    Maar...wat zullen we dan deze week zeker proberen te doen?
    Omwille van tijdsgebrek hebben we vorige week niet naar het Bijbelverhaal van de blinde Bartimeus geluisterd.  We doen dit deze week zeker.  

    De kleuters haalden zelf aan dat kaarsen ook licht geven.  Daarom mag iedereen dinsdag 1 kaars (geen theelichtje aub) meebrengen.  Ook een kaarsendover is welkom. Nadien toveren we met witte kaarsen en papier.

    Licht is niet alleen belangrijk voor mens en dier maar ook planten hebben licht nodig om te kunnen groeien.  We doen een experiment met waterkers die veel licht krijgt, een beetje licht en helemaal geen licht.  

    We spelen een spel om van iedere figuur de juiste schaduwfiguur terug te vinden.  

    Vrijdag nemen we in de voormiddag deel aan een sportactiviteit in de sporthal.  We dragen die dag sportieve kledij en schoenen.  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lied: "Dag en nacht"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Ik schilder de dag
    Ik schilder de nacht
    Ik schilder wit en zwart.

    Ogen open, ik ben de zon
    Ogen dicht, ik ben de maan
    Wit en zwart
    Dag en nacht
    'k Heb het allemaal zelf bedacht.

    >> Reageer (0)
    04-11-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thema van 5 november t.e.m 9 november 2018: "Licht en donker" (week 1)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat zullen we deze week zeker proberen te doen?
    Na een week vakantie krijgen we de kans om te vertellen aan de anderen wat we zoal gedaan hebben tijdens het verlof maar we leren ook luisteren wanneer iemand anders aan het woord is.  

    We leiden het thema "Licht en donker" in door maandag naar de toneelvoorstelling Licht! in Sint-Truiden te gaan kijken.  Iedereen brengt zijn boterhammen mee. Wij gaan maandag niet mee naar de warme refter.  

    Dinsdag mag iedereen een degelijke zaklamp mee naar de klas brengen.  We maken het donker in onze klas zodat we de eigenschappen van licht al experimenterend kunnen leren kennen.  

    Natuurlijk mag een schimmentheater ook niet ontbreken: we krijgen de kans om met figuurtjes theater te spelen.  Ook liggen er opdrachtkaarten om met onze handen schaduwfiguren te maken.  In een volgende stap kunnen we misschien zelf proberen om figuurtjes te maken, een verhaal te bedenken en schimmenspel te spelen voor onze vriendjes.  

    We luisteren naar het Bijbelverhaal "De blinde Bartimeus".  Jezus heeft er nooit voor gezorgd dat Bartimeus weer kon zien maar dit verhaal wil de kleuters eigenlijk vertellen dat Jezus hem niet meer in het donker laat zitten maar hem laat voelen dat hij meetelt, dat hij ook belangrijk is.

    Deze week vieren we twee keer feest! Dindag is Angelo jarig.  Woensdag is het de beurt aan Merel.  

    Onze boekenhoek verandert in een donkere hoek waar we boekjes i.v.m het thema met allerlei lichtgevende materialen kunnen bekijken.  Wie thuis leuke spulletjes heeft die licht geven mag ze zeker meebrengen.  


    --> Is er iemand die ons tijdens dit thema aan een lichtbak kan helpen? Geef zeker een seintje aan de juf!

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's: "Onder de grond"
    - Op de mat maakten we met Cliks blokjes mollengangen.  Wie goed kijkt ziet zelfs een mollenkamer met een regenwormenvoorraad, een kamer waar de mol slaapt en een kamer waar mama mol voor haar baby'tjes zorgt.  
    - We rolden kastanjes door een buis.  Afhankelijk van waar de kastanje terecht kwam kregen we weer evenveel punten.  
    - Het spel "Regenwormen Junior" werd zelfstandig en met de juf gespeeld.  
    - Naar aanleiding van het verhaal "Van een mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft" maakten we met de plasticine de drolletjes van de dieren na.  
    - Van panty's werden regenwormen gemaakt.  
    - De vakantie inzetten deden we in ons griezeligste kostuum.  































    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's: "Onder de grond"
    - We bekeken de meegebrachte regenwormen met een vergrootglas en probeerden ze zelfs te meten.
    - We maakten met gekleurde schakels een regenworm en probeerden om hem nadien met de juiste kleuren na te tekenen.  Op die manier konden  andere vriendjes nadien de regenwormen namaken.  
    - De plastieken schelp werd gevuld met aarde.  Er werden regenwormen van verschillende kleuren in verstopt.  Aan ons om de regenwom van onze kleur te zoeken en te tellen hoeveel we er gevonden hebben.  
    - Met de plasticine werden molletjes gekleid.  
    - Met buizen maakten we een knikkerbaan.  Uit welke buis kwamen de knikkers gevallen? Afhankelijk daarvan kregen we 1 punt, 2 punten, 3 punten, ...





































    >> Reageer (0)
    21-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lied: "Zien met je oren"
    Ik hoor gekraak in de gang,
    maar dat maakt mij niet bang.
    Het is mama die daar stapt
    en op poesjes staartje trapt.

    Zien met je oren,
    kun je het horen?
    Is het donker, geen paniek,
    zet je oren open en hoor wat je niet ziet.

    Ik hoor een raar geluid, 
    maar dat maakt niets uit.
    Het is papa die daar sjouwt
    en voor ons een boomhut bouwt.

    Refrein

    Ik hoor een leuke deun
    en het maakt me blij,
    want het brengt een ijsje, 
    voor jou en voor mij.

    Refrein

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thema van 22 oktober t.e.m 26 oktober 2018: "Onder de grond" (week 2)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat zullen we deze week zeker proberen te doen?
    Vorige week werkten we al enkele dagen rond de regenworm.  We maakten zelfs een 'wormenhotel'.  Hopelijk doen de wormen nu goed hun werk zodat we binnenkort kunnen zien hoe zij gangetjes gegraven hebben.  Deze week maken we nog een regenworm van een panty.  Wie thuis nog oude panty's (van mama) heeft mag deze zeker meebrengen.  

    Donderdag kwamen we via een informatief verhaal het één en ander te weten over de mol.  Wie graag wilde mocht een mol van een melkfles knutselen.  Zou het ons deze week lukken om op de mat een netwerk van gangen te bouwen net zoals een mol dat doet? Misschien kunnen we er zelfs een plan van tekenen...

    Mollen zien weinig tot niets.  Ook in onze samenleving zijn er heel wat mensen die niet zien en dus blind zijn.  We leven ons in in deze mensen door een klein stukje van het onthaal geblinddoekt mee te volgen en in de gang m.b.v een vriendje een parcours geblinddoekt af te leggen. Nadien bespreken we of dit goed lukte of net niet.  

    Onder de grond leven niet alleen dieren! Onze kleuters hebben zelf aangehaald dat er ook buizen onder de grond lopen.  We experimenteerden al even met buizen van verschillende groottes en diktes.  Nu maken we er een knikkerbaan mee. De knikkers rollen langs verschillende uitgangen naar buiten.  Aan iedere uitgang hangt een cijfer.  Dit zijn het aantal punten dat je krijgt.  Op die manier zijn we weer bezig met de cijfers en begrippen als meest, minst, veel, weinig, evenveel, ...

    We kunnen er niet om heen en onze kleuters praten er ook al een tijdje over. Het is bijna Halloween!  Daarom mag iedereen vrijdag zijn griezeligste kledij aantrekken om naar school te komen.  Iedere juf (ook de juffen van de lagere school) voorzien een leuke activiteit i.v.m Halloween (bv. poppenkast, knutselen, zingen, ...).  De kleuters mogen twee keuzes maken uit het aanbod en vervolgens deelnemen aan deze activiteiten.  Ook zullen er "afgehakte vingers" gegeten worden en namiddag bekijken we een griezelfilm naar keuze. 


    --> Ik wens al mijn kapoenen en hun ouders een fijne vakantie!  

    >> Reageer (0)
    14-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week van 15 oktober t.e.m 19 oktober 2018: "Onder de grond" (week 1)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Juf Nathalie, juf Sanne en ik hebben besloten om dit schooljaar het traditionele thema herfst aan ons voorbij te laten gaan.  We kiezen nu voor het thema "Onder de grond".  Toen ik afgelopen donderdag aan de kleuters vroeg waar zij aan dachten bij dit thema kreeg ik volgende antwoorden: de wortels van de bomen, water, een waterput, mollen, kevers, mieren, wormen, konijnen, holletjes, dode mensen, buizen, de riolering, ... Ik heb, na wat denk -en zoekwerk, ervoor gekozen om deze week wat meer aandacht te besteden aan de worm en de mol.  Hoe lang we bij deze beestjes stilstaan hangt een beetje van de betrokkenheid van de kinderen af.  Dus...

    Wat zullen we deze week zeker proberen te doen?
    Aan de hand van een informatief verhaal en een filmpje komen we meer te weten over de regenworm.  We ontdekken dat regenwormen de opruimers in de natuur zijn, dat hun lijf uit ringen bestaat, dat ze absoluut niet van licht houden en nog veel meer.  

    Iedereen mag dinsdag een (levende) regenworm mee naar de klas brengen zodat we op onze onderzoekstafel deze diertjes van dichtbij kunnen bekijken en bestuderen.  

    We vullen een grote bak met aarde en verstoppen er pijpenragers (wormen) van verschillende kleuren in.  Aan ons om met een pincet de wormen van onze kleur te zoeken en nadien te tellen hoeveel we er hebben kunnen verzamelen.  

    Met plasticine kleien we wormen van verschillende lengtes.  De begrippen lang, kort, langer, korter, langst, kortst, langer dan, korter dan, even lang, ... komen aan bod.  

    Maar... een grote vijand van de regenworm is de mol.  Ook over dit diertje bekijken we een informatief filmpje en komen we te weten dat hij zijn voorpoten als schepjes gebruikt, hij niet ziet, een uitstekende zwemmer is en nog meer.  

    We knutselen een mol van een lege melkfles. Lege melkflessen mogen mee naar de klas gebracht worden.


    --> In onze mand is een blauw koekendoosje (met op de deksel een schildpad) blijven liggen.  Ook ligt er al een tijdje een doosje van Frozen.  Zijn deze van iemand van onze klas?
    --> Wie er leuke materialen heeft over de mol en de regenworm (knuffels, spelletjes, boeken, prenten, pincetten, ...) mag deze zeker meebrengen.  
    --> Onze uitstap naar het containerpark kan jammer genoeg niet doorgaan.  De plaatsen voor een bezoek met gids zijn volzet voor de komende weken en op eigen houtje langsgaan met de kleuters zag men omwille van veiligheidsredenen niet zitten.  Helaas!


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's: "Wij sorteren en recycleren"
    - Op de mat werd er een containerpark gebouwd. 
    - Bij het begin van het thema hielden we een brainstorming.  De kleuters vertelden wat ze al wisten over afval.  In de loop van het thema vulden we met oranje aan wat we nieuw leerden.  
    - Natuurlijk speelden we ook met Playmobil, spelletjes op de computer, …
    - Er werd gebowld met plastieken flessen.  





























    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's: "Wij sorteren en recycleren"
    - Samen op stap om de straten van Landen weer proper te maken.  
    - In plaats van de krant in de papiermand te gooien maakten we er leuke dingen mee. 





































    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's: "Wij sorteren en recycleren"
    - We knipten en probeerden ons afval in de juiste afvalbak te kleven (foto 1).
    - We maakten vuilnisbakken voor in de poppenhoek en probeerden om de dingen die we in onze winkel kochten te sorteren in de juiste vuilnisbak (foto 2).
    - In de glascontainers deponeerden we ons glas.  Natuurlijk hielden we rekening met de kleur van het glas.  
    - Op de mat bouwden we met verschillende materialen huizen en een flatgebouw.  De vuilniswagen moest langs de huizen rijden om de blauwe zakken op te pikken.  We knutselden zelfs voor de vuilnisman een oranje pak van papier.  
    - Met afval werden er heel wat leuke dingen geknutseld.  De kleuters lieten hun fantasie en creativiteit de vrije loop.  Er werden mannetjes, een auto, raketten, een vliegtuig, … gemaakt.






































    >> Reageer (0)
    07-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week van 8 oktober t.e.m 12 oktober 2018: "Wij sorteren en recycleren" (week 2)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Wat zullen we deze week zeker proberen te doen?
    We speelden al enkele spelletjes met afval: om ter verst doppen schuiven en kegelen met plastieken flessen.  Voor het aantal flessen die we kunnen omver kegelen mogen we evenveel punten (schijfjes) nemen. Wie heeft na een tijdje de meeste punten? Wie de minste? 

    Vorige week schilderden we niet op gewoon papier maar snuffelden we in onze papiermand en vonden er een krant.  Dus werd er geschilderd op krantenpapier.  Deze week gebruiken we nog meer krantenpapier maar nu maken we er gekke kledingstukken van.  Eén kleuter staat model en de andere kleuter mag zijn/haar fantasie de vrije loop laten door kledingstukken te ontwerpen en zijn/haar model aan te kleden. Wie thuis nog oude kranten heeft mag deze zeker mee naar school brengen.

    De eerste jarige van oktober werd reeds gevierd: hoera voor Elise-Marie! Woensdag is onze Laris jarig maar aangezien de kleuters woensdag vrijaf hebben vieren we hem dinsdag al.  Donderdag is het de beurt aan Amélie-Jo.  

    Helaas is het niet mogelijk om het containerpark met begeleiding van een gids te bezoeken.  De juffen vragen nog na of we ook op eigen houtje naar daar mogen gaan.    

    Dit schooljaar laten de juffen het traditionele thema "herfst" voor wat het is en kiezen we voor het thema "Onder de grond".  We brainstormen even over dit thema en vertellen, tijdens een kringgesprek, aan wat dit ons allemaal doet denken.  


    - Woensdag 10 oktober hebben de kleuters een dag vrijaf (pedagogische studiedag).  
    - Vergeet zeker niet om de schoolkalender of het geld voor deze kalender aan de juf te bezorgen.  Alvast bedankt!

    >> Reageer (0)
    25-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thema van 26 september t.e.m 4 oktober 2018: "Wij sorteren en recycleren" (week 1)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Onze kleuters willen op school heel graag sorteren maar het is niet altijd even gemakkelijk om te weten wat in welke vuilnisbak moet.  Daarom besteden we de nodige aandacht aan het onderdeel "afval sorteren" maar we bekijken het thema ook vanuit andere invalshoeken (recycleren, milieubewuster leven, ...).

    Wat zullen we zeker proberen te doen?
    We starten ons thema met een brainstorming.  Wat weten we al over sorteren? Recycleren? Afval? De juf schrijft en tekent op een groot blad wat de kleuters aanbrengen.  Het is de bedoeling dat we in de loop van de week deze brainstorming verder kunnen aanvullen met nieuwe kennis die we opdoen.  

    Meneertje Vuilniszak heeft pijn z'n buik! Wij weten wel hoe dit komt! Alles werd gewoon samen in de vuilniszak gestoken.  Wij proberen te sorteren zoals het hoort.  Natuurlijk willen we ook graag te weten komen wat er verder met al dat gesorteerde vuil zal gebeuren.  Daarom bekijken we enkele educatieve filmpjes die ons hier een antwoord op geven.  

    We knutselen met afval en laten onze fantasie en creativiteit de vrije loop.  Op de automat spelen we met vuilniswagens en proberen we een containerpark te bouwen.  De poppenhoek wordt verrijkt met de verschillende vuilnisbakken zodat we de gekochte dingen van in ons winkeltje nadien kunnen sorteren.  

    De juffen deden een aanvraag voor een bezoek aan het containerpark van Landen.  Hopelijk krijgen we een positief antwoord! Maar we plannen ook een wandeling in de buurt van de school om zwerfvuil op te ruimen.  

    Samen bespreken we wat voor lekkers we zouden kunnen klaarmaken in de klas zodat we nadien ons keukenafval en etensrestjes naar de kippen kunnen brengen of naar de composthoop.  

    Heel vaak worden er dingen weg gegooid (kledij, speelgoed, oude meubels, ...) waar we iemand anders nog blij zouden mee kunnen maken.  We bespreken waar we deze dingen naartoe kunnen brengen (containers op de straat, tweedehandswinkels).  

    Via onderstaande link kunnen jullie het lied beluisteren dat we deze week uit volle borst zullen meezingen.


    Bijlagen:
    http://https://youtu.be/i3nsE31o4Ho   


    >> Reageer (0)
    23-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afwezig
    Omwille van ziekte van mijn zoontje zal ik op maandag 24 september niet aanwezig zijn op school.  Juf Charlotte zal die dag mijn kleuters opvangen.  We starten met ons eerste echte thema als de juf er weer is. 
    Alvast bedankt voor jullie begrip!
    Juf Greet

    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's: "Hoera, er is er ééntje jarig!"
    Hieronder wat sfeerbeelden van het verjaardagsfeest voor onze Krokki en de voorbereidingen die er aan te pas kwamen. Smile
    - In de zandbak werden heel wat zandtaartjes gemaakt.  
    - Aan de knutseltafel werden slingers voor Krokki gemaakt en knutselden we naar eigen fantasie taartjes.  
    - Ook in de poppenhoek werd feest gevierd.
    - Krokki zijn kop werd gemeten zodat hij een kroon op maat zou kunnen dragen.  Hij kon zelfs regelmatig van kroon verwisselen aangezien er 3 geknutseld werden.
    - Bij een verjaardag horen natuurlijk ook verjaardagskaarten.  We tekenden iets leuks  op een blad en probeerden dan een verjaardagsboodschap na te schrijven.  
    - We speelden een gezelschapsspel: "Hoeveel keer gooi ik ...?" en turfden op ons blad.  Nadien konden we zelf "aflezen" hoeveel keer we de ballon hadden gegooid, hoeveel keer het cadeautje, ... Begrippen als meeste, minste, evenveel, even lang, ... kwamen aan bod.
    - Donderdag was de grote dag en vierden we uitgebreid feest voor onze klaspop.  We maakten koekjestaart, versierden de tafel, zetten onze feesthoed op en zongen uit volle borst!





















    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's: "Hoera, er is er ééntje jarig!"





































    >> Reageer (0)
    16-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week van 17 september t.e.m 21 september 2018: "Hoera, er is er ééntje jarig!"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Wat zullen we deze week zeker proberen te doen?
    Hé, wat zit er in onze Krokki zijn rugzak? Hij geeft ons een uitnodiging voor zijn verjaardagsfeest! Natuurlijk willen wij samen met hem zijn verjaardag vieren! Maar voor we dat kunnen doen willen we hem zeker helpen om de nodige voorbereidingen te treffen.  

    We knutselen slingers van papier en meten nadien wie de langste en de kortste slinger heeft gemaakt.  Misschien zijn er ook wel slingers die even lang zijn? Ook mogen er kronen naar eigen fantasie en creativiteit geknutseld worden.  

    Bij een verjaardag horen natuurlijk ook verjaardagskaartjes.  Wie wil mag een kaartje maken voor Krokki en er een korte verjaardagsboodschap op stempelen/schrijven.  

    De poppenhoek wordt verrijkt met feestmaterialen en in de winkel krijgen we de kans om kleine cadeautjes te kopen en in te pakken.  

    In de zandbak bakken we lekkere zandtaarten die we mogen versieren met houten stokjes, kroonkurken, dopjes, ...

    Donderdag is dan eindelijk de grote dag! We vieren feest voor de jarige klaspop.  Dit doen we met een feestelijke tafel en natuurlijk een lekker hapje en drankje!

    Vrijdag zijn we nog niet uitgefeest want dan vieren we de verjaardag van Slimane!  Maandag is het de beurt aan Kobe! 

    Jezus vierde samen met zijn vrienden ook regelmatig feest.  Tijdens ons godsdienstmoment houden we hierrond een kort gesprek.  


    >> Reageer (0)
    02-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belangrijke data
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Dinsdag 4 september: infoavond in de klas.

    Vrijdag 7 september komt de fotograaf voor een klasfoto voor de nieuwe schoolkalender.





    >> Reageer (0)
    17-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomerliedjes
    Onze Jef bracht de zomer CD van kapitein Winokio mee naar de klas.  Via onderstaande link kan je één van onze favorieten beluisteren.  Ook het liedje "Warm warm warm" wordt luidkeels meegezongen.  Jammer genoeg kan ik hier geen muzikale ondersteuning van vinden.    

    Bijlagen:
    https://youtu.be/bkqyo7axnTk   


    >> Reageer (0)
    10-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week van 11 juni t.e.m 15 juni 2018: "Water" (week 1)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat zullen we deze week zeker proberen te doen?
    We starten het thema met een brainstorming over water.  Waarvoor dient het? Waarom gebruiken we water? Waar komt water vandaan? Waar kunnen we overal water vinden?

    Natuurlijk mag een waterbak niet ontbreken.  De eerste dagen mag er naar hartenlust geëxperimenteerd en gespeeld worden.  Nadien volgen er concrete opdrachten om de eigenschappen van water te leren kennen.  

    Tijdens het catechesemoment staan we even stil met welke gevoelens we aan water denken.  Dit zijn niet altijd positieve gevoelens.

    We luisteren naar het verhaal van Floddertje die de stad verandert in een schuimstad.  Nadien mogen wij het servies van de poppenhoek afwassen met water en véél schuim!

    Binnenkort nemen we op een feestelijke manier afscheid van de kleuterschool.  Op het einde van de week starten we met de eerste voorbereidingen.  
    We kunnen er niet omheen, de Rode Duivels gekte is overal te zien! Ook wij gaan van onze klas een Duivelse klas maken en knutselen de nodige raamversieringen.  Maandag 18 juni spelen onze Rode Duivels hun eerste wedstrijd in Rusland.  Het zou leuk zijn als iedereen die dag naar school komt in een Duivelse outfit.  Je hoeft hier zeker niets voor te kopen.  Een voetbaloutfit is leuk maar kledij in de kleuren van onze Belgische vlag, een petje, onze Belgische driekleur op je wangen, ... zijn ook al supercool!

    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 14/06-20/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 03/12-09/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 29/08-04/09 2016

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs