Bergklassen Stanzach

Naar Stanzach…aftellen maar ! – Sint-Victor Turnhout
Foto's Sneeuwklassen 2024
  • STANZACH DAG 1
  • STANZACH DAG 2
  • STANZACH DAG 2 - avond
  • STANZACH DAG 3
  • STANZACH DAG 4
  • STANZACH DAG 4 - avond
  • STANZACH DAG 5
  • STANZACH DAG 6
  • STANZACH DAG 7
  • STANZACH DAG 8
    FOTO'S SNEEUWKLASSEN VIJFDE LEERJAAR 2024
  • STANZACH DAG
    Sneeuwklaslinks
  • Lechtal
  • Het weer in Stanzach
  • Webcam op de skipiste van Stanzach
  • Het weer in Tirol
  • Burcht Ehrenberg












  • GBS 'De Hei'

    28-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hieperdepiep hoera! Silke is jarig!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo,ik ben Silke.
    Ik verjaar vandaag. Dat vind ik super tof.
    Mijn broer heet Jente.
    Mijn lievelingsdier is een stokstaartje,een hond en een kat.
    Slasoep vind ik heerlijk. Wat dat ik echt niet lust zijn boontjes.
    Wat dat ik echt haat is ruzie,pesten en plagen. Mijn lievelingsvak is Frans en rekenen.

    Mijn grootste held is mijn mama.Mijn hobby is tennis.
    Ik hoop dat ik veel cadeautjes krijg en dat ik veel plezier maak.
    Zo dat was het dan.
    daaaaaag!


    >> Reageer (1)
    27-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hieperdepiep hoera! Imke is jarig!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo, ik ben Imke.
    Op 27/08 ben ik jarig, vandaag dus.
    Ralph die naar het vierde gaat dat is mijn stiefbroer.Lievelingsdieren heb ik niet. Eigenlijk wel maar ik vind ze allemaal even mooi en leuk.
    Mijn lievelingseten is spaghetti. Van spruiten moet ik niet hebben.
    Ruzie en pesten haat ik. Mijn lievelngsvakken zijn. turnen en wiskunde.
    Koekjes bakken, tennis en schaatsen doe ik heel graag!!!
    Ik hoop dat ik vandaag veel pakjes krijg!!! 
      
     daaaaaag


    >> Reageer (1)
    20-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hieperdepiep hoera! Fleur is jarig!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo ik ben, Fleur.
    Hip hip hoera ik ben jarig!
    een broer heb ik en ook twee zussen. Mijn broer heet Eymen en mijn zussen Lara en Leyla.
    Frietjes dat vind ik lekker maar spruitjes niet.
    Dansen is mijn hobby want ik beweeg graag en dat vind ik fijn.
    Rekenen vind ik een leuk vak. In het vijfde is het supper tof.
    Want dan mogen we iets op de blog zetten.

    daaaag! 


    >> Reageer (1)
    13-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hieperdepiep hoera ! Elles is jarig!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo ik benElles. Op 13/08 ben ik jarig!Vandaag dus joepie!
    Mijn zus is Kathe. Ze is 16jaar. Mijn lieverlings dier is een hond.
    En mijn lieverlings eten is frietjes! We hebben echt een leuke klas!
    Mijn lieverlinsvak is turnen. Ik hoop dat ik vandaag veel cadeatjes krijg.
    Mijn grootste held is mama,ze doet alles voor me!
    Ik hoop dat het een super schooljaar wordt! Daag!


    >> Reageer (0)
    26-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vijfde
    Vijfde is de max.
    Iedereen vond het jaar super.
    Je kon in de klas leuke dingen doen.
    Fier,gingen we naar het vijfde
    De juf was toppie.
    Elke activiteit was super tof.

    Het vijfde is bijna gedaan met een lach en een traan.
    We hebben ook eens een powerpoint gemaakt.
    We gaan nog naar bobbejaanland.
    Het vijfde was tof!!!!!!!!!!!!

    Smilies plaatjes
    Fleur, Robbe,Silke,Jannes

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het vijfde :)
    vijfde is supertof.
    iedereen helpt elkaar.
    juf Karin was heel leuk.
    fantastisch was het hier.
    de klas was heel tof.
    eigenlijk was het een heel tof jaar.


    Alle sportdagen waren supertof maar het allerleukste waren de sneeuwklassen.  Daar hebben  we ons gek geskied.
    De toetsen waren lastig maar best te doen. Het was hard werken maar we zijn erdoor geraakt.
    Er waren veel toetsen van wiskunde. Er waren er zelfs 6.
    De juf was supertof maar soms kan ze kwaad worden.
    Ward Elles Jordy Tijs
                                                                      Skien plaatjes                                                    

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dag vijfde
    vijfde is de tofste klas
    iedereen is blij maar nu is het voorbij
    juf karin is de beste
    friends 4ever dat zijn wij
    de toetsen waren een beetje moejlijk
    en nu zitten we spijtig genoeg aan het eind van het vijfde



    We hebben veel leuke dagen beleefd met juf Karin,
    ze was de beste juf.
    Op sneeuwklassen was ze meestal vrolijk.


    We gaan haar heel hard missen.
    Het vijfde was echt super super super tof.
    We willen hier blijven.

                  WHE LOVE 5de
         Femke, Imke, Ignace, Elias

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijna vakantie!

    een leuk schooljaar was het!
    in de klas hadden we heel veel lol!
    nu moeten we naar het zesde!
    dit was het schooljaar dan!
    einde!


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Vierde was leuk, maar het vijfde was leuker.
    Iedereen was blij in de klas.
    Jammer dat het vijfde voorbij is.
    Formidabel, was het in het vijfde.
    De sneeuwklassen waren ook leuk
    Een echte toffe juf!

    Moeilijke lessen tot en met,
    maar toch hadden we pret!
    Wiskunde , Spelling ,wo, en taal,
    kunnen we allemaal!
    Dag allemaal!Very Happy

    Fien, Matti en Tom

    >> Reageer (0)
    06-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hieperdepiep hoera Kiana is jarig !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo, ik ben Kiana !

    Joepie ik ben jarig en dat wordt gevierd!
    Sommige noemen mij wel eens Kikkie ! Mijn broer noemt Kenzo.

    Mijn lievelingsdieren zijn apen en een poes !Mijn lievelings eten is spirelli en frieten
    Maar wat ik echt niet lust zijn spruiten! Wat ik haat is ruzie en pesten.
    Mijn lievelings vak is Frans! Tekenen doe ik graag!
    We hebben een leuke juf!  Mama is mijn grote held!
    Hopelijk krijg ik veel cadeau's!

    daaaaag lezer's

    >> Reageer (0)
    13-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hieper de piep hoera! Borann is jarig
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo ik ben Borann.
    Ik heb 1 zus ze noemt Ainan.
    Mijn konijnen noemen Koos en grijs.
    Ben jarig op 13 mei en word vandaag 11 jaar.
    Mijn lievelingeten zijn mosselen.
    Pattatjes lust ik niet.
    Spinnen haat ik.

    Mijn lievelingsvak is tekenen.

    fietsen doe ik graag.
    Later word ik ninja.
    leukste website is Funny games.


    >> Reageer (1)
    27-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Project Circus
    Ons project zit er weer op! We voelden ons echte circusartiesten!
    Hiernaast vind je de foto's van onze workschop en volgende week vind je hier de verslagen van de circusartiesten in spe!

    >> Reageer (0)
    19-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hieperdepiep hoera!Ward is jarig!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo,ik ben Ward!

    Soms noemen ze mij ook Widy Friddy!
    Dat is mijn bijnaam. Mijn lievelingseten zijn scampi's in kreeftensoep.
    Dat klinkt misschien vies maar dat is het niet!
    Sporten en bewegen,dat is echt mijn ding!Vandaag is het mijn verjaardag dus sport ik extra veel!
    Of piano spelen,dat doe ik ook heel graag! Dit is mijn 2de jaar dus is het al wat moeilijker.
    Op de computer speel ik het liefst op spele.nl.
    Ik heb ook een favorietefilm,"Hart van inkt".
    Mijn lievelingszangeres is Adel!
    Dus dat ben ik:
    een jongen die van muziek,sport,scampi's en zingen houdt!
    Daaaaag!



    >> Reageer (0)
    16-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug in de tijd: Tijd van vorsten en ontdekkingen
    Karel V wordt ruim 500 jaar geleden geboren. Hij wordt de baas over een enorm groot rijk, waar ook ons land bij hoort.

    >> Reageer (0)
    15-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug in de tijd: Tijd van vorsten en ontdekkingen
    Door de uitvinding van het kompas en door het karveel durfden scheepslui varen op volle zee. Vorsten stuurden ontdekkingsreizeigers de wereldzeeën op.
    Augustus 1492:
    Columbus ging op reis om een nieuwe route naar Indië te ontdekken. Na een paar maanden zeilen... Land in zicht! Columbus heeft altijd gedacht dat hij een nieuwe route naar Indië had gevonden. Wij weten wel beter...
      
        
        
     
        

    >> Reageer (0)
    26-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trefbaltornooi
    Hallo allemaal,

    Wij hadden op vrijdag 22 maart sportdag in de gloednieuwe sporthal van Heist. We deden de hele dag trefbaltornooi.
    Elke match duurde 12 minuten. Daarna hadden we 12 minuten pauze. Zo hebben we 8 keer gespeeld.
    Dat was super leuk! We hebben ons rot geamuseerd!
    Alle vijfde leerjaren van heel Heist-op-den-Berg waren er. Er deden 36 ploegen mee.
    Onze a ploeg werd 15e en onze b ploeg strandde op plaats 21.
    Enkele sfeerfoto's vind je hiernaast!

    Groetjes Silke,Fien en Jarne. 

    >> Reageer (0)
    18-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug in de tijd: De tijd van buchten en steden II
    Rond 1 000 was het weer rustig en veilig in onze streken. De mensen begonnen handel te drijven. Handelaars en ambachtslui vestigden zich in steden. Ze bouwden hun stad langs een rivier of op een kruispunt van landwegen.


    Kooplieden wilden dat er regels en wetten kwamen in de steden. Bijvoorbeeld over de betaling van spullen: Wat als er iemand niet betaalde?

    >> Reageer (0)
    14-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug in de tijd: De tijd van burchten en steden
    1. De tijd van burchten
    - Kloosters

    Karel de Grote leefde zo'n 1300 jaar geleden. Hij was koning van het Frankische rijk. Karel voerde tijdens zijn leven veel oorlogen. De Saksen waren zijn grootste tegenstanders.


    - Het ontstaan van kastelen:
    In de Middeleeuwen werden de eerste kastelen gebouwd. Het was een onrustige tijd. De mensen voelden zich niet veilig.


    >> Reageer (0)
    11-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug in de tijd: De tijd van Grieken en Romeinen
    De Romeinen kwamen oorspronkelijk uit Rome. De keizers van Rome wilden het Romeinse Rijk zo groot mogelijk maken. Daarom veroverden ze grote delen van Europa en Noord-Afrika.



    De Romeinen hadden een enorm leger met goed getrainde soldaten. Ze veroverden het ene naar het andere gebied in Europa.


    De meeste huizen in het oude Rome hadden geen stromend water. De Romeinen gingen naar openbare wc's en zichzelf wassen deden ze in een van de badhuizen. Deze thermen waren heel populair bij de Romeinen!


    Ruilen was voordat er geld kwam de enige manier om spullen te kopen en verkopen. Maar de Romeinen ruilden geen spullen, maar betaalden met munten als ze spullen wilden hebben.
     

    >> Reageer (0)
    06-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug in de tijd: De tijd van Grieken en Romeinen
    In het Oude Griekenland waren de mannen de baas. Vrouwen en slaven hadden niets te vertellen.


    Griekenland wordt de bakermat van de westerse beschaving genoemd. Toen de rest van Europa nog in lemen hutjes woonde, bouwde men in Athene al imposante tempels en paleizen van steen.


    >> Reageer (0)






    Leuke links
  • Meer over het verkeer
  • leuke, leerrijke opdrachten
  • yeti
  • Nicoland
  • karrewiet
  • Frans: En action
  • infoweb voor kinderen
  • verkeersborden
  • schooltv.: Leuke en leerrijke filmpjes.

    Leuke blogs
  • vierde leerjaar
  • zesde leerjaar
  • Wereldgodsdiensten





  • Startpagina !

    Blog als favoriet !

    Inhoud blog
  • Stanzach dag 7
  • Stanzach dag 6
  • Stanzach dag 5
  • Stanzach dag 4
  • Stanzach dag 3
  • Stanzach dag 2
  • Stanzach dag 1
  • Joepie! De sneeuwklassen komen eraan!
  • Joepie! De sneeuwklassen komen eraan!
  • Stanzach vijfde leerjaar dag 8

    Archief per jaar
  • 2023
  • 2022
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011

    Laatste commentaren
  • joepie een nieuw schooljaar (Nicky Liv Van Nuffelen)
        op Terug naar school!
  • Hip hip hoera! (Karin Verstraeten)
        op Hoera! Matteo is jarig!
  • jammer (ferre)
        op Sneeuwklassen dag 7
  • Stanzach (meester Eddy)
        op Sneeuwklassen dag 7
  • Kampioenen (Juf Katrien)
        op Sneeuwklassen dag 7
  • Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs