Inhoud blog
  • Thema: ‘Spetter, spat, water maakt je nat!’ (ma. 17 juni tot vr. 28 juni 2019) week 2
  • Enkele foto's Beemden en 'letters en cijfers'.
  • Thema: ‘Spetter, spat, water maakt je nat!’ (ma. 17 juni tot vr. 28 juni 2019) week 1
  • Thema: 'Letters en cijfers' (ma. 3 juni tot vr. 14 juni 2019) week 2
  • Thema: 'Letters en cijfers' (ma. 3 juni tot vr. 14 juni 2019) week 1
    Zoeken in blog

    Welkom in de derde kleuterklas bij juf Sanne!

    22-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thema ‘Kriebeldiertjes’ (di. 23 april tot vr. 3 mei 2019) week 1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo allemaal,

    Ik hoop dat jullie genoten hebben van de vakantie want we vliegen er terug in.

    De komende twee weken spelen en leren we over ‘kriebeldiertjes’.

    Er zijn zoveel kriebeldiertjes in de natuur. (Worm, kever, sprinkhaan, vlieg, bij, mot, bladluis, mier, lieveheersbeestje, vlinder, rups, libelle, mug, wesp, pissebed … en nog veel meer.)

    Samen zoeken we twee kriebeldiertjes waarover we meer willen te weten komen, waar we rond knutselen, tekenen en spelletjes spelen.

    Deze week vieren we de verjaardag van Leon en Sofia zij worden 6 jaar! HOERA!

    *Heb je bij je thuis leuke prentenboeken, informatieve boeken, knuffels, puzzels, popjes, spelletjes … rond een kriebeldier, vergrootglas, onderzoekpotjes, pincet, verrekijker … zijn deze zeer welkom in de klas. Dank je wel.

    *Je mag alvast opzoek gaan naar kriebeldiertjes in de tuin. Heb je kriebeldiertjes gevonden, doe ze in een potje en breng de diertjes mee naar de klas.

    Groetjes juf Sanne

    22-04-2019 om 11:52 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    31-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thema 'Pasen' (van ma. 25/03 tot vr. 5/04) week 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wat gaan we deze week doen?

    We luisteren elke dag naar een stukje van het paasverhaal. De intocht van Jezus in Jeruzalem (Palmzondag), de voorbereiding van het paasmaal (witte donderdag), Jezus sterft en de verrijzenis van Jezus. Waar we even stil staan met de ‘waarde’; Nieuw leven!

    Vorige week konden we proeven van de lekkere kippeneitjes die jullie hadden meegebracht. Deze week proeven we van verschillende chocolade eitjes ( witte-, melk- en fondant chocolade). Met kleinere eitjes gaan we wegen en komen de begrippen zwaar, licht, zwaarder, lichter, evenveel, gelijk, hoeveelheden vergelijken meer, minder … aan bod. In een maïsbak gaan we opzoek naar letters om woordjes te vormen rond het thema.

    We werken verder aan ons paasknutselwerkje. Nog eens een dikke merci voor de helpende handen van vorige vrijdag! Natuurlijk mag onze paasquiz op het einde van de week niet ontbreken.

    Vrijdag is er een paasviering en misschien ligt er wel iets lekkers te wachten op ons in de klas.

    -> Jullie mogen woensdag allemaal een plastiek zak meebrengen met naam erop om onze tekeningen mee naar huis te nemen.

    Ik wens mijn kapoenen en hun ouders een vrolijk Pasen en een fijne vakantie toe!

    Groetjes de juf.

    31-03-2019 om 14:09 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Versje 5 witte kippen ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vijf witte kippen zaten op stok.

    Een witte kip at haar eitje op.

    Nee oh nee, kraaide de haan.

    En de kip vloog uit het hok vandaan.

    Vier witte kippen

    Drie witte kippen

    Twee witte kippen

    Een witte kip die zat op stok

    en ze at haar eitje op.

    Nee oh nee, kraaide de haan.

    Nu moet de boer naar de eiermarkt gaan!

    31-03-2019 om 13:54 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    24-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thema 'Pasen' (van ma. 25/03 tot vr. 5/04) week 1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De lente is gestart en zo komt er een volgend feest inzicht, ‘Pasen’. De vastentijd voor Pasen of de 40 dagen voor Pasen. Maar wat wil dit allemaal zeggen? Wat is Pasen? Wat vieren we dan? …

    We versieren met verschillende eitjes een paastak in de klas. De begrippen dik, dun, dikste, dunste, dikker, dunner, groot(ste), klein(ste), boven, onder, tussen, naast, links en rechts komen aanbod.

    In de poppenhoek kunnen we een paasfeest vieren en alle benodigdheden in de winkel gaan kopen. Met pluche kippen maken we een kippenhoek zodat we elke dag eitjes kunnen rapen. We spelen een gezelschapsspel om zo veel mogelijk eitjes te verzamelen; de begrippen meeste, minste, 1 meer, 1 minder komen aanbod.

    Natuurlijk gaan we in de knutselhoek aan de slag met het maken van ons paasmandje.

    Via een informatief filmpje leren we meer over de kippen en hun eitjes. Met de eitjes van de kip kan je natuurlijk veel lekkers maken. We bakken een ei op verschillende manieren, een hardgekookt ei, een roerei, een spiegelei, eiersla … Smullen maar.

    Heb je bij je thuis nog leuke spulletjes om te klas te versieren of voor in onze hoeken mag je die zeker meebrengen. Ik denk dan aan boekjes, info boekjes rond kippen, eieren, konijnen, gezelschapsspelletjes, pluche kip, haan, kuiken, konijn …, plastieken eitjes, plastieken eitjes voor in onze paastak te hangen, eierdozen, schoendozen, plastieken kuikentjes, konijnen, haasjes …  enz.

    -> Woensdag 27/03/2019 worden de foto’s van de broers / zussen gemaakt.

    -> Wie thuis een echt konijntje heeft of een tamme kip en het ziet zitten om deze een dag of half dagje op bezoek te laten komen in de klas, zou zeer leuk zijn. Je laat het mij maar weten.

    -> Je kapoen mag 1 ei meebrengen naar de klas. Voorzie wel dat het ei goed ingepakt is en niet stuk kan gaan in de boekentas.

    Alvast bedankt,

    Groetjes de juf.

     

    24-03-2019 om 11:28 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele sfeer foto's thema kunst.
























    24-03-2019 om 11:28 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    18-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thema: ‘Kleine kunstenaars in de klas’. (ma. 11 maart tot vr. 22 maart ’19) week 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Deze week gaan we verder met het knutselen, schilderen en fotograferen van kunst. Piet Mondriaan, Vincent van Gogh en Leonardo Da Vinci zijn al achter de rug. Nu is het de beurt aan Keith Haring en Edvard Munch. De kleuters richten vorige week een klein museumpje in, in de klas met de nodige tickets en zichtbare regels en afspraken in een museum.

    Vrijdagnamiddag (22 maart) vanaf 13u20, stellen we als onze kunstwerken samen tentoon op school. Iedereen is welkom, mama, papa, oma, opa, tante, nonkel. Jou kleuter zal als gids jullie een rondleiding geven in ons museum vol kunst. Tot dan.

    -      Dinsdag 19 maart 2019: komt de schoolfotograaf langs op school.

    -      Woensdag 20 maart 2019: zal je rekening moeten houden met de staking, meer info volgt nog.

    Mijn portret

    Ik pak mijn verf en mijn kwast

    En maak een schilderij.

    Wat zal het worden?

    Een portret,

    het lijkt precies op mij.

    Eerst de ogen

    Dan de neus

    Het mondje hoort erbij.

    Nu nog het haar

    Een hele bos

    De oren laat is vrij.

    Zo mijn portret is klaar!

    Nog een ding moet ik zetten

    Dat is mijn naam.

     

    18-03-2019 om 08:01 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    11-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thema: ‘Kleine kunstenaars in de klas’. (ma. 11 maart tot vr. 22 maart ’19) week 1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Na een leuk weekje vakantie gaan we aan de slag met het thema ‘Kunst’.

    Via informatieve filmpjes, prenten en boeken: komen we meer te weten over ‘wat is kunst? Wat is een museum? Is kunst alleen maar schilderen? …’

    Alle kleuters zijn ook wel kleine kunstenaars en kunnen zeer creatief zijn met verschillende materialen. Zij mogen tijdens dit thema hun creativiteit de vrije lopen laten met invloeden van enkele werken van DE kunstenaars zelf.

    Zoals Piet Mondriaan, Vincent van Gogh, Keith Haring, Edvard Munch en Leonardo Da Vinci komen tijdens het thema aan bod.

    Samen met de vriendjes van juf Greet en juf Nathalie richten we onze eigen museum op waar je natuurlijk al onze meesterwerken kan komen bewonderen. Meer informatie volgt nog.

    Hip Hip HOERA, voor Torre! Hij werd in de vakantie 6 jaar.

    Hebben jullie thuis nog materialen over het thema, zijn deze van harte welkom in de klas. Ik denk dan aan boekjes, oude schilderijen, een schilderspalet, klein schildersezeltje … Kosteloos materiaal zoals stukken karton/ schoendozen, keukenrollen, potjes, botervlootjes, doppen, deksels … zijn nog steeds welkom in de klas.

    Groetjes juf Sanne

    11-03-2019 om 19:22 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    24-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thema: “FEEST! CARNAVAL!” (ma.18 feb. tot vr. 1 maart 2019) week 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wat zullen we deze week allemaal doen?

    De kleuters kijken al uit naar Carnaval, ons volgend feest. Vorige week heeft ‘Kikker’ uitgebreid zijn verjaardag kunnen vieren: feesthoedjes, slingers, een versierde feesttafel, champagne, petit beurretaart, leuke cadeautjes en een mooie kroon … Kikker; ‘Dank je wel allemaal voor het leuke feestje !!!’

    Deze week mogen we ons in de klas verkleden, schminken en zelf een masker knutselen. Hoe gekker, hoe liever. Wink Natuurlijk hoort er ook muziek bij, we richten een eigen kleuterorkest op met de muziekinstrumenten in de klas. We leren een leuk versje aan en spelen een carnaval memorie. Via een dobbelsteenspel leren we een clown tekenen. (lichaamsbesef) Op het einde van de week is er onze ‘Feestquiz’.

    Vrijdag 1 maart 2019 mag je verkleedt naar school komen voor ons carnavalsfeest. Er komt een goochelaar op bezoek en we worden door het oudercomité getrakteerd op smoutebollen.

    Ik wens jullie een fijn krokusverlof.

    Groetjes juf Sanne

    -> Woensdag is het geen school = pedagogische studiedag.

    Bijlagen:
    http://www.youtube.com/watch?v=6qVFrT6b4KM   

    24-02-2019 om 12:29 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    17-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thema: “FEEST!” (ma.18 feb. tot vr. 1 maart 2019) week 1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het is FEEST!!! Onze klasknuffel ‘Kikker’ wordt donderdag 6 jaar, dat kunnen we niet zomaar voorbij laten gaan. We toveren de klas om tot een feestzaal, slingers, ballonnen, vlagjes, serpentines … We knutselen feesthoedjes, vlagjes… en een verjaardag kroon. Natuurlijk hoort op een feestje ook iets lekkers, wat we gaan klaarmaken om kikker te verrassen, verklap ik nog niet.

    Maar waarom vieren mensen feest? Welke feesten zijn er? Hoe moet je hieraan beginnen? Wat hebben we allemaal nodig? Wie mag er komen? … Spelenderwijs zoeken we hier antwoorden op.

    In de poppenhoek kan er op elk moment feest gevierd worden. Lekkers kan je gaan kopen in de winkel. In de zandbak of met plasticine maken we lekkere taartjes, koekjes, cake … We zingen voor kikker en leren een nieuw liedje aan. We spelen vlaggenrace waar we oefenen op de rekenbegrippen meer, minder, 1 meer/minder of evenveel. De letter ‘F’ van ‘Feest staat centraal, elke woordjes beginnen nog met deze letter? We maken onze eigen uitnodigingen of felicitatiekaartjes voor het verjaardagsfeest.

    Heb jij thuis nog feestvlagjes, kartonnenbordjes, bekers, servetten, serpentines, feesthoedjes, feestkaarsjes … die je niet meer nodig hebt, mag je deze meebrengen naar de klas. Of heb jij thuis nog een uitnodiging/kaartje van een bepaald feest, ik denk dan aan huwelijk, verjaardag, geboorte, doop … mag je deze meebrengen naar de klas.

    Alvast bedankt!

    Groetjes juf Sanne

    17-02-2019 om 12:01 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    16-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele sfeer foto's van het thema; 'Op schattenjacht als een echte piraat.'
    In bijlage 'Wij zijn piraten van de zee'!





















    Bijlagen:
    http://www.youtube.com/watch?v=rObd2Xxd3IU   

    16-02-2019 om 12:41 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele sfeer foto's van het thema; 'Op schattenjacht als een echte piraat.'
    Ik zag twee piraten schatten opgraven
    O dat was een wonder,
    was een wonder boven wonder
    dat die piraten schatten vonden.
    Hi hi hi ha ha ha ...
    Ik stond erbij en ik keek er naar.






















    16-02-2019 om 12:38 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    10-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.‘Op schattenjacht als een echte piraat’. (di. 5 feb. tot vr. 15 feb.) week 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    We kregen post van kleine piraat, een schatkist vol piratenspullen en een brief. Kleine piraat was de schat van kapitein Baard kwijt geraakt. Hij vroeg onze hulp om de schat terug te vinden, maar moesten enkele opdrachten uitvoeren zodat kleine piraat er zeker van was dat we het aan konden.

    Deze week moeten we nog enkele opdrachten uitvoeren en dan kunnen we op schattenjacht. (Zoals woordjes zoeken met de letter ‘p’, munten tellen, een versje leren, een geheugenspel, ‘wat zit er in de kist?’ …)

    Wat gaan we deze week allemaal doen?

    Terug post van kleine piraat. Een brief waarin staat dat we goed op weg zijn naar het vinden van de schat van kapitein Baard.

    -      We experimenteren rond de begrippen drijven en zinken in een waterbak. Welke voorwerpen blijven drijven en welke zinken? Hoe komt dit?

    -      Piraten hebben ook gevoelens: via muziek en uitbeelden tonen we onze gevoelens aan de andere.

    -      Wat is een schat voor jou? De kleuters vertellen en tekenen wat een schat voor hen is. Iemand die je graag ziet, een favoriet speelgoedje, een geheimpje …

    -      We gaan op schattenjacht: een schatkaart lezen, de juiste weg vinden, elkaar helpen, vreugde en het delen van de schat.

    -      We spelen een piratenspel waarbij je munten kan verdienen: de rekenbegrippen zoals 1 meer, 1 minder, meeste, minste, evenveel komen aanbod.

    -      We eindigen het thema met de piratenquiz.

    Hijs de zeilen, piraatjes!

    10-02-2019 om 11:37 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Telversje - rode papegaai
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben de rode papegaai van de kleine piraat.
    Ik ben de rode papegaai, waar hij tegen praat.
    Ik kan een beetje praten, maar niet zo heel erg vlug 
    en als ik goed mijn best doe
    tel ik tot 10 en weer terug.
    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
    10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1
    Ik ben de rode papegaai van de kleine piraat.
    Ik ben de rode papegaai, soms ben ik wel eens kwaad.
    Dan zeg ik rare dingen
    je weet niet wat je hoort
    dan zeg ik potjandoppie
    en soms een heel vies woord.

    10-02-2019 om 11:25 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    02-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.‘Op schattenjacht als een echte piraat’. (di. 5 feb. tot vr. 15 feb.) week 1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    We zaten vrijdag met een dilemma in de klas; ‘Ridders en prinsessen’ of ‘piraten en schatten’.

    Na een stemming gingen we samen voor ‘Piraten en schatten’.

    Het maken van een schatkaart, zoeken / verstoppen van een schat, fantasiespel in de poppenhoek, verkleden … zijn zeer leuke ideeën van de kleuters. “Schip ahoi piraat!”

    Heb je thuis nog leuke materialen rond dit thema, dan zijn deze zeker welkom in de klas.

    è Maandag 4 feb. is het GEEN school.

    Fijn weekend,

    Juf Sanne

    02-02-2019 om 12:33 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    27-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thema ‘Een huis bouwen + voertuigen’. (ma. 21 jan. Tot vr. 1 feb. 2019) week 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    We bouwen deze week nog een beetje verder. Met bakstenen en een truweel leren we een muurtje bouwen. Welke methode is de juiste om een stevig muurtje te metsen? Samen zoeken we het uit.

    Met kosteloos materiaal gaan we aan de slag om voertuigen te bouwen zoals een graafmachine, hijskraan, maar ook een auto, bus, racewagen…

    We nemen een kijkje rond en in de auto van de juf. Hoe is een voertuig eigenlijk opgebouwd?

    Aan de hand van een autorace tellen we het aantal punten dat elke racewagen behaald. Wie eindigt op de eerste, tweede, derde plaats of wie heeft de meeste, minste punten behaalt. Maar ook, waar parkeren we onze auto thuis? Voor, naast en achter ons huis, in de garage, onder een carport of tussen twee huizen in … De begrippen van plaats in een ruimte komen aanbod.

    Pizzabestelling zijn nog steeds welkom tot vrijdag 1 februari 2019.

    Verschillende voertuigen zoals racewagens, bus, motors… zijn welkom in de klas.

    Maandag 4 februari 2019 = lokale verlofdag.

    Groetjes juf Sanne

    27-01-2019 om 10:40 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liedje: we bouwen een huis
    Wij bouwen een huisje

    Bijlagen:
    http://www.youtube.com/watch?v=6v897PGC8bE   

    27-01-2019 om 10:35 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    20-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thema ‘Een huis bouwen + voertuigen’. (ma. 21 jan. Tot vr. 1 feb. 2019) week 1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De komende twee weken gaan we werken en spelen rond het thema ‘bouwen en voertuigen’. Een zeer grote interesse van de kleuters in de klas.

    Via informatieve filmpjes / boekjes en een wandeling rond school leren we hoe een bouwvakker een huis bouwt. Wat er allemaal vooraf moet gebeuren en op de werf zelf. Natuurlijk horen hier ook verschillende machines/ voertuigen bij die zorgen voor de nodige bouwmaterialen.

    De poppenhoek wordt een huis met de verschillende kamers, de bouwhoek is een werf waar we kunnen bouwen met verschillende materialen en de nodige bouwplannen erbij tekenen, we spelen spelletjes en kijken informatieve filmpjes op de computer, we knutselen een eigen huisje waar we juist moeten meten, de grote van de ramen, deuren, tellen …

    Natuurlijk mag je materialen van thuis meebrengen met naam erop. Zodat we ons volledig kunnen inleven in de verschillende hoeken, ik denk dan aan:

    -        Bouwmachines: kraan, vrachtwagen, graafmachine, betonmolen, wals …

    -        Gezelschapsspelletjes rond bouwen, voertuigen, auto’s, racewagens …

    -        Werkkledij, gele bouwhelm, werkhandschoenen, veiligheidsbril, gereedschap, wit-rood afbakeningslint …

    -        Klein materiaal zoals kleine voertuigen/machines, mannetjes, kegels, Playmobil …

    -        Iemand die misschien kleine baksteentjes heeft om mee te metsen?

    -        Verschillende soorten stenen.

    -        Kosteloos materiaal is nog altijd welkom in de klas: eierdozen, wc rolletjes, keukenrollen, potjes, kleine dozen, botervlootjes, kleine flesjes, melk flesjes … Ook klein hout of houten plankjes voor onze timmerbank.

    *Je kleuter mag een foto meebrengen van het huis waar jullie in wonen.

    *Misschien iemand met een leuke auto, race wagen, rally wagen, bus, motor … in jullie gezin of familie/vrienden die eens een bezoekje wil komen brengen aan de kleuters? Leuke beleving voor de kleuters Wink

    Alvast bedankt,

    Groetjes juf Sanne

    20-01-2019 om 12:17 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele foto's van het thema Noord- en Zuidpool in de klas.




















    20-01-2019 om 11:46 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele foto's van het thema Noord- en Zuidpool in de klas.
    Het thema Noord- en Zuidpool vonden de kleuters een leuke belevenis. Het knutselen van een iglo, vissen, skiën, gezelschapsspelletjes spelen, experimenteren met ijs ... Very Happy



















    20-01-2019 om 11:45 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)
    13-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Noord- en Zuidpool" (ma. 7 jan. tot vr. 18 jan.) week 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Via informatieve filmpjes/boekjes zijn we te weten gekomen dat op de Noordpool Eskimo’s in iglo’s wonen, maar ook ijsberen, zeehonden, walrussen … Op de Zuidpool wonen de pinguïns, walvissen, orka’s … en is er een onderzoeksstation aanwezig. Onze poppenhoek werd een poolgebied met een iglo, sneeuw, vissen door een gat in het ijs enz.

    Met kleine blokjes isomo knutselden we een eigen iglo met bijhorende dieren. We schreven woordjes in de sneeuw en bouwde met suikerklontjes kleine iglo’s op onze thematafel.

    Deze week gaan we op onderzoek uit: Hoe komt het dat er zoveel sneeuw en ijs op de Noord- en Zuidpool aanwezig is? Hoe krijg je ijs en wat gebeurd ermee? We experimenteren met een thermometer in koud- (ijs) en warm water.

    Samen maken we ijs, verstoppen er een voorwerp in en proberen met hulp van hamer en beitel het voorwerp te bevrijden.

    Maandag vieren we de verjaardag van Febe! 6 jaar HOERA!

    -      Denken jullie nog aan de update infofiche terug mee te geven aan je kleuter. Dank u.

    -      Je mag nog schoendozen of plastieken lege flessen meebrengen naar de klas.

    Groetjes juf Sanne

    13-01-2019 om 14:55 geschreven door juf Sanne  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs