Verleden week vrijdag, kom ik tot de ontdekking dat ik geen internet heb op de camping. Zaterdag gebeld, ze gingen vrij spoedig komen. Maandag al, wow, dat is pas een servis.
De technieker is geweest, maar kon helaas niets doen. Zijn woorden waren "Uw lijn is zo dood als een pier " Er zou ergens een nieuwe bekabeling moeten komen, maar geen nood vertelde die technieker, binnen een dag of 2 bellen ze je zeker op, en ze komen vrij snel.
Oké geduld wordt beloond, maar eigenlijk heb ik niet veel geduld, want heb Maandag, dinsdag en woensdag naar Belgacom gebeld, want ik wilde weten wanneer ze toch konden komen. Ha mevrouw, er is een feestdag in de week, dus, zal je nog wat geduld moeten hebben.
Nog maar wat wachten. Afgelopen maandag, na een week zonder internet, neem ik terug contact op met belgacom. De reaktie "ha mevrouw ik zal een fiche invullen en vandaag, ten laatste morgen bellen ze U op voor een afspraak" We zijn woensdag avond, dus al een dag later, nog geen teken van leven.
Mijn conclusie, niet alleen mijn lijn is zo dood als een pier, maar Belgacom ook Maar ja, ze zullen het te druk hebben met reclame te maken, je kan niet alles willen he.
Nota, van zaterdag tot en met Dinsdag, ben ik op internet niet meer te bereiken
17-11-2010 om 22:28
geschreven door canisch 
|