Klasblog L3 - GO! De kleine prins
Foto
Foto
 
huistaken deze week:
kringen:

huiswerkplanning

  maandag: taak lezen
=> lezertjes
 =>groen leesvoer- blauw leesvoer: de kinderen weten welk leesvoer zij moeten lezen 

  dinsdag: taak taal 
=> onthoudwoorden oefenen of taaloefening of schrijfoefening
=> de opdracht wordt in de klas uitgelegd en verbeterd

  woensdag: taak schrijven
=> sierlijk en vlot
=> schrijfblaadje in ons schrift: de opdracht wordt in de klas uitgelegd

  donderdag: taak lezen
=> leesblaadje
=> elk kind krijgt een leesblaadje op eigen leesniveau

  vrijdag: taak rekenen
=> de taak wordt in de klas uitgelegd en verbeterd

  toetsen worden op voorhand aangekondigd via de agenda en toetswijzers

 

Foto
Inhoud blog
  • Bizarre Beestige Boekenspel
  • Sportklassen dag 5: boogschieten en eindspel
  • Sportklassen dag 4: tafeltennis
  • Sportklassen: dag 2: taekwon-do
  • Sportklassen: dag 1: atletiek
  • Sportklassen: dag 1: reis rond de wereld
  • De GVR
  • De beste wensen voor 2012
  • 23 december, de dag voor kerstavond....
  • foto's kerstontbijt ...
  • foto's pakjestijd
  • Bert op TV
  • Liedjesbundel Sinterklaas
  • Oeka Toeka
  • elfjes meet the parents
    Foto
    Onze favoriete klasslogan?

    hop, hop, hop het derde aan de top
    Foto
    Foto
    Geniet en laat je meeslepen doorheen het intensief en creatief werk van de derdeklassers.
    Hier zijn de lustige reporters: "Hallo, welkom op de blog. De derdeklassers van de kleine prins staan klaar, dus bloggen maar." Veel surfplezier
    31-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keuze project
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op donderdag 23 oktober hebben de kinderen van het derde en vierde leerjaar gekozen voor het project dieren. Na de vakantie, op maandag 3 november, gaan we van start met dit project. Ondertussen hebben de juffen al het nodige werk geleverd. We vliegen er onmiddellijk in. Maandag maken we een planning met de kinderen. Tot maandag lieve schatjes.

    31-10-2008, 21:11 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toverspreuken...

    Riemelrammelrommel

    wie knipt de tenen van de reus?

    Reuzeneuzekneuze,
    wie eet de kip op?

    Reuzeneuzemop,
    jij klein mormel.

    Rollebollekorrel,

    het was een jas.

    (Pearl, Ophélie, Pauline)

    ***

    Rikkebrakkelleutele
    wie nipt de tenen van de reus?

    Slikkelslakkelsleutele
    de jonge dochter ven Zeus.

    Smikkelsmakkelsmullede
    die heeft een dikke neus.

    Nikkelnakkelneutele
    en ze is heel serieus.

    (Nagui, Tanguy, Arne)

    ***

    Kniebelknabbelhupsakee,
    wie knipt de tenen van de reus?

    Kniebelknabbelhupsakee,
    misschien de spin op zijn neus.

    Kniebelknabbelhupsakee,
    draai driemaal in het rond.

    Kniebelknabbelhupsakee,
    en knijp niet in mijn kont.

    (Wim, Lukas, Maxim)
    ***

    Riemelriemelrammelree
    wie knipt de tenen van de reus?

    Rieraroerakommaarmee
    ik tik met mijn stokje op je neus.

    Ratelrietelroetelra
    zeg me nu maar eens na.

    Riemelrammelura
    ra ra ra ra ra.

    (Ella, Lauranne, Ado)
    ***

    Riemelrammelrom,
    wie knipt de tenen van de reus?

    Rollebolleknol,
    zoek de naam van zijn neus.

    Riepraproep,
    en hij zit daar kneus.

    Roeperapperond,
    op de boekenbeurs.

    (Amber, Louka, Elise)

    ***

    Kriebelkrabbelkreukelee
    wie knipt de tenen van de reus?

    Kriebelkrabbelkreukelee
    met een zakdoekje voor zijn neus.

    Kriebelkrabbelkreukelee
    hij drinkt een kopje thee.

    Kriebelkrabbelkreukelee
    dan verander ik je in de letter B.

    (Aaron, Matthew, Florian)

    ***

    Riebelrabbelreuzenrad,
    wie knipt de tenen van de reus?

    Rieraroerararara,
    de mus zit op de neus.

    Reuzetrottertrot,
    de muis zit op de rug van de reus en is zo rap dat je het niet ziet.

    Roeraroerararara,
    ze zien het helemaal niet.

    (Jovan, Sil en Tommy)

    ***

    Riebelrabbelrokkelé
    wie knipt de tenen van de reus?

    Riebelrabbelrokkelé
    wie trekt de haren uit zijn neus?

    Riebelrabbelrokkelé
    wie gaat er mee naar de toverfee?
    Riebelrabbelrokkelé
    wie doet er met ons mee?

    (Ian, Charlotte, Lisa)
    ***

    Rararararommelee
    wie knipt de tenen van de reus?

    Reuzereuzereuzefijn
    er zit een vliegje op zijn neus.

    Riemelrammelreuze

    samen vrienden zijn is een goede keuze.

    Rammelrammelbrommelé
    dan peutert hij in zijn neus.

    (Noëmi, Meriban, Mira)
    ***

    Riemelrammelrattenheus,
    wie knipt de tenen van de reus?

    Riemelrammelrattenheus,
    had ik een andere keus.

    Riemelrammelrattenheus,
    het kriebelt in zijn neus.

    Riemelrammelrattenheus,
    dit was het verhaal van de reus.

    (Laura, Chloë, Lena)

    31-10-2008, 20:15 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kleine prins werd betoverd tot een griezelkasteel...
     

    31-10-2008, 20:14 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een verjaardagstaart voor koning Leeuw - Brigitte Minne - Carll Cneut...

    Op dinsdag  21 oktober zijn we naar de bibliotheek geweest. Er wachtte daar een ernstige opdracht, namelijk het illustreren van het sprookjesboek van Brigitte Minne met Carll Cneut.

    We werden hartelijk ontvangen door de enige echte illustrator Carll Cneut. Hij maakte reeds verschillende illustraties in verschillende vertelboeken. Ook vaak in samenwerking met de schrijfster Brigitte Minne.

    Wat hebben we daar nu moeten doen?

    Brigitte Minne heeft speciaal voor de kinderen uit De Pinte een verhaaltje geschreven. Nu was het de bedoeling dat deheer Cneut ons begeleidde in het illustreren van een stukje tekst uit het verhaal. Eerst heeft Carll boekjes getoond waarin hij de tekeningen had getekend. Hijzelf schreef ook een voorleesboekje en las een stukje voor. Daarna moesten we aan de slag.

    Eerst gingen we op zoek naar de personages. We kwamen tot de conclusie dat we een papa giraf, een kleine giraf, een neushoorn, olifanten en zebra’s moesten tekenen. Eerst hebben we schetsen gemaakt, oefentekeningen zoals Maxim verwoordde.  Hij toonde voor hoe we bepaalde dieren moesten tekenen. Daarna was het onze beurt. We maakten dus een schets van elke personage (Benieuwd naar de schetsen? Kom gerust eens kijken in onze gang op school). Nadien werd het verhaaltje van Brigitte Minne voorgelezen. Wij kregen een stukje tekst toegewezen en daarna weer aan de slag.

     

    “ ‘ Een verjaardagstaart voor koning Leeuw’

    De taart moet naar het paleis.

    ‘Nu nog de taart naar het paleis brengen,’ mompelde Giraf en dan duiken we ons bed in. Maar dat was andere koek! Giraf was een sterke kerel maar kon de enorme taart niet optillen, ook niet als Kleine Giraf hielp. Hij vroeg zijn buurman Neushoorn om hulp. Neushoorn was een echte krachtpatser. Maar wat Neushoorn ook probeerde ook hij kreeg de taart maar een klein stukje omhoog. Een kudde olifanten kwamen voorbij en zagen Neushoorn en Giraf sukkelen. ‘We brengen de taart wel naar het paleis!’ trompetterenden ze. Hun slurven grepen naar de taart. ‘Hei ho, hei ho!’ De taart bewoog maar ze drukten met hun slurven een paar dotten slagroom in en er vlogen ook wat aardbeien in het rond. ‘Stop! Stop!’ gilde de Giraf. ‘Jullie helpen mijn taart om zeep’. De olifanten mompelden ‘sorry’ en dropen af. Giraf pakte een emmer slagroom en de kist met aardbeien en maakte de taart weer in orde.

    ‘De zebra’s hebben een bestelwagen’, zei Neushoorn.

    Kleine Giraf stoof met zijn skateboard weg en trommelde de zebra’s op. Maar ook zij kregen geen beweging in de taart. De taart was veel te groot en kon onmogelijk de bestelwagen in. Giraf plofte op een stoel neer. ‘Wat nu?’zuchtte hij. ‘Ik krijg de taart niet naar het paleis. Koning Leeuw zal woest zijn.’

    De redding en een medaille… 

    Kleine Giraf dacht diep na. ‘We kunnen de taart in stukken snijden, papa’. ‘Zonde’, mompelde Giraf. Dat vond kleine Giraf ook en hij dacht nog dieper na. ‘We kunnen een kleinere taart bakken, papa.’ Giraf schudde zijn kop. ‘Daar is geen tijd voor. Over een uur begint het feest. Ellende o ellende.’ 

    …”

     

    We maakten passende tekeningen bij het verhaal met behulp van onze schetsen. Plezier verzekerd. We creëerden prachtige tekeningen die we nu nog moeten inkleuren. Jammer genoeg moeten we ze afgeven aan de bibliothecaris voor het verdere vervolg van onze tekensessie. Maar wie weet, wordt er wel een tekening van ons gepubliceerd in het sprookjesboek.

    …
     

    31-10-2008, 20:00 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's tijdens onze tekensessie met Carll Cneut
     

    31-10-2008, 20:00 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vriendschapselfjes...

    ELFJES zijn wezentjes uit sprookjes die wensen vervullen, vleugeltjes hebben, in de natuur leven,...

    ELFJES zijn OOK gedichtjes van 11 woordjes.

    Elk groepje probeerde een ELFJE te maken over vriendschap.
    Hieronder lees je de resultaten.


    vrienden

    altijd samen

    altijd samen delen

    spelen in de tuin

    vriendschap

    (Pearl, Ophélie, Pauline)

     

    vriendschap

    drie vrienden

    spelen met elkaar

    samen op het voetbalplein

    goal!!!

    (Nagui, Tanguy, Arne)

     

    vriendschap
    samen spelen
    vrienden voor altijd

    niet vechten maar vrede

    vrienden

    (Wim, Lukas, Maxim)


    boezemvrienden

    samen sterk

    zich samen amuseren

    altijd bij elkaar blijven

    vrede

    (Ella, Lauranne, Ado)

     

    vriendschap
    ruzie maken

    en goed maken

    en dan samen spelen

    vrienden

    (Amber, Louka, Elise)

     

    dierenvriend
    koning Garfield
    Garfield lust lasagne

    Garfield is een dierenvriend
    bungalow

    (Aaron, Matthew, Florian)

     

    vrienden
    plagen elkaar

    vrienden voor elkaar

    vrienden voor het leven

    vriendschap

    (Jovan, Sil en Tommy)

     

    ruzie

    niet leuk

    het doet pijn

    stop met ruzie maken

    STOP

    (Ian, Charlotte, Lisa)

     

    vriendschapselfje

    vriendschap, eerlijk

    lost problemen op

    lief, schattig en cool

    mooi

    (Noëmi, Meriban, Mira)

     

    vriendschap

    leuk spelen

    altijd vrienden zijn

    altijd iets goed maken

    cool
    (Laura, Chloë, Lena)

    31-10-2008, 19:13 Geschreven door eveline


    27-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's van onze voorstelling

     

    27-10-2008, 15:32 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's van onze voorstelling 2
     

    27-10-2008, 15:31 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele kiekjes van de generale repetitie...
     

    27-10-2008, 15:05 Geschreven door eveline


    19-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jij, en ik samen wij ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een dikke proficiat en een daverend applaus voor de inzet van alle kinderen tijdens onze voorstelling.
    Juffen waren terecht fier op jullie.

    19-10-2008, 18:33 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De jarigen in de maand oktober




    19-10-2008, 18:29 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oproep, oproep, oproep
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Beste ouder(s),
    vorige vrijdag (17 oktober) hebben de kinderen van de tweede graad een voorstelling gegeven. Jammer genoeg konden de juffen niet fotograferen.  Maar tijdens onze voorstelling hebben wij vele lichflitsen gezien. Vandaar onze oproep. Zou het eventueel mogelijk zijn om enkele foto's door te mailen, via de knop e-mail mij, kom je automatisch op ons e-mail- adres terecht. Op die manier kunnen wij over foto's beschikken om deze op de klasblog te plaatsen.
    Alvast bedankt.
    Hopelijk heb je enorm genoten van onze voorstelling. Bedankt voor de massale opkomst.

    19-10-2008, 18:23 Geschreven door eveline


    16-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ons schoolproject:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hoi.
    Wij zijn al een aantal weken aan het werk rond ons schoolproject "jij en ik, samen wij". Tijdens de lessen leren we over: iedereen is anders, gevoelens, het verschil tussen ruzie maken/ plagen/ pesten, de verschillende groepen (pester - gepeste - middengroep) , hoe kunnen we reageren, wat kunnen we doen en zo veel meer.
    Voor ons toonmoment hebben we enerzijds gekozen om gedichten voor te dragen en anderzijds hebben we zelf een liedje geschreven op de melodie 'ik zag twee beren'. 
    Ziehier onze gedichtjes die we samen hebben gekozen.
    De kinderen hebben alles zeer goed ingeoefend en het resultaat mag er best wel wezen.
    Denk er aan, morgen is het 'de grote dag'. Ik wens jullie alvast heel veel succes . Hop, hop, hop derde aan de top.



    16-10-2008, 22:09 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ons zelfgecreëerd anti-pest lied...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Ik zag twee kind’ren

    ruzie maken

    oh dat was niet fijn

    ruzie maken

    samen praten

    handen schudden

    knuffel geven

    knap, knap, knap

    go, go, go

    ik stond er bij

    en ik vond het fijn.

     

    Ik zag die kind’ren

    iemand pesten

    oh dat kon niet zijn

    naar de juffen

    het gaan zeggen

    dan gaan roepen

    ‘stop met pesten’

    stop, stop, stop

    stout, stout, stout

    stop daar mee

    want dat kan niet zijn.

     

    Ik zag die kind’ren

    vriendschap sluiten

    oh, wat was dat fijn

    vriendschap sluiten

    samen fluiten

    na de lessen

    weer naar buiten

    tof, tof, tof

    yes, yes, yes

    ik stond er bij

    en ik gaf een hand
    (derdeklassers)

    16-10-2008, 22:09 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opwarmertje

    andere ogen

    andere haren

    ander gezicht

    andere gebaren

    andere stem

    andere taal

    ik warm me op
    aan jouw verhaal
    (Chloë)

    16-10-2008, 21:49 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anders

    Waarom ben je steeds alleen,
    zonder vrienden om je heen?
    Je zit daar maar en wacht
    en hoopt dat niemand om je lacht ...

    Zeg mij eens waarom
    doen mensen vaak zo stom?
    Ze maken gekke gebaren
    en staan je aan te staren...

    Mag je dan niet anders zijn?
    Ween je wangen maar niet nat
    want weet maar heel zeker dat
    je gewoon mijn vriendje mag zijn!
    (Emilie)

    16-10-2008, 21:47 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een vuurspuwend monster(tje)

    Een vuurspuwend Monster(tje)

     

    ALS

    mama me

    een lastpak vindt.

     

    ALS

    papa roept:

    ‘Ellendig kind!’

     

    ALS

    juf steeds zegt:

    ‘Wat stom gedaan!’

     

    ALS

    ‘vriendjes’

    me niet eens zien staan.

     

    Is het dan een WONDER

    dat ik een 

    trappelend,

    klauwend,

    vuurspuwend

    MONSTER(TJE)
    word?
    (Ophélie)

    16-10-2008, 21:47 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pestkop

    Sommige dagen wil ik pesten,
    zomaar, ik weet zelf niet waarom.

    Liefst die kleine met haar vlechten
    of Toon die niet goed leren kan.

     

    Als ik me rot voel ga ik pesten,
    in schelden ben ik dan heel goed.

    Domkop, kleine, schele, stinkerd

    Hé je moeder heeft rood haar.

     

    Sommige dagen ga ik pesten,
    dan ben IK bij ’t spel de baas.

    Ik beslis wie niet mag meedoen,
    da’s dan pech, voor hem of haar.

     

    Als ‘k me rot voel ga ik pesten,
    maar wie heeft daar dan wat aan.

    Wie voelt zich nadien het slechts?

    Jij of ik? Vraag ik me af.
    (Ian)

    16-10-2008, 21:47 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pleinpijn

    Ik sta alleen
    op een hoekje van het plein.

    Ze lachen om mijn haren en mijn broek.

     

    Ze zullen me nooit kiezen
    voor een feestje of een spel.

    Ze vinden we zo stom,
    ik ben sloom en zij zijn snel. 
     

    Dus sta ik in mijn eentje op het plein,
    ik ga niet huilen,
    maar vanbinnen doet het pijn.

    (Mira)

    16-10-2008, 21:46 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stop het pesten...

    Pesten, pesten het is niet fijn.

    Nooit gepest worden, dat zou leuk zijn.

    Zelf pesten is ook niet goed.

    Doe hoe het moet !

    Pest niemand,
    dan is het goed.
    (Amber)

    16-10-2008, 21:46 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schoolproject:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kijk, voel, luister en smaak onze tentoonstelling doorheen de gangen van ons paleis.
    Op vrijdag, 17 oktober, worden jullie uitgenodigd op de voorstelling van ons "eigen zijn". Wij, kinderen van de tweede graad, brengen toneel, poëzie en een anti- pest lied. De voorstellingen vinden plaats in de mediatheek om 14.15 uur en om 15.15 uur. Allen van harte welkom.

    16-10-2008, 21:31 Geschreven door eveline


    15-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Niemand

    Op school word ik gepest
    Vetgans!
    Vuile vod!
    Vies nest!

    Op school ben ik maar een
    klein
    stil ding.
    Klein en stil.
    Stijve poot!
    Stinkerd!
    Stommeling!

    Is er dan
    niemand
    niemand
    niemand
    die
    me
    helpen
    wil?
    ...
    (Lena, Tanguy, Lisa, Tommy, Ian, Matthew, Maxim)

    15-10-2008, 00:00 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Neem een kijkje in onze klas.
     

    15-10-2008, 00:00 Geschreven door eveline


    01-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorleesfestijn: De juf wil bloed...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De hele klas is in de ban van het verhaal 'De juf wil bloed'. Elke dag wordt er de laatste vijf minuutjes voorgelezen.
    Wat een spannend griezelverhaal:

    ' Meester Rik wordt ziek. Hij moet worden vervangen. De nieuwe juf lijkt aardig, maar ze gedraagt zich nogal vreemd. Waarom moeten de gordijen in de klas potdicht? En waarom draagt ze een zonnebril, terwijl de zon nauwelijks schijnt? Leen gaat op onderzoek uit, maar wat ze ontdekt, kan ze aan niemand vertellen.'
    (De juf wil bloed, Dirk Vranken, Clavis)

    01-10-2008, 13:50 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Steracteur/ sterartiest
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tijdens onze steracteur/ steratiest - kring leerden we een grappig versje: 'Koen, maak je mijn schoen?'

    'Koen, maak je mijn schoen?
    Ja, juffrouw,
    ik zal 't dadelijk doen.
    Koen, maak je 'm sterk?
    Ja, juffrouw,
    dat is mijn dagelijks werk.

    Koen, is mijn schoen klaar?
    Ja, juffrouw,
    betaal maar.
    Koen, ik heb geen geld ontvangen.
    Nu, dan blijft uw schoen hier hangen.
    Want op klanten zonder geld,
    ben ik helemaal niet gesteld.
    Dag, Koen.
    Dag, juffrouw zonder schoen.'

    01-10-2008, 13:49 Geschreven door eveline


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hersenvretertje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Elke dag hebben we een korte kring. Op woensdag is dit  het 'hersenvretertje'. De juf hangt een probleem aan het bord. Samen bespreken we het probleem en noteren het antwoord op een briefje. Dit briefje wordt gedeponeerd in onze hersenvreterbuis. De week daarop wordt het antwoord prijs gegeven.
    Ondertussen hebben we het eerste probleem al opgelost. Het luidde als volgt: 

    ' Robbe bouwt een toren met vier melkkartons in verschillende kleuren. Het rode karton staat onder het groene, het blauwe staat op het gele, dat zelf op het groene staat. Welk karton staat helemaal bovenaan?'

    antwoord: het blauwe

    Onze nieuwe uitdaging voor deze week:
    ' Gino moet een houten buis in zeven stukken zagen. Hoelang duurt het om deze stukken te zagen, als je weet dat hij vier minuten over 1 zaagbeurt doet, dus om 1 snee hout door te zagen.'

    01-10-2008, 13:28 Geschreven door eveline


    Foto

    Foto

    Welkom op onze klasblog!
    Stuur een mailtje...

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Nog enkele kattebelletjes:   

    ¢
      agenda: elke dag ondertekenen

    ¢
      opvang
    ochtendopvang vanaf 08.00 uur => voor 08.00 uur naar dof- fijn,
    kinderen blijven tussen 15.45-16.00 uur bij hun juf
     
    ¢  bewegingsopvoeding
    zwemmen: elke vrijdag (zie frigokalender), vergeet je badmuts niet
    turnen: elke donderdag, vergeet turnzak niet (sportbroek, t-shirt en sportschoenen)

    ¢  In de voormiddag eten wij een stukje fruit of groente, in de namiddag mag een koekje.

     


    Foto




    Foto

    Archief per maand
  • 03-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 09-2005


    Foto

    Enkele leuke en leerrijke websites. Neem alvast een kijkje...
  • klasblog
  • website Go! De kleine prins
  • een beetje digitaal oefenen
  • tafels oefenen
  • tafels oefenen


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs