Inhoud blog
  • Verdrietig nieuws
  • Tevreden zijn ... oefen tot het spontaan gaat!
  • Terug van weggeweest
  • Nieuwjaarsgroet vanuit zonnig India
  • Gezondheid
    Zoeken in blog

  • Tevreden zijn: oefen tot het spontaan gaat!

    21-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.No show
    is de term die de horeca gebruikt voor iemand die reserveert maar niet op komt dagen ...Ook ik heb er af en toe 'last' van dat iemand zonder bericht niet komt. Het is toch niet veel moeite om een berichtje te sturen ... desnoods een dagje later ... We vergeten allemaal wel eens wat. ​Gisteren investeerde ik in een voetmassage-waterapparaat. Een heerlijke sensatie voor je voeten. Wie wil mag het ervaren tijdens het kennismakings kopje thee, voorafgaand aan de massage. ​Be happy, be healthy, be helpful ... verwen je zelf ... af en toe

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    21-10-2017 om 08:24 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    20-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lopen
    We liepen naar de nieuwe fysiotherapeut al waar mijn zus haar voeten laat behandelen met shockwavebehandelingen ... Op de kaart ziet 3,7 km er niet ver uit ... maar in het echt waren het 3700 meters en voelde het zelfs als nog meer. Daarna maakten we in 2 etappes dezelfde meters, met een stop bij de kapper, weer terug. Mooi geknipt, zelfs Woezel  uitgeteld, namen we een kant en klaar maal van een favoriete toko mee naar huis. Het werd een korte avond en een lange nacht ... ​Vandaag hebben we onze eerste 4 handen massages van dit jaar ... aan bekenden ... een prettige manier om weer aan elkaar te wennen. Vanmiddag gaat zij zien hoeveel Saar groter en wijzer is geworden in een jaar ... ik weet dat al . ​Be happy, be healthy, be helpful ... geniet van de herfst!

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    20-10-2017 om 08:50 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    18-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heel gewoon
    Het voelt heel gewoon dat mijn zus in huis is ... alsof ze niet een jaar er niet was ... Waarschijnlijk omdat we veelvuldig skypen en van veel van elkaars wel op de hoogte zijn. Nu slaapt ze haar reisvermoeienissen weg. Net als de rest van de familie heeft zij een goed-kunnen-slapen-gen.  Ik verheug me op de komende weken ... en weet NU al dat er een tijd komt dat het weer heel gewoon voelt hier alleen te wonen . ​Be happy, be healthy, be helpful ... maak het gewone bijzonder en het bijzondere gewoon.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    18-10-2017 om 19:24 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    17-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Evolutie
    Ik hoop dat elke volgende generatie het beter doet dan de vorige. ​Gisteren werd kleindochter Saar voorzien van buisjes in haar oren. Haar beide ouders waren bij haar in het ziekenhuis, mochten er bij zijn terwijl ze onder narcose ging en waren er bij het ontwaken wéér. ​Toen mijn dochter 28 jaar geleden dezelfde ingreep kreeg was alleen haar vader bij haar. ​Ik versierde het huis met slingers, bakte appeltaart en was bang ... bang dat ze niet uit de narcose zou komen. Gisteren was ik weer bang ... en veranderde mijn hele stoeptuin ... een goede manier om de onrust nuttig te maken.  Mijn dochter stuurde heel attent een appje met een doezelig kindje dat haar flesontbijt nuttigt. Uren wakker zijn zonder ontbijt is iets dat ze niet gewend is. De geschiedenis herhaalt zich ... maar dan beter ... dat heet evolutie . ​Be happy, be healthy, be helpful ... nog 1 nachtje slapen en dan komt mijn zus aan op Schiphol.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    17-10-2017 om 08:14 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    16-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blog
    Soms zijn mijn blogstukjes dé aanleiding voor iemand om een massage-afspraak te maken ... Een van mijn inmiddels dierbaarste vrienden leerde ik jaren geleden kennen dankzij mijn blog. Ik herinner me nog ons eerste telefonisch contact waarin hij zijn naam zei op een toon, waardoor ik vroeg: 'kennen wij elkaar dan?" ... met een glimlach in zijn stem antwoordde hij: "ik heb het idee ik jou al wel ... maar jij mij nog niet ... ik volg al een tijdje je blog...". ​Woensdag komt er ook iemand dankzij mijn blogjes... Hij heeft zelfs speciaal een vergadering verplaatst omdat ik op het door hem gewenste tijdstip op Schiphol ben om mijn zus op te halen. Ik blijf het bijzonder vinden ... hoe woorden weten te verleiden . ​Be happy, be healthy, be helpful ... als je van schrijven houdt ... start een blog ... een mooie manier om herinneringen vast te leggen.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    16-10-2017 om 17:37 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    15-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NURU
    Onder videoverwijzingen, op mijn site, staat een documentaire met de naam NURU. Het is een docu gemaakt op verzoek van de TBS en de ZZG over de missieposten in Kilangala en Kantembo, destijds gesticht door evangeliste Trijntje Beimers. Voor iedereen die een beeld wil krijgen hoe mensen in de landelijke gebieden van Tanzania wonen een uurtje de moeite waard. ​Missiemanager Moses Siame heeft de droom kleinschalig toerisme zijn kant op te willen ontwikkelen. Als ik de beelden zie ... wil ik zo weer die kant op. Ik weet zeker dat het voor vele mensen een onvergetelijke ervaring zou zijn.  Zijn droom om van Kilangala een plek van onderwijs te maken is dankzij Protanz, de ZZG én de betrokkenheid van de Tanzaniaanse overheid al een heel eind uitgekomen.  Be happy, be healthy, be helpful ... om te reizen hoef je vandaag niet in een vliegtuig te stappen.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    15-10-2017 om 11:58 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    14-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOS!
    Kleindochter Saar loopt los sinds een week ... Als het snel moet heeft de kruipmodus nog de voorkeur, maar in principe ligt de hele wereld aan haar voeten ... als je 1 stap kunt zetten kun je de wereld door.. met één stap tegelijk nu al de hele kamer. Als ze naar buiten gaat in de wandelwagen moeten van haar tegenwoordig de schoenen aan ... binnen mogen ze wel weer uit ... lopend met schoenen lijkt op de man op de maan.                          Het is verbluffend hoe ze zonder woorden duidelijk kan maken wat ze wel en niet wil ... Hoewel ... de hond kan dat ook. ​Van de week wilde ze een peer ... en at die ook helemaal op ... het was niet willen om te willen, maar willen om de peer te willen. ​Ze kan halve uren alleen spelen met een theeserviesje en de poppetjes van de lego zitten op visite ... En dan op eens is er baldadigheid ... gooien met dingen en herrie maken ... gevolgd door uitbundig willen knuffelen ... Verdriet, schrik of boosheid gaan gepaard met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke tranen, die zich ook weer snel weg laten troosten. Saar ... het is een heerlijk mens. ​Be happy, be healthy, be helpful ... zie de wonderen in het gewone en je ziet er veel.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    14-10-2017 om 08:55 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    13-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontspullen
    Ik begon er jaren geleden al mee ... toen ik verhuisde van 150 m2 naar een schattig 45 m2 huisje in Zwolle ... ontspullen ... Ik kan nog wel een dag of wat zoet zijn voor alles wat niet meer functioneel, mooi of leuk om te erven is is weggeruimd. Gisteren las ik over een boek dat de focus had ..  "Je dierbaren zitten met die zooi ... als jij opeens dood bent ... en jij zit met die zooi ... zolang je er nog bent". Hoe vaak herlees je een boek dat interessant stof staat te verzamelen in een boekenkast ... Wil je écht dat je nabestaanden die oude liefdesbrieven lezen ... hoeveel kleren zijn eigenlijk niet meer jummie ... is je beddengoed alsof je in een hotelbed stapt? Schoenen knappen op van aandacht van de schoenmaker ... die schoenen heb je al betaald en ingelopen. Vandaag lever ik een 3e op te lappen paar in en ben weer helemaal gesteld voor de winter. ​Rust in je hoofd maak je met minder spullen om je heen ... van bijzondere ervaringen houd je mooie herinneringen. Binnenkort in dit theater ... de ervaring van een 4 handenmassage . ​Be happy, be healthy, be helpful ... investeer in ervaringen en goede spullen!

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    13-10-2017 om 10:44 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    12-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gastvriendelijk
    Een beetje uit eigenbelang, dan blijven alle spullen van haar op een eigen kamer, sta ik mijn slaapkamer af tijdens de logeerperiode. Ik verschoof in mijn eentje, steeds denkend ... vraag toch een sterke man ... mijn elektrische eenpersoons boxspring  het hele huis door, naar mijn woonkamer. Ik slaap liever een paar weken wat ruimer dan in mijn inloopkast. Ik maak ruimte in laden en kastjes en daarmee mijn huis nóg ordelijker. Op donderdag staat een afspraak bij de kapper ... Mooie Westerse coupe is nooit weg . Ik ben zoet met voorbereidingen en verheug me over binnenkomende boekingen! ​Be happy, be healthy, be helpful ....soms is more more ... dat geldt zeker voor 4 handenmassage.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    12-10-2017 om 12:04 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    11-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4 handen massage
    De eerste reserveringen voor de 4 handen massage die ik in de maand november samen met mijn zus uit India ga geven zijn binnen ...  ​Er komt zelfs iemand helemaal uit Zwolle .. Die weet al waar hij voor komt . Mijn zus is een bijzondere vrouw. Ik houd van haar en waardeer haar. Zij leeft al 20 jaar een spiritueel  bestaan in een ashram in India. Zij heeft heerlijk masserende handen, geconcentreerd, meditatief. In samenwerking presteren wij optimaal als de persoon op de bank zijn handen naast zich laat liggen ... en niet laat verdwalen , met de ogen dicht zich overgeeft aan de sensatie van "overal" zorgzame, liefdevolle handen. ​Zij is minder van de koetjes en kalfjes ... of de nuttige voedingsadviezen dan ik. Als ik alleen werk doe ik dat niet altijd in stilte, samenwerkend het liefst wel. ​Wie zich door de beschrijving voelt aangesproken is zeer welkom een afspraak te maken. Dat kan tussen 19 oktober en 25 november. Wij bieden een bijzondere massage-ervaring, volgens de mensen die hem hebben ervaren ... de tijd en de investering van 100 euro waard. ​Om tijd te hebben voor zussen-activiteiten proberen we werkafspraken in de middag te maken ... maar uitzonderingen zijn altijd mogelijk.  ​Be happy, be healthy, be helpful ... glimlach, drink genoeg water, overweeg een afspraak te maken . ​

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    11-10-2017 om 09:22 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    10-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Louise Hay
    Pas gisteren las ik het bericht dat Louise Hay in augustus, op 90 jarige leeftijd in haar slaap is overleden. Met haar uitspraak: "Dit zijn de beste 10 jaar van mijn leven" inspireert ze mij al jaren.      Na haar 60ste begon ze een succesvolle uitgeverij, na haar 70ste leerde ze tango dansen, na haar 80ste beeldhouwen, op haar 90ste toonde ze haar jongere minnaar. ​Kritiek was er natuurlijk ook ... 'de tussen de oren maffia' worden mensen die stellen dat ons denken verantwoordelijk is voor onze dagelijksheid, inclusief gezondheid, ook wel genoemd. Ik denk dat leren vergeven, (zelf) vertrouwen, delen en dankbaarheid wél helpen het leven mooier te kleuren ... je wordt er geen slechter mens van ... en misschien zelfs wel gezonder . ​Be happy, be healthy, be helpful  ... maak er een mooie dag van ... glimlach!

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    10-10-2017 om 07:43 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    08-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tanzania
    Dankzij een dierbare GEVER gaan de missiemannen morgen gewapend met zaden én geld om zaden uit te delen aan alle 400 schoolkinderen weer terug naar Afrika. Gever zijn is maar weinigen gegeven ... en toch schijnen we meer blije hormonen aan te maken als we geven dan als we krijgen .
    De film bracht dierbare herinneringen en verlangen nog eens terug te keren ... Na mijn eerste reizen voelde ik vaak schaamte over onze Westerse welvaart ... de keuze uit 135 soorten melkproducten. Nog steeds kan ik me ergeren aan de vanzelfsprekendheid waarmee we altijd op tijd rijdende treinen verwachten.
    Alle mensen die ooit daar waren hebben gemeen dat ze dankbaarheid voelen voor onze voorspoed en meer genegen zijn te delen met anderen. Iedereen zou eens een paar weken daar moeten mogen leven ... ​Wie een kijkje wil nemen klikke op de link ... wie wat wil DOEN ... bouw een laatste steentje mee aan het fantastische scholenproject van de stichting ProtanZ. 

    ​Be happy, be healthy, be helpful ... gun je zelf blije geefhormonen! ​

    Bijlagen:
    http://www.protanz-hermanhendricks.weebly.com   

    08-10-2017 om 13:48 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    06-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kilangala Tanzania
    Trouwe blogvolgers weten dat ik het voorrecht had meerdere malen in Kilangala Tanzania te zijn. Daar kun je zien dat druppels op een gloeiende plaat die plaat minder gloeiend maken. Vanavond wordt er in Koudum een feestelijke avond gehouden ... Twee missiemedewerkers zijn voor de gelegenheid overgekomen en samen met vrienden uit Wolvega, die mij in Afrika bezochten, reis ik naar het verre Noorden. Ik zie meer op tegen die reis dan in mijn eentje 300 km met de bus over de zandweg . Maar het is goed om met dierbaren en bekenden samen te komen, film te kijken en te bespreken hoe het verder moet. Geld uit Nederland blijft natuurlijk niet tot in de eeuwigheid de oplossing.  ​Be happy, be healthy, be helpful ... soms moet je op reis om vrienden te zien

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    06-10-2017 om 08:58 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    05-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Adwords
    Toen ik vorig jaar nieuw kwam in Haarlem en dus weer een klantenkring op moest bouwen dacht ik via Google advertenties het wel goed te gaan doen. Ondanks de hulp van een van hun eigen medewerkers werd mijn website tóch niet OK gevonden ... hij is sexueel expliciet ... ja,ja ... en na betaling van 150 euro stopten de activiteiten. Tot vandaag ... Navraag leert dat het beleid nog wel eens wijzigt ... en een afgekeurde advertentie tóch goedgekeurd raakt. Ik ben niet anders gaan werken ... mijn site werd niet anders van inhoud. ​Ik stelde het maximale maandbedrag op een hanteerbare 50 euro per maand ... maar ben daardoor wel voor rechtstreeks via Google zoekende mensen vindbaar ... althans zover het budget strekt. Meer werk kan ik toch niet aan . ​Be happy, be healthy, be helpfull ... glimlach om de wondere wereld en de wereld glimlacht terug.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    05-10-2017 om 17:19 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    04-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vruchten salade
    Vandaag aten Saar en ik al wandelend samen een bakje verse vruchten leeg. Met voor allebei de helft waren de stukjes klein genoeg om niet haar hele jas onder de vlekken te krijgen van aardbei, braam en kiwi. Braam was nieuw in het smaakpallet ... en dan proeft ze met een andere uitdrukking op haar gezichtje ... Een 2e hapje gaat er direct met smaak in. Prachtig om dit soort ontdekkingen mee te mogen maken. ​Voor haar verjaardag kreeg ze een theeservies ... een grote hit. Ze speelt met de poppetjes van Lego ... ze krijgen allemaal een kopje. De andere verjaardagshit blijft mijn zelfgemaakte boekje        Een jaar met Saar ... Het enige boekje dat ze van kaft tot kaft bladert ... verrukt de foto's herkennend ... Ooit kan ze het zelfs zelf lezen ... maar voor dat zover is gaat er nog een boel water naar de zee. Er bestaat tijd ... omdat anders alles tegelijkertijd zou gebeuren ... stapje voor stapje ... dag na dag is wel zo overzichtelijk . Vandaag is weer een mooie herinneringen-dag. ​Be happy, be healthy, be helpful ... ervaringen maken herinneringen.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    04-10-2017 om 15:06 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    03-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oren
    Pas rond een jaar of 3 ontdekten we dat mijn dochter last had van vocht achter de trommelvliezen ten gevolge van een te smalle buis van Eustachius, een probleem dat kinderen kunnen hebben. Tot haar negende kreeg ze regelmatig nieuwe buisjes. Mijn kleindochter blijkt daar ook last van te hebben. Bij haar openbaart het zich veel eerder doordat ze daarbij last heeft van oorontstekingen, looporen en soms duidelijk pijn. Over 2 weken krijgt ze van de KNO arts buisjes. Voortschrijdend inzicht maakt dat men tegenwoordig niet direct over wil gaan tot het verwijderen van amandelen én dat de ouders er bij mogen blijven tijdens het toedienen van narcose en er weer kunnen zijn bij wakker worden. ​Ik verheug me nú al voor iedereen dat het orenprobleem binnenkort is opgelost. Als ze niet langer de wereld hoort alsof ze onder water is ... gaat ze waarschijnlijk weer met woordjes, zoals wij ze herkennen aan de gang. Ik herinner me de laatste keer dat mijn dochter wakker werd met buisjes en zei: "ik hoor het lepeltje dat de thee roert..., ik hoor vogels buiten ..." Sommige problemen kan een dokter oplossen in een goed georganiseerd land als het onze. ​Be happy, be healthy, be helpful ... glimlach ... drink extra water en tel je zegeningen.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    03-10-2017 om 09:33 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    02-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stroomstoring
    Stroomstoring op het spoor maakt in no time drukte op perrons, drukte in treinen, druk telefonerende mensen die laten weten later te zullen komen ... ergernis en gelatenheid. Ik vind het altijd wel amusant ... zolang je niet een vliegtuig hoeft te halen of een operatieafspraak misloopt is een half uurtje langer onderweg niet zo erg. Ik zei tegen een meereizende mevrouw: "soms relativeer ik door mezelf af te vragen of iets over 8 jaar nog steeds een probleem is ... " en zij antwoordde: "nou ... van sommige dingen krijg ik na 8 jaar nog steeds het schaamrood op de kaken..." Goddank heb ik niet meer zolang last van schuld of schaamte ... Ik dank mijn goede geweten aan mijn slechte geheugen . ​Be happy, be healthy, be helpful ... welkom in een nieuwe maand, de maand waarin mijn zus uit India komt ...

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    02-10-2017 om 12:19 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    30-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geen kopie
    Van het stukje van vandaag kreeg ik met geen mogelijkheid hier een kopietje ... via de link naar mijn site zou je er wél kunnen komen ...
    Goed weekend .

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    30-09-2017 om 10:53 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    29-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spinnen
    Soms heb ik er oog voor en zie ik prachtige, door spinnen gemaakte, kunstwerken ... Als de zon er bij schijnt glinsteren ze ... In huis word ik er niet blij van ... maar niet bang ... Ik zet ze via een glas altijd buiten.  Van de week zag ik krokussen ... volgens mij een beetje in de war ... Daarnaast groepen paddenstoelen ... en heel veel kastanjes. Overdaad zie je in de natuur. Waar je ook kijkt ... als je er oog voor ontwikkelt. ​Be happy, be healthy, be helpful ... glimlach, drink extra water .. pas op jezelf ... zorg voor jezelf.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    29-09-2017 om 10:07 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    27-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nee zeggen
    Mijn moeder zei al: " nee zeggen is net zo makkelijk als ja zeggen ... en als je nee hebt gezegd hoef je niet te doen wat je niet wilt ...." Een boel mensen vinden NEE zeggen niet aardig, of niet kunnen ... of ...of ... Want potloodafspraken met mij worden vaak afgezegd ... omdat NEE zeggen tegen een ander kennelijk lastiger is dan om dat heerlijke uurtje, dat uurtje waar je je op verheugde, eigenlijk om jezelf, belangrijker te vinden.  Gewoon te zeggen: "sorry ... ik kan niet ... ik heb al een andere afspraak".  ​Het is niet egoïstisch om jezelf af en toe een uurtje ontspanning te gunnen ... het is goed zorgen voor jezelf. Er is er maar een mens waar je het je hele leven, 24 uur per dag mee naar je genoegen hoeft te hebben. Die persoon kijkt je aan, als je in de spiegel kijkt. ​Be happy, be healthy, be helpful ... ben je eigen beste vriendje.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    27-09-2017 om 11:53 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 01/05-07/05 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 04/07-10/07 2022
  • 13/09-19/09 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !



  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs