We're going for distance
Over mijzelf
Ik ben Michael Andries
Ik ben een man en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Monteur Bovenleiding.
Ik ben geboren op 19/08/1982 en ben nu dus 42 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.


11/02: Trail des Bosses 25km
26/02: (W) Lennik 30km
04/03: (W) Stekene 30km
11/03: (W) Aarschot 30km
25/03: (W) Antwerpen 20km
01/04: (W) Scherpenheuvel 42km
07/04: (W) Kasterlee 30km
15/04: Spa-Olne 33km
07/05 => 18/05: Trekking La Palma
20/05: La Grimace du grand George 25km
02/06: (W) Gelrode 50km
15/07: Les Crêtes de l'eau Noire 30km
05/08: Trail de Val d' Heure 36km


PR's:

100km: 14:44
6uurloop: 79.7km
50km: 3:46:07
Marathon: 2:48:24
1/2 Marathon: 1:21:11
10 Mijl: 1:01:05
12km: 46:01
10km: 34:00
5km: 16:45


Lopende vrouwen
  • Julie
  • Ruth
  • Edith
  • Betty
  • Veerle
  • Katrien
  • Christine
  • Martine
  • Wendy
  • Jessica

    interessante links
  • Ultraned
  • vzw ultramarathon
  • IAU
  • Marathon & Ultracup
  • joggings.be
  • Deutsche Ultra Verein
  • Franse loopsite

  • 02-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onverwachte training
    Vandaag ongepland een dagje verlof. Ik had namelijk deze morgen mezelf buiten gesloten. Ik wou de auto gaan starten en laten warm lopen zodat ik al in een warme auto kon vertrekken, maar kon niet meer terug binnen. De deur was in het slot gevallen en de achterdeur was ook nog dicht. Dus daar stond ik dan.... Nog even geprobeerd om met een plasticje tussen het slot te geraken, maar ben geen inbreker, dus zat er niets anders op dan Carmen haar sleutel te gaan halen aan haar werk. De rit erheen verliep vrij vlot, dan een uur moeten wachten op Carmen. Zij lachte me dan nog eens goed uit...  Dan terug huiswaarts en om 9u15 geraakte ik dus binnen. Om dan nog naar het werk te vertrekken zag ik niet zitten, op de radio melde men file vanaf Bilzen tot Antwerpen op de E313 !!!!!  Mijn baas was er niet echt blij mee maar ja, kon ook niet echt iets ander hé. Vertrekken om met moeite 's middags aan te komen? Nee dan maar profiteren van het moment en de loopschoentjes aantrekken voor een zalig trainingsloopje. Ik heb eens iets speciaals geprobeerd, een combinatie van de mtb-route en een uitstapje naar de Weefberg in Averbode. Alles samen goed voor 22.4km in een twee uurtjes tijd. Heel voorzichtig gelopen, rekening houdend met de sneeuw, maar ook met die dekselse knie van me. Toch een raar geval, het eerste half uur voelde ik niets, dan een kwartiertje steken erin gehad, die ebde dan weer weg om wat later weer terug te keren. De training wel geëindigd zonder hinder, heb alleen problemen bij het lopen en soms bij het aflopen van de trap als ik meerdere treden neem. Overbelasting? Dan hadden die drie dagen rust toch iets moeten uithalen? Iets ander.... Zou niet weten wat, want heb ze nooit echt verdraaid  of zo. Ik hoop dat het steeds meer gaat wegblijven, ben overgestapt van ibuprofen naar echte ontstekingsremmers. Ik hoop dat dat wat uithaalt, anders zal het nog maar eens een dokterbezoek worden en weer een aantal dagen rust. Ik kan het echt wel missen die looploze dagen, maar als het moet dan moe het maar zeker.....



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    10-12-2010
    Opletten geblazen.
    Dit lijkt me sterk op een kniepees ontsteking, ijs leggen en hoog houden als je rust.
    Een stripje voltapatch plakken voor het slapengaan, en trainen binnen de pijngrens.
    Geen heuvels of snelheidstraining meer, alleen rustige duurlopen.
    Moest de pijn na een week nog niet verdwenen zijn naar de sportarts een inspuiting met traumeel,
    rechtstreeks in de onstoken pees, vlot herstel gewenst Michael. 

    10-12-2010, 08:43 geschreven door joggerke


    Over mijzelf
    Ik ben Keersmaekers Carmen
    Ik ben een vrouw en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Productiecoördinator Mivas.
    Ik ben geboren op 05/11/1985 en ben nu dus 38 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Lopende mannen
  • Frank
  • Geert
  • Homer
  • Mario
  • Dirk
  • Jan
  • Geert
  • Wim
  • Franky
  • Patrick

    Nog lopende mannen
  • Rinus
  • Richard
  • Paul
  • Gerry
  • Bob
  • Henk
  • Koen SGEE
  • Marco

  • Trailrunners
  • Scott Jurek
  • Anton Krupicka
  • Kilian Jornet
  • Wouter Haemelinck
  • Leor Pantilat
  • Julien Rancon
  • Thierry Breuil
  • Goeff Roes
  • Ian Sharman


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs