Welkom op de blog!
Archief per maand
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 06-2007
  • 09-2005

    Druk op onderstaande knop om een persoonlijke e-mail te verzenden.

    Basisschool Sint-Paulus Rerum Novarumplein

    13-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessen en taken
    Lessen : geen
    Taken : boekje CLB invullen tegen maandag met ouders !!! Maak een voorlopige keuze.

    De belevenissen van Hümeyra !
    Vandaag was het een heel leuke dag op school .
    We begonnen eerst met spelling. We lazen een paar zinnen en we kregen uitleg van meester wat we niet begrepen . Dan ging het zesde zwemmen . Zwemmen was ook heel leuk maar spijtig genoeg is er een ongelukje gebeurd . Mijn voet zat tussen de bank en ik was heel bang . Dankzij Rumeysa en Rana heb ik mijn voet los gekregen. Als we naar school kwamen heeft Macy ijs op mijn voet gelegd . Meester was een beetje verschoten dat dit ongeluk gebeurd was . Maar ja, vandaag was het vrijdag de dertiende...een ongeluksdag . Dan hebben we mooi en vaardig gedaan . We hebben de landen van de Europese Unie geschreven met de hoofdsteden erbij . In de namiddag moesten we onze figuur voor het poppenspel ontwerpen. De pop is voor onze poppenkast die we zullen voordragen tijdens de boekenweek . Ik heb een egel en een robot getekend . Mijn egel is klaar maar mijn robot moet ik alleen nog kleuren . Kort en bondig zal ik zeggen : vandaag was het een heel leuke dag op school, behalve het zwemmen .
    Iedereen nog een prettig en zonnig weekend
    .

    13-03-2009 om 22:13 geschreven door zesrn  


    12-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessen en taken
    Lessen : gedicht volledig kennen !
    Taken : stappenboekje met ouders invullen (tegen 16/03)
    2 toetsen Frans ondertekenen
    zwemmen

    P.S. Deze voormiddag hielden we een infomoment voor de leerlingen en ouders rond de verschillende studierichtingen in het voortgezet onderwijs. Deze namiddag organiseerden we voor de eerste keer peer tutoring !!!
    Een verslagje van Rümeysa !



    Hallo iedereen ,

    Deze week zijn we echt volop bezig ! Vandaag was het infomoment .
    Het ging redelijk goed .
    De namiddag was iets helemaal speciaals .
    We kregen een boek van Juf Greet .
    Toen moesten we uit een klas een kind gaan halen .
    Dat kind moest dan voor mij eigenlijk een boek voorlezen .
    Als ze een fout las moesten we op de bank kloppen !
    Toen moesten ze zichzelf verbeteren. Ging dat niet, dan moesten wij het doen .
    Als we klaar waren met ons boek dan hadden we opdrachten gekregen op een kaartje . 
    Als we het boek uitgelezen hadden  moesten we die vragen beantwoorden .
    Als ze het niet kon dat mochten we helpen .
    Wij konden het boek uitlezen .
    Elke donderdag mogen die kinderen bij ons komen om een boekje voor te lezen .
    Dat klinkt een beetje grappig maar het is zo .
    Zo leren we tenminste verantwoordelijkheid nemen en leren we ook omgaan met kinderen ! 
    Dat deden we allemaal met heel veel plezier !


    Bijlagen:
    rumeysa.jpg (11.3 KB)   

    12-03-2009 om 00:00 geschreven door zesrn  


    11-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessen en taken
    Lessen : Frans : grote révision : U29-30-31-32 leren : LEER ALLE TOETSTEN !!
    Taken : taal blz. 48 tot 52 netjes invullen
    P.S. Vanaf morgen posterbeurs

    11-03-2009 om 11:33 geschreven door zesrn  


    10-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessen en taken
    Lessen : gedicht : 3 strofen kennen
    Frans herhalen U31-32 : toets !
    Taken : rekenen blz. 69-70
    popje voor poppenspel bedenken voor de boekenweek

    Vandaag bezochten we de stoelencollectie in het Designmuseum !

    Een verslag van Rümeysa.
    Hallo iedereen ,
    Vandaag bezochten we het designmuseum .
    Toen we daar aankwamen moesten we onze jassen uit doen .
    Pas dan werden we allemaal in groepen gedeeld .
    Toen gingen wij naar de designstoelen kijken .
    Daar waren echt heel speciale stoelen .
    Toen we vrijdag een stoel kregen moesten we die stoel afwerken .
    Nu zagen we opeens  al die stoelen voor onze ogen .
    We mochten eens gaan zoeken welke stoel van ons was . (van vrijdag )
    Toen mochten we erop gaan zitten en wat vertellen over onze stoel .
    Van welk materiaal dat die gemaakt is , van welk jaartal , wat het doel was,... ?
    Toen keken we naar een filmpje van M.  Bean .
    Het was echt heel grappig! toen we met alles klaar waren gingen we weer naar binnen .
    We zagen daar van binnen allemaal  miniatuurstoelen . 
    Het waren heel speciale stoelen vond ik .
    Elke stoel had een andere functie .
    Toen gingen we eens naar boven daar zagen we vazen , zetels .......
    Toen zagen we een kamer met een oude zetel, maar heel mooi en met 2 kledingstukken en een kast.
    Een kleedje was voor een meisje en kledij voor een jongen met oude kasten .
    We mochten foto's nemen van alles .
    Toen was het al tijd om terug naar school te keren .
    Ik vond het echt heel leuk om daar een bezoekje te nemen .
    Ik raad iedereen aan om ook eens naar daar te gaan .



    10-03-2009 om 19:16 geschreven door zesrn  


    09-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lessen en taken

    Lessen : Frans : Révision : Unité 30-31 : alles herhalen
    gedicht verder inoefenen (strofe 1 en 2)
    Taken : 1 euro voor designmuseum

    LET OP !!! DROOMHUIS NIET MEER MEEBRENGEN !!!
    We zullen het niet gebruiken voor de boekenweek. Het past niet zo goed bij het thema "Fantasie" van de boekenweek 2009.
    We gaan (in groepjes) een poppenspel maken met de meest eigenaardige wezens !

    Daarom: zet de deuren van de bibliotheek en de klas wijd open voor heksen en elfjes, geesten en dwergen, draken en eenhoorns, superkrachten en toverspreuken, imaginaire vriendjes en pratende knuffels...

    09-03-2009 om 17:53 geschreven door zesrn  


    07-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heel leuk tussendoortje !!!!!
    Surf naar deze link : http://y.20q.net/anon
    Onderaan vul je je gegevens in en speel je het spel.
    Je moet heel goed lezen hoe het spel werkt !
    Als je het snapt en een paar keer gespeeld of getest hebt zal je heel raar opkijken.
    Ik heb het al vele malen gespeeld en de computer wint bijna altijd !! NIET TE GELOVEN...MAAR TOCH WAAR !!

    07-03-2009 om 10:32 geschreven door zesrn  


    06-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lessen en taken
    Lessen : gedicht puberteit leren : strofe 1 en 2
    Taken : bladen seksuele voorlichting verder aanvullen (met ouders)
    brief studiekeuze afgeven + invullen !!

    06-03-2009 om 14:32 geschreven door zesrn  


    05-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessen en taken
    Lessen : geen
    Taken : rekenen blz. 61-62
    toets Frans ondertekenen
    rekening bosklas !
    Als voorbereiding op onze uitstap naar het Designmuseum in Gent werkten we vandaag rond designstoelen.
    Wat vinden jullie van deze ?

    05-03-2009 om 15:02 geschreven door zesrn  


    04-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lessen en taken
    Lessen : geen
    Taken : rekenen blz. 59-60

    04-03-2009 om 10:47 geschreven door zesrn  


    03-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessen en taken
    Lessen : Frans U32 : herhalen !
    Taken : toets cijferen ondertekenen + VERBETEREN !

    Vandaag bezochten we de vaste tentoonstelling "'k Zag 2 beren" in het natuurmuseum "Wereld van Kina"
    De gids was zeer tevreden over de interessante vragen, de grote interesse en aandacht gedurende een "dik" uur !
    Leuk om als meester met zo'n groep naar buiten te komen !

    03-03-2009 om 20:04 geschreven door zesrn  


    02-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessen en taken
    Lessen : Frans : U32 leren : boek blz. 64-65-66 + blad leren
    werkboek blz. 55-56-57 invullen
    Taken : morgen uitstap naar het Huis van Kina : buskaart + 0.50 euro meebrengen

    02-03-2009 om 12:37 geschreven door zesrn  


    18-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessen en taken
    Lessen : cijferen leren : alle lessen 3 : grote toets !
    Taken : rapport ondertekenen
    boek 3 lezen
    vogel meenemen door Macy

    Vandaag vierden we reeds de verjaardag van Rumeysa. Eigenlijk verjaart ze maar vrijdag...maar gezien de omstandigheden vierden we haar verjaardag vandaag. Bedankt voor de lekkere taart en de kinderchampagne !! En vrijdag kun je nog eens vieren !!

    18-02-2009 om 19:35 geschreven door zesrn  


    16-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZELFSTANDIG WERK VOOR DEZE WEEK !!!

    Aangezien ik deze week niet op school zal zijn (wegens het overlijden van mijn papa)
    probeer ik toch om jullie wat rekenen en taal te geven via onze blog.
    Ik heb een heleboel herhalingsoefeningen (links) verzameld waarbij iedereen zelfstandig
    op zijn eigen tempo kan aan werken. Je mag de oefeningen (links) door elkaar oplossen zodat je afwisseling hebt !
    Ik vraag alleen dat je alles EERLIJK probeert in te vullen.
    Deze week kan je bewijzen of je zelfstandig kan werken.
    Denk aan onze nieuwe klasafspraken iii Veel succes !

    P.S. Op het einde van de week kan ik zien hoeveel juiste oefeningen iedereen maakte.

    SCHRIJVEN

    Bij deze oefeningen zie je achter het in te vullen woord een blokje staan voor de oplossing.
    BEDRIEG jezelf niet !  Zoek eerst het juiste antwoord en controleer daarna !!

    WEES EERLIJK! Anders leer je niks bij !


    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/spelling/th1-regelwoorden.htm
    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/spelling/th1werkwoorden.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/spelling/th2werkwoorden.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/spelling/th4meervoud.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/spelling/th7werkwoorden.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/spelling/th9werkwoorden.htm

    Bij de volgende links plaats je de rechtse deeltjes (door te slepen) bij de juiste linkse deeltjes.

    Je kan maar op het einde van de hele reeks controleren.

    Doe het dan ook zo !

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/spelling/th3-teit-woorden.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/spelling/th4-ai-woorden.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/spelling/th8-ge-woorden.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/spelling/th10kk-cc-woorden.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/spelling/th10tie-isch-teit.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/spelling/th14-e-met-deelteken.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/spelling/th15ch-woorden.htm

    TAALBESCHOUWING

    Bij de volgende links lees je maar goed wat je moet doen !

    En blijf EERLIJK !!

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/taalbeschouwing/L6Th1zegswijzen.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/taalbeschouwing/L6Th2onderwerp.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/taalbeschouwing/L6Th7bv.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/taalbeschouwing/L6Th7zelfst-naamwoorden.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/taalbeschouwing/L6Th9pv-zoeken.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/taalbeschouwing/L6Th9tegengestelden.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/taalbeschouwing/L6Th9vraagwoorden.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-ned-6/taalbeschouwing/L6Th17spreekw.htm

    WERKWOORDVORMEN OEFENEN

    TEGENWOORDIGE TIJD

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-5/taal/5de/hotpotwerkw/ww101tegtijd%20stam.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-5/taal/5de/hotpotwerkw/ww102tegtijd2%20(alles%20stam+t).htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-5/taal/5de/hotpotwerkw/ww104tegtijd.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-5/taal/5de/hotpotwerkw/ww105tegtijd.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-5/taal/5de/hotpotwerkw/ww106tegtijd.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-5/taal/5de/hotpotwerkw/ww107tegtijd.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-5/taal/5de/hotpotwerkw/ww108tegtijd.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-5/taal/5de/hotpotwerkw/ww109tegtijd.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-5/taal/5de/hotpotwerkw/ww110tegtijd.htm

    VERLEDEN TIJD

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-5/taal/5de/hotpotwerkw/ww131verltijd.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-5/taal/5de/hotpotwerkw/ww132verltijd.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-5/taal/5de/hotpotwerkw/ww133verltijd%20stam%20+%20te(n).htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-5/taal/5de/hotpotwerkw/ww134verltijd%20stam%20+%20de(n).htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-5/taal/5de/hotpotwerkw/ww135verltijd%20door%20elkaar.htm

    http://www.digilife.be/springplank/leren/onlineoef/zesde/th12wwverl.htm

     

    REKENEN

    BEWERKINGEN

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef1.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef2.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef3.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef4.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef5.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef6.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef7.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef8.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef9.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef10.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef11.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef12.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef13.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef14.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef15.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef16.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef17.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef18.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef19.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/bewerkingen/hoofdrekentraining/L6-hoofdrek-blok9-oef20.htm

    METEND REKENEN

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-4/e-wis-4/meten+MR/L4-vierkantemeter.htm

    http://users.skynet.be/thiran/rekentaal/rekenen/lengtematen.htm

    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/metend-rekenen/L6-landmaten.htm

    http://users.skynet.be/thiran/rekentaal/rekenen/conversies.htm

    http://users.skynet.be/thiran/rekentaal/rekenen/conversies.htm

     

    16-02-2009 om 00:00 geschreven door zesrn  


    13-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessen en taken
    Lessen :
    Taken : rekeningen betalen
    cijferen blz. 53 netjes oplossen
    briefjes maandag binnenbrengen voor infomoment a.u.b.

    Vandaag werden we getrakteerd op een zeer gezond fruitig tussendoortje van Sandy.
    Wij wensen haar nog een fijne verjaardag en een prettig weekend. Bedankt !!

    13-02-2009 om 20:38 geschreven door zesrn  


    12-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessen en taken
    Lessen : spelling leren
    Taken : zwemmen voor iedereen !

    12-02-2009 om 00:00 geschreven door zesrn  


    11-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessen en taken
    Lessen : getallen : alle lessen 1 leren : grote toets ! blz. 20-23-24-31-43
    meetkunde : alle lessen 5 leren : grote toets ! blz. 16-38
    Leer de herhalingslessen en de vorige toetsen als voorbereiding !
    Taken : geen

    Om je meetkunde te oefenen kan je ook via deze links je les inoefenen op een leuke manier ! Klik op elke link en voer de opdrachten uit. Je kan alles controleren met de knop op de pagina !!

    Deze links gebruik je voor meetkunde
    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/meetkunde/4-hoeken/L5-L6-vierhoeken-herkennen-oef1.htm
    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/meetkunde/4-hoeken/L5-L6-vierhoeken-benoemen-oef2.htm
    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/meetkunde/figuren.htm
    http://users.skynet.be/thiran/rekentaal/rekenen/meetkundigefiguren.htm
    http://users.skynet.be/thiran/rekentaal/rekenen/lijnen.htm

    Deze links helpen je bij getallenkennis
    http://www.kabage.be/ict/e-school/e-map-6/e-wis-6/getallenkennis/percent.htm
    http://users.skynet.be/thiran/rekentaal/rekenen/kgv_ggd.htm
    http://users.skynet.be/thiran/rekentaal/rekenen/romeinse_cijfers.htm


    Veel succes !!

    11-02-2009 om 17:02 geschreven door zesrn  


    10-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessen en taken
    Lessen : Frans U 31 blz. 52-53-54 leren + tektst leren
    cijferen blz. 52
    Taken : rekenvoordelen oefenen

    P.S. Vandaag bracht de derde graad een schitterende show à la Brother P en juf LDVD !
    De hele school kon genieten van een warm en educatief optreden over afval en hoe we met afval moeten omgaan op onze school.
     
    Een verslag van Maide !
    We zijn al enkele weken samen met het vijfde leerjaar bezig aan een project.<BR>We hebben een soort organistaie opgericht dat gaat over het milieu.<BR>Wij willen het milieu helpen en daarvoor moeten we beginnen op onze school.<BR>We hielden deze namiddag een soort van schoolmoment waar we dat duidelijk gemaakt hebben.<BR>Tatiana, Macy en Sara waren de presentatrices .<BR>We zijn begonnen met een toneel waarin Rana een papiertje op de grond gooide.<BR>De G.A.B. of groene afvalbewakers hadden dat gezien. Dus Rana kreeg straf.<BR>In dat toneel wilden we laten zien dat je afval niet op de grond moet gooien maar in de juiste vuilnisbak. Maar welke vuilnisbak is nu de juiste? Dat hebben Rümeysa, Hümeyra en ik na het toneel in de les uitgelegd. Daarna hebben we het lied gezongen dat Tatiana, Macy en Sara hebben geschreven. Nora en Rana hebben een quiz voorbereid met alllemaal algemene vragen over afval en het milieu. Dat vonden de leerlingen het leukst denk ik. Om af te s luiten hebben we terug het lied gezongen. Natuurlijk hebben we dit niet allemaal alleen gedaan. Ik wil ook Juf Greet, de leerlingen die de affishes ontworpen hebben, de rode bollenmensen en iedereen die aan dit moment geeft meegewerkt en geholpen heeft hartelijk bedanken.</P>

    10-02-2009 om 22:19 geschreven door zesrn  


    09-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessen en taken
    Lessen : Frans Unité 31 : voc. leren en 5 maal schrijven
    Taken : rekenvoordelen oefenen
    rekenen blz. 46 in potlood oplossen
    brief afgeven en laten invullen

    09-02-2009 om 13:19 geschreven door zesrn  


    06-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessen en taken
    Lessen : Frans Unité 29+30 : alles leren : grote herhalingstoets
    Taken : interviews afnemen tegen 13/02
    rekenvoordelen (bladen) uitknippen en veel oefenen : elke dag!!
    boekje met ouders invullen blz. 26-27.

    06-02-2009 om 10:16 geschreven door zesrn  


    05-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessen en taken
    Geen lessen en taken omdat Mikail vandaag 13 jaar geworden is !!
    Proficiat jonge man en bedankt voor de lekkernij. Het was toevallig fruitdag, dus we hebben eens gezeurd!!
    Geniet nog met volle teugen vandaag hoor !

    05-02-2009 om 11:37 geschreven door zesrn