Y 2385
Inhoud blog
  • de voorbereiding
  • het feestje
  • de eerste kennismaking
  • deel 2 : twee dagen eerder
  • het ontwaken
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    05-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.deel 1 : het ontwaken

    05 september 1985, Dorine ontwaakt, ze is wat beduusd, de ochtendzon schittert in haar ogen en tot haar eigen verbazing bemerkt ze dat ze wakker wordt in een steegje, ze hoort het geraas van auto's, bussen, vliegtuigen, mensen en zo veel meer.

     Ze denkt " potverdorie wat doe ik hier, waar ben ik, en die kleren.... die horloge wat een raar ding... die geluiden... van waar komt dat, hoe laat is het ?........"  ze kijkt op haar horloge  "hmm tiens 109.501..06.15 wat is dat eigenlijk......"

    Dorine probeert op te staan, ze is wat stijf maar verder is alles oké, “ Oei wat voor kleren zijn dit, grijs verdorie dat is niet van mij, een broek èèhh niks voor mij, wat is hier eigenlijk gaande”.

    En Dorine gaat het steegje uit. Ze ziet enkel hele grote gebouwen maar dan ook hele grote gebouwen “tiens, ik droom waarschijnlijk, dit kan niet echt zijn, vliegende auto’s, rare appartementsgebouwen zwevende doorschijnende reclamepanelen, hmm effe knijpen, tiens is mijn droom nu zo levensecht of wat.. hé en iedereen draagt hetzelfde grijze pak, oh ja hm ik ook, ah daar iemand met een krant of zoiets, ja ik ga er naar toe, oeps hij doet ze weg in die groene ja wat is dat een soort vuilnisbak of zo”

    Dorine kan nog net de krant bemachtigen voor ze ergens naar weggezogen wordt. “Maar dit, neen dit dit kan niet sterdag -109.501 of het jaar 2385, 05 sept – dat betekent dan de toekomst of nee toch ik droom zeker….. of niet ……..”

    05-10-2007, 11:38 Geschreven door neveil  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    Archief per week
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Startpagina !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    yippens
    www.bloggen.be/yippens
    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren

    Mijn favorieten
  • bloggen.be


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs