Spes Salutis

Boot en andere foto’s bekijken, klik dan op de foto

Foto
dit jaar richting frankrijk van 01-08 tot 16-08
Mijn favorieten
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Laatste commentaren
  • 26/07/2011 (verhaegen Clarysse)
        op nog een link
  • veel geluk gewenst met je plannen (vera)
        op thuis
  • link naar foto's (elizabeth)
        op foto's van onze paparazi
  • Foto Sarah (Ariane)
        op De ongecensureerde lotgevallen van de passagiers......
  • HALLO (monique)
        op De ongecensureerde lotgevallen van de passagiers......
  • zo moet dat zijn (Martine)
        op De ongecensureerde lotgevallen van de passagiers......
  • titel (philippe)
        op De ongecensureerde lotgevallen van de passagiers......
  • Groen van jaloezie!!! (tine clarysse)
        op De ongecensureerde lotgevallen van de passagiers......
  • van korte duur (Martine)
        op eindelijk nog eens
  • en foto's? (M. Dominique)
        op eindelijk nog eens
  • Boten en nog eens boten
  • gentse woonschepen
  • spitsen
  • vaartips
  • Landelijke woonboten organisatie
  • ook over woonboten
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aranil
    www.bloggen.be/aranil
    Foto
    spes salutis ---------------------------- wen
    vaart --------------------------------------- meubelen
    De spes salutis thuis en andere verhalen
    19-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pastis of Porto

    Vlaanderen Regenbuien

     

    Deze avond geen pastis buiten maar een porto binnen. We zijn weer al in Vlaanderen en het begint weer te regenen.

    Hilde, Jurgen, Arianne, Gabby en Robert zijn afgestapt en vertrokken met de trein richting Gent. Ik en mijn boot liggen in Veurne, tussen een aantal andere woonboten. Gisteren zijn we gestopt in Duinkerke en deze mogen er door gevaren. Kronkelend tot er buiten en daarna een rechte lijn naar Veurne. Waar het kanaal zich weer kronkelend door de stad begeeft. Net over de grens had je allemaal tabakswinkels een kilometer lang ong. en daarna hadden we zicht op een ellenlange rij vissers, langs het kanaal. Veel hebben er niet gewuifd of geknikt, wij verstoorden hun visgrond. Het zullen er wel een stuk of 200 geweest zijn. De meesten hadden een hengel tot in het midden van het vaar water die dan net naar boven ging als we bij hen kwamen en daarna vlug weer naar beneden. Allemaal mannen blijkbaar zijn er weinig vrouwelijke vissers.

    En die vrouwen van die mannen hebben die ook allemaal een koffietafel, dat zal wel een gekwebbel van je welste zijn dan.

    Jurgen heeft het tot de laatste dag volgehouden maar Franse vis bijt niet aan een Vlaamse hengel blijkbaar.

    Ik blijf hier nu een paar dagen liggen rustig alleen tot ik aan het einde van de week naar Brugge door vaar. Mijn drie sterren hotel bevindt zich op het water, met uitzicht op een mooie leegstaand huis, en een paar andere woonboten. Naast een drukke weg naar Ieper denk ik en een oude scheepswerf waar een boot boven ligt.

    We zijn gisteren nog trouwens een oude scheepslift gepasseerd van een 20 tal meters hoog. Spijtig genoeg heb ik er geen foto’s van. Zoals vandaag onder een brug in Duinkerke waar mijn vlagje vooraan net een paar cm. te hoog was en de rest net een paar cm over had.

    Morgen probeer ik mijn foto’s eens te rangschikken en dan op het net te zetten.

    Nu is het tijd voor die Porto, santé!!!

    19-08-2007 om 18:56 geschreven door wen  


    17-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La Lys

     

    Winderig, fris, een beetje zon.

     

    Vrijdag middag,

    Gisteren zijn Veronique, An en de poes spes afgestapt in Rijsel. Sinds maandag hadden we een poes aan boord. Veronique was met de fiets samen met Hilde om haar auto gereden s’avonds en een poesje gevonden langs de baan. Met te gedachte dat is goed gezelschap voor Philippe op zijn boot. Maar dit cadeau heb ik toch maar aan mij voor bij laten gaan, het kwam niet binnen. Buiten op het dek mocht het verblijven maar ik had geen zin om op zoek te gaan in mijn boot achter een poes. Met al die hoekjes en kantjes…

    Arianne en Gaby zijn op gestapt en dan vaarden we richting Armentiers op de Leie.

    Daar zitten we nu nog steeds op met Jurgen aan het roer voor zijn eerste vaar lessen.

    De voor bij gaande dagen heeft hij al geleerd hoe je een schip met touwen af meert. Straks is hij nog een volleerde schipper, en kan ik in mijn luie stoel gaan zitten.

    Hilde zal nog wel ergens langs de vaart wilde bloemen gaan plukken en staat er nog een vaas vol. Zij zorgt er voor dat ik een bloemen boot krijg, wat wel leuk is.

    De huishoudelijke taken zijn al gedaan en ieder zit in zijn hoekje een boekje te lezen of in de stuurhut naar het landschap te kijken.

    Deze avond zijn we in Aire sur la Lys en daar varen we weer het kanaal op naar Duinkerke. Ik denk er al aan om nog een stukje van de IJzer te doen volgende week, nog tijd zat. Hier staat hij toch stil…

     

    17-08-2007 om 11:42 geschreven door wen  


    15-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naar Rijsel

    Pech

     

    Richting Arras, deze morgen is enkel een klein beetje terug keren op onze stappen en dan de Scarpe opdraaien.

    Er is veel wind het is een kronkelend smal riviertje en dus veel bochtenwerk.

    In een van de eerste bochten liepen we vast aan de grond, en koste het Robert heel wat moeite om ons weer los te krijgen. Wat moet het dan zijn met een geladen schip dat toch gemakkelijk 1 meter dieper ligt. De eerste sluis zijn we vrij vlot gepasseerd, nog een 7 tal te gaan.

    De 2 de sluis eentje van een 3.64 meter hoog liep gezellig vol tot een 20cm onder het niveau van de boven rivier. Het wilde niet meer stijgen, de vliegende brigade van de sluiswachters kwamen er aan te pas. Hoe ze ook keken niets was er aan te doen het water liep beneden even rap weer weg als het erin liep. Er zat ergens een lek in de sluiting van de onderste sluisdeuren. Robert stelde voor om ons weer te laten zakken de onderste sluisdeuren weer te open en dicht doen en opnieuw proberen. Alles liep vlot tot weer die laatste 20cm. Er zouden dus werkmannen en duikers aan te pas komen om te sluis te herstellen en dat kon wel een paar dagen duren.

    Wij nogmaals naar beneden en achterwaarts de sluis uit, en achterwaarts terug de rivier af want draaien zat hier niet in.

    Robert had heel veel last om onze boot achterwaarts te laten varen er zat te veel wind. Tot ik er aan dacht dat ik ook nog een boeg roer had nog nooit gebruikt en roestig. We lieten het zakken en kregen het toch los ondanks al de roest onder water allicht en vanaf toen ging het vlotjes richting vorige sluis.

    We hebben net gegeten en varen nu richting Rijsel waar we morgen ochtend zouden willen toe komen.

    Boven ons hoofd drijven de donkere wolken zeker al 1à2 uren mee. Maar de regen blijft ons bespaart.

    Arriane en Gaby stappen morgen dus op in Rijsel in plaats van Arras.

    15-08-2007 om 16:33 geschreven door wen  


    14-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weerbericht

    Douai

     

    Deze morgen om 6.30 vertrokken uit Cambrai, zonder zon maar iets later iets die er dan toch doorgekomen. Nu is het stevig aan het waaien we verwachten dus nog wel een regenbui voor deze avond. Hoe het weer er voor de volgende dagen uit ziet weten we niet, maar Arianne en Gaby zullen donderdag wel het goede weer mee brengen.

    We hebben nu al 1 pc. de mijne en 2 laptops aan boord.

    Er zijn al 2 kandidaten die naar Praag willen varen, s’avonds wilde plannen maken. Dat zie ik wel zitten maar pas over twee jaar denk ik, kandidaten kunnen zich altijd hier wel aan dienen en we zien wel. Ik vermoed dat het een maand heen en een maand terug zal worden.

    Veronique is haar auto gaan halen met de fiets en Hilde is ook mee. An is gaan wandelen, Jurgen zit op zijn laptop en Robert leest het oude nieuws van de wk.krant.

    Gisteren heeft Jurgen dan toch een rivierkreeftje gevangen maar vandaag is een vis gaan lopen met zijn haak en dobber. De volgende visser zal zijn geluk niet op kunnen.

    Een vergunning om in Frankrijk te mogen varen kost al 90€, verleden jaar was het nog iets goedkoper.

    Morgen staan er 9 sluizen op het programma voor we in Arras zijn. We gaan weer de berg op.

    Tot het volgende verleden weerbericht.

     

    14-08-2007 om 18:42 geschreven door wen  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schotbalken

    Cambrai

     

    Deze morgen naar Cambrai gevaren langs de smalle en kronkelende Schelde. Een van de mooiste stukjes tot nu toe.

    De vrouwen zijn het stadje ingetrokken en Jurgen heeft een vispermie gekocht, hopelijk vangt hij nu iets met een vergunning. Zouden de vissen daar gevoelig aan zijn.

    Robert leest de krant van zaterdag, oud nieuws maar we zullen ons geen zorgen maken dat we iets missen. Leterme blijft Leterme en de koning is nog maar in het nieuws geweest dus veel anders valt er toch niet te beleven in de vakantie maanden.

    Straks maak ik spaghetti, en het weer weet niet wat het wil of we deze avond buiten kunnen eten hangt volledig af van hier boven. En onze Internet verbinding met hier boven is toch niet zo goed.

    Morgenochtend zou ik om 6.30 willen vertrekken als iedereen nog ligt te slapen. Terug de Schelde af naar Douai, de bruggen waren vandaag net hoog genoeg vijf cm. hadden we over. Met onze decapotable geraken we wel overal door.

    Foto’s zijn er nog niet ik heb een nieuw fotoprogramma en daar moet ik nog iets wijzer uit worden, dus nog enkele dagen geduld.

    Tot de volgende schotbalken.

    14-08-2007 om 18:41 geschreven door wen  


    13-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.scheepbericht acht schotbalken opgehaald

    Aan boord

     

    Alles rustig aan boord. Dominique en Anoucka zijn rond 18.30 vertrokken en An en Veronique rond 21.30 toe gekomen.

    We zijn waar we wilden zijn, deze namiddag gewoonte getrouw weer mensen tegen gekomen die Robert, de schipper, kende. Zijn dochter vaarde langs richting Gent.

    Als je lang genoeg op het water beweegt ken je op de duur alles en iedereen die zich daar op bevind.

    Deze avond lamsbout gegeten veel te veel en het overschot in de koelkast. Daar krijgen we nu langzamerhand toch een beetje plaats in om onze drank koel te houden.

    Overdag enkel koffie en frisdrank, s’avonds een koele pastis en een wit wijntje, we leven als Bourgondiërs.

    De vis van Jurgen laat zich niet verschalken, dus een koude visschotel laat nog even op zich wachten. De sterke verhalen van vissers echter niet.

    Deze morgen waren we allemaal lang slapers en waren ze recht tegen over ons al met de honden training begonnen. Trouwens als iemand nog een langharige poes zou willen mijn dochters moeten er een kwijt wegens verhuis naar een dier onvriendelijk appartement spijtig genoeg.

    Negen schotbalken op gehaald de volgende scheepsberichten zijn om….?

     

    13-08-2007 om 00:30 geschreven door wen  


    12-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een james bond film?

    Een avondje uit

     

    We zijn langs onze waterlopen uit eindelijk in Doornik beland. Traditie getrouw, is tweemaal een?, is mijn zus Dominique en haar echtgenoot Eric en kinderen David en Robbe komen eten.

    We liggen op juist dezelfde plaats als twee jaar geleden, de waakhonden aan de overkant van de straat zijn nog altijd dezelfde. Maar het eten smaakt lekker, barbecue met ijs achteraf.

    Nog twee zijn er naar een film aan het kijken op hun laptop, ik ga slapen, tot morgen vroeg.

    12-08-2007 om 00:44 geschreven door wen  


    11-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vertrokken

    Blauwe reiger

     

    Deze morgen zijn we vertrokken door de stad richting Oudenaarde, na eerst onze stuurhut open geklapt te hebben.

    Op de stropkaai zagen we een blauwe reiger statig op het oude staketsel staan.

    Het ontbijt is al voorbij en iedereen zit buiten van de zon te genieten.

    Donderdag had ik al boodschappen gedaan en de koelkast en diepvries zitten overvol.

    Vrijdag heb ik dan maar mijn bilgen in de machinekamer laten uit pompen, er zat blijkbaar al 3 ton water in.

    Deze morgen al half slapend wakker worden dacht ik aan talloze ontdekkings reizigers die op avontuur vertrokken en opzoek gingen achter, wisten ze het wel op voorhand allemaal. Nu zijn wij ook vertrokken zo goed mogelijk voorbereid en we zien wel.

    In ieder geval het is rustig, het gebrom van de Gm. Het klotsen van het water tegen de boot en een stralende zon wat wil een mens nog meer?

    11-08-2007 om 11:41 geschreven door wen  


    07-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brand, brand......
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Opkuis

     

    Eindelijk ben ik deze week begonnen aan de opkuis van mijn boot. Zaterdag vertrek ik weer voor een 14tal dagen naar verre einders over het water.

    Morgen krijg ik brandstof geleverd en ga ik daarna mijn bilgen laten leegpompen. Door een defect in mijn vet pompen, die smeren vet rond de schroefas waar die naar buiten gaat, is er water binnen gesijpeld onder de machinekamer.

    De twee slaapkamers in mijn atelier zijn weer geïnstalleerd, en al het overtollige in mijn woonruimte opgeborgen.

    Donderdag naar de colruit grote boodschappen doen ook kleine. En s’avonds nog eens gaan eten met een paar vriendinnen.

    Vrijdag de buitenkant nog eens onder handen nemen en dan zullen we wel ver vertrekkens klaar zijn.

    Op Brossella verleden maand heb ik een prachtige bloem gekocht, bloemen tegen mijnen, je vind hier over iets op http://www.apopo.org . Dit is zeker een project dat te moeite is om te steunen. Dus allen daar heen.

    In tussen was mijn buurvrouw komen aan lopen met de kreet brand, brand.

    Er was een rookontwikkeling in haar slaapkamer, van de overkant van het water was er ook al een bootje met een brandblusser op weg. Met de brandblusser was het vlug verholpen.

     

    07-08-2007 om 22:51 geschreven door wen  


    20-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's

    Foto’s

     

    Alle foto’s van de kanotocht staan op mijn fotoalbum, klik links op vakantiefoto’s.

    De trouw foto’s zijn voor een andere dag, het zijn immers Gentse Feesten en daarbij werk ik ook nog eens.

    20-07-2007 om 22:20 geschreven door wen  


    16-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rest volgt nog

    Kano tocht

     

    Er staan al enkele foto’s op mijn fotoalbum, klik op vakantie foto’s links. De rest van de foto’s volgen nog. Het zijn er in het totaal een 150 ongecensureerde foto’s.

    16-07-2007 om 23:40 geschreven door wen  


    14-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Daar gaan we voor.

    Nog eens over doen

     

    Het is al 2 uur in de morgen de laatste gasten zijn vertrokken, ik drink cola.

    Het was een geslaagde kano tocht. Straks om 5 uur 30 weer op. Nog efkens aan het na genieten, ondanks dat mijn tafel nog vol staat met afwas en aller hande.De meesten waren het eens, het stukje van de drie leien tot aan de ringvaart was het mooiste wat we al gedaan hebben op die 4 jaar.

    Een dezer zet ik de foto’s wel hier op het web.

    In tussen kijk ik steeds meer uit naar mijn vakantie als ik weer kan gaan varen met mijn boot.

    14-07-2007 om 02:18 geschreven door wen  


    11-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor de vluggers.

    Kano tocht 13/7/2007

     

    Er zijn nog een 6 tal plaatsen vrij voor de kano tocht van dit jaar. Als je nog mee wilt gaan bel mij dan. 0486 712240.

    We vertrekken vrijdag om 19 uur aan de drie leien in Drongen. Varen naar het sluizeken in Gent gaan te voet naar Portus Ganda waar we op mijn boot stappen en door varen naar de Wiedauwkaai.

    Als je bij mijn favorieten klikt op vakantie foto’s kun je daar foto’s bekijken van de kanotocht van 2004. Dit jaar gaat er een fotografe te voet mee.

    11-07-2007 om 09:05 geschreven door wen  


    08-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wiedauwkaai

    Rechtstreeks verslag

     

    Je roert in een mierenhoop en alle mieren komen ….

    Een schok golf, luide knal mijn boot ligt te trillen in zijn touwen, ik ga op het dek kijken geen vuurwerk. En ga de straat op, een enorme zwarte rookwolk stijgt op aan de overkant achter de gebouwen die aan de straat grenzen. Mijn buurt bootbewoners zijn ook naar boven gekomen.

    De eerste mieren verschijnen. Snel komen er auto’s en wordt er onhandig geparkeerd, ouders met kleine kinderen springen er uit en richten hun schreden in de richting van…

    Van over de brug komen ze aan gewandeld, nog meer auto’s en fietsers iemand gaat het verkeer gaan regelen. Langs mij wandelt een mooi jonge vrouw met twee kinderen autosleutels in de hand.

    Wat is er gebeurd ik weet het niet ben niet gaan kijken. Weer hoor ik twee doffe knallen, kijk op het uurwerk van mijn pc. Het is al 23 uur, vuurwerk hoop ik. Even later volgen nog knallen, nu ben ik er gerust in.

    Rampentoeristen haasten zich nu vlug in de richting van het vuurwerk.

     

    08-07-2007 om 23:15 geschreven door wen  


    06-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een regenloze dag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een Nieuw beeld

     

    Een kersvers gelukkig echtpaar, een ongelukkige schipper en een nieuw beeld aan boord van mijn schip.

    Met hun 23 kwamen ze van de tram naast mijn boot gewandeld, niemand wist wat er ging gebeuren. Enkel de trouwers, dus iedereen blij verrast om aan boord te mogen komen. Mijn voor terras was al spoedig gevuld met 3 kinderwagens en terwijl iedereen aan de koffiekoeken bezig waren gooiden we de trossen los. Op weg naar Portus Ganda.

    Ondanks de hevige rukwinden en de miezerige regendruppels af en toe zat iedereen buiten de glunderen van plezier.

    Op de terug weg kwamen Dominique en Willem van het Lieregaard centrum aan boord.

    Ik maakte nog een tussenstop in de sluis om water te tanken. En door de hevige wind wou mijn boot niet langs de kaai gaan liggen. Nochtans meestal luistert hij heel goed.

    Een maal achteruit eruit kwamen we niet op snelheid, alles controleren wijzertjes enz.

    We werden er niet wijzer van, volgens Robert moest er iets in de schroef gedraaid zijn.

    Inderdaad een stuk geplastificeerd zeil zat verstrengelt tussen de schroef bladen en rond de schroef as. Trekken en sleuren van op de kaai niets hielp, alleen een stevige duik in het ijskoude water zou redding brengen.

    Ik was er niet gaarne bij, in het begin konden we nog wel een beetje lachen maar na

    1uur30 was de lol er wel af. Met tintelende voeten en gevoelloze handen kregen we het stukje bij stukje uit de schroef getrokken.

    Terwijl ik mij nu aan het opwarmen ben kan ik genieten van een nieuw beeld aan boord.

    Gebakken klei en gemaakt door Dominique.

    06-07-2007 om 18:07 geschreven door wen  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een ongelukkige schipper
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    06-07-2007 om 18:04 geschreven door wen  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een beeld
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    06-07-2007 om 18:01 geschreven door wen  


    02-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.trap
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Trap naar de hemel

     

    Daar net bezoek gehad van het trouw koppel dat vrijdag op mijn boot komt koffiekoeken eten. Terwijl ik met ze van mijn ligplaats naar Portus Ganda vaar.

    Maïté heeft een fax naar god gestuurd om mooi weer te bestellen. Ondanks zijn bezorgdheid voor haar moet hij toch rekening houden met alle aanvragen. Het zal dus wisselvallig zijn met hier en daar zon en regen. Maar de zon zal dus wel plaatselijk zijn boven mijn boot.

    Dit wk. de trap op mijn boot afgewerkt die ik vandaag ben gaan plaatsen. Zo lag hij er bij.

     

    02-07-2007 om 21:05 geschreven door wen  


    26-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beeldhouwwerken

    Cursus

     

    Voor allen die zich geroepen voelen om ooit eens een hamer en een beitel vast te nemen, of met klei te spelen. Donderdagavond is er een opening van een tentoonstelling van cursisten van Dominique D’haese beeldhouwwerken, en van Marike Pons boetseerder.

    Deze gaat door op de plaats waar ze ooit gemaakt en ontstaan zijn. In het atelier in de Lieregaardstraat, in Gent.Voor nog meer inlichtingen zie http://www.lieregaard.be.

    Allen daar heen en schrijf je al tijdig in voor het volgende jaar.

    26-06-2007 om 16:14 geschreven door wen  


    24-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen nieuws onder de zon

    Kranten

     

    Zo pas een aantal krantenartikels gelezen over de persconferentie die de VZW. van de woonbootbewoners heeft gegeven.

    Ik wil op dit moment maar op één iets reageren de rest volgt nog wel een dezer dagen.

    We mogen geen bijbootjes meer naast ons schip leggen. Waar is deze vzw in godsnaam mee bezig?

    Verleden jaar ongeveer deze periode, zaten we samen met de stad gent, de zeevaart politie, en nog enkele anderen rond een tafel. Spijtig genoeg geen ronde.

    Het politie reglement voor de woonbootbewoners werd hier voorgesteld en unaniem bejubeld, enkel door deze schrijver niet. Ik vond het maar een twee snijdend mes.

    Intussen ben ik geen voorzitter meer zoals de trouwe lezers wel zullen weten.

    Een van de artikelen ging over het aanmeren van vaartuigen langzij.

    Artikel 5,h,

    Het is verboden een vaartuig in tweede lijn aan te meren langzij een ander vaartuig, uitgezonderd op de plaatsen die aangeduid zijn op het aanmeerplan.

     

    Een bijbootje is een vaartuig, zelfs een sloep is een vaartuig. En dit heeft niets te maken met het WZ.

     

    We krijgen maar een ligvergunning voor een jaar, volgens de laatste papieren die ik gekregen heb was dit nog drie jaar. En het afvalwater zou het WZ zelf niet meer controleren, maar moesten we wel tegen 2012 in orde zijn met de Vlarem normen.

    Deze laatste 2 punten moet ik nog eens nagaan, in mijn papieren duiken.

    Geloof maar alles wat de kranten schrijven of anderen je vertellen

    24-06-2007 om 00:47 geschreven door wen  




    WEN


    Foto’s werk album bekijken, klik dan op de foto. Heb je interesse voor iets mail mij.











    Foto

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    _________

    Over mezelf


    Philippe Clarysse

    Ik ben een zelfstandige meubelmaker, maar maak ook verlichting, glasramen, trappen, keukens....Steeds maatwerk. Soms schilder ik ook gevels.

    Ik ben vrijgezel maar sta wel open voor een nieuwe relatie, woon  op een woonboot waar ik ook een atelier op heb, en die nog in volle verbouwing is.

     



     


    Foto

    Foto

    Foto

    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs