Inhoud blog
  • Opnieuw online
  • Stekjes groeien binnen in huis
  • Vlierbessen thee
  • Rare weersomstandigheden vragen een beetje anders werk
  • AloĆ« Vera plant , ook een geschenk van de natuur
    Over mijzelf
    Ik ben Vera/
    Ik ben een vrouw en woon in Gingelom (Belgie) en mijn beroep is heel apart.
    Ik ben geboren op 17/03/1961 en ben nu dus 63 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Spiritueel, dieren,psychologie,schrijven,Schilderen,.
    Mijn idee over het leven: Geluk overkomt je, problemen zijn er om op te lossen.Rechts op foto,met zus.

    Doe je even snel mee met de Pol vraag?

    Rondvraag / Poll
    Heeft u al ooit vlierbessensiroop geprobeerd ?
    Ja
    Neen
    Ik wil het wel eens proeven, kan dat?
    Bekijk resultaat

    Gastenboek
  • BPTM
  • vliersiroop
  • Vlier
  • bewondering
  • proficiat

    zin in een tekstje achter te laten?

    Mijn linken
  • bloggen.be
  • Vera : 'leven met pijn'
  • Winkeltje op Kapaza
  • Vlierbessen'Google'
  • Mooie schilderkunst
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    wikkeshobbys
    www.bloggen.be/wikkesh
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Streekproduct
    Vlierbessensiroop
    04-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opnieuw online
    Wegens gezondheidsproblemen ben ik een hele tijd niet op het internet geweest, ook niet op mijn Blog.
    Wie contact probeerde via mail, zend aub een nieuw mailtje indien u nog interesse heeft of een vraag wil stellen.

    Vriendelijke groeten
    V

    04-02-2010 om 22:35 geschreven door Vera  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Andere natuurproducten
    Tags:nieuws, terug online,weg geweest, mail info terug mogelijk



    Contact - Bestellen

    E mail mij vrijblijvend




    Wat doe ik Vandaag?

    De besjes zijn er eindelijk allemaal af. De boom gesnoeid, en omdat het nog iets te warm weer is , ben ik met zomerstekken nog begonnen. Omdat we deze dan ook verder binnen houden in de winter. Zie blog verder over dit onderwerp.


    Categorieën
  • Andere natuurproducten (3)
  • Informatie Vlierbessen (7)
  • Recepten (4)
  • Vlierbessen siroop bestellen (1)

  • Startpagina !

    Archief per maand
  • 02-2010
  • 11-2009
  • 09-2009
  • 08-2009

    Blog als favoriet !

    Zoeken met Google



    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Dank u vriendelijk voor uw bezoek, tot de volgende keer!

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs