Inhoud blog
  • lang geleden
  • ...
  • een beetje beetje beter...
  • beetje beter...
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    als het leven je niet toelacht...toch ben je blij
    ookal is het leven,soms negatief,geef het nooit op!!
    06-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn leven...een hel??

    Sorry dat ik er niet meer dagelijks toe kom om te schrijven...Maar de laatste dagen zoveel tranen,zoveel pijn,zo moeilijk om te verwoorden...Momenteel gaat het weer een beetje bergaf met mij...Honderden tranen stromen elke dag over mijn wangen..Elke nacht pieker ik meer en meer..Ik ben zo moe...Ik ben het thuis allemaal beu...al de ruzies...Ons pa en zelfs mijn broertje met hun seksistisch gedoe...Ik wordt het beu...zo beu...
    Eerst had ik hele dagen school om mij op het been te houden..nu met de examens halve dagen...binnekort vakantie...een hel...een ramp...
    Ik weet het allemaal niet meer...Ik wil lachen maar het lukt me niet meer..Ik wil praten maar kan het niet meer...
    Maar ergens vanbinnen zit er nog een beetje vechtlust in mij..Iets zegt mij dat ik nu even moet doorbijten en dat er ooit een tijd komt dat alles zal verbeteren..En ergens voel ik spijt..Als ik vorig jaar op school beter mijn best had gedaan,zat ik nu in het 6de,dan kon ik bijna op kot gaan...weg van hier..ver weg...Maar nu terug in het 5de nog langer wachten...Elke dag afzien....Maar ooit zal ik er geraken..


    Does anybody even notice...
    Does anybody even care...

    06-12-2008 om 20:56 geschreven door just_me  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    02-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.every day it gets harder to survive...
    Even over mijn rapportje eerst,ik had 82% en geen buisjes...Maar het gaat toch niet zo goed meer met mij..Op school ofzo gaat het wel goed,maar thuis..Vandaag krijg ik de schuld van de dingen die mijn broertje doet,ik wordt gestraft...Waarom ik??Ben ik dan zo een slecht kind??Moet ik mijn vader geloven en ben ik een leugenaar en wil ik gewoon aandacht??Wie ben ik eigenlijk en wat ben ik??In mijn ogen ben ik een zielig iemand,een eenzaat,...Ik praat met mensen,ik lach met hen,maar toch ben ik anders...veel te anders...Iedereen vraagt wat er is,maar als ik het vertel begrijpt niemand mij..en ik weet ook wel,ze kunnen enkel luisteren en niet helpen...ze proberen...
    Ik verlang al de hele dag en eigenlijk al weken naar mijn mama...Het lijkt alsof ze zo dichtbij is,alsof ik haar adem in mijn nek voel,hoe ze mij ondersteunt,maar ze lijkt ook zo ver weg...Toen ze voor het eerst begon aan haar hele lange reis naar het hiernamaals,smeekte ik haar terug te komen...Ik huilde uren aan een stuk..'s nachts als niemand het zag....Als ik alleen was...Nu smeek ik nog steeds,elke dag...Ik denk aan haar,droom van haar...Maar hoeveel ik ook huil,hoeveel ik ook smeek,ze zal nooit komen...Ze zal er nooit nog zijn...Maar ik heb haar nodig..dicht bij mij..
    Ze was nog zo jong...ze was zo lief...ze verdiende het niet...Waarom mama,waarom jij?? Wat heb je ooit iemand misdaan??Niks...Als er iemand het verdiende om te gaan was ik het...Ik deed je pijn in je laatste dagen...Ik met mijn grote mond...Het spijt me zo hard,en ik zou niets leiver dan jou plaats innemen...Het spijt me....

    02-12-2008 om 20:09 geschreven door just_me  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 16/03-22/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Welkom op mijn blog!
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nieuwsmedia
    www.bloggen.be/nieuwsm
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    streuer
    www.bloggen.be/streuer
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    chihuahualiefhebber
    www.bloggen.be/chihuah
    Inhoud blog
  • lang geleden
  • ...
  • een beetje beetje beter...
  • beetje beter...

    Over mijzelf
    Ik ben , en gebruik soms ook wel de schuilnaam just_me.
    Ik ben een vrouw en woon in ... (belgiƫ) en mijn beroep is studente.
    Ik ben geboren op 18/07/1991 en ben nu dus 32 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: dansen,vechtsport,....




    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    streuer
    www.bloggen.be/streuer
    Een interessant adres?

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    robain
    www.bloggen.be/robain
    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs