Foto
Inhoud blog
  • Prijzen & onderscheidingen
  • Bill en Tom cazino!
  • Wat wenst Bill voor 2009?
  • Roddel; Tokio Hotel noemt hun nieuwe album “Reset”
  • NEWS; Spoet operatie voor Gustav!
  • Het heeft niks met TH te maken, maar ... wie niest denkt aan sex!
  • Word een deel van de nieuwe Tokio Hotel’s Grand Mosaic!
  • perez hilton is uit op bill
  • Headliner 2008
  • Best male international, TMF-awarts
  • th
  • de !2! fanmail-adressen van TH
  • De prijs van TH op MTV-awarts
  • Mijn eigen pics
  • !Tokio Hotel treed op bij VMA's!
  • Bill in Madame Tussaud
  • TH genomineert voor Ema
  • een cabrio voor Bill
  • het nieuwe album!
  • nep bill zit achter naaktfoto's van tiener meisjes aan!
  • Bill schrijft weer nieuwe liedjes!
  • acoustische optreden
  • tokio hotel is jarig!!!
  • 13/07 Tokio Hotel speelt thuismatch op wei van Werchter
  • Zin om te janke?
  • achternaam andreas
  • Interview Hitkrant met TH, 8 vragen voot <3 TH <3
  • Bil zonder make-up
  • och arme Bill!
  • !!!!!4 augustus ... Héél belangerijk!!!!!
  • quizlets
  • TH is bekogeld met groenten, stenen en glas!!!!
  • 1000/10
  • betekenis liedjes
  • uitslag poll: "wie wil jij als je ventje?"
  • interwieuw met Tom over de meisjes
  • Bill is volledig hersteld
  • kleed Bill aan
  • TH over hun fans/haters
  • The parents of the twins
  • Wie is de ware voor jou? Bill? Tom? Georg of Gustav?
  • the pono-party story
  • NIEUWS over Bill's operatie
  • Bill darf nicht mehr sprechen (Bill durft niet meer te spreken)
  • Tokio Hotel annuleert tournee wegens operatie zanger
  • jouw toekomst met ...
  • wie van Tokio Hotel past écht bij jou?
  • Andreas: de beste vriend van the twins
  • De betekenis van hun namen
  • !!!!Stem op Bill, Tom, Gustav en Georg!!!! ze staan achter!
  • 25 vragen voor Bill
  • interview met 'cuty' Bill
  • de ware voor Bill
  • de ware voor Tom
  • de ware voor Gustav
  • De ware voor Georg
  • Intervieuw uit de BRAVO
  • Roddels over Tom
  • Rodels over Bill
  • weetjes over de twins
  • Tokio Hotel channel
  • luister hun muziek
  • you tube links
  • De titels van alle TH-liedjes!
  • Wie is Georg?
  • Wie is Gustav
  • Wie is Tom?
  • Wie is Bill?
  • meer foto's
  • wat is TH?
  • fot's
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Rondvraag / Poll
    welke groep is de beste?
    TOKIO HOTEL, NATUURLIJK! zijt gij u verstand verloren of zo?
    paramore
    Something Corporate
    sun 41
    50 cent
    timberlake
    Bekijk resultaat

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nabor
    www.bloggen.be/nabor
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    paypal
    www.bloggen.be/paypal
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    whisperer
    www.bloggen.be/whisper
    This stuff is realy beautiful:
    http://www.youtube.com/watch?v=FNBIKLFeCOc
    http://www.youtube.com/watch?v=-xw-Ik7YgYI&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=z2YIfxBch7A (niet echt natuurlijk maar wel mooi gedaan)
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    windowsgids
    www.bloggen.be/windows
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u
    www.bloggen.be/cat4u
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    domeinen
    www.bloggen.be/domeine
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggerke
    www.bloggen.be/joggerk
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    alegria
    www.bloggen.be/alegria
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    qkoorts
    www.bloggen.be/qkoorts
    Tokio Hotel Rocks!

    02-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.interview met 'cuty' Bill
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bill is de creativeling van de band en schrijst al zijn nummers zelf!

    Herinner je je nog aan je eerste zelf geschreven nummer?

     

    Bill: Ja. Ik was negen. Het lied had ik voor onze muizen geschreven, die net overleden waren. Het heette ‘Traurig’ (droevig). Voor Tokio Hotel zou het nummer zeker niks zijn (lacht hard). Maar ‘Leb die Sekunde’(leef iedere seconde) is ook al tamelijk oud, en nu toch op ons album! En dat heeft een geweldig groot succes: 200.000 verkochte Cd’s.

     

    Hoe bevalt je je huidige leven?

     

    Bill: Het doet ontzettend veel plezier! Maar het is in ieder geval meer stress, dan men zich dat voorstelt. Veel mensen denken, alleen omdat men een Cd heeft uitgebracht, verdient men extreem veel geld en hangt rond met de 'High Society'. Als die bijvoorbeeld wisten, dat de kleedkamers bij grote evenementen ook maar superkleine cabines zijn. Maar het is in ieder geval erg leuk.

     

    Wat zou er moeten gebeuren, zodat je Tokio Hotel verlaat?

     

    Bill: Helemaal niks! De band is precies dat, wat ik altijd gewild heb. En ik ben zo dankbaar, dat het muziek maken bij mij al zo vroeg is gelukt. Ik verheug me daar iedere dag opnieuw over?

     

    Wat is voor jou het allerbelangrijkste in je leven?

     

    Bill: Mijn moeder, mijn tweelingbroer Tom, en natuurlijk de band Tokio Hotel.

     

    Zijn er eigenlijk dingen, die je moeder of je broer niet van je weten?

     

    Bill: Nee! We zeggen echt alles tegen elkaar. Met mijn mama kan ik praten waarover ik maar wil. Er bestaat echt niks, dat ze niet over me weet. Net zo als bij Tom en mij!

     

    Was de verstandhouding tot je ouders altijd al zo goed als vandaag?

     

    Bill: Ja. Ze hebben ons ook altijd ondersteund met de muziek. Ze hebben ons van het ene optreden naar het andere gereden. Ze spelen een grote rol bij mij. Ik vind het geweldig, dat ze ons zo losjes opgevoed hebben. Natuurlijk waren er ook regels. Maar onze verstandhouding is echt super.

     

    Hoe voelt dat eigenlijk, als je een liefdesbrief van een fan leest?

     

    Bill: Het is heel mooi, en ik ben blij met iedere brief. Maar soms krijg ik ook een slecht geweten.

     

    Waarom dat?

     

    Bill: Onze fans investeren zoveel tijd in hun brieven. Ze schrijven super lieve dingen. Maar dan kan je er gewoon niet op antwoorden, omdat je daarvoor tijd tekort komt.

     

    Heb je nog dromen?

     

    Bill: Natuurlijk. We willen beslist een concert in Tokio geven. Dat zou echt super gaaf zijn!

    02-03-2008 om 20:45 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    29-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de ware voor Bill
    Klik op de afbeelding om de link te volgen lengte: 10cm korter dan mij
    haarkleur: donker
    style: maakt niet uit
    voor haar het belangrijkste: Liefde
    borsten: maakt niet uit
    armen: zo zacht als baby's
    wat moet ze luisteren: alles is goed.
    waar moet ze wonen: Niet in Duitsland! ( )
    fan? : Ik weet het niet, het belangrijkste, dat ze niet op mijn geld uit is.
    waar wil je haar ontmoeten: op straat

    29-02-2008 om 18:45 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (14 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de ware voor Tom
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Lengte: niet langer dan mij.
    haarkleur: blond,bruin of rood.
    style: topjes, mini rokjes( meisjes mogen best hun benen laten zien)
    karakter: maakt niet uit, als het maar een beetje een bitch is.
    voor haar het belangrijkste: SEX (typisch )
    borsten: groot,groot !!!!!!!!!
    armen: maakt niet uit.
    waar moet ze naar luisteren: Tokio Hotel
    waar moet je wonen: maakt niet uit.
    fan? : Fan
    waar wil je haar ontmoeten: maakt niet uit.

    29-02-2008 om 18:42 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de ware voor Gustav
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Lengte: maakt niet uit.
    Haar kleur: Blond
    Style: niet gemaakt (dus geen barbie pop)
    karakter: vredevol (dus heel aardig)
    Voor haar het belangrijkste: MIJ
    Borsten: tussen in
    Armen: wat maakt een arm nou uit? xD 
    Wat zou ze moeten luisteren: Wat zij wilt 
    Waar moet ze wonen: Duitsland
    Fan? : Fan
    Waar wil je haar ontmoeten: in een winkel

    29-02-2008 om 18:38 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De ware voor Georg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    lengte: het liefst lange benen
    style: maakt niet uit
    karakter: als ik haar maar kan commanderen    (... )
    borsten: vol
    voor haar het belangrijkste: onze band
    armen: zacht
    wat zou ze moeten luisteren: tokio hotel
    waar moet ze wonen: in mijn huis
    fan?: fan
    waar wil je haar ontmoeten: in een mode winkel

    29-02-2008 om 18:34 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Intervieuw uit de BRAVO

    BRAVO: Wat is er zo bijzonder aan jullie band ? Tom: We zijn zo verschillend en toch zo hetzelfde. We zien er niet uit als een tweeling. Maar we zijn Zielsverwanten. Als ik naar Bill kijk, weet ik gelijk, wat hij denkt. Ik voel het als hij een probleem heeft, ook als hij niet bij me is. Bill: Er is niemand die zo'n goede band heeft als ons. BRAVO: Jullie komen totaal anders over, jullie kleden je anders, In hoeverre denken en voelen jullie hetzelfde? Bill: Qua karakter zijn we heel eigenzinnig. Tom: En doorzettend, Als we een idee in ons hoofd hebben doen we er alles voor om dat te bereiken. Bill: We lusten allebei geen Brocolli, en houden allebei van Pizza! Ik vind het het leukst dat we samen kunnen lachen, daarvoor hoeven we alleen maar naar elkaar te kijken! BRAVO: En welk karaktereigenschap onderscheidt jullie van elkaar? Tom: ik ben cooler. Ik denk ergens langer over na. Bill zegt altijd alles wat hij denkt. BRAVO: Doen jullie wel een iets zonder elkaar? Bill: Naar de wc gaan, in bad gaan, douchen ... (lacht) Verder eigenlijk niks! BRAVO: Missen jullie elkaar als jullie niet bij elkaar zijn? Tom: Ja echt wel. Toen we zes waren gingen we een keer op vakantie. Heel erg, met tenten en nachtvissen. Bill kreeg heimwee en is naar huis gegaan. Bill: Dat is helemaal niet waar! Het was andersom! Onze moeder moest Tom ophalen. Ik ben nog een week zonder hem gebleven. Tom: Stom zeg, In ieder geval, we waren gescheiden en hebben elkaar heel erg gemist. We waren zo blij, toen we elkaar eindelijk weer zagen! BRAVO: Is er concurentie tussen jullie? Tom: Niet meer. Misschien toen we kinderen waren. Ik kon als eerste fietsen en zwemmen. Bill: Oh Man, Daar is hij nog steeds trots op. Tom: Bill kan het allebei nog niet. Hij was vroeger ook jaloers dat ik meer meisjes had dan hem. Maar nu heeft hij dat geaccepteerd. (lacht) BRAVO: Tegenwoordig staat Bill meer in de Spotlights. Heb je daar problemen mee, Tom? Tom: Zolang ik meer meisjes heb dan hem is alles goed. (grijnst) BRAVO: Waarom ben je trots op je broer, Bill? Bill: Ik bewonder Tom omdat hij zo'n goede gitarist is, en er zo hard aan werkt. Ook ben ik trots op hem, omdat hij precies zo is, hoe je je een broer wenst. Ik kan me honderd procent aan hem overlaten. Ik vertrouw hem blind! BRAVO: Tom, Waarom ben jij trots op Bill? Tom: Bill is opener dan ik. Ik bewonder hem daarvoor, hoe hij daarmee omgaat. Bill is altijd al de voorman. Ik kan hem alles vertellen. BRAVO: Maak je je wel eens zorgen om Bill? Tom: Ja Hij moet altijd oppassen dat zijn stem niet heser word. Ik maak me zorgen, of hij de lange tour wel red. Daarom maak ik ook wel Kamille-thee voor hem. BRAVO: Zorgen jullie ook voor elkaar als jullie ouders er niet bij zijn? Tom: Ja, op tour zeg ik altijd tegen Bill: Doe die trui aan. En nooit luistert hij. Jij DrauBi (lacht) Bill: De zanger is altijd het belangrijkste in de band. De andere kunnen ook op het podium staan als ze verkouden zijn - Ik niet. Dan maakt iedereen zich zorgen om me. Maar als Tom een keer ziek is zorg ik ook voor hem. BRAVO: Tom is heel Cool - Kan hij ook emotioneel zijn, Bill? Bill: Tom heeft verschillende kanten. Hij kan ook verliefd worden, emotioneel en treurig zijn, net als ik. Hij laat het alleen niet zien. Hij houd dat dan voor zich. Tom: De twee keer dat ik in mijn leven gehuild heb, was Bill erbij. BRAVO: Zeggen jullie ook tegen elkaar, wat jullie voor elkaar betekenen? Bill: Natuurlijk zeggen we tegen elkaar dat we elkaar mogen, en omarmen elkaar. Maar eigenlijk hebben we dat niet nodig, we weten hoeveel we voor elkaar betekenen. BRAVO: Wat zullen jullie allemaal voor elkaar doen? Bill: Alles, Gewoon echt alles. We zouden voor elkaar doodgaan. BRAVO: De bonustrack op jullie nieuwe single heet: In die nacht. Daarin zing je dat jullie alleen met elkaar willen leven. Bill: Klopt, we wouden zoiezo een liedje schrijven over hoe een goede band we hebben. Dat we ook samen willen sterven. De gedachte dat een van ons doodgaat is ondragelijk voor ons. We kunnen het ons gewoon niet voorstellen zonder de ander te zijn. Tom: Dat is zo'n raar idee, dat een van ons eeder doodgaat en dat de andere dan alleen blijft. Bill: Daar wil ik niet te veel over nadenken. Maar als we doodgaan .. dan samen! BRAVO: Wat nou als een van jullie iets overkomt? Bill: Ik stel me dan het volgende voor: We staan samen aan een afgrond en iemand zegt: Een van ons moet in de diepte springen en zal niet meer terugkomen. Dan zullen we samen springen! Honderd procent zeker. BRAVO: In jullie liedje "Spring nicht" zingt Bill als iemand die niet meer wil leven. Tom, Wat zou je doen als zoiets echt bij Bill gebeurd. Bill: Als een van ons niet meer wil leven, wil de ander dat ook niet meer. Tom: Als het slecht gaat met Bill, gaat het met mij ook slecht. Maar ik zal natuurlijk alles doen om Bill te redden. Bill: Een keer lag ik in het ziekenhuis. Mijn amandelen werden geknipt. Toen ik uit de narcose kwam, zat Tom aan mijn bed. Hij had daar heel de dag en nacht gezeten. Ik wou alleen mijn broer zien. Niemand anders kan me in zulke situaties helpen. BRAVO: Willen jullie later samenwonen? Bill: Ja, we kunnen het niet anders voorstellen. In ieder geval in een rijtjeshuis naast elkaar. Of in een woning die met een deur verbonden is. BRAVO: Zijn jullie niet jaloers als de ander een vriendin heeft? Bill: Helemaal niet. We gunnen het elkaar, als we verliefd zijn. Als Tom een meisje leuk vind, accepteer ik haar, wat ik ook van haar vind. Tom: Een relatie met een meisje is ook heel anders dan onze relatie. Ik kan het me niet voorstellen dat ik een meisje zo kan vertrouwen, als Bill. Ik wil ook niet minder met Bill omgaan, als ik een vriendin heb. Dat moet ze accepteren. BRAVO: En als een meisje zegt: Je broer of ik! Bill: Als ze echt wat tegen mijn broer heeft kan ik niet verliefd op haar zijn. Ik laat het niet toe dat iemand tussen ons komt. BRAVO: Kan je van iemand anders zoveel houden, als jullie van elkaar houden? Bill: We houden natuurlijk veel van onze ouders. Maar deze verbinding tussen ons kunnen we niet met iemand anders hebben. We kennen elkaar al vanuit de baarmoeder. Zo goed kan je niemand kennen.

    Met andere woorden: Deze twee cuty's blijven voor altijd samen Gelukkig maar

    29-02-2008 om 11:32 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    27-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Roddels over Tom

    Oversext - NIET ZEKER. Je hebt het wel eens gelezen in de bravo dat Tom met 25 meisjes "Het" gedaan zou moeten hebben.. Maar de waarheid weten we niet,Want als je beroemd ben zou je gelijk betrapt worden door de paparazzi. Tenzij hij het VOOR dat je beroemd bent hebt gedaan.. En bill zei ook dat de rest van de band maagd is.
    Player - NIET WAAR. Je hebt vast wel een gehoort/Gezien dat Tom met een paar meisjes zoende,Knuffelende enzo Hij's is eigelijks geen player want hij was op dat moment Dronken! Zelf kan hij niks meer van herinneren... (maar dat hij van meisjes houd kunnen we niet ontkennen)
    Heeft Bill al onder gekotst - WAAR. Ze waren op een schoolreije en op de bus heeft Tom op Bill gekotst. Dat is tevens ook Bil's pijnlijkste herinnering.

    27-02-2008 om 14:49 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    25-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rodels over Bill

    Bill is nog maagd? - Waar Bill heeft zelf bij interviews gezegd dat hij Maagd is. En toen hij op de radio kwam in Nederland bij Giel, werd er gevraagd of hij maagd was, zijn woorden: ''Ja, wij allemaal zijn maagd''.
    Bill heeft maar 1 vriendin gehad? - Twijfelachtig. Het is twijfelachtig of hij maar 1 vriendin heeft gehad. Tom heeft in iedergeval meer vriendinnen gehad, nou de vraag of dat ook zo met Bill is...
    Bill heeft een eigen kledinglijn? - Waar Hij heeft een MINI kledinglijn. En dat alleen voor zichzelf dan. Bij BRAVO Echo awards had hij 1 kledingstuk geshowd. Zijn boxershort.
    Bill zat in de gevangenis?! - Niet Waar! Er word door Anti fans geroept dat Bill in de gevangenis zat. Heeelemaal niet waar! Hij is hartstikke aardig en waarvoor zou hij terecht komen dan..?
    Bill heeft angst voor spinnen? - Niet waar Bill heeft geen angst voor spinnen.. Hij houd er alleen niet van. Hij houd van geen enkele insect. Hij is trouwens allergisch voor insecten steken.
    Bill is echt een saaie jongen? - Twijfelachtig. Hij is niet zoals de anderen, die als ze een meisje hebben, er meteen wat mee gaan doen ofzo... Zijn idee: ''Laten we monopoly spelen'' of iets anders... (Maar zelfs als hij saai zou zijn, vinden wij hem nog steets leuk. toch? )
    Hij kijkt nooit zelf naar hun interviews op tv? - Waar. Hij kijkt er nooit naar omdat hij zijn stem als hij spreekt niet leuk vind.
    Hij heeft al een modellen opdracht gehad? - Waar voor een Duits magazine! Hij heeft er zelfs al gedaan (cute )
    Hij is laf als het om dumpen gaat? - Hangt er vanaf hoe je het bekijkt Hij maakt het altijd uit per sms hij zegt dat hij haar dan niet onder ogen durft komen.
    Bill heeft al gevochten? - Waar Op school met een jongen, die had een tand uit. Een ook al eens met Gustav, voor de lol, maar het werd best serieus, tot Bill "GENOEG" riep.

    25-02-2008 om 00:00 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    15-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weetjes over de twins
    - De pijnlijkste belevenis voor Bill : Tom heeft ooit eens in de schoolbus op zijn broek gekotste.
    - Bill wil in geen geval: op Tom lijken, zowel met zijn uiterlijk als innerlijk.
    - Bill en Tom dromen vaak over hetzelfde.
    - Bill en Tom hebben een houten doos waarin foto's zitten van hen, ongestyled, in hun badjas.
    - Tom en Bill werden in de 7de (??) klas uit elkaar gezet voor straf, omdat ze te veel problemen maakten samen. ( )
    - Tom en Bill overleggen veel.
    - Bill en Tom zijn closer met elkaar dan met hun moeder.
    - Bill is 3 centimeter groter dan Tom.
    - Toen de tweeling 6 was, ze in de film 'Verrückt nach dir' hebben gespeeld.
    - Bill is opener dan Tom.
    - Bill en Tom hebben altijd hetzelfde humeur.
    - Als Bill een liedje heeft geschreven zingt hij het voor Tom, zodat Tom het voor hem kan spelen.
    - Ze hadden op de kleuterschool altijd dezelfde juf en hielden die vaak voor de gek door hun T-shirts te verwisselen. ( lol)
    - Bill en Tom zijn fan van de Olsen twins. (soort zoekt soort )

    - Bill en Tom vallen vaak op hetzelfde meisje en laten haar dan meestal kiezen wie ze leuker vind.
    - Op de basisschool gooiden Tom en Bill papiertjes met inkt naar hun leraar.
    - Tom's eerste kus was een meisje die direct daarna Bill zoende. (pijnlijk )
    - Tom en Bill vertellen altijd hun geheimen aan elkaar.
    - De ouders van Bill en Tom zijn gescheidden toen ze 6 jaar oud waren. 

    15-02-2008 om 00:00 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
    08-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tokio Hotel channel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Voor de fans die het nog niet ontdekt hadden: Er bestaat een echte Tokio Hotel channel op Youtube! Hier kunnen jullie veel filmpjes van de band zien, vaak voor zien van engelse ondertiteling.Tokio Hotel channel 
    http://www.youtube.com/user/tokiohotelchannel

    08-02-2008 om 17:11 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (12 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.luister hun muziek
    duits :


    Thema Nr.1
                                                                      http://www.youtube.com/watch?v=MhrdUwDs1MY&feature=related
    Wenn Nichts Mehr Geht                                             http://www.youtube.com/watch?v=W4KL2L8IePs
    Ich Bin Nich’ Ich                                                          http://www.youtube.com/watch?v=JtPHxPIhJx4
    Freunde Bleiben                                                           http://www.youtube.com/watch?v=WjMHngMSqTA
    Rette Mich                                                                   http://www.youtube.com/watch?v=VOdHitBrlN4
    Leb die Sekunde                                                          http://www.youtube.com/watch?v=qMY-Cy9KFTA
    Durch den Monsun                                                      http://www.youtube.com/watch?v=vtr2c42C-_A
    Schrei                                                                            http://www.youtube.com/watch?v=mu82GpTHTWc
    Lass Uns Hier Raus                                                     http://www.youtube.com/watch?v=g4NjioyAOG0
    Wir Schliessen Uns Ein                                                http://www.youtube.com/watch?v=6jQVKxvNqhs
    Gegen Meinen Willen                                                  http://www.youtube.com/watch?v=STyy_zl0Z74
    Jung Und Nicht Mehr Jugendfrei                                http://www.youtube.com/watch?v=BrXLjg2mqBQ
    Der Letzte Tag                                                              http://www.youtube.com/watch?v=_LAE0PxdsQw
    Unendlichkeit                                                                 http://www.youtube.com/watch?v=EUzbVD7C7NM
    Beichte                                                                           http://www.youtube.com/watch?v=H6KqcNYw9ck&feature=related
    Schwarz                                                                          http://www.youtube.com/watch?v=8_TLDJ4SxHs
    Frei Im Freien Fall                                                         http://www.youtube.com/watch?v=kSZXNjd0Izk
    Wir Schliessen Uns Ein                                                  http://www.youtube.com/watch?v=6jQVKxvNqhs
    Übers Ende Der Welt                                                     http://www.youtube.com/watch?v=JVxsbKixbwY
    Totgeliebt                                                                        http://www.youtube.com/watch?v=ZLPGf-6eYrk&feature=related
    Spring Nicht                                                                   http://www.youtube.com/watch?v=zHtJvIy4daI
    Heilig                                                                              http://www.youtube.com/watch?v=izCz807j5a0
    Wo sind eure Hände                                                       http://www.youtube.com/watch?v=6jNFoJaakI8
    Stich ins Glück                                                               http://www.youtube.com/watch?v=TXB_3_i8po0
    Ich brech aus                                                                  http://www.youtube.com/watch?v=qqN7b_uCK0o&feature=related
    Reden                                                                             http://www.youtube.com/watch?v=JWPDPKXk-bs
    Nach dir kommt nichts                                                   http://www.youtube.com/watch?v=aSEqHRMRb2M
    Wir sterben niemals aus                                                http://www.youtube.com/watch?v=lPFpvDyjOrU
    Vergessene Kinder                                                        http://www.youtube.com/watch?v=AlIwjduVveY
    An deiner Seite (ich bin da)                                           http://www.youtube.com/watch?v=_YP68-xzeHA
    Hilf Mir Fliegen                                                            http://www.youtube.com/watch?v=K24OP2GVm_k
    In die Nacht                                                                   http://www.youtube.com/watch?v=cM-mK7C_7ME
    1,000 Meere                                                                  http://www.youtube.com/watch?v=0Os119zzzbI
    Geh!                                                                               http://www.youtube.com/watch?v=tyO1xir38Uo&feature=related
    Nichts wird besser                                                        http://www.youtube.com/watch?v=6yr6V6o6m6I
    Schönes Mädchen aus dem All                                    http://www.youtube.com/watch?v=C0bhsOxmqpk
    Schwerelos                                                                    http://www.youtube.com/watch?v=YHFN14rCZSU

    engels :

    Scream                                                                         http://www.youtube.com/watch?v=qSEOXqOGIFg
    Monsoon                                                                      http://www.youtube.com/watch?v=kfMnM5Y2rw8
    Live every second                                                       http://www.youtube.com/watch?v=QOl8rDca59c&feature=related
    Rescue Me                                                                  http://www.youtube.com/watch?v=RqlbClpoY98
    Final Day                                                                     http://www.youtube.com/watch?v=MYiC2Wt_qgI
    It's so hard to live                                                       http://www.youtube.com/watch?v=i0o0p_gL2T8
    I needn't you                                                               http://www.youtube.com/watch?v=3m839oO9pJc
    Nothing's like before                                                  http://www.youtube.com/watch?v=WbwrKjrNqNU

    de rest volgt nog

    08-02-2008 om 00:00 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    06-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.you tube links
    - "Tokio Hotel superboy's" : http://www.youtube.com/watch?v=lozi5JdqsAg
    - "Tokio Hotel, I Love your smile" : http://www.youtube.com/watch?v=q8n30DQS7_o
    - Laat je vrienden lekker hard schrikken met dit:  "Bill whispering"! Dus dim de verlichting en zet het geluit harder :twisted : http://www.youtube.com/watch?v=0hyE7ngbpiQ
    - "Happy Holidays from Tokio Hotel!" : http://www.youtube.com/watch?v=pPXwjctyv-8
    - "Tokio HOtel Vergessene Kinder", och arme : http://www.youtube.com/watch?v=xCYnLbVo9Cw en in het engels: http://www.youtube.com/watch?v=ovTNfwt-pR8&feature=related
    - he's so lovely, "Bill Kaulitz singing It's raining men" : http://www.youtube.com/watch?v=Q7thIB21uEE 1.57 min. of http://www.youtube.com/watch?v=m3yp1qOUf1c&feature=related 4.37 min.
    -" Memories of the dead Bill Kaulitz (not a true story)" echt mooi gemaakt! : http://www.youtube.com/watch?v=z2YIfxBch7A

    06-02-2008 om 12:01 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De titels van alle TH-liedjes!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Schrei<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Scream
    Durch den Monsun<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Monsoon
    Leb die Sekunde<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>Live every second
    Rette Mich<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Rescue Me
    Freunde Bleiben<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>Stay Friends
    Ich Bin Nich’ Ich<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>I Am Not Me
    Wenn Nichts Mehr Geht<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>When You’re at a Loss
    Lass Uns Hier Raus<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Let Us Out Of Here
    Wir Schliessen Uns Ein<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>I’m Looking Out From the Window
    Gegen Meinen Willen<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Against My Will
    Jung Und Nicht Mehr Jugendfrei<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Young And Not G-Rated Anymore
    Der Letzte Tag<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Final Day
    Unendlichkeit<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Infinity
    Beichte<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Confession
    Schwarz<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Black
    Thema Nr.1<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Topic Nr.1
    Frei Im Freien Fall<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Free in Free Fall
    Wir Schliessen Uns Ein<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>????????????????
    Übers Ende Der Welt<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Ready, Set, Go
    Totgeliebt<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Love is Dead
    Spring Nicht<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Don’t Jump
    Heilig<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Sacred
    Wo sind eure Hände<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Where are your hands?
    Stich ins Glück<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>On the Edge
    Ich brech aus<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Break Away
    Reden<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Talking
    Nach dir kommt nichts<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>There’ll Be Nothing After You
    Wir sterben niemals aus<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>We Will Never Die Out
    Vergessene Kinder<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Forgotten Children
    An deiner Seite (ich bin da)<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>By Your Side (I Am There)
    Hilf Mir Fliegen<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Help Me Fly
    In die Nacht<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Into the Night
    1,000 Meere<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>1,000 Seas
    Geh!<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Go!
    ?????????????<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>It's so hard to live
    Nichts wird besser
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>??????????????????????
    Schwerelos <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>??????????????????????
    Schönes Mädchen aus dem All <<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>?????????????????????
    ????????????<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Nothing's like before
    ????????????<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    I needn't you

    weet jij er nog of vond je een foutje? stuur  mij een mailtje dan pas ik het aan.

    05-02-2008 om 00:00 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    03-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie is Georg?



    voledige naam: Georg Moritz Hagen Listing.
    Beroep: bassist
    geboorte datum: 31 maart, 1987
    sterrenbeeld: ram
    geboorte plaats: Halle (Duitsland)
    woonplaats: Magdeburg, Duitsland en hun tijdelijke huis in Hamburg dat is waar hun studio is.
    grootte: 1,78cm (5′10″)
    gewicht:  50kg (110 lbs)
    haarkleur: bruin
    oog kleur: grijs-groen
    broers/zussen: hij iis enig kind
    favorite vak op school: psychologie
    meest gehate vak op school: Wiskunde en duits
    hobby's: muziek
    idool: Flea van the Red Hot Chili Peppers
    favorite muziek: Fall out boy, Billy Talent en Yellowcard.
    eerst gekogte album: “Definitely maybe” van Oasis
    eerste concert: Die Ärzte
    Motto:  It always changes. (het verandert altijd)
    Persoonlijkheid: Georg en Tom zijn ongeveer hetzelfde als het om meisjes scoren gaat. Hij geniet er ook van zijn lichaam te tonen bv.: op het podium zijn T-shirt uittrekken. Hij houd er ook van naakt te slapen.

    03-02-2008 om 00:00 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie is Gustav



    voledige naam: Gustav Klaus Wolfgang Schäfer
    bijnaam: juschtel
    werk: drumer
    geboorte datum: September 8, 1988.
    sterrenbeeld: maagd
    geboorte plaats: Magdeburg (Duitsland).
    woonplaats: Magdeburg, Duitsland en hun tijdelijke huis in Hamburg dat is waar hun studio is.
    grootte: 1,70cm (5′7″)
    gewicht: 68kg (150lbs)
    haarkleur: dunker blond
    oog kleur: bruin
    broers/zussen: een oudere zus
    favorite vak op school: sport en economie
    meest gehate vak op school: Wiskunde
    hobby's: fietsen en muziek
    idool: Lars Ulrich van Metallica.
    favorite muziek: Metallica.
    eerst gekogte album: “Black Album” from Metallica
    livelings film: actie
    livelings eten: zelfgemaakte lazagne
    livelings drinken: Red Bull en chocomelk
    Motto: Hauptsache alles geht schief. (wat hetzelfde betekend dan: zolang alles fout gaat)
    Persoonlijkheid: Gustav is heel rustig en verkiest om op de achtergront te blijven. Hij is ook heel kwetsbaar en kan echt heel gemakkelijk chagrijnig en lichtgeraakt worden. Hij is ook heel ongeduldig. Hij is ook de eerste die 's morgens opstaat en wagt tot de rest uit bed geraakt is terwijl hij alvast ontbijt gemaakt heeft.
    Hij: rookt niet, kan het beste dansen van de vier jongens, is antie alcohol, is een ochtent mens

    03-02-2008 om 00:00 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie is Tom?



    voledige naam: Tom Kaulitz-Trümper.
    bijnaam: sexgod
    werk: guitarist
    geboorte datum: September 1, 1989.
    sterrenbeeld: maagd
    geboorte plaats: Leipzig (Duitsland).
    woonplaats: Loitsche, Duitsland en hun tijdelijke huis in Hamburg dat is waar hun studio is.
    grootte: 1,83cm (6′1″)
    gewicht: 50kg (110 lbs)
    haarkleur: vuil blond met dreats ongeveer een meter lang
    oog kleur: donker bruin
    schoenmaat: 42
    kledingmaat: XXL (maar dat is ekspres, wel spijtig, hij heeft echt een goddelijk lijf, raauw )
    broers/zussen: een tweelingbroer, Bill wie 10 minuten achter hem geboren is.
    moeder: Simone Kaulitz
    vader: zijn ouders zijn geschijden toen hij en Tom 7 jaar waren. hun biologische vader heet: Jörg Kaulitz.
    favorite vak op school: kunst
    meest gehate vak op school: Wiskunde en fysca
    hobby's: feesten, grafiti, guitar spelen
    idool: Samy Deluxe
    favorite muziek: Hip-hop
    lievelings liedje: Drop it like it’s hot’ (by Snoop Dogg & Pharell Williams).
    eerste consert: Sammy delux
    Lievelingsstad: Tokio
    Lievelingsauto's: Hummer en BMW Cabrio 
    GSM: Sony Ericsson T630
    Beste vriend: Andreas 
    huisdieren: een zwarte labrador met de naam Scotty en een kat met de naam Casimir.
    Piercings: één, in de linker hoek van zijn onderlip
    Tatoes: geen
    motto: "Carpe diem!” (pluk de dag)
    favorite drinken: Cola, strawberry nesquik.
    favorite eten: Pizza en spaghetti. Hij is een grote fan van fast-food en hij zal nooit iets eten dat hij niet kent.
    Persoonlijkheid:Cool & funny, hij heeft altijd zijn antwoord klaar. Hij vind het leuk om te zeggen dat hij de baas is van de band en een echte harten breker is. Hij dijnst niet terug voor een one-night stand met een  groupie en hij denkt dat die romantisch kunnen zijn.
    Hij: Houd niet van chocolade, Fan van Olson Twins, Haat sport, schrijft rechts maar kan ook links schrijven, kijkt altijd mensen aan in zijn/haar ogen, Zijn stiefvader speelt in een rockband, vertelt altijd zijn geheimen aan Bill, praat veel, Tom kan wel zingen maar durft dat niet voor paar mensen, Op de basisschool gingen Tom & Bill papiertjes met inkt naar hun leraar gooien. Stol ooit de auto van zijn stiefvader en reed met zijn vrienden naar de stad, alles ging goed tot hij tegen een boom knalde. Wil graag een Hummer in de garage. wilde vroeger cowboy worden en iedere carnaval ging hij dus zo verkleed. Wil graag wat geduldiger zijn. is bang dat hij en zijn broer ooit een keer een gigantische ruzie zouden krijgen. Heeft vliegangst. Hij is niet gelovig.

    03-02-2008 om 00:00 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie is Bill?


    voledige naam: Bill Kaulitz-Trümper.
    Bijnaam: Mecki
    werk: liedjes schrijvr/ zanger
    geboorte datum: September 1, 1989.
    sterrenbeeld: maagd
    geboorte plaats: Leipzig (Duitsland).
    woonplaats: Loitsche, Duitsland en hun tijdelijke huis in Hamburg dat is waar hun studio is.
    grootte: 1,88cm (6′2″)
    gewicht: 50kg (110 lbs)
    schoenmaat: 42
    kledingmaat: S
    haarkleur: vuil blond; zwart geverft met blonde strepen op dit moment.
    oog kleur: bruin
    broers/zussen: een tweelingbroer, Tom wie 10 minuten voor hem geboren was.
    moeder: Simone Kaulitz
    vader: zijn ouders zijn geschijden toen hij en Tom 7 jaar waren. hun biologische vader heet: Jörg Kaulitz.
    favorite vak op school: geen
    meest gehate vak op school: alles. Hij hate alles wat met school temaken had.
    kan niet: koken
    hobby's: feesten, zingen, muziek
    grote voorbeeld: Nena
    favorite muziek: Greenday, Nena, Coldplay, Keane, David Bowie.
    lievelings liedje: “Try again” (door Keane)
    eerst gekogte album: Nena’s.
    eerste consert: Nena’s.
    eerste zang wedstrijd: Kinder-Star-Search: in de eerste ronde bracht hij 'it's raining man' en vloog er meteen uit.
    Geurtje: geen parfum,deo is genoeg, het liefste van Axe.
    Haarproducten: Haarspray van Kyrell en kokos wax, stijl tang.
    Huidproducten: Vooral babyproducten, zoals van Penaten
    favorite eyeliner: van maybeline
    Lievelingsserie: Freunde-das leben geht weiter 
    Lievelings "speeltje": Zijn Apple Ibook 
    Lievelings acteurs: Brad Pitt en Angelina Jolie 
    Lievelingswoord: Dreist
    Lievelings Kleur: Rood/Zwart 
    lievelings dier: een aap
    grootste wens: "vrijheid zonder grenzen en een leven vol muziek"
    Beste vriend: Andreas
    GSM: Sidekick II
    lievelings schoen: Nice air force
    lelijkste kledingsstuk: bontjas
    Allergisch voor: Muggensteken (lag daardoor een keer een week in het ziekenhuis)
    huisdieren: een zwarte labrador met de naam Scotty en een kat met de naam Casimir.
    Piercings: twee: één in zijn tong en één in zijn wenkbrouw
    Tatoes: drie: één (de band logo) in zijn nek, één ster op zijn rechter heup en één op zijn linker onderarm met de tekst 'Freiheit 89 '
    motto: Leb die Sekunde! (leef elke sekonde
    favorite drinken: Cola, Strawberry Nesquik, Peppermint tea (hij zegt dat dat goet is voor zijn stem), melk met aardbei-poeder
    favorite eten: Pizza en spaghetti. Hij is een grote fan van fast-food en hij zal nooit iets eten dat hij niet kent.
    Persoonlijkheid: hij is een heel open persoon, vriendelijk, egistisch, extreem spraaksaam, abitieus, gevoelig en romantis. Hij beschrijft zichzelf als een "insider” (Duits: "drinni") omdat hij meer tijd binnens huis doorbracht dan buitens huis. Hij is geen fan van de natuur verkennen. Hij zegt dat hij soms ijdel kan zijn. Hij is de kreatifste van de band en schrijft de meeste teksten. Bill is ook kompleet onsportief. Hij zegt ook dat hij heel lui is en zijn hele leven zou kunnen slapen als hij de kans daarvoor had.
    Hij: Gelooft in de ware liefde, Vind zichzelf té cool, Houd niet van chocolade, Zijn stiefvader speelt in een rockband, Gebruikt in één week een voledige bus haarlak, Vergeet vaak 's avonds zijn tanden te poetsen, Zijn tanden staan niet helemaal recht, Draagt nagelak omdat hij dat cool vind, draagt alleen strakke boksers, haat zeewier , rookt (maar Tom meer), houd van fampierfilms, geeft toe dat hij ijdel is, wil modeontwerper worden als het met muziek niets word, had een gemiddelde op school van 8/10, is bijgelovig maar gelooft niet in een god, zingt niet voor 8 uur omdat hij denkt dat zijn stem dan nog niet goed wakker is, als iemand hem vertelt dat een fan ziek is kan hij daar dagen aan denken, praat erg veel.

    03-02-2008 om 00:00 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.meer foto's










    They're so cute!!!!!

    01-02-2008 om 00:00 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    31-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wat is TH?

    Tokio Hotel is een alternative rockband uit Magdeburg in Duitsland. De band is in 2001 opgericht onder de naam 'Devilish' door de tweelingbroers Bill en Tom Kaulitz geboren op 1 september 1989, samen met Gustav Schäfer die op 8 september 1988 geboren is en Georg Listing geboren op 31 maart 1987, ze hebben elkaar bij een optreden ontmoet. Bill en Tom Kaulitz maken naar eigen zeggen al vanaf hun negende muziek, naar het voorbeeld van hun stiefvader. Gustav en Georg kennen elkaar van muziekles. Nadat Bill Kaulitz meegedaan had aan het programma "Kinder-Star-Search" (op you tube is er ook een lietje te bekijken van Bill in die wetstrijd http://www.youtube.com/watch?v=Q7thIB21uEE) werd de band in 2003 ontdekt door de Duitse muziekproducent Peter Hoffmann. Tokio Hotel kreeg een platencontract bij de platenmaatschappij Sony BMG, en in 2005 bij Universal Music Group.

    31-01-2008 om 00:00 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fot's






     







    31-01-2008 om 00:00 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)


    Foto


    Zoeken met Google



    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Rondvraag / Poll
    stel:TH start nog maar net en ze kunnen alle vier vree goed zingen, wie wil jij als zanger?
    Bill
    Tom
    Georg
    Gustav
    the twins
    Georg en Gustav
    alle vier
    Bekijk resultaat


    Een interessant adres?

    Archief per week
  • 23/02-01/03 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs