Foto
Inhoud blog
  • Prijzen & onderscheidingen
  • Bill en Tom cazino!
  • Wat wenst Bill voor 2009?
  • Roddel; Tokio Hotel noemt hun nieuwe album “Reset”
  • NEWS; Spoet operatie voor Gustav!
  • Het heeft niks met TH te maken, maar ... wie niest denkt aan sex!
  • Word een deel van de nieuwe Tokio Hotel’s Grand Mosaic!
  • perez hilton is uit op bill
  • Headliner 2008
  • Best male international, TMF-awarts
  • th
  • de !2! fanmail-adressen van TH
  • De prijs van TH op MTV-awarts
  • Mijn eigen pics
  • !Tokio Hotel treed op bij VMA's!
  • Bill in Madame Tussaud
  • TH genomineert voor Ema
  • een cabrio voor Bill
  • het nieuwe album!
  • nep bill zit achter naaktfoto's van tiener meisjes aan!
  • Bill schrijft weer nieuwe liedjes!
  • acoustische optreden
  • tokio hotel is jarig!!!
  • 13/07 Tokio Hotel speelt thuismatch op wei van Werchter
  • Zin om te janke?
  • achternaam andreas
  • Interview Hitkrant met TH, 8 vragen voot <3 TH <3
  • Bil zonder make-up
  • och arme Bill!
  • !!!!!4 augustus ... Héél belangerijk!!!!!
  • quizlets
  • TH is bekogeld met groenten, stenen en glas!!!!
  • 1000/10
  • betekenis liedjes
  • uitslag poll: "wie wil jij als je ventje?"
  • interwieuw met Tom over de meisjes
  • Bill is volledig hersteld
  • kleed Bill aan
  • TH over hun fans/haters
  • The parents of the twins
  • Wie is de ware voor jou? Bill? Tom? Georg of Gustav?
  • the pono-party story
  • NIEUWS over Bill's operatie
  • Bill darf nicht mehr sprechen (Bill durft niet meer te spreken)
  • Tokio Hotel annuleert tournee wegens operatie zanger
  • jouw toekomst met ...
  • wie van Tokio Hotel past écht bij jou?
  • Andreas: de beste vriend van the twins
  • De betekenis van hun namen
  • !!!!Stem op Bill, Tom, Gustav en Georg!!!! ze staan achter!
  • 25 vragen voor Bill
  • interview met 'cuty' Bill
  • de ware voor Bill
  • de ware voor Tom
  • de ware voor Gustav
  • De ware voor Georg
  • Intervieuw uit de BRAVO
  • Roddels over Tom
  • Rodels over Bill
  • weetjes over de twins
  • Tokio Hotel channel
  • luister hun muziek
  • you tube links
  • De titels van alle TH-liedjes!
  • Wie is Georg?
  • Wie is Gustav
  • Wie is Tom?
  • Wie is Bill?
  • meer foto's
  • wat is TH?
  • fot's
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Rondvraag / Poll
    welke groep is de beste?
    TOKIO HOTEL, NATUURLIJK! zijt gij u verstand verloren of zo?
    paramore
    Something Corporate
    sun 41
    50 cent
    timberlake
    Bekijk resultaat

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    philippotargent
    www.bloggen.be/philipp
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    powerdrivers
    www.bloggen.be/powerdr
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    qkoorts
    www.bloggen.be/qkoorts
    This stuff is realy beautiful:
    http://www.youtube.com/watch?v=FNBIKLFeCOc
    http://www.youtube.com/watch?v=-xw-Ik7YgYI&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=z2YIfxBch7A (niet echt natuurlijk maar wel mooi gedaan)
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aantwaarrepe
    www.bloggen.be/aantwaa
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    animaties
    www.bloggen.be/animati
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    heiligerita
    www.bloggen.be/heilige
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    geelgemeenteraad
    www.bloggen.be/geelgem
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    qkoorts
    www.bloggen.be/qkoorts
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    willibrord
    www.bloggen.be/willibr
    Tokio Hotel Rocks!

    04-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25 vragen voor Bill
    Wat doe je met al de kettingen, ringen, armbanden, en andere geschenken die de fans je geven? Je weet zeker helemaal niet meer waar je ze moet laten?
    Ja... Daar heb je gelijk in. Ik heb er echt veel van, maar dat is ook goed zo. *grijnst * Ik kan er nooit genoeg van die dingen krijgen! Ondertussen heb ik een koffer vol voor alleen mijn sieraden. Bij mij thuis liggen mijn lievelingsdingen in grote kisten.
    Je bent rijk, beroemd, en hebt succes met je band. Ben je gelukkig? Of mist er nog wat in je geluk?
    Ik ben heel gelukkig met mijn leven. Natuurlijk zijn er altijd dingen die je je wenst of die je verdrietig maken! Dat heeft men altijd en overal. Vaak kan ik niet geloven, hoeveel geluk ik heb en op zulke momenten vertrouw ik mezelf ook niet ongelukkig te zijn of me over iets zorgen te maken.
    Maar dan doe ik het toch ;-) ..hehe.. Nee, serieus... Ik heb echt een leuk leven, maar als je weten wilt of ik nog steeds dingen hebben wil ... Ja!!
    Wat denk je ervan, als je posters met “Ik wil jullie 'staarten' zien” leest?
    ...dat zal mijn grote broer leuk vinden...
    En een vraag die vele brandend interesseert: Wat doe je, als je tijdens een concert de hik krijg of je tekst vergeet?
    Dat is echt een goede vraag! De hik heb ik gelukkig nog niet gehad, maar als dat zou gebeuren, laat ik jullie gewoon voor mij zingen! Jullie kennen de tekst altijd erg goed en ik kan me op jullie verlaten (ofzo).
    Ik zelf, ben ook nog nooit een tekst vergeten. Ik weet ook niet waaraan, dat ligt, maar als ik op het podium sta, komt alles gewoon helemaal vanzelf naar me toe!
    Hoe kom je ermee weg, een engel te zijn?
    ...ach weetje... eigenlijk heel goed! Ik vlieg dan altijd zo door de stad en kijk overal wat rond! Schenk een beetje geluk en schiet wat liefdespijlen door het gebied en als ik nog tijd heb, doe ik inkopen. Dat komt dan helemaal goed, want ik kan veel tassen aan mijn vleugels hangen. Weetje, eeuwig door het gebied wandelen is niet zo mijn ding. ;-)
    Hoevaak kijk je naar de Fanclub? Kijk je überhaupt wel eens op het Forum? Wat denk je als je leest wat de fans zo allemaal laten gebeuren?
    Natuurlijk kom ik langs(op t forum)!! Ik ben helemaal gefascineerd, over hoeveel zaken men kan nadenken en discussiëren.  Goed om te weten, dat jullie ons zo precies observeren. ;-) Ik vind het tof dat jullie de hele weg met ons gaan en ons niet in de steek laten. Dat is een goed gevoel en wanneer ik eens alleen ben en niet weet, waar ik heen zal gaan, ga ik naar de Fanclub kijken en weet, dat heel veel mensen bij me zijn.
    Ik weet niet, of je je er van bewust bent...
    Maar je bent een zeer fascinerende persoonlijkheid, waaruit resulteert, dat veel verschillende mensen over je dromen, je verlangen – kleine en 'grote' meisjes, jongens van tiener leeftijd, volwassene mannen en rijpe vrouwen. Denk je daarover na en zo ja, wat is jou mening daarover? Wordt je er bang van, voel je je vereerd of kan t je niet veel schelen?
    ...ik weet niet... ik denk daar eigenlijk niet zo veel over na. Ik kan dat alles vaak gewoon niet geloven!
    Wow... zoals het daar staat, klinkt het echt indrukwekkend! Ik vind het natuurlijk leuk, ook als dat allemaal niet zo tastbaar voor me is!
    Hoe vind je jezelf van karakter, als je een van de anderen zou zijn? Waar zie jij je sterke en zwakke punten?
    ...jaja... De anderen zullen nu weer zeggen, ik ben een egoïst! Maar ikzelf zou mezelf niet zo waanzinnig egoïstisch inschatten. Ik geef het toe, wat het gitaar- en koffertrein aangaat, ben ik niet zo ijverig, maar anders past die beschrijving niet echt bij mij. Een beetje egoïsme brengt elk mens met en tot een bewuste graad is dat ook volledig gezond! Ik heb altijd erg in mezelf geloofd en wilde altijd alles bereiken, wat ik in mn hoofd had gezet! Als iets niet volgens mijn voorstelling verloopt, kan ik ook erg boos worden.
    Gelijk is dat ook mijn zwakte. Compromissen zijn absoluut niets voor mij. Ik ben een enorme perfectionist en dat is soms echt vermoeiend. Ik zou me wensen, soms een beetje losser te zijn... naja... Tot nu is dat nog niet gelukt! Vaak ben ik erg doelbewust, pathologisch (?), perfectionistisch en jaloers.
    Nestel je je echt met Tom? Zou je je ook als tweede met een meisje 'nestelen'? (ofzo)
    Hahah... Natuurlijk neem ik mijn broer wel eens in de armen, zoals broers en zussen dat doen. Eigenlijk hebben Tom en ik ons ook al een meisje verdeeld, maar niet tegelijkertijd. Eerst had Tom met haar gerotzooid en de volgende dag was ik aan de beurt. Dat was tot nu toe maar 1x zo!
    Hoe denk je over fanfictions en de vaak gethematiseerde intieme relatie met je broer?
    Iedereen kan fantasieën hebben... ook als ze vaak absurd zijn... maar daar zijn ze voor.
    Wat zou je zeggen, als een kind je zou vragen, waar baby's vandaan komen?
    ...vraag maar aan mn broer, dat is zijn lievelings onderwerp...
    Geloof je in het bovennatuurlijke (Leven na de dood, intellectuele genezing, etc.)? En hoe sta je in het algemeen tegenover het thema esoterie? Is jou al iets 'onverklaarbaars' gebeurd?
    ...ohh... Die vraag heb ik echt nog niet gekregen! Ik geloof totaal in zoiets! Ik geloof, in het leven gebeuren zoveel onverklaarbare dingen, dat kan alleen iets bovennatuurlijks zijn. Ik geloof ook heel sterk in het lot en dat alles wat er in het leven gebeurt ergens goed voor is. Niets in het leven is voor niets. ... Leven na de dood? ... Dat is er naar mijn mening ook! Ik kan me niet voorstellen, dat alles gewoon eindigt... Er moet daar toch iets zijn, helemaal gelijk wat dat is en hoe het aanvoelt! Over dit onderwerp kan ik, geloof ik, hele boeken schrijven. Meestal geloof ik heel sterkt in het bovennatuurlijke en in een leven na de dood, etc....
    Heb je al eens een privé TH-concert gegeven in je familie/vriendenkring?
    Oh God...natuurlijk! Dat hebben we echt zo vaak gedaan! We hebben zelf eens bij een meisje op haar verjaardag in de woonkamer gespeeld! Dat waren nog eens tijden.. hehe... Om precies te zijn, we heetten toen nog lang niet Tokio Hotel, maar Devilish!
    Hoe kan men jou op de kast jagen?
    Te laat komen maakt mij meestal krankzinnig!!! Meestal vind ik het niet leuk, als mensen rondklooien en met te weinig oprechtheid/niet serieus genoeg met iets omgaan! Zoals eerder gezegd, als ik iets doe, wil ik, dat het perfect wordt en als iemand het uit slordigheid kapot maakt, word ik echt zuur! Ik heb al heel heel veel verschillende mensen ontmoet en veel van hen waren erg onoprecht! Voor mij is het heel belangrijk altijd eerlijk met elkaar om te gaan! Juist nu, waar het me zwaar valt, me op andere mensen toe te laten, is eerlijkheid voor mij überhaupt het belangrijkste!
    Je hebt nu duizenden vrouwelijke fans, die zeggen 'verliefd' op je te zijn. Geloof je, dat het echte liefde is en denk je, dat het deze fans überhaupt nog om de muziek gaat?
    Ik weet niet precies, of het echte liefde is! Dat kan alleen ieder zelf beantwoorden. Maar ik geloof dat dat ook niet zo belangrijk is. Hoofdzaak, men voelt zich er goed bij. Ik weet precies, wat voor een mooi gevoel het kan zijn, verliefd te zijn. Dat gebeurt, geloof ik, niet erg vaak in het leven en mij is dat jammer genoeg ook nog niet erg vaak gebeurd.
    Maar ik weet, dat elk meisje ook onze muziek leuk vind. Dat weet ik zeker! Men hoeft niet voor een te beslissen!(ofzo)
    Wat mag je van een meisje absoluut niet (karakter en uiterlijk)?
    Ik haat onbetrouwbaarheid en onoprechtheid... anders moet ze natuurlijk mooie handen hebben...  *grijnst *...
    Waarom heb je Tom bij “In die Nacht” op het Hannover concert vaak geslagen/gestompt?
    ...omdat de idioot mij niet aankijkt... Ik kijk altijd naar hem en hij kijkt alleen naar wat anderen bezighoud. ;-)
    Dan heeft hij soms gewoon een stomp nodig!!!
    Val je eerder op natuurlijke meisjes of eerder op sterk geschminkte(veel make-up op)?
    .... dat kun je zo niet veralgemenen! Dat is bij elk meisje anders. Ik geloof, elk meisje kan blij zijn, als ze niet zo veel make-up nodig heeft om er goed uit te zien. ;-)
    Hoe wil je je vriendin bewijzen, dat je over alles van haar houdt? Zou het tot een situatie kunnen komen, dat je haar bedriegt, ondanks dat je van haar houdt?
    Ik zou nooit mijn vaste vriendin bedriegen! Dat is het ergste, wat je kunt doen!
    Ben je van plan in de aankomende tijd je haar-stijl nog te veranderen? Zo ja, heb je al een voorstelling?
    Zin heb ik al, maar dat zal ik jullie in geen geval van te voren verraden (DAT MEENTIE NIET! :'( I love his hair!)... want dan is het een verrassing en vaak gebeurt zoiets bij mij eerder spontaan!
    Je lievelingsparum/deo?
    ... Parfum gebruik ik zo goed als niet en deo neem ik ook altijd wat anders. Daar leg ik me eigenlijk niet op vast.
    Kun je ons vrouwen uitleggen, waarom jullie kerels altijd een EKG maken/doen (Eier-Kontrol-Griff = eieren-controle-handvat oid)?
    Wat voor een ding?...hahah... ik maak/doe zoiets niet... (niet voor jullie ;-) ...)
    Ben je werkelijk zo braaf, wat betreft het thema sex... of steekt er in jou nog een 'klein' rebel?
    ...ik zal maar zeggen, dat komt helemaal op het meisje aan!
    Wat moet iemand je geven, voor je je laat fotograferen in alleen je boxer?
    ...hehe... komt al... in zwembroek hebben jullie me al gezien. Ich glaube das reicht fürs Erste!!! (iets van: ik geloof dat gebeurt voor de eerste!!! ofzo)

    04-03-2008 om 21:18 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)


    Foto


    Zoeken met Google



    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Rondvraag / Poll
    stel:TH start nog maar net en ze kunnen alle vier vree goed zingen, wie wil jij als zanger?
    Bill
    Tom
    Georg
    Gustav
    the twins
    Georg en Gustav
    alle vier
    Bekijk resultaat


    Een interessant adres?

    Archief per week
  • 23/02-01/03 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs