Foto
Inhoud blog
  • Prijzen & onderscheidingen
  • Bill en Tom cazino!
  • Wat wenst Bill voor 2009?
  • Roddel; Tokio Hotel noemt hun nieuwe album “Reset”
  • NEWS; Spoet operatie voor Gustav!
  • Het heeft niks met TH te maken, maar ... wie niest denkt aan sex!
  • Word een deel van de nieuwe Tokio Hotel’s Grand Mosaic!
  • perez hilton is uit op bill
  • Headliner 2008
  • Best male international, TMF-awarts
  • th
  • de !2! fanmail-adressen van TH
  • De prijs van TH op MTV-awarts
  • Mijn eigen pics
  • !Tokio Hotel treed op bij VMA's!
  • Bill in Madame Tussaud
  • TH genomineert voor Ema
  • een cabrio voor Bill
  • het nieuwe album!
  • nep bill zit achter naaktfoto's van tiener meisjes aan!
  • Bill schrijft weer nieuwe liedjes!
  • acoustische optreden
  • tokio hotel is jarig!!!
  • 13/07 Tokio Hotel speelt thuismatch op wei van Werchter
  • Zin om te janke?
  • achternaam andreas
  • Interview Hitkrant met TH, 8 vragen voot <3 TH <3
  • Bil zonder make-up
  • och arme Bill!
  • !!!!!4 augustus ... Héél belangerijk!!!!!
  • quizlets
  • TH is bekogeld met groenten, stenen en glas!!!!
  • 1000/10
  • betekenis liedjes
  • uitslag poll: "wie wil jij als je ventje?"
  • interwieuw met Tom over de meisjes
  • Bill is volledig hersteld
  • kleed Bill aan
  • TH over hun fans/haters
  • The parents of the twins
  • Wie is de ware voor jou? Bill? Tom? Georg of Gustav?
  • the pono-party story
  • NIEUWS over Bill's operatie
  • Bill darf nicht mehr sprechen (Bill durft niet meer te spreken)
  • Tokio Hotel annuleert tournee wegens operatie zanger
  • jouw toekomst met ...
  • wie van Tokio Hotel past écht bij jou?
  • Andreas: de beste vriend van the twins
  • De betekenis van hun namen
  • !!!!Stem op Bill, Tom, Gustav en Georg!!!! ze staan achter!
  • 25 vragen voor Bill
  • interview met 'cuty' Bill
  • de ware voor Bill
  • de ware voor Tom
  • de ware voor Gustav
  • De ware voor Georg
  • Intervieuw uit de BRAVO
  • Roddels over Tom
  • Rodels over Bill
  • weetjes over de twins
  • Tokio Hotel channel
  • luister hun muziek
  • you tube links
  • De titels van alle TH-liedjes!
  • Wie is Georg?
  • Wie is Gustav
  • Wie is Tom?
  • Wie is Bill?
  • meer foto's
  • wat is TH?
  • fot's
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Rondvraag / Poll
    welke groep is de beste?
    TOKIO HOTEL, NATUURLIJK! zijt gij u verstand verloren of zo?
    paramore
    Something Corporate
    sun 41
    50 cent
    timberlake
    Bekijk resultaat

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    buffalooooo
    www.bloggen.be/buffalo
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    patrickzelzate
    www.bloggen.be/patrick
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    biebeb
    www.bloggen.be/biebeb
    This stuff is realy beautiful:
    http://www.youtube.com/watch?v=FNBIKLFeCOc
    http://www.youtube.com/watch?v=-xw-Ik7YgYI&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=z2YIfxBch7A (niet echt natuurlijk maar wel mooi gedaan)
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    alternatievegeneeskunde
    www.bloggen.be/alterna
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    job1960
    www.bloggen.be/job1960
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nabor
    www.bloggen.be/nabor
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    achturencultuur
    www.bloggen.be/achture
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    belgiumkayakvisser
    www.bloggen.be/belgium
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fcbriel
    www.bloggen.be/fcbriel
    Tokio Hotel Rocks!

    12-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De prijs van TH op MTV-awarts
    Klik op de afbeelding om de link te volgen natuurlijk vonden wij tokio hotel dé beste van de avond... en dat zagen de amerikanen ook. met de prijs, de award voor 'Best New Artist', stonden ze daar te glunderen op het podium.

    interviue op de rode loper
    de uitrijking van de awart (nummer 20) (en op nummer 11 zien jullie hen guitare hero spelen met miley cyrus)

    12-09-2008 om 18:41 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn eigen pics
    Ik heb mijn eigen foto's 'gemaakt' zal ik maar zeggen. 'k heb ze geknipt, geplakt, ... noem maar op.
    Maar ik wil graag jullie mening weten. Zijn ze goed of moet ik nog veel leren?










    05-09-2008 om 21:28 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    03-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.!Tokio Hotel treed op bij VMA's!
    Tokio Hotel treed op bij VMA's

    Natuurlijk weten we allemaal al dat onze geliefde jongens in maarliefst drie categorieën zijn genomineerd voor de MTV Video Music Awards. Daar komt nu nog eens bij dat er ook wordt opgetreden. Samen met onder andere Rihanna, the Jonas Brothers, Katy Perry en Pink zal ook Tokio Hotel hun muziek ten gehore brengen. Dus reserveer de tv maar alvast voor zondag. ;)
    schrei.nl
    de aankondeging: klik hier

    03-09-2008 om 16:50 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bill in Madame Tussaud
    Bill in Madame Tussaud

    Afbeelding
    Wanneer ben je echt beroemd?
    Als je een Tmf award hebt gewonnen?
    Als je voor uitverkochte concertzalen staat?
    Of als je een wassenbeeld hebt bij Madame Tussaud?
    Bill Kaulitz heeft het binnenkort allemaal.
    De frontman van onze favoriete band Tokio Hotel, krijgt namelijk zijn eigen beeld in het wassenbeeldenmuseum 'Madame Tussaud' in London.
    Hiernaast zie je een aantal foto's van het hele proces.

    Wanneer het beeld er staat en of er ook een beeld komt van Tom, Georg en Gustav is nog niet duidelijk.

    Afbeelding Afbeelding
    schrei.nl

    02-09-2008 om 18:01 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TH genomineert voor Ema
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tokio Hotel is genomineert voor EMA

    Op 6 november 2008 is hij er weer! EMA (European Music Awards) 2008 word dit jaar gehouden in Liverpool (United Kingdom). En ook dit jaar zijn de jongens genomineerd! Dus iedereen STEMMEN!!!!! Ze zijn genomineerd voor de categorieën: Headliner en Best Act Ever.

    Ook kan je ze voor de andere categorieën nomineren. Onderaan de site zie je een blokje met: Nomineer Staat je favoriete artiest er niet bij? Stem hier voor niet-kandidaten. Nomineer ook Tokio Hotel voor de overgebleven categorieën zodat ze misschien voor meer awards genomineerd worden! Ik duim alvast voor hen!!! (en stem natuurlijk )

    Stem hier

    02-09-2008 om 17:59 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    26-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een cabrio voor Bill
    Een Cabrio voor Bill

    Bill heeft eindelijk zijn rijbewijs gehaald, teminste daar gaan wij vanuit als we hem signaleren in een Carbio. De €90.000 dure auto is aangeschaft door onze Bill. Nu hoeft Tom hem niet meer overal heen te brengen zoals de 18 jarige al eiste toen Tom wel voor zijn rijbewijs was geslaagd! Hier een foto van Bill in een Cabrio. De Cabrio is een auto uit de BMW Cabrio Serie 6. Zeg nou zelf, meneer heeft wel smaak qua auto's!

    Afbeelding
    schrei.nl

    26-08-2008 om 19:01 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het nieuwe album!
    Het nieuwe album!
    Afbeelding

    Alsof de jongens het nog niet druk genoeg hebben, vakantie hebben ze voorlopig nog niet! Na de Amerikaanse tour die op dit moment bezig is, duiken ze namelijk gelijk de studio weer in om aan het derde album te werken. Materiaal is er al genoeg, aangezien de band (en dan vooral Bill, zoals je eerder al op Schrei kon lezen) al maanden druk bezig zijn met nieuwe muziek schrijven.

    En de motivatie ontbreekt niet: volgens TH wordt het album nog geweldiger dan de twee voorgangers.

    Wanneer het album precies uitkomt is -net als de titel- nog niet helemaal duidelijk, maar zoals het er nu uitziet is hij eind dit jaar klaar, en zal niet al te lang daarna dus in de winkels komen te liggen (volgens David Jost zo rond maart 2009, maar andere geruchten zeggen eerder, nog even afwachten dus).
    schrei.nl

    26-08-2008 om 19:00 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    25-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nep bill zit achter naaktfoto's van tiener meisjes aan!

    Nepzanger Tokio Hotel zit achter naaktfoto's aan

    De politie heeft in Frankrijk een 18-jarige man opgepakt omdat hij zich op internet voordeed als lid van de Duitse poprockband Tokio Hotel. Op die manier probeerde hij meisjes te verleiden om naaktfoto's naar hem op te sturen.

    De man uit het Zuid-Franse Perpignan introduceerde zichzelf in chatrooms als Bill Kaulitz, de zanger van Tokio Hotel die bij tienermeisjes heel populair is. Via chatssessies knoopte hij contacten aan met 11 tot 17-jarigen. Een aantal daarvan stuurden naakfoto's van zichzelf, die de nep-ster op internet plaatste.
    nieuwsblad

    Dat zegt alweer dat we voorzichtig moeten zijn op chat rooms ... niet te geloven dat dat echt uit mijn vingers kwam!!!
    Nu ja tussen haakjes die achternaam van Andreas vinden is een ramp ... maar ik heb het gevoel dat ek hem bijna heb... nog efjes gedult

    25-08-2008 om 15:04 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (12 Stemmen)
    17-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bill schrijft weer nieuwe liedjes!
    Bill schrijft weer nieuwe liedjes!

    Afbeelding

    Bill schrijft weer driftig aan nieuwe nummers!

    In 2007 kwam het laatste album van de band uit, "Zimmer 483". Sindsdien is het nogal still geweest omtrent nieuwe nummers. Nieuws over de 4 Magdeburgers was er daarintegen wel! Vooral over het succes in het buitenland en niet te vergeten de stemproblemen en operatie van Bill. Daarmee is het nu afgelopen, Tokio Hotel heeft een nieuw album in de planning staan!

    Na de stemband operatie mocht frontman Bill 4 weken lang niet praten. Een zware tijd voor de zanger! Toch is er ook iets goeds uit gekomen! Sindsdien schrijft Bill dagelijks aan nieuw materiaal voor het derde "Tokio Hotel" - Album.

    "Bill komt momenteel voortdurend bij me langs met nieuwe ideeën voor nummers." Zegt band-manager en producent David Jost tegen Bild.de. Elk goed idee wordt opgeschreven op bierviltjes of even in de laptop, zo heeft Bill al veel leuke ideeën verzameld. "Mocht hij zich ergens bevinden waar hij niks bij de hand heeft om te schrijven, dan typt hij de tekst eerst even kort in zijn telefoon.

    De tijd voor en na de operatie en alle ervaringen die Bill heeft opgedaan in het buitenland hebben hem veel inspiratie opgeleverd. 'Ik denk dat Bill is gaan schrijven omdat hij heimwee heeft naar huis. Hij wenst, waar wij dan ook zijn, dat hij weer naar huis mag. Maar tegelijkertijd wil hij gewoon weer verder naar het volgende land.' zegt Jost over Bill's ideeën.



    Wanneer het derde album gepubliceerd wordt is nog niet duidelijk. De platenmaatschappij wil er niet te veel druk achter zetten. 'We willen er de tijd voor nemen en niet een afgeraffeld CD'tje uitbrengen alleen maar om een deadline te halen.' Aldus Jost.

    Wat wél zeker is: Bill blijft zijn moedertaal trouw en zingt weer in het Duits!

    Omdat Tokio Hotel in het buitenland ook erg in trek is, was een Engelstalig album natuurlijk niet geheel ondenkbaar. David Jost hierover: "De fans willen zo dicht mogelijk bij de identiteit van Bill blijven. Daarom willen ze graag hun best doen de teksten in het Duits verstaan."
    shrei.nl

    17-08-2008 om 16:58 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. acoustische optreden
    de trailer van de tokio hotel's acoustische optreden voor cherry three hier

    17-08-2008 om 16:55 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tokio hotel is jarig!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Alweer reden voor een feestje:
    Het is alweer 3 jaar geleden dat Tokio Hotel hun allereerste single uitbracht.
    Op 15 augustus 2005 kwam Durch den monsun uit in Duitsland, sindsdien hebben de jongens niet meer stilgezeten. Durch den monsun werd een monsterhit in Duitsland en zoals waarschijnlijk wel bekend is volgden daar nog een aantal achteraan.

    Die 3 jaar zijn natuurlijk relatief kort als je bekijkt hoeveel Tokio Hotel al heeft bereikt. Sommige sterren doen er veel langer over en nog veel meer komen niet eens zover.
    Al met al genoeg reden om erg trots te zijn op 'ons' bandje!
    shrei.nl

    17-08-2008 om 16:52 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    27-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13/07 Tokio Hotel speelt thuismatch op wei van Werchter

    13/07 Tokio Hotel speelt thuismatch op wei van Werchter

    Het eendagsfestival Werchter Boutique heeft 30.000 toeschouwers naar de Brabantse wei gelokt. De meeste decibels vielen uiteraard te meten bij het optreden van de Duitse band Tokio Hotel. Duizenden tienermeisjes gilden hun schem schor bij het zien van zanger Bill Kaulitz en zijn muzikanten.

    Werchter Boutique profileert zich als een gezinsfestival en daarom stonden er in de namiddag vooral bands geprogrammeerd die in trek zijn bij jongeren. Tokio Hotel scheert in die doelgroep hoge toppen en het duurde dan ook niet lang voor het Rode Kruis de eerste in zweem gevallen meisjes moest bijstaan. Na Tokio Hotel maakten Hucknall, Crowded House, James Blunt en Santana het mooie weer.

    Werchter Boutique eindigt na middernacht met een optreden van de Nederlandse band 'Doe Maar'.
    gazet van antwerpen

    27-07-2008 om 14:42 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zin om te janke?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Echt zóóó zielig. Ik zat echt kij lang te janken, man. Lees dees eens: http://www.quizlet.nl/quiz/50084/sppr-zielig-tokio-hotel-verhaal/results.php?winner=142928   Zóó zielig

    08-07-2008 om 20:59 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    06-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.achternaam andreas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een aantal mensen hebben mij gevraagt naar de achternaam van Andi ... Wel ik zal mijn uiterste best doen die te vinden. X-jes voor al mijn bezoekers

    06-07-2008 om 19:32 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    05-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Interview Hitkrant met TH, 8 vragen voot <3 TH <3
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Interview Hitkrant met TH 8 keer Tokio Hotel :

     

    Bill,Hoe oud zou je willen worden?

     

    Bill: Ik vind 85 een mooie leeftijd. Geen idee hoe ik er dan uitzie en of ik dan nog net zo'n kapsel heb als nu. Maar dat maakt op zo’n leeftijd toch niet meer uit. Ik hoop wel dat ik dan nog gezond ben en nog steeds muziek maak. Of ik dan inmiddels rijk ben en op een tropisch eiland woon? Nee ik denk dat ik dan mijn dagen slijt in een bejaardentehuis in Duitsland.

     

    Georg,hoeveel instrumenten heb jij Thuis?

     

    Georg: ik geloof dat ik wel 15 instrumenten heb die van mezelf zijn. Toen ik 11 was, begon ik met spelen op mijn eerste basgitaar. Ik heb niet veel lessen gehad. in de loop der jaren heb ik mezelf veel aangeleerd. In de muziek zijn er altijd wel weer nieuwe dingen te ontdekken. ik leer het meest in de praktijk, als ik met de jongens speel.

     

    Tom,hoeveel minuten kun jij niets doen.

     

    Tom:als ik slaap doe ik toch niets? moet ik dat erbij rekenen? want ik verveel me namelijk nooit zo snel…

     

    Georg: ik ken Tom al 5 jaar en als hij 2 uur lang echt niets doet is het veel.

     

    Tom: klopt, want dan kijk ik tv. het antwoord is dus 2 uur.

     

    Bill: Kom op , jij kijkt echt veel vaker televisie. ik denk dat jij zeker 4 uur per dag voor de buis doorbrengt. Dat geldt trouwens voor ons allemaal.

     

    Gustav,hoe vaak heb jij in je leven een klap verkocht aan iemand?

     

    Gustav: ik schat zo in: een keertje of 5. vooral aan Bill. als hij weer te druk is of me zit te klieren.

     

    Bill: je hebt mij nog nooit geslagen!

     

    Gustav: Nog niet, maar in gedachten heb ik je al een keer of 5 een knal voor je kop verkocht. op school had ik weinig ruzie, laat staan dat ik bij vechtpartijen betrokken raakte. ik was toen al een brave jongen. En op school kregen we niet eens de kans om een potje te matten, want de leraren hielden ons streng in de gaten.

     

    Bill,hoe lang sta jij 's ochtends voor de spiegel?

     

    Bill: niet veel langer dan de rest. In 40 minuten ben ik gedoucht, aangekleed en heb ik mijn haar gedaan. En wie denkt dat ik het meeste werk aan mijn kapsel heb, heeft het mis. Daar doe ik maar 10 minuten over. Het valt me op dat steeds meer jongens er zo uitzien als ik. Laatst hadden we een optreden en zag ik opvallend veel jongens met make-up, nagellak en extreme kapsels in alle kleuren. Dat vond ik superleuk om te zien. Deze look past bij wie ik ben, ik voel me er het prettigst bij. Ik doe niet aan verkleedpartijtjes.

     

    Georg,hoeveel karakterverschillen kun jij tussen de Bro's Bill en Tom opnoemen?

     

    Georg: ik begin bij het contact dat ze hebben met meisjes. Bill snapt meer van meisjes en zit vaker op één lijn met ze hij is echt een gevoelsmaatje voor meiden,terwijl Tom niet altijd even makkelijk met alle meiden kan opschieten. Verder is Tom ook erg geordend. Als zijn bestek niet recht ligt. irriteert hem dat mateloos. Bill heeft dat niet. Dat zijn eigenlijk de 2 grootste verschillen die mij te binnen schieten.

     

    Tom,hoe lang zijn jullie al echt bevriend met elkaar?

     

    Tom: inmiddels zo'n 7 jaar. en elke dag merk ik weer hoe goed ik met ze kan opschieten. Natuurlijk zijn er weleens spanningen of irritaties, maar ik denk dat ik niemand anders zo vertrouw als Bill,Georg en Gustav. We zitten elke dag op elkaars lip en volgens mij kan dat alleen maar met echte vrienden. we hebben met z'n allen iets opgebouwd wat ook niet snel stuk kan gaan. tenminste zo voelt het voor mij.

     

    Georg: En als iemand ergens mee zit of als er problemen zijn dan heeft diegene altijd drie mensen bij wie hij terechtkan.

     

    een vraag voor jullie allemaal: hoe vaak per dag maken jullie ouders zicht zorgen?

     

    Georg: 1000 maal per dag? of is dat te weinig? Ouders maken zich volgens mij altijd zorgen.

     

    Bill: maar ze proberen ons ook altijd waar mogelijk te steunen en met ons mee te denken. En zonder zich er te veel mee te bemoeien.

     

    Tom: ze zijn hartstikke trots op ons. Zeker nadat ze ons jarenlang hebben zien ploeteren om succesvol te worden. wat mij betreft mogen ze ook met ons mee als we op tournee zijn. Koffers dragen of ons van het hotel naar de optredens brengen.

    05-07-2008 om 18:48 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (12 Stemmen)
    01-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bil zonder make-up
    Zie filpje en:


    zóóóóóóóóó cute!!!



    Ik zou hem zo willen opeten!



    over ete gesproke x-p

    01-07-2008 om 20:06 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.och arme Bill!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen in dees filmpje zie je hoe Bill geraakt word door een gele condoom ... recht op zijn voorhoofd!
    -> moet op zijn gezicht letten ... zo zielig!

    01-07-2008 om 15:34 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    30-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.!!!!!4 augustus ... Héél belangerijk!!!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zet deze 3 tekstjes op je profiel als ze je geraakt hebben, doe je dat niet, dan heb je geen hart!!


    Lieve Tokio Hotel fans!¡..,

    Er worden heel veel TH-FANS in-elkaar geslagen (soms wel tot moord pogingen!¡..,)
    Daarom vind ik dat wij ieder jaar een moment stilte moeten houden voor de FANS die dood zijn en die lastig gevallen worden..,
    Op: 4-8 (4 augustus) om 3uur..,1 minuut stilte.., voor alle TH-fans die dood zijn & lastig gevallen worden omdat ze FAN zijn..,
    Stuur deze mail naar zoveel mogelijk andere TH-FANS..,

    Heel erg bedankt!¡..,

    Vergeet het nooit meer!¡..,

    ---------------------------------------

    Dear Tokio Hotel fans!¡..,

    A lot of TH-FANS are beating up and very badly (or even killed!¡..,)
    So, I think we could have once year one moment of silence for the victims..,
    These a perfect moment for such one silence should be the (4-8) fourth of august at 3 at the o’clock.., 1minut silence..,
    Please sent this mail to a lot of other TH-FANS..,

    Very much thanks!¡..,

    Don’t ever forget!¡..,

    ------------------------------

    Ließe Tokio hotel fans!¡..,

    dort werden voll viel TH-FANS oben schlagen (manchmal selbst massakrieren!¡..,)
    darum mein ich das wir jerder jahr ein moment stille mussen halten..,
    an 4-8 (4 augustus) an 3uhr.., 1 minute still..,
    send dieser mail nach soviel moglich andere TH-FANS!¡..,

    vielen dank!¡..,

    vergess dieser nimmer mehr!¡..,
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    30-06-2008 om 20:50 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    24-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.quizlets
    ik ben mijn eigen serie gestart. Een verhaal over th of course.
    de titel: Love me, say that you love me... need me, say that you need me... kiss me but don't say a thing. [TH]
    de uitleg van de serie:

    He's not supposed to love her,

    He's not supposed to care,

    He's not supposed to live his life

    wishing she was there

    He's not supposed to wonder

    wher she is

    or what she does

    he's sorry he can't help

    he's in love with her...



    sinds Tom één van zijn one night-stents zwanger maakte is Bill's leven voor goed verandert. Zal hij ooit zijn geheim aan iemand vertellen?
    link klik hier

    24-06-2008 om 12:32 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    30-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TH is bekogeld met groenten, stenen en glas!!!!

    Jullie zullen denken: Wat?!?!? TH is wel degelijk bekogeld met groenten, stenen en glas! En dit allemaal door de anti TH-fans! TH is erg geschokt door dit voorval! Bill en de rest ven TH begrijpen niet hoe er zoveel haat kan zijn. Maar wees gerust ; ze hebben geen verwondingen of kwetsuren! Het is gebeurt in Zurich in Zwitserland, tijdens een concert dan nog! Wij zouden hun juist bekogelen met rozenblaadjes en papieren hartjes!!!! TH we love you soooooooooo much!!!!! Hoe een mens zo iets achterlijks kan doen....het is onbegrijpelijk!

    30-05-2008 om 19:52 geschreven door Floerky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (11 Stemmen)


    Foto


    Zoeken met Google



    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Rondvraag / Poll
    stel:TH start nog maar net en ze kunnen alle vier vree goed zingen, wie wil jij als zanger?
    Bill
    Tom
    Georg
    Gustav
    the twins
    Georg en Gustav
    alle vier
    Bekijk resultaat


    Een interessant adres?

    Archief per week
  • 23/02-01/03 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs