TAFELSFEER
is geen koele webshop, maar gaat voluit voor een kwalitatieve en persoonlijke
dienstverlening, is een vaak gehoord compliment.
Hoe we dat trachten te doen, licht ik hierbij graag even toe:
PERSONALISATIE van uw aankoop of geschenk door
het aanbrengen van persoonlijke opschriften op een aantal van onze produkten is
mogelijk. Vooral bij de serviescollecties uit
porselein of keramiek is het perfect mogelijk om te personaliseren door het
aanbrengen van een naam of andere tekst (zie foto1 verder)
Gratis GEPERSONALISEERDE WENS OF CITAAT op uw
pakket (zie foto2)
Bij een geschenk stuurt u meestal wel een
wenskaart mee naar de gelukkige ontvanger. Maar een hartverwarmende wens,
spreuk of treffende uitspraak op uw geschenkpakket is nog veel persoonlijker.
Zeker als dit dan thuis, totaal onverwacht, door de post of koerier wordt
afgeleverd.
Bezorg ons het gewenste opschrift of vraag ons
naar een passend citaat voor om het even welke gelegenheid (verjaardag,
jubileum, huwelijk enz...) . Een
wenskaart hoeft u zich dus niet meer aan te schaffen. Succes gegarandeerd!
foto1
CADEAUBONS met ruimte voor uw persoonlijke
tekst naar de ontvanger toe. Een wenskaart is hier eveneens overbodig.
Heeft u speciale wensen qua gelegenheidsverpakking,
bezorging, afhaling, betaling enz...? Contacteer me en Ik bespreek het graag
met u.
U zoekt een cadeau op maat? Heeft u hulp nodig
bij het samenstellen van een passend cadeau?
Contacteer me op 0498 40 13 33 en ik denk graag met u mee of stel uw
vraag via info@tafelsfeer.be op een
moment dat het ù past. Voor veel mensen blijkt e-mailen immers laagdrempeliger te zijn dan telefoneren.
Een persoonlijke behandeling van uw vraag en
wensen, waarbij u persoonlijk wordt aangeschreven en ik op ieders persoonlijke wensen een
antwoord of oplossing tracht te vinden. Zo wordt iedere klant door mij
persoonlijk op de hoogte gehouden van de verzending en de levering van het
pakket.
Bij de iets meer delicate bestellingen (bvb
zeer breekbare materialen of grote hoeveelheden), maar evenzeer bij minder
grote bestellingen naargelang van uw wensen of mogelijkheden, opteren we voor
een persoonlijke thuisbezorging van uw pakket, in de mate van het mogelijke. Dit
geeft het online shoppen uiteraard een persoonlijke touch.
Bovendien streven wij er steeds naar om de webshop
zo op te bouwen dat de klant het gevoel krijgt alsof hij een winkel binnenloopt
en het direct naar zijn zin heeft. Hij moet het aangenaam winkelen vinden.
Bij elk event dat we organiseren, zoals onze
Open House dagen (22 en 23 nov 2014), proberen we het bezoek van de klant zo aangenaam
mogelijk te maken en leggen we u graag in de watten met een lekker glas of fijn
gebak in een huiselijke sfeer, terwijl u rustig even rondkijkt naar onze leuke
geschenkartikelen met uiteraard heel wat interessante promoties. Iedereen gaat
trouwens met een attentie naar huis en u maakt kans op een waardevolle prijs.
Bent u toch
nog niet overtuigd van onze persoonlijke aanpak, ga dan even kijken naar onze klantbeoordelingen.
Ik heet u meteen heel graag welkom in onze ONLINE webshop of op één van onze volgende OPEN HOUSE dagen (22 en 23 november).