Beste klanten, beste tafelfan,
Via de recente enquête wou ik u graag vragen hoe tevreden u bent met de producten of diensten van Tafelsfeer.
Maar eigenlijk was dat niet de belangrijkste reden. De belangrijkste reden van de enquête was om mijn klanten om feedback te vragen, om hen te vragen wat ik kon verbeteren.
Ik heb namelijk geleerd om er van uit te gaan dat mijn klanten niet helemaal tevreden zijn. Want als iedereen zeer tevreden zou zijn, zou ik geen actie meer ondernemen.
Het betekent dus dat er altijd iets te verbeteren valt.
Als webwinkelier die grotendeels bouwt op mond-tot-mond reclame...wil ik "zeer tevreden klanten". Tevreden klanten zijn niet goed genoeg.
Eigenlijk wil ik dus liefst iedere dag feedback krijgen, niet alleen in een enquête, maar ook tijdens een telefoongesprek, in e-mails en in de blog artikelen. Dit helpt me om de zaken steeds te verbeteren. Ik nodig u hierbij graag uit om uw reactie of bedenkingen per kerende weer te geven via deze blog.
De bedoeling is dus wel degelijk dat ik iets ga doen met deze feedback, dat ik actie ga ondernemen. Als gevolg daarvan zouden er binnenkort dus best een aantal zaken kunnen veranderen in de webshop. Hou www.tafelsfeer.be dus zeker in het oog!
Om te besluiten wil ik u nogmaals hiervoor bedanken. De 10% korting die u kan gebruiken met uw kortingscode is alvast een klein geschenk waarvan u heeft kunnen profiteren. Om nog meer mensen de kans te bieden hiervan gebruik te maken, heb ik de actie verlengd tot en met zondag 9 juni. Tot die dag kan u dus nog uw kortingcode gebruiken bij iedere ONLINE aankoop die u verricht en dit voor ALLE artikelen uit de webshop. Uw korting wordt bij uw bestelling direct verwerkt. Snél wezen is dus de boodschap!
Ik zou dat allemaal niet kunnen zonder jullie. U heefrt de moeite genomen om mij feedback te geven. U geeft me alle informatie en gegevens die ik nodig heb om verbeteringen aan te brengen.
Dus daarom wil ik zeggen : "Dank U Wel!".
|