We're going for distance
Over mijzelf
Ik ben Michael Andries
Ik ben een man en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Monteur Bovenleiding.
Ik ben geboren op 19/08/1982 en ben nu dus 42 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.


11/02: Trail des Bosses 25km
26/02: (W) Lennik 30km
04/03: (W) Stekene 30km
11/03: (W) Aarschot 30km
25/03: (W) Antwerpen 20km
01/04: (W) Scherpenheuvel 42km
07/04: (W) Kasterlee 30km
15/04: Spa-Olne 33km
07/05 => 18/05: Trekking La Palma
20/05: La Grimace du grand George 25km
02/06: (W) Gelrode 50km
15/07: Les Crêtes de l'eau Noire 30km
05/08: Trail de Val d' Heure 36km


PR's:

100km: 14:44
6uurloop: 79.7km
50km: 3:46:07
Marathon: 2:48:24
1/2 Marathon: 1:21:11
10 Mijl: 1:01:05
12km: 46:01
10km: 34:00
5km: 16:45


Lopende vrouwen
  • Julie
  • Ruth
  • Edith
  • Betty
  • Veerle
  • Katrien
  • Christine
  • Martine
  • Wendy
  • Jessica

    interessante links
  • Ultraned
  • vzw ultramarathon
  • IAU
  • Marathon & Ultracup
  • joggings.be
  • Deutsche Ultra Verein
  • Franse loopsite

  • 10-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gijmel 5km
    Het is een opwindende tijd voor me geweest de afgelopen week. Verschillende gebeurtenissen hebben daartoe bijgedragen, zoals.... Eerst het lopen, het gaat terug vrij vlot. De trainingen lopen goed en het voelt aangenaam aan. Juist blijft het nog altijd oppassen voor de kuit, maar die heeft ondertussen al een wedstrijdje doorstaan dus het zal er al niet meer zo erg mee gesteld zijn. Gisteren heb ik na een hele lange tijd nog eens een wedstrijd voluit gelopen die korter is dan een 10km. Ik heb namelijk deelgenomen in Gijmel aan een jogging van 5km. Ik moet zeggen dat het resultaat bevredigend was, 18:35 en dus een gemiddelde van 16,24km/h. Niet slecht als je weet dat ik 's morgens al 15km had gelopen om zo toch aan m'n beoogde dagtotaal te komen. Ook sta ik bijlange niet meer zo scherp als in Stein, er zijn al 3à4 kilos terug bijgekomen. De boog kan niet altijd gespannen staan hé! Agelopen week heb ik ook een mailtje gekregen van ultramarathon.be, een uitnadiging voor een vergadering over een nieuw project dat ze willen opstarten. Het ABC-project waarbij het de bedoeling is om het ultralopen in België terug naar een hoger niveau te tillen. Het zou bestaan uit 3 groepen, de A en de B groep bestaan vooral uit mensen die al gekend zijn in het circuit. De C groep waartoe ik dan zou kunnen behoren bevat dan vooral "aankomend talent", dit wil zeggen mensen die een goede prestatie geleverd hebben ergens tijdens een gekende ultraloop. Mijn uitslag in Stein is dus blijkbaar opgevallen. Het laatste positief puntje van deze week is dat de verbouwingen nog steeds goed gaan, m'n vader is wel een paar dagen buiten strijd met z'n voet, maar ik trek m'n plan wel. Vandaag moet ik alles gaan toe smeren, bezetten eigenlijk. Laat dat nu net iets zijn wat ik niet zo graag doe.... Iemand zin om te komen helpen?



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    12-04-2010
    knap
    Ik ga je in Antwerpen dus enkel bij de start zien, want ik zal geen supertijd lopen,teveel tegenslagen gehad doch ik ben nu ook een echte faalangsthaas hoor! Succes alvast !

    12-04-2010, 21:26 geschreven door Patrick Aerts


    10-04-2010
    Mooi
    Mooie tijd op die 5km!!  Leuk dat ze het ultraloop wat willen ondersteunen, zie er mij binnen een paar jaar ook wel aan wagen, eerst moeten de kindjes wat groter zijn, de marathonvoorbereiding vraagt al zoveel tijd en planning dat het voor het moment niet te doen is.  Doe de groetjes aan Carmen, en verzorg haar goed zodat ze helemaal fit is tegen Antwerpen, we gaan haar naar een toptijd leiden (lijden :D) ;).
    Groetjes!!

    10-04-2010, 13:30 geschreven door Wendy


    Over mijzelf
    Ik ben Keersmaekers Carmen
    Ik ben een vrouw en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Productiecoördinator Mivas.
    Ik ben geboren op 05/11/1985 en ben nu dus 38 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Lopende mannen
  • Frank
  • Geert
  • Homer
  • Mario
  • Dirk
  • Jan
  • Geert
  • Wim
  • Franky
  • Patrick

    Nog lopende mannen
  • Rinus
  • Richard
  • Paul
  • Gerry
  • Bob
  • Henk
  • Koen SGEE
  • Marco

  • Trailrunners
  • Scott Jurek
  • Anton Krupicka
  • Kilian Jornet
  • Wouter Haemelinck
  • Leor Pantilat
  • Julien Rancon
  • Thierry Breuil
  • Goeff Roes
  • Ian Sharman


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs