We're going for distance
Over mijzelf
Ik ben Michael Andries
Ik ben een man en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Monteur Bovenleiding.
Ik ben geboren op 19/08/1982 en ben nu dus 42 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.


11/02: Trail des Bosses 25km
26/02: (W) Lennik 30km
04/03: (W) Stekene 30km
11/03: (W) Aarschot 30km
25/03: (W) Antwerpen 20km
01/04: (W) Scherpenheuvel 42km
07/04: (W) Kasterlee 30km
15/04: Spa-Olne 33km
07/05 => 18/05: Trekking La Palma
20/05: La Grimace du grand George 25km
02/06: (W) Gelrode 50km
15/07: Les Crêtes de l'eau Noire 30km
05/08: Trail de Val d' Heure 36km


PR's:

100km: 14:44
6uurloop: 79.7km
50km: 3:46:07
Marathon: 2:48:24
1/2 Marathon: 1:21:11
10 Mijl: 1:01:05
12km: 46:01
10km: 34:00
5km: 16:45


Lopende vrouwen
  • Julie
  • Ruth
  • Edith
  • Betty
  • Veerle
  • Katrien
  • Christine
  • Martine
  • Wendy
  • Jessica

    interessante links
  • Ultraned
  • vzw ultramarathon
  • IAU
  • Marathon & Ultracup
  • joggings.be
  • Deutsche Ultra Verein
  • Franse loopsite

  • 08-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Doelen 2013
    Hey, ho! Hier m'n tweede post! Welliswaar niet zo snel als ik gedacht had, maar toch nog binnen een redelijke termijn hoop ik. Na een afsluitend postje van 2012, nu eentje over de doelen van 2013. Buiten al het gewoonlijke, gezond, blessure vrij, veel centen, enz. Wil ik me verder ontwikkelen op de lange afstand. Ik beoog niet meer de snelheid van vroeger, ik weet dat dit zeer lastig gaat worden door de problemen met m'n rug. Het accent ligt nu meer op de parcoursen en de uitdaging daarin. Dus lange en zware trails uitlopen, daarin ligt m'n toekomst. Wie weet wordt ik daardoor gaandeweg ook sneller, maar dat is zeker niet het streefdoel. Voor komend jaar heb ik er al een schoontje uitgepikt. Op Pasen ga ik de http://www.trail-citadelles.com lopen in de Ariège in Frankrijk, een supermooie en zeer uitdagende trail. Je loopt er van het ene kasteel naar de andere vesting over het voorgebergte van de Pyreneeën. De cijfers van m'n uitdaging zijn: een hoogteverschil van zo'n 3600m en een afstand van 73km. Geen platte kaas dus... In voorbereiding hierop ga ik de nodige zware weken tegemoed en heb ik ook nog een trainingswedstrijd gepland: Trail des bosses 65km en 1500hm. Dat is zowat m'n voorjaar.
    De zomer staat zowat ik het teken van onze vakantie. We trekken voor de 6e of 7e keer naar Slovenië en ik heb weer heel wat route en bergtoppen op m'n lijstje toegevoegd. Ik zou graag zou veel mogelijk ervan kunnen afwerken. Eentje ervan is om samen met m'n moeder de top van Triglav (ong. 2850m) te bereiken, de hoogste top van Slovenië. Ook staan Mangart, Jalovec, Kanjavec, Porozen en Prisonjek op het verlanglijstje. Misschien dat we de beklimming van Triglav via Vrata kunnen doen en nog kunnen passeren langs Berchtesgaden voor de Watzmann of de Hochkönig. Veel, maar we hebben dan ook 4 weken! Daarna, bij thuiskomst zou ik graag een paar kortere trails lopen.
    In September twijfel ik nog over deelname aan een trail in Fontainbleau en om het jaar af te sluiten zou ik graag Olne-Spa-Olne lopen. Dat hangt natuurlijk allemaal af hoe m'n tere lichaam de arbeid verteerd. Dat zal de grootste uitdaging worden, m'n lichaam beter leren kennen en begrijpen, weten wanneer iets te veel is.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Over mijzelf
    Ik ben Keersmaekers Carmen
    Ik ben een vrouw en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Productiecoördinator Mivas.
    Ik ben geboren op 05/11/1985 en ben nu dus 38 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Lopende mannen
  • Frank
  • Geert
  • Homer
  • Mario
  • Dirk
  • Jan
  • Geert
  • Wim
  • Franky
  • Patrick

    Nog lopende mannen
  • Rinus
  • Richard
  • Paul
  • Gerry
  • Bob
  • Henk
  • Koen SGEE
  • Marco

  • Trailrunners
  • Scott Jurek
  • Anton Krupicka
  • Kilian Jornet
  • Wouter Haemelinck
  • Leor Pantilat
  • Julien Rancon
  • Thierry Breuil
  • Goeff Roes
  • Ian Sharman


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs