Foto
Inhoud blog
  • Jaarlijkse update! ;)
  • Pinkstermaandag op het strand van Vrouwenpolder
  • Blog opgeven?
  • Naturistisch zeilen
  • Nuttige tip: vertel nieuwe kennissen over naturisme.
  • Hemelvaartweekend op het strand van Monster of Kijkduin
  • Onverwachte ontmoeting
  • Online naturisme
  • Verborgen naturist 2 jaren later en ...
  • Verbaasd!!!
    Onderaan linker kolom staan de titels van alle berichten!
    Startpagina !
    Archief per week
  • 11/04-17/04 2011
  • 24/05-30/05 2010
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 16/06-22/06 2008
  • 02/04-08/04 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 27/11-03/12 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
    Zoeken in blog

    Foto
    It's not rude to swim in the nude!!!
    Blog als favoriet !
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    Hoe ben je op mijn blog tercht gekomen?
    Toevallig door te surfen op het net
    Via een link op het Naturistenforum
    Via de link op naturisme.start.be
    Via Bloggen.be
    Via Ik wil het nu
    Via Blogger.com
    Via Ik wil het nu
    Via een andere weg
    Via Twitter
    Bekijk resultaat

    Foto
    Wie is er online? Klik op het hoofdje naast gast. Deze functie is vrij te gebruiken.

    Foto
    Laatste commentaren
  • naakstrand tigaki kos (patrick)
        op Vakantieplannen 2007
  • MTSC (parajumpers jassen)
        op Vakantieplannen 2007
  • QWUT (moncler sale uk)
        op Vakantieplannen 2007
  • Probeer ook eens een naturistisch bed and breakfast in Valencia, Spanje. (Falederietje)
        op De verborgen naturist
  • tigaki (arie vd wijngaard)
        op Vakantieplannen 2007
  • kos vakantie 2010 (ad v. gils)
        op Vakantieplannen 2007
  • Doe uw ding (Helena)
        op Formentera
  • Blijf jezelf (vera)
        op Blog opgeven?
  • Bericht van Eef d.d. 9 augustus 2010 (Eef Hübbers)
        op Pinkstermaandag op het strand van Vrouwenpolder
  • HALLO (ludwig)
        op Blog opgeven?
  • Foto
    Rondvraag / Poll
    Slaap jij naakt?
    Ja, altijd
    Alleen in de zomer
    Soms
    Als ik alleen ben
    Als mijn partner erbij is
    Nooit
    Bekijk resultaat

    Foto
    Foto
    Foto
    Rondvraag / Poll
    Ben je een man of een vrouw?
    Man
    Vrouw
    Bekijk resultaat

    Foto

    Weathernews.nl Meerdaagse Verwachting
    Inhoud blog
  • Jaarlijkse update! ;)
  • Pinkstermaandag op het strand van Vrouwenpolder
  • Blog opgeven?
  • Naturistisch zeilen
  • Nuttige tip: vertel nieuwe kennissen over naturisme.
  • Hemelvaartweekend op het strand van Monster of Kijkduin
  • Onverwachte ontmoeting
  • Online naturisme
  • Verborgen naturist 2 jaren later en ...
  • Verbaasd!!!
  • Uit de biecht!
  • Lang geleden
  • Formentera
  • Nieuwe jaar!
  • Alpe Adria Meeting
  • Terug van weggeweest
  • Tussenuit
  • Winter in aantocht!
  • Naturistisch zeilen
  • Vakantieplannen 2007
  • Moeilijke maar bevrijdende periode.
  • Resort (door Inge)
  • Saunaseizoen
  • Nieuwe berichten
  • Naakt in Griekenland
  • Naakt ramen lappen voor Lowlands kaartje bij 3FM
  • Enkele citaten
  • Naakt rondlopen in de stad
  • Shakira loopt graag naakt
  • Tango van het blote kontje (Toon Hermans)
  • Met vrienden naakt
  • Visser (door Inge)
  • Bekenden op het naaktstrand (door Inge)
  • Opgepast in Oceade
  • 't schip in (door Inge)
  • Trip Spanje
  • Fijne dag!
  • Skinny dipping
  • Reacties op blog
  • Schitterend! Met dank aan Michelangelo.
  • Trip naar Spanje
  • Gluren op het naaktstrand van Bredene.
  • Naturisten geuzenteken
  • Perfect plaatsje
  • Definitie van naturisme
  • Naturistendomein.
  • Nog een cartoon
  • Betrapt!
  • Cartoon
  • Naakt zonnen is toch steeds weer een overwinning.
  • Eindelijk zomer!
  • Naturist was ik al.
  • De verborgen naturist
    Zoeken in blog

    Zoeken met Google


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bouwervaringlaarne
    www.bloggen.be/bouwerv

    Display Pagerank

    MetaTale widget
    Verborgen naturist

    Dit is mijn verhaal over de evolutie die plaats vindt van verborgen naturist tot een naturist die ervoor uitkomt graag
    naakt te zijn.Ik tracht mijn ervaringen te beschrijven en onderwerpen aan te snijden die verband houden met
    natuurlijk naakt zonder dit te banaliseren door erotiserende plaatjes te plaatsen.


    Beste lezer

    Ik kan mij wel inbeelden dat u zich onmiddellijk vragen stelt bij de titel, daarom zal ik het even verduidelijken.

    Naturist spreekt voor zich, ik hou er namelijk van om naakt te zijn en probeer dit dan ook zo vaak mogelijk. Ik vind het
    heerlijk om lekker naakt in de natuur te zijn of gewoon thuis.

    Wat heeft het verborgen er dan mee te maken? Het woord verborgen heeft twee redenen die beide heel belangrijk zijn en het woord verduidelijken: de eerste reden is dat niemand in mijn omgeving weet dat ik naturist ben, mijn familie niet, mijn vrienden
    en kennissen niet, alleen mijn vriendin weet dat ik het wel fijn vind om naakt te zijn maar dit bevalt haar niet heel erg. Daarom
    dat ik dan ook probeer haar er zo weinig mogelijk mee te confronteren. Ik heb echt angst dat iemand in mijn omgeving mijn verborgen wereld ontdekt maar anderzijds verlang ik er enorm naar om mijn passie met iemand te kunnen delen, zowel actief
    als passief. Ik hou ervan om mijn ervaringen te delen en die van anderen te vernemen. Vandaar misschien ook dat ik deze blog start en dat ik reeds eerder actief was op fora. Om mijn hart eens te kunnen luchten.

    De tweede reden is dat ik soms heel inventief moet zijn om toch maar naakt van het zonnetje te kunnen genieten. Zo heb ik op mijn terrasje van mijn flat een hele constructie van handdoeken en een matras om toch maar afgeschermd van de buren mijn ding te doen. Ik hou er niet van om mensen te confronteren met een naakte man (ik ben helemaal geen exhibitionist) op plaatsen waar ze het minst verwachten. Niet dat ik er problemen mee heb om naakt te zijn in bijzijn van anderen, zo ga ik (graag) naar de sauna en ben ik het al jaren gewoon om samen met de ploegmakkers te douchen. Maar ook als ik een plaats buiten mijn flatje zoek probeer ik iets te vinden waar er zo weinig mogelijk mensen last van hebben. Dan zal je wel zeggen: ga dan naar een naaktstrand of zo, en daar heb je dan gedeeltelijk gelijk in maar dan maak ik me wel de bedenking dat ik dan minsten anderhalf uur moet rijden heen en dan nog eens terug en dat als je maar drie uurtjes de tijd hebt of zo. Daarom verkies ik om een rustig plekje te zoeken naast een rivier of een kanaaltje.

    Waarom deze blog? Ik heb het reeds aangehaald, ik hou ervan om mijn ervaringen met mensen te delen. Ik hoop ook via deze weg mensen te helpen die zich in gelijkaardige situaties bevinden. Maar vooral: ik kan hier mijn verhaal kwijt. Ik zou het dan ook heel tof vinden als jullie, lezers een reactie zouden plaatsen en vragen staat vrij!

    Veel leespret!
    11-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De verborgen naturist

    Beste lezer

    Ik kan mij wel inbeelden dat u zich onmiddellijk vragen stelt bij de titel, daarom zal ik het even verduidelijken.

    Naturist spreekt voor zich, ik hou er namelijk van om naakt te zijn en probeer dit dan ook zo vaak mogelijk. Ik vind het heerlijk om lekker naakt in de natuur te zijn of gewoon thuis.

    Wat heeft het verborgen er dan mee te maken? Het woord verborgen heeft twee redenen die beide heel belangrijk zijn en het woord verduidelijken: de eerste reden is dat niemand in mijn omgeving weet dat ik naturist ben, mijn familie niet, mijn vrienden en kennissen niet, alleen mijn vriendin weet dat ik het wel fijn vind om naakt te zijn maar dit bevalt haar niet heel erg. Daarom dat ik dan ook probeer haar er zo weinig mogelijk mee te confronteren. Ik heb echt angst dat iemand in mijn omgeving mijn verborgen wereld ontdekt maar anderzijds verlang ik er enorm naar om mijn passie met iemand te kunnen delen, zowel actief als passief. Ik hou ervan om mijn ervaringen te delen en die van anderen te vernemen. Vandaar misschien ook dat ik deze blog start en dat ik reeds eerder actief was op fora. Om mijn hart eens te kunnen luchten.

    De tweede reden is dat ik soms heel inventief moet zijn om toch maar naakt van het zonnetje te kunnen genieten. Zo heb ik op mijn terrasje van mijn flat een hele constructie van handdoeken en een matras om toch maar afgeschermd van de buren mijn ding te doen. Ik hou er niet van om mensen te confronteren met een naakte man (ik ben helemaal geen exhibitionist) op plaatsen waar ze het minst verwachten. Niet dat ik er problemen mee heb om naakt te zijn in bijzijn van anderen, zo ga ik (graag) naar de sauna en ben ik het al jaren gewoon om samen met de ploegmakkers te douchen. Maar ook als ik een plaats buiten mijn flatje zoek probeer ik iets te vinden waar er zo weinig mogelijk mensen last van hebben. Dan zal je wel zeggen: ga dan naar een naaktstrand of zo, en daar heb je dan gedeeltelijk gelijk in maar dan maak ik me wel de bedenking dat ik dan minsten anderhalf uur moet rijden heen en dan nog eens terug en dat als je maar drie uurtjes de tijd hebt of zo. Daarom verkies ik om een rustig plekje te zoeken naast een rivier of een kanaaltje.

    Waarom deze blog? Ik heb het reeds aangehaald, ik hou ervan om mijn ervaringen met mensen te delen. Ik hoop ook via deze weg mensen te helpen die zich in gelijkaardige situaties bevinden. Maar vooral: ik kan hier mijn verhaal kwijt. Ik zou het dan ook heel tof vinden als jullie, lezers een reactie zouden plaatsen en vragen staat vrij!

    Veel leespret!

    11-06-2006 om 00:00 geschreven door naturistman  




    Foto


    Rondvraag / Poll
    Heb je ooit al eens naakt onder de zon gelegen?
    Ja, ik doe het vaak
    Ja, soms
    Ja, maar ik doe het nooit meer
    Nee, maar ik zou het wel eens willen
    Nee, ik durf dat niet
    Nee, ik heb daar geen behoefte aan
    Bekijk resultaat


    E-mail mij

    Druk op "Mail button" om mij te e-mailen. Push "mail button" to send me an e-mail.


    Gastenboek / Guestbook

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    AGENDA
    Toffe activiteiten

    13/06/2009
    World Naked Bike Ride
    London


    19-21/06/2009

    Terrein De Vrije Vogels

    27/06/2009
    Cyclonudista Brussels

    02/10/2009
    Océade-avond


    Belgische naturistensites
  • Naaktstrand Bredene
  • Naakt zwemmen
  • Athena naturisme
  • Naturisme startpagina
  • Naakttoerisme
  • Naturisme in België
  • BlootGewoon

  • Foto

    Naturisme Duitsland
  • Nacktbaden
  • FKK-forum

  • Naturisme Frankrijk
  • Vivre Nu
  • Bélézy en Provence

  • Naturisme Griekenland
  • Naturisme Kreta
  • Captain Barefoot

  • Naturisme Kroatië
  • Naturisme Kroatië
  • Naaktstranden en scubadiving
  • Kamp Kazela

  • Naturisme Nederland
  • Naturisten Federatie Nederland
  • NatuurlijkNaturist.nl
  • Naaktstrandje
  • Naaktisgeen.

    Naturisme Spanje
  • Naturisme Spanje
  • Casa de cinco Hermanos
  • Naturismo
  • Lugares Naturistas

  • Foto

    Links naar naturisten
  • My naturism
  • Ik ben naturist
  • Simon's reis- en kookboek
  • Happy Nature

  • Naturistische verenigingen
  • JAN
  • The Young Ones

  • Foto

    Startpagina naturisme
  • Ik wil het nu
  • 2link
  • Naturisme-nederland beginthier
  • Natuurlijk naakt

  • JOUW SAUNAGIDS & NATURISME - Annette en Loek

    Andere links
  • Naturist Journal
  • Naturist Place Weblog
  • Familienaturisme
  • Naturistencampinggids
  • Nudist beaches
  • Naturismeforum

  • Een interessant adres?

    Niet-naturisme links (wel tof)!
  • Van Alles En Nog Wat

  • Hmm, koud genoeg voor een hete sauna!

    Naaktstrand Bredene


    Naaktstrand Formentera

    Foto

    De vrees van iedere
    skinny dipper!

    Foto

    Foto

    Hoofdpunten blog helios

    Foto

    Nudist Explorer


    {TITEL_VRIJE_ZONE}



    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    AGENDA
    Toffe activiteiten

    13/06/2009
    World Naked Bike Ride
    London


    19-21/06/2009

    Terrein De Vrije Vogels

    02/10/2009
    Océade-avond




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs