Op dinsdag 19 februari hadden opnieuw een les muzische (8.30 11.30)xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Ons thema hebben we wat moeten aanpassen, daar de andere groep juist hetzelfde idee en thema voor ogen had. Wij stelden ons flexibel op en wilden onze voorstelling aanpassen.
(zie verslag woensdag 20 februari)
We hadden ons thema en moesten nu nog enkel discussiëren over onze workshops. Vragen die bij ons opkwamen.
Workshops? Ateliers? Hoeveel? Hoeveel leerlingen zijn er? Welke domeinen moeten aan bod komen? Wie neemt welk domein?
We moesten weten hoeveel kinderen we wel moesten entertainen en ik belde de school op. We schrokken ons een hoedje toen we te horen kregen dat er van elk jaar maar liefs 3 klassen van ongeveer 20 leerlingen waren.
Dit zorgde voor een aanpassing in ons werkplan. Daar er opeens zoveel leerlingen waren, moeten we kijken voor haalbare maar toch intense workhops. We verdeelden de domeinen onder elkaar.
Cha krijgt dans voor haar rekening.
Jo neemt beeld voor zijn rekening.
s Middags hadden we een afspraak met de directrice te Loppem
.
|