Inhoud blog
  • VTM wil ‘zo snel mogelijk’ af van doorspoelbare reclame
  • Qmusic Limburg gaat noodgedwongen nieuwe koers varen
  • Ish Ait Hamou maakt zijn opwachting op de radio
  • VRT lanceert app voor Memorial Van Damme
  • Orange-klanten schrikken zich rot na hoge roamingkosten in het buitenland: “278 euro voor drie dagen Frankrijk”
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Media en actualiteit

    07-07-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Roularta neemt marketingbedrijf Bright Communications over
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Roularta neemt alle aandelen over van bvba Bright Communications en bvba Communications Antwerpen. Het is een multimediamerk dat gekend is voor Sterck.  Sterck is in 2013 opgericht door Geert  Brouwers en Stijn Bonroy. Sterck organiseert onder andere evenementen en ze geven ook verschillende magazines uit zoals 5 jaar het Sterck-magazine, 2 keer per jaar een lifestylemagazine en 4 keer per jaar de magazine "Bouwcampus". Daarnaast bieden ze ook marketingoplossingen aan bedrijven in Antwerpen en Limburg. Sterck heeft een omzet van 3 miljoen euro met maar 9 medewerkers in dienst. Roularta is van plan om deze omzet te verhogen door Sterck ook te lanceren in de andere Vlaamse provincies. 

    Belga. (2017), Roularta neemt marketingbedrijf Bright Communications over. Opgehaald op 7 juli 2017 via http://trends.knack.be/economie/bedrijven/roularta-neemt-marketingbedrijf-bright-communications-over/article-normal-875423.html

    07-07-2017 om 00:00 geschreven door fereshtah  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sanoma start met Virtual Reality storytelling
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Flair, Libelle, Feeling en vtwonen van Sanoma bieden reeds multimediale content aan op verschillende online en sociale platformen. Sanoma gaat verder met deze digitalisering en start met Virtual Reality storytelling door samen te werken met Nuvia. Het Google Digital News Iniative steunt het project met 300.000 euro. Maw er wordt een platform ontwikkeld voor de journalisten zodat zij inhoud kunnen ontwikkelen met 3D, 2D en audio zoals bijvoorbeeld 360°-beelden.Na de zomer dit jaar zullen de eerste reportages verschijnen en lezers moeten een Virtual Reality-bril dragen om deze verhalen te kunnen volgen. 

    Frederik De Swaef, hoofdredacteur van Flair, wil op deze manier hun lezeressen een nieuwe ervaring bieden.

    Goedele Soetemans. (6 juli 2017). Sanoma start met Virtual Reality storytelling. Geraadpleegd op 6 julie 2017 via http://www.sanoma.be/nl/nieuws/detail/22440/sanoma-start-met-virtual-reality-storytelling

     

    06-07-2017 om 00:00 geschreven door fereshtah  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 03/07-09/07 2017

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs