Inhoud blog
  • Verhuisd
  • Mila op de kermis
  • Mila is 3 !
  • Knutselmie
  • Gelukkig nieuwjaar
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Mila
    Embrace life
    Lilypie Fourth Birthday tickers
    02-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mila's eerste kleedje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen "Kijk eens hoe mooi en schattig ik ben!"

    02-02-2007 om 19:45 geschreven door Wijlie  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moe maar voldaan...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ... als dit geen perfect beeld is bij die uitdrukking! Zo ziet Mila er dus uit na een lekker mama-melkfestijn.

    02-02-2007 om 00:00 geschreven door Wijlie  


    01-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zzzzzz, het vervolg
    Na 4 drukke nachten heeft ons kleine Mie ons eindelijk eens goed laten slapen. Van 3u tot 8u was ze zelf de hele tijd in dromenland. Ik kon het bijna niet geloven toen papa zijn wekker rinkelde! Zaaaalig. Veel liever zo dan wakker van 2u tot 5u...
    Hopelijk gunt ze ons regelmatig nog eens een nacht als deze!

    01-02-2007 om 13:35 geschreven door Wijlie  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fotoshoot
    Mila speelde vandaag voor het eerst supermodel ;) Voor het werk van mama werden er een paar fotootjes getrokken van haar. Ze heeft het heel goed gedaan. Om foto's met haar oogjes open te krijgen, hebben we wel de pamper-ververstruc moeten gebruiken. En dan heeft ze welgeteld 5 minuutjes haar ogen open gehad voor ze weer in slaap lag. Hopelijk is het resultaat een beetje mooi.

    01-02-2007 om 00:00 geschreven door Wijlie  


    31-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opa Bogaarden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Gelukkige verjaardag opa!

    Heel veel kusjes en knuffels van kleine Mila... (Hij is die natuurlijk al persoonlijk komen halen zoals je op de foto kan zien.)

    31-01-2007 om 00:00 geschreven door Wijlie  


    27-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pyjamaparty
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Als papa niet thuis is op vrijdagavond, houden Mila en mama een pyjamaparty!!!

    Lees snel verder:

    27-01-2007 om 17:41 geschreven door Wijlie  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pyjamaparty 1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen "Mama!!! Waar blijven die hapjes voor bij de film die je had beloofd?"

    27-01-2007 om 17:26 geschreven door Wijlie  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pyjamaparty 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen "Aaaah, jammie, ik zie het al. Lekker!"

    27-01-2007 om 17:24 geschreven door Wijlie  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pyjamaparty 3
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmelk...
    "Slok, slok, slok!"

    27-01-2007 om 17:23 geschreven door Wijlie  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pyjamaparty 4
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Even bekomen tussendoor...

    27-01-2007 om 17:20 geschreven door Wijlie  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pyjamaparty 5
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Om af te ronden zeker ook nog een beetje knuffelen met mama!

    27-01-2007 om 17:16 geschreven door Wijlie  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pyjamaparty 6
    Klik op de afbeelding om de link te volgen En dan lekker slapen...

    (En slapen heeft ze gedaan hoor! En mama heeft ook goed kunnen slapen deze nacht. Mila was alleen wakker om te drinken (ze moet nog groeien, eh!!!) en daarna elke keer direct weer in slaap. Zaaalig! En ze heeft zelfs geslapen tussen 6u en 10u30u, we kunnen bijna spreken van uitslapen...)

    27-01-2007 om 17:14 geschreven door Wijlie  


    24-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Al drie weken!!!

    Ik ben al drie weken oud!
    Gisteravond heb ik er trouwens een vriendinnetje bijgekregen. Lisa is het dochtertje van een collega van mijn mama en ik kijk er al naar uit om haar te leren kennen. Ik ben tenslotte maar 20 daagjes ouder dan zij.

    24-01-2007 om 20:32 geschreven door Wijlie  


    23-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zzzzzzz, lekker geslapen vannacht
    Na drie nachten met veel muziek, is het deze nacht lekker rustig gebleven in ons huisje. Geen klaarwakkere Mila die ons met grote ogen aankijkt als we haar wijsmaken dat de nacht dient om te slapen. Ze werd natuurlijk wel wakker om 2u en om 6u met een hongertje, maar daar kunnen we beter tegen dan wanneer ze tussen 2u en 6u de hele tijd wakker is. Van doorslapen kunnen we voorlopig alleen nog maar dromen.
    Mama's theorie: ik heb de indruk dat onze kleine pruts rustiger slaapt na een kalme dag vol dingen die ze al kent, dan wanneer haar dag volgepropt zit met nieuwe dingen. Misschien moet ze die dan 's avonds verwerken? Zoals alle kindjes blijkt ze in ieder geval te houden van een beetje routine. Zelfs al betekent dat iedere avond een badje!

    23-01-2007 om 15:18 geschreven door Wijlie  


    22-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mila is de paparazzi beu
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Logisch! Ik ben nog maar 19 dagen oud en er zijn al zeker honderden foto's van mij gemaakt. Zelfs terwijl ik in bad ga! Schandalig! En dat flitslicht is trouwens iets bijzonder irritant. Geen wonder dat ik er af en toe mijn buik vol van heb.

    22-01-2007 om 22:01 geschreven door Wijlie  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mama en papa entertainen
    Mila heeft sinds een paar dagen een nieuwe hobby: mama en papa entertainen. En dan het liefst 's nachts natuurlijk. Vooral papa vindt dat geweldig leuk, want hij moet sinds vandaag weer vroeg op om te gaan werken. Hij kan dus geen dutjes meer doen overdag. Mila wel natuurlijk en mama gelukkig ook. Eigenlijk wil Mila gewoon ALTIJD in het grote bed tussen mama en papa slapen. En niet alleen eventjes voor de borstvoeding. Jammer genoeg hebben die liever dat ze toch in haar eigen bedje slaapt. Wraak dus denkt Mila: van zodra ze in haar eigen bedje ligt, zingt ze een liedje... of twee. Afwachten wie het grootste uithoudingsvermogen heeft dus!

    22-01-2007 om 21:35 geschreven door Wijlie  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Plezier met tante Anneleen!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dat wordt nog wat als die twee later samen op zwier gaan!

    22-01-2007 om 21:26 geschreven door Wijlie  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mila in zondagse kleedjes...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...gekregen van meter (dankuwel!). Poseren kan ik al hoor. Het is nog een beetje te groot en het zit nog niet helemaal gemakkelijk, maar het staat mij wel goed, he! Nog een week of twee flink eten en het zit mij allemaal als gegoten.

    22-01-2007 om 21:22 geschreven door Wijlie  


    18-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dankjewel!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dankjewel aan iedereen die een mooi, nuttig of lief cadeauje voor mij heeft gekocht. Mijn lijst bij DreamBaby wordt langer en langer omdat mama er steeds nieuwe dingen op moet zetten. Straks ben ik rotverwend nog voor ik 'mama' kan zeggen!
    Voor wie zijn gading niet meer vindt op mijn lijstje: een cadeaucheque is ook altijd welkom! Die kunnen mama en papa dan verzamelen om daarmee de duurdere dingen die overblijven te betalen.
    Nog een keer een dikke bedankt aan alle gulle gevers!!!

    18-01-2007 om 11:52 geschreven door Wijlie  


    17-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Al twee weken...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat gaat de tijd toch snel... Als mama en papa even niet opletten, ben ik 16 voor ze het weten!
    Ik ben nu al 2 weken mijn wereld aan het ontdekken, maar nu is die nog klein natuurlijk.
    Ik weet al heel goed wie mama en papa zijn. Ook al ben ik heel tevreden in de armen van iemand anders, dat is toch nog niet helemaal hetzelfde als die van hen. Mijn wiegje ken ik ook heel goed, want daarin heb ik al vele uurtjes zalig weggedroomd. Ik weet helaas ook hoe het voelt om een nieuwe pamper aan te moeten of in bad te gaan. Verder ben ik momenteel vooral geïnteresseerd in licht. En mijn handjes zijn voorlopig het leukste speelgoed dat er bestaat. Maar de ontdekkingstocht gaat verder natuurlijk! Vandaag heb ik bijvoorbeeld voor het eerst in de relax gezeten (Bedankt tante Anneleen!).

    17-01-2007 om 21:20 geschreven door Wijlie  




    Archief per maand
  • 08-2010
  • 03-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 08-2006
  • 07-2006
  • 05-2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Kijk ook eens naar...
  • Mila wordt grote zus
  • Ons huisje

  • Gastenboek
  • knuffelsssssssssssssssssssss
  • Scherven
  • hoe gaat ie??
  • Proficiat Meisje !
  • Buren

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs