Foto
Inhoud blog
  • Van witte koeien enzo
  • wij mannen
  • Merlijn
  • bumba is voor janetten
  • grote mensen logica
    Over mijzelf
    Ik ben thorben
    Ik ben een man en woon in bij mijn mama en papa (castello del thorben) en mijn beroep is full time onderzoeker.
    Ik ben geboren op 20/02/2007 en ben nu dus 17 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: bumba, mijn tut, overal onder en op kruipen, MAMA voor de voeten lopen.
    Rondvraag / Poll
    mag Thorben s middags zo lang slapen als hij wil
    ja natuurlijk
    t zal wel zijn
    als da ventje wilt slapen laat hem dan slapen
    wie maakt er nu zijn eigen kind wakker?
    Bekijk resultaat

    Laatste commentaren
  • Terug? (Annie)
        op spanje
  • WIE is er hier onbeleefd??? (Sandra)
        op schoolverlater
  • baby (Annie)
        op groot geheim
  • Huh??? (Sandra)
        op groot geheim
  • aan sandra (isma)
        op per opbod
  • Startpagina !
    la vie de Thorben
    dagelijkse beslommeringen van een (baby) peuter
    17 JANUARI Nieuwe foto's op picasaweb (zie link foto's van mezelf)!!!
    02-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ni met mijn voeten rammelen
    vrijdag hebben mama en papa mij bij oma achtergelaten omda mama zonodig moest gaan werken en papa zonodig moest gaan feesten.
    en dan elken dag telefoneren om te zien hoe tmet mij is.
    TEREIRE
    als nen echte vent die serieus op zijn tenen is getrapt heb ik heldhaftig geweigerd aan den telefoon te komen

    da zal ze leren

    02-06-2008 om 20:26 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.klink klare onzin

    HA! ik ben er achter gekomen hoe een klink werkt. Tot groot jolijt van mama natuurlijk.

    Als we samen boven spelen zet mama tegenwoordig den trap af zodat ik kan rondlopen. Maar omdat ik vandaag ook mama haar kamer inspekteerde (wa ze nog ni erg vond) maar ook wou testen hoe hoog ge op een matras kunt springen. en of ik mama haar fles hoestsiroop kan open krijgen had ze besloten dat de kamer bijdeze verboden terrein werd dus deur toe.
    Onzin natuurlijk, de klinken boven hangen laag en sleutels zijn der ni dus hoe rapper mama de deur toe deed hoe rapper ik ze weer open deed en mama maar vloeken

    30-05-2008 om 12:47 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.van een totaal niet eerlijk leven
    dees gade echt niet kunnen geloven...

    Gisteren avond wou ik gaan slapen en ik had beer mee naar boven en daar zeide mama en papa niets van maar toen ik mijn bumba loopauto wou meenemen mocht ik toch wel niet zeker.

    Hoe hard ik ook brulde het was en het bleef neen (zowel van mama als van papa) Nochtans ze kunnen het niet verkeerd verstaan hebben want mama had ver een koevoet nodig om maan handje van de wagen te wrikken (zegt ze zelf)

    en ni mogen hé

    ziede da get ni ging geloven

    27-05-2008 om 13:09 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oma jarig
    vandaag was oma jarig

    van mij heeft ze nen balon gekregen, nuja gekregen, AFGEPAKT. Kwil nu wel dat er hepiebeurtdeej' op stond en da ik ni bepaald jarig ben en da mama hem voor oma heeft gekocht maar toch....      AFGEPAKT!

    daarna zijn we met de nonkels J&J en tante eli gaan bowlen (oma dacht da we naar de voetbal gingen) maar eerst moesten we eten iedereen vond het heel lekker alleen mama twijfelde een beetje zij beweerd da ge een bepaalde portie moet kunnen eten eer ge kunt zeggen dat het lekker is en aangezien dat ik meer dan den helft van haar eten heb opgegeten kan ze da ni (wel ik bevestig hierbij, twas lekker mama)
    toen gingen ze bowlen raar gedoe ze met een been in de lucht nen bal wegzwieren en paaltje omvergooien. en hoemeer paaltjes hoe harder da ze riepen zo van 'joepie'. Ewel als IK iets met mijnen bal omvergooi roepen ze ook maar dan meer iets als 'Godver...' dus als iemand mij es het verschil wil uitleggen? derbij mocht ik van mama ni eens aan de ballen komen daar.Saai hoor als ze nog es vanzinnes zijn om naar zo ne grote mensen speeltuin te gaan bel ik gewoon nen babysit kan ik tenminste ook dingen omverkeilen....

    24-05-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.patsboempaukeslag deel 4
    ben nu toch wel weer es gevallen si

    deze keer over het loopauto'je bij de dagmoeder

    Mama snapt ni goe hoe ik er in slaag om uit een babyeetstoelophogepoten kan vallen zonder iets te hebben, en dan over een auto'je struikel en daar een blauwe plek nen bult en een geschaafde neus aan overhou

    wel mama da is puur TALENT

    22-05-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.patsboempaukeslag deel 2 en 3
    toen mama mij gisteren bij de dagmoeder kwam halen zei die bij het naar buiten gaan "goh ja tis just hij is van daag uit zijn stoel gevallen" (de babyeetstoel op hoge poten,nvdr) hier klets op zijn voorhoofd (terwijl ze een plekske op mijn voorhoofd aanwijst) en terwijl mama mijn voorhoofd bekijkt met een ingebouwde loepe gelijk alleen mama's da in hun oog hebben, en zelfs geen ieniemienieheelklein blauwplekje kan bespeuren zegt ze heel stoer "jaweljazonder blauwe plekken worden ze ni groot zeker" en "ja thuis doet hij da ook (rechtstaan op de stoel) en in de winkel ook (rechtstaan int stoeleke van de kar)" maar ge ziet haar zo denken maar klaat hel daar wel ni vanvallen.
    En om het nog een tikkeltje erger te maken zegt de dagmoeder " Ja en hij was van morgen thuis ook al gevallen, zei marino (das mijn papa, nvdr)  toen hem vanmiddag binnekwam" waarop mama weer zei "aja?!?" met een ijsstem die zelf een volleerde nasi-kampleider zou doen bevriezen (zoals alleen mama's een ijsstem kunnen produceren als ze papa's betrappen op iets ni vertellen). "Ja,ja" doet de dagmoeder er nog een schapje bovenop.
    Mama vraagt haar nu af wa mensen er in godsnaam aan vinden om haar ventje (ik dus, nvdr) constant te laten vallen. Daarbij gemakshalve vergetend da ze mij in de week ook heeft laten vallen (zie patsboempaukeslag), maar da was maar van de tuinbank en die is maar half zo hoog dus voelt mama haar daar maar half zo schuldig... (een logica zoals alleen mama's logica's kunnen ontwikkelen)

    Ondertussen is mama sterk aant overwegen om naar Japan te verhuizen omdat de babyeetstoel daar helemaal geen hoge poten nodig heeft omdat de tafels daar lage poten hebben...

    kvraag mij af hoe tuinbanken en winkelkarrekes er in Japan uitzien

    21-05-2008 om 20:59 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.van babykatten en babypoppen
    er zijn hier vandaag babykatjes geboren en ik mag er van mama toch wel ni aankomen zekers (de tink)
    Volgens mama moeten babykatjes nog veel slapen en is da geen speelgoed
    Da gaat mijn petje nu te boven si Babypoppen moeten toch ook ni slapen.
    Aan de babykatten maggek ni komen en een babypoppen krijg ik ni beweert nu nog es dak genen sukkelaar ben....

    21-05-2008 om 20:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ietske meer of minder
    ben vandaag naar Kind en Gezin geweest, met papa
    Tis allemaal gelukkig goedgekomen want ik dacht "als die die spuitjes gaat zien gaat em hier tegen de vlakte gaan hé" daarmee da mama hem da ook nog ni vertelt had...

    Nuja er is nu een kleine rel uitgebroken volgens de officiële cijfers ben ik dus 82,7 cm nu zegt papa dak 82 cm ben de verpleger ook en daarmee vallek bij de bijna grootste.
    Volgens mama is 82,7cm eerder 83cm dan 82cm en dan behoor ik tot de hele grote.
    Mama vindt da ze gerust mag zeuren. per slot van rekening zit zij er maar 3mm naast en papa en de verpleger halen er zomaar 7mm af wa volgens haar ook ni eerlijk is.

    De laaste keer dak zo over een prutske hoorde praten was hiernaast de deur bij de slachter 'magget iets meer zijn?'

    21-05-2008 om 19:26 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bericht aan papa
    mama zegt dat ge maar es moet kijken naar den uitslag van de moederkesdagpoll

    (aja en da zer nog altijd ni mee kan lachen)

    20-05-2008 om 21:09 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.met haar onderwater steken altijd
    mama werkt zogezegd al een halve maand terug voltijds maar feitelijk maar vanaf deze week want ze heeft natuurlijk nog eerst verlof gepakt kwestie van er 'een beetje in te komen'....?

    NU is ze al moe en ze zegt zo 'amaai kem respect voor die voltijds werkende mama's ksnap ni hoe ze da doen'

    en dan... met een scheve oogentrek naar mij 'waarschijnlijk hebben die brave kindjes die in de namiddag een DUTJE doen zoda hun mama wa kan bijslapen als ze van de vroege komt, of slapen die langer als 7 uur als hun mama de late heeft'

    ja tereire die kindjes doen da ook ni, derbij ik ben geen kindje ik ben ne VENT en die slapen ni. Toch ni over de middag.

    Maar ja dan zitten we wel met een serieus probleem mama die moeer en moeer wordt en seffes moeder en ik die vol energie zit. Mama zegt wel da ze vanaf november terug alftijds gaat werken. waarom ze pas vanaf dan en ni vanaf morgen terug gaat werken snap ik ni goe zis nu toch moe en ni in november? Maar mama zegt da haren baas da ni wil. Moest da mijnene baas zijn hij kreeg serieus op zijn chokedeize. Maar mama zegt dat haren baas geen chokedeize heeft omdat het een vrouw is.

    kvraag mij af wa chokedeize zijn...

    20-05-2008 om 21:08 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bedankt aan iedereen
    ik moet van mama (en waarschijnlijk ook van papa) iedereen bedanken die de laaste weken gesteund hebben en kaarskes hebben gebrand.

    zoals ge weet bennek ni zot op da toekomstig geval maar omda mama en papa zo blij zijn en gelukkig ben ik da dus ook maar


    volgens de dokter is mijn Brus toch in orde

    14-05-2008 om 20:11 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    13-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.patsboempaukeslag
    Mama die stopt nooit met zagen, zo altijd van "Thorben ni opklimmen, Thorben voetjes op de grond,..." en da gaat zo maar heel de dag door

    ik mag ni op de zetel klimmen en ni op de manden ni op mijn speelgoedkist en ni op de vuilbak en ook ni op de picknickbank. Nu was ik vanmorgen rapper dan mama en was ik wel op de picknickbank rapper dan zij dacht

    maar kwas er ook weer rap af... rapper als ik dacht

    met mijn kin op de bank en met mijn kop op de grond.

    Groot concert natuurlijk en mama was ni boos of ook ni medelevend zo gewoon van voila ziede nu waarom ik zeg da de voetjes op de grond moeten blijven.

    jaja weeral zagen

    maar zo rap als ne wind wassek weer naar die bank want ene patsboempaukeslag en honderdduizend keer gezaag houd nen echte man met een missie ni tegen ...

    13-05-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bij hun klepels
    Oma heeft papa en mama serieus bij hun klepels

    Oma heeft ne fietsstoel gekocht

    Mama haar kommentaar: 'ja kzal dan nu maar ne fiets kopen ook zeker"

    12-05-2008 om 22:51 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de lepe geniepigaard
    T kot was te klein van de morgen....

    Papa was .... MOEDERKESDAG vergeten en mama kon daar ni mee lachen

    en wete wa die smerige geniepigaard zegt??? "jama ge zijt toch Thorben zijn moeder?"

    van u vader moetet hemme

    en ik krijg nog ni eens zakgeld om voor mama ontbijd op bed te brengen, want ja papa met zakgeld zou IK nooit MOEDERKESDAG vergeten!

    11-05-2008 om 23:36 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aan de fles
    Nu hoor ik er echt bij

    bij de groten der aarde, lijk mama, papa, en Nonkel Jul

    Ik zit aan de fles, ja natuurlijk drink ik wel vaker aan een fles, maar das melk en das met een tut. dus da telt ni.

    nu drink ik aan een echte fles. En ja tis nog maar met water. En tis maar overgehevelt uit een grote fles maar tis wel een begin hé voor da get weet drink ik ook mijn fruitsap lijk nen volleerde zuiplap

    PROSIT!



    11-05-2008 om 23:32 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de kaas van den boterham eten
    Twas vant weekend super warm daarom had mama naast mijne zandbak ook een zwembadje gezet. Nu Ga ik wel graag naar het zwembad, da groot in Wingene maar om nu direct mijn gat nat te maken in een plaske van ocharme 3 cm diep vinnek toch maar een belachelijke zaak dus haab ik mama maar rap van gedacht doen veranderen en hemmek in't water gepist!

    Mijn dag werd toch nog goed doordat mijn Superheld, mijn Grote Vriend, Mijn Wandelpartner,Mijn Nonkel Julien op bezoek kwam.
    Gewoon zomaar helemaal speciaal voormij.

    Nokel Jul was speciaal naar de spar geweest achter brood kaas en zwanworstjes-van-de-spar omdat hem honger had. Ik ook. En omdat ik ni zou willen da nonkel Jul een indigestie heeft heb ik dan maar de kaas van zijn boterham gegeten.

    en de zwanworstjes-van-de-spar

    en uiteindelijk ook het brood zelf...



    11-05-2008 om 23:28 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bij oma
    ik blijf dus nog een dagje langer bij oma

    Misschien blijf ik hier maar gewoon wonen

    Hier mag ik met lepels en potte likkersspelen en thuis ni, of toch ni heel de tijd want dan zegt mama 'zeg, hebde gij geen speelgoed misschien?'

    en hier mag ik ook met den telefoon spelen en thuis ni
    Tis te zeggen van mama wel maar van papa ni want dan zeg die weer 'zeg moeten helemaal kapot misschien, en derbij hebde gij geen speelgoed?'

    zo stom natuurlijk heb ik speelgoed, da zouden zij toch moeten weten ze hebben het zelf gekocht

    En misschien moet ik er heerlijkheidshalve ook maar bijzeggen da ik idd de telefoon half  kapot heb gekregen, half als in de knoppekes zijn kapot dus nu kunnen mama en papa ni meer bellen
    Langs den andere kant nu kunnen ze opt einde van de maand ook ni meer zagen dat de telefoon rekening zo hoog is

    Maar of ze mij daar nu voor gaan bedanken.... ik dacht het niet

    07-05-2008 om 17:55 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mama ziet mij ni meer graag
    allé da denk ik toch want ik snap er niets van
    Gans tweekend al was mama er lijk ni echt met heer gedachten bij en had ze ook veel rugpijn
    maar Gisteren was wel de kers op de taart wat afwijzing betreft

    Mama moest naar tziekenhuis om haar vlokken te laten testen en daar snap ik dus niets van ge hebt seeuwvlokken en ge hebt chocolade clokken da weet ik maar wa die met mama te maken hebben da snap ik niet. Derbij tis veel te warm voor sneeuw. Voor chocolade ook trouwens.

    Ik moest mee en oma kwam ook toen mama buiten kwam wou ze mij zelfs ni meer pakken!!!!
    Oma en papa wel hoor en die zeiden allemaal 'kom pop mama mag nu ni' en mama zei 'weet het poppeke maar tgaat nu ni' (ze zijn daar weer met hun poppeke hoor) maar ik was moe en kwou alleen mijn mama en mijn mama die kon het niets schelen

    daarna moest ik zelfs mee met oma en mocht ik mama ni meer zien

    Ksnap niet wat er scheelt maar mama was heel stil en keek heel verdrietig en papa was ook ni in zijn gewone doen
    en ik ik voel mij ook al verdrietig ook al doe ik van ni en speel ik veel toch mis ik mijn mama en papa

    06-05-2008 om 17:46 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    03-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mama weent
    mama weent van de week nogal veel en ze wordt rap kwaad, gelukkig ni op mij maar wel op al de rest.
    Papa wordt ook rap kwaad maar die weent dan weer ni
    Ksnap het allemaal ni zo goed
    Blijkbaar is mijn Broer/zus misschien ziek. Maar hoe weten ze da nu ze kunnen Zaar koorts toch ni meten? En als ik ziek ben, wa ik nooit ben, krijg ik een poepsnoepje, dus waarom geven ze dat dan niet?
    Nu blijkt ook nog eens da ik 2 dagen bij oma moet gaan logeren! Daar heb ik dus helemaal geen zin in, ik wil thuis blijven en mama koejoneren zodat ze niet weent en als ze toch weent moet ik haar troosten want zis MIJN mama en MIJN mama mag ni drietig zijn.

    Ziede wel ik heb het altijd al gezegd, tis te zeggen de laatste drie maanden: da Broer/Zus gedoe das nergens goe voor

    dikke knuffel Mamaatje

    03-05-2008 om 22:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    26-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kermisblues
    twas van daag kermis in sint Joris city lijk mama da zegt
    omdat op de aloudetraditie te vieren gaven mama en papa een BBQ voor tante eli en nonkel jurgen en julien en oma
    nu ik er zo over nadenk ik heb dus de nonkels J & J
    nadat iedereen zijn buik vol had gegeten (da duurde wel lang hoor) gingen we eindelijk naar de Kermis. Nu niet da ik ook maar een flauw idee had wat ne kermis is maar mama en papa zeiden al de ganse week da we naar de kermis gingen dus kwas ondertussen wel al heel opgewonden.
    op de hoek van de straat dacht ik al da we op de kermis was en probeerde ik uit volle macht op een paaltje te klimmen tot grote hilariteit van iedereen. Toen ze mij probeerde voort te sleepen heb ik er ff aan gedacht moord en brand te gillen maar mama en tante Eli deden dan 123iiiiieeeeuuuuw met mij en da was ook presies kermis.

    Toen we eindelijk op de kermis waren (Ne minuut Later) mocht ik met mama voor den eerste keer op de molen! Wa was da zeg?? eerst zit ik in een autoke en plots begint alles kweeni  hoe rap te draaien. De eerste paar rondekes wist ik ni of ik nu moest lachen of wenen. maar da was rap over (twas lachen dak moest doen) maar op teinde was mama misselijk en toen heeft tante Eli nog een rondeke met mij gedaan.  Wij hemme toen de floch gevangen! Toen is papa met mij op de moto gekropen. De nonkel J&J waren het toen al beu en waren naar tschietkraam en na de moto was papa het ook beu en was em ook naart schietkraam. Wij (de vrouwen en ik) zijn dan maar ook naar daar gegaan maar daar was ik het dan weer rap beu dus heb ik ff laten weten wa ik wou hebben (een grote poes, volgens mama ook Tijger genaamd) en ben toen met mijn vrouwen naar het viskraam vertrokken. Ksnap wel niet waarom ze da viskraam noemen want zijn eendjes. Daar ben ik zelfs 2 keer geweest 1 keer om ne kamion te winnen en een keer om een kleine poes te winnen (ondertussen hadden papa en de nonkel J&J nog niets gewonnen, de amateurs) Toen we weer naar huis gingen pakte papa nog 1000 smoutebollen (volgens mama) of oliebollen (volgens papa) meegenomen. Van mama mocht ik er ni van eten want is da voor mij nog te zwaar. Maar ik weet da ze liegt want kem er ene vast gehad en da was elemaal ni zwaar.


    Later emme papa en Nonkel Julien Toch nog mijn grote poes (Tijger volgens mama) gaan halen













    26-04-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    36 maand 2,5 jaar 96,cm 13,510
    Ninke10 maand 74cm 8kg 510
    THORBEN
    geboorte: 52,5cm 3,830kg
    13 dagen 54 cm 4,340kg
    1 maand 56,5 cm 4,960kg
    2 maand en half 62 cm 6kg
    4 maand 65,4cm 6,500kg
    5 maand 67cm 6,800kg
    7 maand 71,5cm 8,760kg
    9 maand 74 cm 9,840kg
    1 jaar 79cm 10,800kg
    15 maand 82,7cm 11,400kg
    2 jaar 92 cm 12,500kg
    2,5 jaar 96,cm 13,510
    Francientje   Ninke

    7 weken en 5 Dagen    15,1 mm
    12 weken 5,7 cm of 7,4 mét benen
    17 weken 19 cm
    22 weken en 3 dagen 26 cm
    26 weken en 4 dagen 32 cm
    32 weken 40 cm
    36 weken 47 cm
    39 weken 49 cm
    40 weken 50,5 cm
    geboorte 7 november 2008
    54,5 cm 3,810kg
    1week 3,830 kg
    12 dagen 4kg 060
    17 dagen 55,5 cm 4kg 240
    gehoortest: heel goed
    4 weken en 4 dagen 57,5 cm 4kg700
    5 weken en 6 dagen 59 cm 4kg880
    9 weken 60 cm en 5kg 520
    bijna 4 maand 65cm en 6kg420
    5 maand (op de kop) 68cm en 6kg 880
    10 maand 74cm 8kg 510
    NUMMER 3

    23sept 09 7 weken en 2dagen: 11,9mm
    21 okt 09 11 weken en 5 dagen: 51,2mm
    wat is de moeite op het wereldwijdeweb?
  • foto's van mezelf (bijgewerkt op 17 januari)
  • het leven van Benne en Fries
  • Lander en Victor
  • mama haar blog
  • de mama van Lander en Victor
  • zus haar commentaar

  • Gastenboek
  • proficiat
  • gefeliciteerd!
  • proficiat
  • scherven
  • aangrijpend

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Archief per week
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs